Ik herinner me vooral @Cee die alles voor het eerst aan ons ging beschrijven, en toen even stil werd met een geschrokken blik en wij meteen 'OH NEE WAT IS ER'quote:
Ja ik snap het wel, maar helemaal verdiend vind ik het niet neequote:Op zaterdag 13 november 2021 22:50 schreef Meridiaan het volgende:
0 publiekspunten, echt onverdiend vind ik nog steeds.
Maar het valt zo weg tussen al het geweld ervoor en erna.
Hij was ook liever met Grow gegaan denk ik.quote:
Ik ben benieuwd hoe vaak hij bij ons vanavond de top 10 haalt. Ik vrees niet vaak.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, maar helemaal verdiend vind ik het niet nee
Ook echt nergens qua televote ook maar in de buurt gekomen van de top 10 in welk land dan ook
Perfectquote:
Grow was natuurlijk ook echt zíjn ultieme nummer toen ja. Zo mooiquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij was ook liever met Grow gegaan denk ik.
Maar gezien alles zeker geen inzending waar we ons voor hoeven te schamen.
Zijn nieuwe nummer is veel beter dan dit imo.
Ook niet normaal hoe hard ze nu werken. Als je hun volgt, dan zitten ze echt elke dag 1000 km verder op en ergens optreden, overdag interviews, photoshoots etc.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind hem echt een STER, niet normaal.
Zij is sowieso cutequote:
Precies mijn gedachtequote:
Geen Flo rida en Senhet kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Nou de rest geloof ik wel, was leuk mens0n.
Je gaat ervan tusse?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Nou de rest geloof ik wel, was leuk mens0n.
naast Spanje het slechtste nummer van de finale. (sorry Straniquote:
Je bent gelukkig niet aan het rellenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
naast Spanje het slechtste nummer van de finale. (sorry Strani)
zelfs UK deed beter voor hun doen
Ah jammerquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:57 schreef sportfreak het volgende:
Hoe is ie hier. Voetbal niet het feestje geworden waar ik me op verheugd had
Wij zijn aan het genieten van een fantastische editie. Welkom!quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:57 schreef sportfreak het volgende:
Verlorenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:57 schreef sportfreak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |