SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Oh dat is wel heel apartquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Het was een rare dag vandaag.
Brood halen: Bestelling niet apart gehouden.
Boodschappen doen: Geen parkeerplek te vinden.
Lunchen: Restaurant deel van de kaaswinkel gesloten wegens gebrek aan personeel.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Never Knew Love Like This Before - Stephanie Mills
Fijn boodschappen doen dan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Lunchen: Restaurant deel van de kaaswinkel gesloten wegens gebrek aan personeel.
Dat is wel een pechdag.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Dat laatste is inderdaad een probleem.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn boodschappen doen dan.
Maar je merkt wel dat het personeel probleem steeds vaker de kop op steekt, in allerlei branches.
Ik ben vandaag langs gegaan bij mijn ouders. Terwijl ik daar was kreeg mijn moeder een appje van een vrouw met wie ze donderdag wat was gaan drinken. Die was positief getestquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik had ook pech.quote:
Oh wat vreemd, toen ik in contact was geweest met iemand met Corona hoefde ik niet thuis te blijven van de GGD, verwarrend hoor, maar ik begrijp dat je er heel erg van baalt!quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben vandaag langs gegaan bij mijn ouders. Terwijl ik daar was kreeg mijn moeder een appje van een vrouw met wie ze donderdag wat was gaan drinken. Die was positief getest![]()
Dus nu moeten mijn ouders 5 dagen in quarantaine en zich daarna laten testen. Tenzij ze klachten krijgen; dan moeten ze zich natuurlijk eerder laten testen. Ik baal er ontzettend van.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben vandaag langs gegaan bij mijn ouders. Terwijl ik daar was kreeg mijn moeder een appje van een vrouw met wie ze donderdag wat was gaan drinken. Die was positief getest![]()
Dus nu moeten mijn ouders 5 dagen in quarantaine en zich daarna laten testen. Tenzij ze klachten krijgen; dan moeten ze zich natuurlijk eerder laten testen. Ik baal er ontzettend van.
Pas sinds vandaag dat de oude regels weer gelden. T/m gisteren hoefde je als gevaccineerde niet in quarantaine.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
Oh wat vreemd, toen ik in contact was geweest met iemand met Corona hoefde ik niet thuis te blijven van de GGD, verwarrend hoor, maar ik begrijp dat je er heel erg van baalt!
Bah, dat gedoe gun je die ouwetjes niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
40 kilometer is wel een eind rijden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had ook pech.
Ik ging mijn oude kaasboer weer eens opzoeken. Die stond eerst op zo'n 10 km afstand en nu voortaan 40 km.
Kwam ik daar aan, had hij geen knoflook olijven meer.
Heb ik maar een keer roomkaas olijven genomen. Kom maar 1 keer per jaar of zo, bij hem.... afstand is me iets te groot.
Nee hoor. Ik niet. Pas als blijkt dat mijn moeder ook positief is natuurlijk. En ik hou nog steeds afstand bij mijn ouders. Ik denk ook wel dat het meevalt, maar mijn vader moet het echt niet krijgen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kan ik me voorstellen.
Maar ja..... kon ze ook niets aan doen natuurlijk.
Nu moet jij ook thuis blijven, of nog niet?
Dat is ook ontzettend balenquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan die ook wel ergens anders halen, maar die zijn niet zo groot als deze.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
40 kilometer is wel een eind rijden.
Ik heb mazzel dat er een hele fijne delicatessenwinkel bij mijn werk om de hoek zit waar ik Ricotta kan halen.
Knofollok olijven zijn wel erg lekker. Die hebben ze daar ook.
het is duidelijk, ik hou niet alles bijquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Pas sinds vandaag dat de oude regels weer gelden. T/m gisteren hoefde je als gevaccineerde niet in quarantaine.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ondertussen luistert u naar de Eagles met New Kid In Town…
Wat je ver haalt is gewoon lekker.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
40 kilometer is wel een eind rijden.
Ik heb mazzel dat er een hele fijne delicatessenwinkel bij mijn werk om de hoek zit waar ik Ricotta kan halen.
Knofollok olijven zijn wel erg lekker. Die hebben ze daar ook.
Hij heeft ook Lutjewinkel kaas.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je ver haalt is gewoon lekker.
Onze boerenkaas halen we ook in Leiderdorp, op de boerderij.
Buitenlandse kaas in IJmuiden…
Het is ook niet bij te houden. Dit was wat ze doorstuurde van de GGD.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
het is duidelijk, ik hou niet alles bij
Lutjewinkel kaas? Nooit van gehoord…quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft ook Lutjewinkel kaas.
Heb ik ook maar een stukje meegenomen.
En ik mocht niets betalen.
En ik googelen op Lutjebroek kaas. Zie ik ineens dat je het gewijzigd hebt. Dus nu maar googelen wat Lutjewinkel kaas is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft ook Lutjewinkel kaas.
Heb ik ook maar een stukje meegenomen.
En ik mocht niets betalen.
Ik mocht eigenlijk bijna nooit bij hem betalen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lutjewinkel kaas? Nooit van gehoord…
Gratis is wel fijn, kaas is aardig duur aan het worden.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
En ik googelen op Lutjebroek kaas. Zie ik ineens dat je het gewijzigd hebt. Dus nu maar googelen wat Lutjewinkel kaas is.
Geen wonder dat hij een stuk bij je vandaan is gegaanquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik mocht eigenlijk bijna nooit bij hem betalen.
Behalve toen ik een keer voor een stichting 12 kilo had gekocht.
Kreeg ik voor nog geen 30 euro.
Nou daar zou ik wel voor willen omrijdenquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik mocht eigenlijk bijna nooit bij hem betalen.
Behalve toen ik een keer voor een stichting 12 kilo had gekocht.
Kreeg ik voor nog geen 30 euro.
Dit blijf ik een fijne plaat vinden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Dit hoeft geen introductie.
Zo lekker even meegillen…
En hij had ze ook nog netjes in blokjes gesneden ook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Nou daar zou ik wel voor willen omrijden
Ik zit helaas niet alleenquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Dit hoeft geen introductie.
Zo lekker even meegillen…
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit helaas niet alleen![]()
Dus ik gil in stilte
De #1 in de Top Honderd Aller Tijden bij Veronica op Goede Vrijdag altijd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit blijf ik een fijne plaat vinden.
Geef het adres even, ik rij wel even om…quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
En hij had ze ook nog netjes in blokjes gesneden ook.
Hij staat op zaterdag op het Van Goghplein in Nuenen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef het adres even, ik rij wel even om…
Het heeft best wel wat jaren geduurd voordat ik dit een goede plaat begon te vinden. De eerste jaren begreep ik nooit waarom dit zo hoog stond. Nu wel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De #1 in de Top Honderd Aller Tijden bij Veronica op Goede Vrijdag altijd.
Aanvankelijk nooit op single uitgebracht…
Gewoon zeggen je krijgt de groeten van die enequote:Op zaterdag 13 november 2021 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij staat op zaterdag op het Van Goghplein in Nuenen.
Maar ben bang dat je wel gewoon moet betalen hoor.
Ik zeg gewoon dat ik de kaas voor Melting kom halen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij staat op zaterdag op het Van Goghplein in Nuenen.
Maar ben bang dat je wel gewoon moet betalen hoor.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik de kaas voor Melting kom halen.
Doe er ook nog maar een bakje knoflookolijven bij…
De tempowisselingen, het geschreeuw, het mysterieuze orgeltje en de herhaling na een rustige break maken het een enorm boeiende plaat…quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Het heeft best wel wat jaren geduurd voordat ik dit een goede plaat begon te vinden. De eerste jaren begreep ik nooit waarom dit zo hoog stond. Nu wel.
Het is wel een beetje een orgasmeplaat met een duidelijke climax.
https://www.kaas.nl/uitgelicht/lutjewinkel-kaasmakerij/quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
En ik googelen op Lutjebroek kaas. Zie ik ineens dat je het gewijzigd hebt. Dus nu maar googelen wat Lutjewinkel kaas is.
Die lekkere grotequote:Op zaterdag 13 november 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze smelten de kazen….quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen kaasboerderij die zelf verkoopt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
https://www.kaas.nl/uitgelicht/lutjewinkel-kaasmakerij/
Geen idee, eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen kaasboerderij die zelf verkoopt.
Anders was ik er wel eens langs gegaan…
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zitten in hun vakantiehut op de Veluwe…
Ik zie er wel een grote Campina Melkunie fabriek, dus ik vraag me af in hoeverre het echt ambachtelijke kaas is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk.
Toen ik deze zomer van jou afkwam, en naar Symph en Ddm reed, kwam ik door Lutjewinkel. Moest er meteen aan denken.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie er wel een grote Campina Melkunie fabriek, dus ik vraag me af in hoeverre het echt ambachtelijke kaas is.
Net zoals bijv. Old Amsterdam, die wordt ook fabrieksmatig gemaakt.
De lekkerste kaas blijft Remeker, gemaakt van melk van Jersey koeien, ergens in de buurt van Lunteren…
Verkopen ook niet zelf, maar als je van oude kaas houdt is dit net zoiets zoals livelink Child In Time omschreef…quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet.
Even noteren.
en ze hebben ook kaasfonduequote:Op zaterdag 13 november 2021 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkopen ook niet zelf, maar als je van oude kaas houdt is dit net zoiets zoals livelink Child In Time omschreef…
https://www.remeker.nl/
Is dat lekker?quote:
Hé, dat wist ik dan weer niet.quote:
lekker dippen met tomaat, witlof, verzin maar watquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat lekker?
Kan me er weinig bij voorstellen en klinkt heel eentonig.
Kaas?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
lekker dippen met tomaat, witlof, verzin maar wat
jij mag dippen met kaasquote:
Ik ben meteen nieuwsgierigquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkopen ook niet zelf, maar als je van oude kaas houdt is dit net zoiets zoals livelink Child In Time omschreef…
https://www.remeker.nl/
Heerlijk, we eten het regelmatig.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat lekker?
Heb je nog nooit kaasfondue gegeten? Ja, is lekker.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat lekker?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik ben een keer echt stomdronken geworden van kaasfondue. Was bij Russische vrienden. Die bleken al een behoorlijke hoeveelheid brandewijn in de fondue te hebben gedaan (wist ik niet) en gaven aan dat je het brood eerst in brandewijn moest dopen, voordat je het in de kaas deed. Dus dat deed ik braaf en het was ook wel lekker, maar ik was echt helemaal van de wereld aan het eind van de avond.
Nasdrovje!quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik ben een keer echt stomdronken geworden van kaasfondue. Was bij Russische vrienden. Die bleken al een behoorlijke hoeveelheid brandewijn in de fondue te hebben gedaan (wist ik niet) en gaven aan dat je het brood eerst in brandewijn moest dopen, voordat je het in de kaas deed. Dus dat deed ik braaf en het was ook wel lekker, maar ik was echt helemaal van de wereld aan het eind van de avond.
tipsy livelinkquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Nederlandstalige popmuziek uit de jaren 80 > Nederlandstalige popmuziek van nu
Typische jaren 80 Nederpop song.quote:
Nu zitten we opgezadeld met Suzanne en Freekquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Nederlandstalige popmuziek uit de jaren 80 > Nederlandstalige popmuziek van nu
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Best Song In The World (Tribute) - Tenacious D
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
De meet moet een kaasfonduemeet worden dus
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:08 schreef livelink het volgende:
Mijn man heeft het boek van Dave Grohl (de duivel) gekocht. Als hij het uit heeft ga ik het ook eens lezen. Ben wel nieuwsgierig
Zou er geen kortere zijn?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je ooit nog een popquiz meemaken waarin ze vragen naar een zo kort mogelijke bandnaam met daarin alle klinkers, dan heb je met deze band het antwoord…
Per 2 een panquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Zijn we al zover dat we allemaal met ons vorkje in dezelfde pan willen roeren?
Verhalen over leven en muziek. Autobiografischquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Verhalen over leven en muziek. Autobiografisch
Ja, daar heb ik ook wel last van. Maar mijn man leest ook niet zo veel en snel, dus dat duurt ook nog wel even.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog zo'n 15 boeken hier liggen die ik nog niet gelezen heb.
Dus ik kan nog vooruit. Komen er meer bij dan ik kan lezen.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Ow, ik haat dit nummer.
Kippenvel van ellende…
Ik lees elke dag.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook wel last van. Maar mijn man leest ook niet zo veel en snel, dus dat duurt ook nog wel even.
Maar 15? Ik kom op 60 ofzo, minstensquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog zo'n 15 boeken hier liggen die ik nog niet gelezen heb.
Dus ik kan nog vooruit. Komen er meer bij dan ik kan lezen.
Peter Schaap?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Peter Schaap - Vliegen als een vogel
Hier gaan de boeken nu al ongelezen naar het verzorgingstehuis…quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar 15? Ik kom op 60 ofzo, minstens
Ik koop mijn boeken niet in een kringloop hè?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar 15? Ik kom op 60 ofzo, minstens
Was het eerst dat ik het hoorde.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Ow, de horror op het einde van de plaat…
Dat is meestal geen goed teken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:20 schreef just me het volgende:
Ik hoor nu al een tijdje helicopters over vliegen
Neem je pillen voortaan op tijd in… 💊quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:20 schreef just me het volgende:
nee zo maar eens opzoeken wat er aan de hand is #nieuwsgierigquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is meestal geen goed teken.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem je pillen voortaan op tijd in… 💊
Zijn ze naar je op zoek?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:20 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem je pillen voortaan op tijd in… 💊
Op de #Schoemakerstraat in #Delft heeft een zwaar eenzijdig ongeval plaatsgevonden. Volgens getuigen zou er een achtervolging hebben plaatsgevonden. Eén persoon is zwaargewond geraakt. De politie is in de omgeving op zoek naar één of meerdere personen.quote:
Zijn stem, ja. Verder vind ik het wel te pruimen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Damn, nog zo'n in negatieve zin kippenvel plaat…
Ik krijg hier ook bultjes vanquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Damn, nog zo'n in negatieve zin kippenvel plaat…
Mmm, geen leuk verhaal.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Op de #Schoemakerstraat in #Delft heeft een zwaar eenzijdig ongeval plaatsgevonden. Volgens getuigen zou er een achtervolging hebben plaatsgevonden. Eén persoon is zwaargewond geraakt. De politie is in de omgeving op zoek naar één of meerdere personen.
en dat is niet zo ver van mijn huis
Ik zit veilig op binnenquote:
Hou de ramen en deuren maar gesloten.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Op de #Schoemakerstraat in #Delft heeft een zwaar eenzijdig ongeval plaatsgevonden. Volgens getuigen zou er een achtervolging hebben plaatsgevonden. Eén persoon is zwaargewond geraakt. De politie is in de omgeving op zoek naar één of meerdere personen.
en dat is niet zo ver van mijn huis
Mijn moeder zou zeggen "ik stook niet voor de buren"quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Hou de ramen en deuren maar gesloten.
Tegenwoordig moet je ventileren.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn moeder zou zeggen "ik stook niet voor de buren"
Een nieuwe collega was vorige week helemaal in paniek toen ze er achter kwam dat er in ons bedrijfsgebouw geen enkel raam open kan…quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je ventileren.
Dat is hier in huis geen probleem…quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je ventileren.
Dan roep ik uit mijn raam dat er aan de deur niets gekocht wordtquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niet opendoen als er gebeld wordt.
Als hij dan Goeoeoeoeoeoeoedenavond zegt kun je alsnog open doenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
Dan roep ik uit mijn raam dat er aan de deur niets gekocht wordt
Komen ze het straks aan je raam aanbieden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
Dan roep ik uit mijn raam dat er aan de deur niets gekocht wordt
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als hij dan Goeoeoeoeoeoeoedenavond zegt kun je alsnog open doen
Weet je haar naam ook?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
De dame van dit gezelschap was ooit een grote op MTV én de ex van Frank Boeijen…
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Can You Feel The Force - Real Thing
Ik had eigenlijk wel op DJ11 gerekend voor deze.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:38 schreef livelink het volgende:
Is vast ook niet de titel. Ik ken dit nummer wel.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel op DJ11 gerekend voor deze.
Ben wat minder in de typ-modus, sorry. Heb wat last van hoofdpijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel op DJ11 gerekend voor deze.
He vervelend. Hopelijk trekt het snel weg.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben wat minder in de typ-modus, sorry. Heb wat last van hoofdpijn.
Maar ik luister wel gewoon hoor
dan maar niet luisteren op standje 10quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben wat minder in de typ-modus, sorry. Heb wat last van hoofdpijn.
Maar ik luister wel gewoon hoor
De muziek staat op standje hoorbaarquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
dan maar niet luisteren op standje 10
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:45 schreef just me het volgende:
Tijd om even een wijntje te pakken beneden
Nee, nog niet. Ik heb het een beetje koud, dus dan is een koud biertje wat minder. Ik ga zometeen ook maar een glas wijn pakken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:46 schreef Melting het volgende:
Heb jij je fruit biertje al op, livelink?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: lig ik zo ver achter?
dat komt door jouquote:
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik heb het een beetje koud, dus dan is een koud biertje wat minder. Ik ga zometeen ook maar een glas wijn pakken.
quote:
nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar..... maar ..... maar ik ben onschuldig.
quote:
Ze heeft geen Schrobbelèr in huis.... dat scheelt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, die wijn stemt je mild hoor.
Guus lag achter. Jovanotti was veul eerder (en met alle respect voor Guus, veel beter ook)quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: lig ik zo ver achter?
ik doe alsofquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, die wijn stemt je mild hoor.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:54 schreef DJ11 het volgende:
Wat is dit ook alweer...
The Bomb van... iets met Love Connection of zo?
Zoals erg vaak, zijn er meerdere hoesjes in omloop.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mijne heeft dit artwork:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Manfred Mann - Ha Ha Said The Clown
Misschien is dat wel iets voor je..... vrijwilliger als Cliniclown.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Don't Come Stoned & Tell Trude - Max & Specs
Ik had laatst begrepen dat dat een goedbetaalde baan was. Dat de cliniclowns meer verdienen dan de verpleging zelfs.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien is dat wel iets voor je..... vrijwilliger als Cliniclown.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had laatst begrepen dat dat een goedbetaalde baan was. Dat de cliniclowns meer verdienen dan de verpleging zelfs.
https://www.linda.nl/nieu(...)ic-verpleegkundigen/quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Even kijken of ik het kan vinden.
Edit: De Cliniclown verdient tussen de ¤2813,- en ¤4836,- afhankelijk van de ervaring.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien is dat wel iets voor je..... vrijwilliger als Cliniclown.
Welterusten Symphquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de fijne muziek Melting.
Ik ga mijn mandje opzoeken
Ik begrijp het…quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Welterusten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:08 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:08 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:11 schreef Melting het volgende:
Hij wilde dat hij leugens vertelde in de armen van Maria.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:18 schreef Rafeiro het volgende:
Percy Sledge maar nummer weet ik niet.
nee hoorquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:20 schreef livelink het volgende:
Culture Club - Do you really want to hurt me?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:20 schreef livelink het volgende:
Culture Club - Do you really want to hurt me?
Het loopt snel uit de hand is mijn ervaring. Maar beter niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oe slaat alleen voor de lol toch?
Ach, ik vind het eigenlijk niet het ergste van Sam Smith.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:26 schreef Rafeiro het volgende:
Sorry maar wat een kaknummer, zelfs Vout zou dit fout vinden,
Dankzij de bio-stabielquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:28 schreef MadMaster het volgende:
O Foxy Foxtrot met z'n elastieken benen…
Tante Jan?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:29 schreef Rafeiro het volgende:
Ome Jan was hier ook wel tof.
Of eigenlijk tante .....
Toen moeders op de IC lag, naar euro Disney met die tante,
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:30 schreef just me het volgende:
Ik ga op vakantie naar droooomlandwelterusten en geniet nog van de muziekjes
dank je wel Melting
Ergens klinkt dit wel best fout, hoewel ik het wel begrijp. Maar zo klinkt een ic-opname als een feestjequote:Op zaterdag 13 november 2021 23:29 schreef Rafeiro het volgende:
Of eigenlijk tante .....
Welterusten just mequote:Op zaterdag 13 november 2021 23:30 schreef just me het volgende:
dank je wel Melting
Trusten!quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:30 schreef just me het volgende:
dank je wel Melting
Nah de vrouw van ome Jan, wijlen zus van mijn moeder.quote:
Dat wordt wel een hele lange slaap.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Tot volgende week hè.
De mijne is helaas maar 30 jaar geworden. Was wel een groot muziekfanaat, net als ik. Ik heb nog wat singles van hem, waaronder de 12-inch maxi-single van Pride (U2) en de 7-inch van West End Girls.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:29 schreef Rafeiro het volgende:
Of eigenlijk tante .....
Dat zei Willeke op het eind.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt wel een hele lange slaap.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:34 schreef livelink het volgende:
Bij mijn Ome Jan mocht ik achter op de brommer. Wat ik heel leuk vond als 4-jarige. En mijn ouders wat minder leuk toen ze erachter kwamen.
Zeker. Een heel fijn nummer zelfs.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijft ook een fijn nummer.
[ afbeelding ]
ik was denk ik 10 jaar oud en mijn zusje 8, afleiding en moeders niet aan de slangen hoeven te zien liggen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ergens klinkt dit wel best fout, hoewel ik het wel begrijp. Maar zo klinkt een ic-opname als een feestje
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die omes ook altijd.
Hier ook.... alleen was ik die Ome Jan.
Ik begreep het ook wel. En het is zeker lief.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
ik was denk ik 10 jaar oud en mijn zusje 8, afleiding en moeders niet aan de slangen hoeven te zien liggen.
En pa moest werken dus sliep al bij andere oom en tante.
Was juist super lief
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ben jij een echte suikeroom.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb de oudste 2 nichtjes en neefje, uitgenodigd om in december mee naar de Efteling te gaan (all expenses paid). Vonden ze wel leuk, volgens mij.
Jij bent toch Sinterklaas niet?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb de oudste 2 nichtjes en neefje, uitgenodigd om in december mee naar de Efteling te gaan (all expenses paid). Vonden ze wel leuk, volgens mij.
Weet je...... ik deel best veel uit.quote:
Niet?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij bent toch Sinterklaas niet?
Maar gaaf man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |