Mensen die doneren zouden ze gedwongen moeten opsluitenquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://www.gofundme.com/(...)5dc671148b7a30df3e8c
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mensen die doneren zouden ze gedwongen moeten opsluiten
Schijnt ook aan hem te hebben gelegen. Echt zonde wel hoor, als hij alles wat rustiger had aangepakt dan had het misschien anders kunnen lopen. Voor mij heeft die wel een hoge gunfactor, tof gastje is het welquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gasly rijd wel lekker in die tauri.
Hopelijk krijgt hij nog wel een kans bij een wat groter team.
Jammer dat het niet lekker liep in de red bull.
Denk dat het meer aan de auto zelf ligt zowel albon en Perez hadden er ook moeite mee.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Schijnt ook aan hem te hebben gelegen. Echt zonde wel hoor, als hij alles wat rustiger had aangepakt dan had het misschien anders kunnen lopen. Voor mij heeft die wel een hoge gunfactor, tof gastje is het wel
quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Aitvaras het volgende:
Wat een antiqlimax van het seizoen dit.
Kampioenschap van Verstappen is ook niks waard zo.
Slechts een kleine compensatie voor het feit dat Mercedes hem twee keer uit de race gereden heeft.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Aitvaras het volgende:
Dat Perez het inmiddels wel lukt zegt genoeg over hem.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat het meer aan de auto zelf ligt zowel albon en Perez hadden er ook moeite mee.
Perez begint m nu aardig onder controle te krijgen.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Slechts een kleine compensatie voor het feit dat Mercedes hem twee keer uit de race gereden heeft.
Jawel joh, compenseert mooi voor die keer dat HAM hem eraf reed en vervolgens zelf heel onsportief wel punten pakte.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Aitvaras het volgende:
niks waard ???? 9 overwinningenquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Aitvaras het volgende:
Huh?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Aitvaras het volgende:
Voor hetzelfde geld was hij er in Silverstone niet af gereden en had ie ook al zo'n 40 punten voorsprong gehad... Max is gewoon oppermachtig dit seizoen en het is enkel nog 'spannend' vanwege die incidenten met de beide Mercs en een klapband.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Aitvaras het volgende:
Er is nog niemand gekroond hoorquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Aitvaras het volgende:
Volgens Max wilde Gasly alles gaan veranderen in het team, terwijl die beter eerst gewoon even had moeten kijken hoe Max alles deed. Lijkt op iets teveel zelfvertrouwen zonder iets te hebben laten zien. Maar los daarvan kan die dus wel lastig zijnquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat het meer aan de auto zelf ligt zowel albon en Perez hadden er ook moeite mee.
Perez begint m nu aardig onder controle te krijgen.
je mag toch gewoon niks vervangen, ook al is het dezelfde spec ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De vleugel is al vervangen en is van dezelfde spec (met een goed werkende DRS) dus geen pitlane start vandaag of morgen vooralsnog.
Matige pogingquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Aitvaras het volgende:
Ga nog even door met jezelf voor paal zetten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:14 schreef Aitvaras het volgende:
Als Verstappen inhaalt moet hij alle ruimte van de wereld krijgen en als Verstappen ingehaald wordt hoeft hij geen ruimte te geven.
Ik hoor het al.
Eens. Gewoon een gestolen kampioenschap. Even DRS van Hamilton wat verder openduwen en dan moord en brand schreeuwen. Valt me zeer tegen van Max.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:14 schreef Aitvaras het volgende:
Als Verstappen inhaalt moet hij alle ruimte van de wereld krijgen en als Verstappen ingehaald wordt hoeft hij geen ruimte te geven.
Ik hoor het al.
Hoezo? Max heeft hem gewoon gedwongen om vals te spelenquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Aitvaras het volgende:
Geen idee waar het over gaat dus, helderquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:14 schreef Aitvaras het volgende:
Ik hoor het al.
wut? Waar reageer je op of waar haak je op in. Het slaat nergens op wat je zegtquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:14 schreef Aitvaras het volgende:
Ik hoor het al.
Lewis had alle ruimte van de wereld in silverstonequote:Op zaterdag 13 november 2021 19:14 schreef Aitvaras het volgende:
Ik hoor het al.
de trollen zijn wakker hoorquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eens. Gewoon een gestolen kampioenschap. Even DRS van Hamilton wat verder openduwen en dan moord en brand schreeuwen. Valt me zeer tegen van Max.
Precies dit dus.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
niks waard ???? 9 overwinningen
de enige reden waarom lewis er nog zo dichtbij zit is pech ( baku ) en 2 keer eruit gereden door MB.
Ik hoop dat jij ploft.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:19 schreef Aitvaras het volgende:
Nu maar hopen op een plof lekke band of wat dan ook voor Verstappen.
Want als Hamilton het puur door pech van Max zou winnen is het geen gestolen kampioenschapquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:19 schreef Aitvaras het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:20 schreef Aitvaras het volgende:
Een tikje van Bottas bij de start zou ook wel nice zijn.
Ik zie het al. Jij bent een échte F1-fan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:19 schreef Aitvaras het volgende:
Stop eens met trollenquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:20 schreef Aitvaras het volgende:
Een tikje van Bottas bij de start zou ook wel nice zijn.
Van Jos.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een tikje krijgt.
Ook als het kapot is, mits de FIA het toestaat. En de DRS was 'kapot'.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je mag toch gewoon niks vervangen, ook al is het dezelfde spec ?
( behalve als het voor de veiligheid is )
Ik weet niet hoor maar dit zijn nogal veel geplaatste reacties maar dan omgekeerd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:20 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het al. Jij bent een échte F1-fan.
Die hebben zich ook 24 uur opgeladen in de hoop dat Hamilton geen DSQ kreeg en ze lekker los konden gaan. Dan is het wel logisch dat ze nu alsnog wat van hun troll-diarree kwijt moeten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:16 schreef Zorro het volgende:
Die zure reacties van de Hamilmans-fans (of gewoon Antimaxxers) maken dat ik hier steeds maar blijf lezen
Dat is allang gebeurd volgens mij.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een tikje krijgt.
Ik post hier bijna nooit idd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:21 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar dit zijn nogal veel geplaatste reacties maar dan omgekeerd.
Grappig dat je er nu wel op ingaat.
Nah, doe maar niet. Heb daar al iemand voorquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zal eens in jou happen!
als hamilton al wint dan is het door geluk en beïnvloeden van de FIA.....quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Want als Hamilton het puur door pech van Max zou winnen is het geen gestolen kampioenschap?
Ook bij Leclerc in dezelfde bocht in dezelfde race, maar die haalde zelf de bocht al niet waardoor ze elkaar niet raakten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Lewis had alle ruimte van de wereld in silverstone
dat is ook uitgebreid geanalyseerd, verstappen liet meer dan genoeg ruimte daar, lewis liet hem expres naar buiten lopen, wat hij niet meer deed in andere inhaalacties erna.
Albon ja. Gasly was vorig jaar zonder contract ik weet niet wat in het nieuwe contract staat.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat Perez het inmiddels wel lukt zegt genoeg over hem.
Maar volgens mij mag AT en Gasly best voor eigen succes gaan.
Volgens mij is het niet meer het opleidingsteam
Arme jijquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:25 schreef Nattekat het volgende:
De hele dag F5'en, en het hoge woord komt eruit als ik even een wedstrijdje aan het spelen ben. Eikels
Klopt, is nu een zusterteamquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat Perez het inmiddels wel lukt zegt genoeg over hem.
Maar volgens mij mag AT en Gasly best voor eigen succes gaan.
Volgens mij is het niet meer het opleidingsteam
HAHAquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Aitvaras het volgende:
Nee, helemaal eens. De grootste concurrent in het kampioenschap blijkt een grote fraudeur te zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Aitvaras het volgende:
Gasly reed vorig jaar gewoon voor AT. En won een race (Monza)quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Albon ja. Gasly was vorig jaar zonder contract ik weet niet wat in het nieuwe contract staat.
En ze doen het echt niet verkeerd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, is nu een zusterteam
Zouden ze ook nooit gaan winnen natuurlijkquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:29 schreef ZaZoe het volgende:
Mercedes gaat NIET in beroep tegen de diskwalificatie van Hamilton.
ja het is kampioenschap is na vandaag wel overquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het persoonlijk ook maar een gehypet kutfeest
Prioriteitenquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:25 schreef Nattekat het volgende:
De hele dag F5'en, en het hoge woord komt eruit als ik even een wedstrijdje aan het spelen ben. Eikels
Bedoel je niet silverstone?quote:
Hoezo? Hij start achteraan bij een sprintrace waar maximaal (!!!) 3 punten te verdienen zijnquote:
Morgen die 5 plekken straf.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:32 schreef Rianne84 het volgende:
Maar hoe zit het morgen dan? Alleen die 5 plekken straf voor de nieuwe motor of pitlane vanwege nieuwe achtervleugel?
De punten worden op zondag verdeeld zei een wijs man ooitquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja het is kampioenschap is na vandaag wel over
Allbei echt totáál nietquote:
Exact dit.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Zijn de resultaten van zijn dopingtest al bekend?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, helemaal eens. De grootste concurrent in het kampioenschap blijkt een grote fraudeur te zijn.
Alleen die 5 plekken achter hoe hij straks kwalificeert meen ik.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:32 schreef Rianne84 het volgende:
Maar hoe zit het morgen dan? Alleen die 5 plekken straf voor de nieuwe motor of pitlane vanwege nieuwe achtervleugel?
Corona positiefquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]
Zijn de resultaten van zijn dopingtest al bekend?
Die nieuwe achtervleugel levert geen straf op want dezelfde spec.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:32 schreef Rianne84 het volgende:
Maar is de vervangende vleugel wel legaal dan?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die nieuwe achtervleugel levert geen straf op want dezelfde spec.
Klopt het is een straf maar de uitkomst vanavond en morgen kan het verlies van Hongarije recht trekken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, een straf voor een illegale rear wing
Ja, wat 'kapot' was is nu weer heel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar is de vervangende vleugel wel legaal dan?
Denk niet dat deze tweet echt handig is neequote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Doe dat dan op de race track met een legale auto
quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende: [..] Ach ik zag het al lang aankomen
fixedquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, wat 'illigaal' was is nu weer legaal.
Ze hebben wel gelijk. Iemand van de baan rijden IS op de race track.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Nog niet in de verste vertenquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Klopt het is een straf maar de uitkomst vanavond en morgen kan het verlies van Hongarije recht trekken.
Er is iets kapot gegaan aan de achtervleugel, zelfs de F1 geeft aan dat er geen kwaad spel is. Dit soort dingen kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
quote:While agreeing that the wing failed the test because something had "gone wrong", the FIA decided to penalise Hamilton and Mercedes, adding: "it shall be no defence to claim that no performance advantage was obtained. Therefore, the Stewards order the usual penalty for technical non-compliance of disqualification from the qualifying session."
Niet als hij alsnog op het podium eindigt. Alleen een DNF doet dat.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Klopt het is een straf maar de uitkomst vanavond en morgen kan het verlies van Hongarije recht trekken.
Jazeker, er is aangetoond dat het defect is en dat ze daar voordeel door hebben gehad. Het moet zelfs gemaakt worden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
fixed
mag dat zomaar onder parc ferme regels dan ?
Schijnheilig gedoe inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Mwoah Red Bull had ze voor de kwali sessie al op de hoogte gesteld toch?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:39 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Er is iets kapot gegaan aan de achtervleugel, zelfs de F1 geeft aan dat er geen kwaad spel is. Dit soort dingen kunnen gebeuren.
[..]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk. Iemand van de baan rijden IS op de race track.
Hey gaaf, een fan die mijn post van een uur geleden nog even quotetquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]![]()
Volgens jou had Verstappen de vleugel bewust gesaboteerd. Althans, dat was je theorie.
Over iets anders he?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mwoah Red Bull had ze voor de kwali sessie al op de hoogte gesteld toch?
Als RBR het al ziet…
toch nog common sense?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ja, zolang de rest van de vleugel maar dezelfde specificatie heeft. En de FIA toestemming geeft.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
fixed
mag dat zomaar onder parc ferme regels dan ?
gelul natuurlijk na al die protesten over flex wings en pitstops en dan zeggen dat ze het op de baan willen winnen ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Dus het leek je wel een reëele optie dat Max in die 3 seconden even de vleugel gesaboteerd heeft?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey gaaf, een fan die mijn post van een uur geleden nog even quotet
Nee ik zei "misschien".
Nope, ze maken gewoon 0 kans een beroep te winnen..quote:
Even een steekje aan Red Bullquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
VAndaar theorie. En ik zit niet 24/7 te refreshen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey gaaf, een fan die mijn post van een uur geleden nog even quotet
Nee ik zei "misschien".
"Michael, I have just sent you an e-mail'quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Weinig stekelig dan, gezien hun eigen gejammer over achtervleugels en pitstops enzo..quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Even een steekje aan Red Bull
Ik heb een donkerbruin vermoeden haha.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn de resultaten van zijn dopingtest al bekend?
Geen idee, was maar een theorie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dus het leek je wel een reëele optie dat Max in die 3 seconden even de vleugel gesaboteerd heeft?
Hoezo recht lullen? Gewoon een fout, kan bij elk team gebeuren. Vorig jaar nog Max zijn voorvleugel die fout was aangepast in Turkijequote:Op zaterdag 13 november 2021 19:46 schreef pmponer het volgende:
Zo lekker even kijken hoe kampheus dit recht gaat proberen te lullen, zijn Lewis die dit overkomt ....
Daar had Max alleen zelf last van.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo recht lullen? Gewoon een fout, kan bij elk team gebeuren. Vorig jaar nog Max zijn voorvleugel die fout was aangepast in Turkije
Wacht maar... Kijk rustig en je zult zien dat hij het gaat verdedigen. Maar het zijn gewoon feiten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo recht lullen? Gewoon een fout, kan bij elk team gebeuren. Vorig jaar nog Max zijn voorvleugel die fout was aangepast in Turkije
Het is de beschermheer van Lewis, niet van de mechanic die de DRS in elkaar heeft geschroefdquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wacht maar... Kijk rustig en je zult zien dat hij het gaat verdedigen. Maar het zijn gewoon feiten.
Vóór de Q vd sprintkwalificatie heeft RBR een protest ingediend tegen de vermeende te grote flexibiliteit vd achtervleugel van Mercedes. Niet over een te grote opening vd DRS-flap.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:49 schreef mikieu het volgende:
Aha, hele dag nodig gehad iets te verzinnen voor geen pit start. Iets stuk is het geworden, daarom wist redbull het al VOOR de kwalificatie en MB niet
Ja, dat.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vóór de Q vd sprintkwalificatie heeft RBR een protest ingediend tegen de vermeende te grote flexibiliteit vd achtervleugel van Mercedes. Niet over een te grote opening vd DRS-flap.
24 topics voor een race? Ik zal het ff proberen uit te zoekenquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:51 schreef _UserName_ het volgende:
Even een uurtje weg en 2 uur teruglezen. Wat is het topicrecord voor een race? 24 dacht ik?
Dat Lewis een DNQ heeft gekregen is niets meer dan terecht, Max heeft daarentegen 50K boete gehad waar anderen een reprimande kregen!
Nu maar hopen dat Max flink uit ka lopen in de WK stand, dat het in de voorlaatste race al duidelijk mag zijn wie er (terecht) WK is!![]()
Nee die wordt vervangen door een wel legaal exemplaar.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:52 schreef Nober het volgende:
Dus de achtervleugel is illegaal en daardoor is Lewis gediskwalificeerd maar Lewis mag er wel mee racen?
niet met die vleugel. Die is nog steeds in beslag genomenquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:52 schreef Nober het volgende:
Dus de achtervleugel is illegaal en daardoor is Lewis gediskwalificeerd maar Lewis mag er wel mee racen?
Ik bedoel dan totaal aantal topics, niet letterlijk voor een race. Volgens mij is het vorige record bij Spa verbroken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
24 topics voor een race? Ik zal het ff proberen uit te zoeken
Ah op die fietsquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dan totaal aantal topics, niet letterlijk voor een race. Volgens mij is het vorige record bij Spa verbroken.
En het resultaat van al die reprimandes is dat iedereen er vrolijk mee door bleef gaan, in dat opzicht is het niet vreemd dat ze nu eindelijk eens een keer een grens stellen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:51 schreef _UserName_ het volgende:
Even een uurtje weg en 2 uur teruglezen. Wat is het topicrecord voor een race? 24 dacht ik?
Dat Lewis een DNQ heeft gekregen is niets meer dan terecht, Max heeft daarentegen 50K boete gehad waar anderen een reprimande kregen!
Nu maar hopen dat Max flink uit ka lopen in de WK stand, dat het in de voorlaatste race al duidelijk mag zijn wie er (terecht) WK is!![]()
26 voor Engelandquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
24 topics voor een race? Ik zal het ff proberen uit te zoeken
Is dat van Engeland met of zonder gewiste reactiesquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
26 voor Engeland
22 voor Nederland
20 voor België
Nee, hij racet met een andere vleugel waar de DRS het wel goed doet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:52 schreef Nober het volgende:
En dan maar hopen dat het bij deze niet ook 'kapot' gaat. Want dan heeft ie een groter probleem.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, hij racet met een andere vleugel waar de DRS het wel goed doet.
Maar het valt wel op. Ik weet me nog een race te herinneren waar ene Lewis heel vaak over een lijn ging en toen Max dat deed, ineens niet meer mocht.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En het resultaat van al die reprimandes is dat iedereen er vrolijk mee door bleef gaan, in dat opzicht is het niet vreemd dat ze nu eindelijk eens een keer een grens stellen.
Dank! Ik stel voor om voor de 33 te gaan deze race!quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
26 voor Engeland
22 voor Nederland
20 voor België
Parttime baanquote:
Je moet met je poten van andermans spul afblijven.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:03 schreef Caland het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom je niet een auto zoals in dit geval even mag aanraken?
Je zou het decision document kunnen lezenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:03 schreef Caland het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom je niet een auto zoals in dit geval even mag aanraken?
Max krijgt 3 miljoen(?) per maand?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
50k is best wel een stevige boete
Omdat er niets aangepast mag worden, dus anderen mogen er ook niet aankomen. Elke aanraking is hierin verdacht.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:03 schreef Caland het volgende:
Ik vind het overigens wel een slap verhaal. “Ja we weten dat iedereen het doet maar we leggen toch een straf op”quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zou het decision document kunnen lezen
En anders Frits van Eerd lief aankijkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Max krijgt 3 miljoen(?) per maand?
Het lijkt mij wel heel streng, helemaal met dit aaitje. Maar oke, fair enough.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Omdat er niets aangepast mag worden, dus anderen mogen er ook niet aankomen. Elke aanraking is hierin verdacht.
En dan de merchandise en reclame inkomsten nog denk ikquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat ze willen voorkomen dat je elke keer als er eens iets niet reglementair gevonden wordt eerst dik 20 uur moet gaan uitzoeken of dat komt doordat iemand anders iets aan de wagen heeft gedaan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:03 schreef Caland het volgende:
Omdat die vleugel in beslag is genomen naderhand. Er was kennelijk al iets niet goed. En dat is uiteindelijk bewezen. Max heeft een rol hierin gespeeld wat eigenlijk niet had gehoeven.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel een slap verhaal. “Ja we weten dat iedereen het doet maar we leggen toch een straf op”
Oké, waarom dan?
1000 keer zoveel als een gemiddelde werknemer dus...dan is 50 euro een passende bekeuring.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Is het ook, voorgangers die een auto aanraakten kregen niets of een reprimande.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel heel streng, helemaal met dit aaitje. Maar oke, fair enough.
Lewis gaat de top 5 niet halen morgenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Ok, wat is de voorspelling voor de race morgen? Lewis maximaal 3de? (met VER en PER ervoor en BOT die hem er langs laat)
Eerst maar even de sprint kijken niet? Op basis daar van kunnen we zien hoe makkelijk hij door het veld kan gaan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Ok, wat is de voorspelling voor de race morgen? Lewis maximaal 3de? (met VER en PER ervoor en BOT die hem er langs laat)
1. Maxquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Omdat het potentieel de auto kan beschadigen en men dat wil voorkomen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel een slap verhaal. “Ja we weten dat iedereen het doet maar we leggen toch een straf op”
Oké, waarom dan?
quote:Nevertheless, it is a breach of the
parc fermé regulation and has significant potential to cause harm.
Maar ze zeggen juist expliciet dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Omdat die vleugel in beslag is genomen naderhand. Er was kennelijk al iets niet goed. En dat is uiteindelijk bewezen. Max heeft een rol hierin gespeeld wat eigenlijk niet had gehoeven.
Per achter bot houden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Daar durf ik wel een kratje bier op te zetten. Hij is op dit circuit al vaker als 20ste of 17de gestart en haalt makkelijk iedereen in behalve zijn beste rivalen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lewis gaat de top 5 niet halen morgen
Of gewoon verreken met de WK-bonus die hij vast in z'n contract heeft staanquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
En anders Frits van Eerd lief aankijken
Een F1 wagen maak je niet even met je handen stuk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:06 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Omdat ze willen voorkomen dat je elke keer als er eens iets niet reglementair gevonden wordt eerst dik 20 uur moet gaan uitzoeken of dat komt doordat iemand anders iets aan de wagen heeft gedaan.
Ik gok op Max die de sprintrace wint, Lewis haalt P12 en start morgen op P17, finished op P6, achter Max, Bottas, Perez, Gasly en Sainz.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik verwacht een KNOTSGEKKE race morgenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Daar durf ik wel een kratje bier op te zetten. Hij is op dit circuit al vaker als 20ste of 17de gestart en haalt makkelijk iedereen in behalve zijn beste rivalen.
Maar toch ook niet zo raar dat dat niet mag?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een F1 wagen maak je niet even met je handen stuk.
Even kijken of voelen doet echt helemaal niets.
Dat je een auto misschien niet met je voet even een metertje vooruit mag duwen zoals Vettel eens deed, dat kan ik me dan wel weer voorstellen, dan verplaats je de auto maar dat is toch anders dan even een vleugel of sideboard aanraken.
Omdat ze er nu ineens om 1 of andere reden wel paal en perk aan willen stellen. Ofzo.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oké, waarom dan?
Technisch niet, moraal gezien wel. Dat moraal moeten ze vaker van stal halen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar ze zeggen juist expliciet dat dat niet zo is.
Dat was het eerder ook al he?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat het potentieel de auto kan beschadigen en men dat wil voorkomen.
Uit het document
[..]
Johnny Herbert is continu aan het interviewen, Alonso, Latifi, en 1 of 2 anderen al voorbij gekomenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:11 schreef heywoodu het volgende:
Niet even een interviewtje met coureurs hier is wel erg matig eigenlijk.
Als Mercedes niet in beroep gaat dan weten ze zelf al dat ze fout zaten dusquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
O, Mercedes is niet in beroep gegaan tegen de beslissing hmmmm
want dat konden ze
zegt genoeg
Ja, maar dat is niet gewoon op de Nederlandse TV en ik heb sowieso weinig gezin in Britten als het over sport gaatquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:12 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Johnny Herbert is continu aan het interviewen, Alonso, Latifi, en 1 of 2 anderen al voorbij gekomen
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of gewoon verreken met de WK-bonus die hij vast in z'n contract heeft staan
Dat het niet mag was niet duidelijk, het werd door meer rijders gedaan en niemand had er ooit een boete voro gekregen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar toch ook niet zo raar dat dat niet mag?
Dit ja, sadnessquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:14 schreef Monolith het volgende:
Dat beeld van steppende Lewis met rennende Angela.
Met aanhanger dan, want ze moet ook nog van alles meedragen nu.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:15 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom geven ze die vrouw niet ook een stepje
Vooral dat ze weten dat hier geen speld tussen te krijgen wasquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Mercedes niet in beroep gaat dan weten ze zelf al dat ze fout zaten dus
quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:14 schreef Monolith het volgende:
Dat beeld van steppende Lewis met rennende Angela.
Angela heeft maar één recht..quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:15 schreef vaarsuvius het volgende:
Omdat die het aanrecht al hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:15 schreef vaarsuvius het volgende:
Volgens mij waren er juist een heleboel spelden tussen te krijgen, dat was zo'n beetje het probleem.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral dat ze weten dat hier geen speld tussen te krijgen was
Straks naar het warme DRT badquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:08 schreef fetX het volgende:
Present @:zipportal @:coco @:wereldgozer
Leuke rubriekquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:16 schreef heywoodu het volgende:
Lekker bakkeleien over de exacte definitie van 'slechte start'.
Als de huidskleuren andersom waren geweest was de wereld te kleinquote:
omdat Rob geilt op Lewis........quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed voor de lijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:15 schreef vaarsuvius het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:18 schreef AMDB het volgende:
Krijgt Lewis morgen nog steeds zijn 5 plaatsen grid penalty? Dus als hij vandaag bijv. 15e eindigt dan start hij nog steeds als laatste?
Ja.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:18 schreef AMDB het volgende:
Krijgt Lewis morgen nog steeds zijn 5 plaatsen grid penalty? Dus als hij vandaag bijv. 15e eindigt dan start hij nog steeds als laatste?
Lul dan zelf ook niet over huidskleur.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:18 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als de huidskleuren andersom waren geweest was de wereld te klein
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:18 schreef AMDB het volgende:
Dat kan toch niet. Dat vrouwtje heeft ook zelf geen scootertje omdat ze die van Lulu moet terugbrengen.quote:
Zij kan toch gewoon op de terugweg met de stepquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:20 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Dat vrouwtje heeft ook zelf geen scootertje omdat ze die van Lulu moet terugbrengen.
Ik vind het echt kleinerend.
Inderdaad ja, niet heel netjesquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:20 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Dat vrouwtje heeft ook zelf geen scootertje omdat ze die van Lulu moet terugbrengen.
Ik vind het echt kleinerend.
Ik verwacht wel wat tranenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:20 schreef opreis het volgende:
Straks maar even kijken hoe lulu omgaat met championship pressure.
Wij zijn hier inderdaad tegen racisme.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Lul dan zelf ook niet over huidskleur.
vanavond weer een halve roman op zijn insta storiesquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:20 schreef opreis het volgende:
Straks maar even kijken hoe lulu omgaat met championship pressure.
Het staat in de regels en Vettel heeft een keer er een reprimande voor gehad. Dat ze niet altijd goed gehandhaafd hebben is aat ze vanaf nu wel gaan doen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat het niet mag was niet duidelijk, het werd door meer rijders gedaan en niemand had er ooit een boete voro gekregen.
En de FIA zegt zelf ook dat er niks gesloopt was, Hamilton zelf zegt ook dat Max niks gesloopt heeft.
En de anderen hebben nu wel een duidelijk e waarschuwing gekregen dat het niet meer mag.
Max krijgt er meteen een boete voor.
In de toekomst wil de FIA he ttrouwens nog zwaarder bestraffen, dat moet dan als voordeel voor Max gelden, dat ie nu wat minder moet betalen omdat er nog geen duidelijke regel was.
Yupsquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:18 schreef AMDB het volgende:
De sprintrace is eigenlijk leuker dan de volledige racequote:Op zaterdag 13 november 2021 20:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zin in!
Ook al is het de sprint race.
humblequote:Op zaterdag 13 november 2021 20:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
vanavond weer een halve roman op zijn insta stories
Kunnen ze samen huilenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:22 schreef mikieu het volgende:
Gun Mazepin wel wat actie met Hamilton.
En dan te bedenken dat Mercedes volgend jaar twee van dit soort roman schrijvers heeft.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
vanavond weer een halve roman op zijn insta stories
Ik vind persoonlijk het hele concept vreselijk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De sprintrace is eigenlijk leuker dan de volledige race
Oneens. Er gebeurt waarschijnlijk vrij weinig omdat niemand risico wil nemen voor de race van morgen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De sprintrace is eigenlijk leuker dan de volledige race
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom die sprintrace om half 9 ipv bijvoorbeeld 8 of 9 uur
20.10 was inderdaad beter geweestquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
big black cock loversquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:24 schreef Doevelaer het volgende:
Robert en Rob hebben Lewis z'n penis alweer in de mond genomen
quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
20.10 was inderdaad beter geweest
Winnaar sprintrace = pole voor de statistiekenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:26 schreef Attitude het volgende:
Vraagje voor de kenners van de regels.
Qua statistiek zou ik willen weten of als Max Verstappen morgen vanaf pole position vertrekt, ook wordt opgeschreven dat het max was die vanaf de eerste plek vertrok.
Want Hamilton was gisteren de snelste. Maar door diskwalificatie wordt hij terug gezet.
volgens mij is bij sprintraces de eerste die finished, die krijgt pole. Hamilton heeft geen pole voor de sprintracequote:Op zaterdag 13 november 2021 20:26 schreef Attitude het volgende:
Qua statistiek zou ik willen weten of als Max Verstappen morgen vanaf pole position vertrekt, ook wordt opgeschreven dat het max was die vanaf de eerste plek vertrok.
Want Hamilton was gisteren de snelste. Maar door diskwalificatie wordt hij terug gezet.
Silverstone en Monza 2021 gemist?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:27 schreef Salina het volgende:
Is dit iets nieuws? Een sprintrace?
En is dit voor de kwalificatie voor Morgen? Dus eigenlijk rijden ze vandaag een kort wedstrijdje om te bepalen in welke volgorde...ze morgen de wedstrijd rijden?
Hamilton z'n tijd is geschrapt en dus is Max de snelstequote:Op zaterdag 13 november 2021 20:26 schreef Attitude het volgende:
Dit is de 3e van dit jaar.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:27 schreef Salina het volgende:
En is dit voor de kwalificatie voor Morgen? Dus eigenlijk rijden ze vandaag een kort wedstrijdje om te bepalen in welke volgorde...ze morgen de wedstrijd rijden?
Of gewoon 10 over half negenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:27 schreef Salina het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:27 schreef Salina het volgende:
is afgestreept op de bingokaartquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vrienden en vriendinnen van de sport
Ga nou niet jinxenquote:
Ik wacht nog op 'Het openklappen der achtervleugel' en 'drs werkt ook bij achterblijvers'quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is afgestreept op de bingokaart
Ik kijk niet alles nee. Ook niet echt groot F1 fan ofzo hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Silverstone en Monza 2021 gemist?
Als je het zo zegt klinkt het best lullig.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:27 schreef Salina het volgende:
Hij kijkt pas sinds vorige race ofzoquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Silverstone en Monza 2021 gemist?
Wat kan er nu nog fout gaanquote:
Medium.quote:
Dat hebben ze dan goed gezienquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:29 schreef vaarsuvius het volgende:
Sky commentatoren vinden de penalty voor Ham terecht
ah zo, maar hij is hier altijd welkom om mee te postenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij kijkt pas sinds vorige race ofzo
Warm badquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ah zo, maar hij is hier altijd welkom om mee te posten
Beter dan dat ie "hard" zegt alsof hij moet poepenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:29 schreef Cuendillar het volgende:
Olav zegt "medium" alsof hij moet poepen.
ja, hoe krijgen ze het verzonnen hè?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:27 schreef Salina het volgende:
Zo is datquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ah zo, maar hij is hier altijd welkom om mee te posten
Waarom, je zit toch thuis op de bank.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:30 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ben heel bang voor Bottas in T1
me2quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:30 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:30 schreef Doevelaer het volgende:
Ik gok op tweequote:Op zaterdag 13 november 2021 20:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoeveel SC's zullen we morgen wel niet krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |