Punten worden morgen en zondag uitgedeeldquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De klok staat straks gewoon weer op nul
Plus is dacht..leuk een sprint......quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:23 schreef potjecreme het volgende:
Maar goed de f1 sprint is het gewoon net niet. Hierdoor is de kwalificatie ook niet echt spannend
Dat is toch nooit op vrijdagquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Plus is dacht..leuk een sprint......
Een kwalificatie ook nooitquote:
Behalve dan met een sprintracequote:
En volgend jaar vakerquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel in sprintweekends, zoals we dit jaar al een paar keer gezien hebben
Training 1 was eerder vandaag. Training 2 is morgen. Daarna de sprintrace, daarna de echte race.quote:
quote:
quote:
Die FP van morgen, mogen ze dan nog wat met afstelling spelen? Aangezien de kwali dan dus al gereden is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Training 1 was eerder vandaag. Training 2 is morgen. Daarna de sprintrace, daarna de echte race.
Net zoals in Silverstone. Net zoals in Monza.
Sowieso meer racenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:29 schreef potjecreme het volgende:
Hoe zou het dan wel leuker zijn? De sprint langer maken? Helft van race afstand?
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Volgens mij wel? Wat heeft een training anders voor zin? Maar ik weet het niet precies.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die FP van morgen, mogen ze dan nog wat met afstelling spelen? Aangezien de kwali dan dus al gereden is.
Mogen ze nu wel straks de mappings aanpassen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat Mercedes gewoon die motor even volle bak aan het testen was in Q1.
Nu wel, straks niet meer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mogen ze nu wel straks de mappings aanpassen?
Wellicht net als in het motorcross doen. volle punten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:29 schreef potjecreme het volgende:
Hoe zou het dan wel leuker zijn? De sprint langer maken? Helft van race afstand?
Waarom wanhoop?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
RB motor ook verder opengezet uit wanhoop?
Wanhoop? Ze staan er goed voor hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geen sprake van wanhoop. RB staat in quali en race altijd vol open. En gaat niet stuk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
5 plek straf voor lewis toch op zondag, dus niet nodigquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wanhoop? Ze staan er goed voor hoor.
???quote:
Ook dat nog jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
5 plek straf voor lewis toch op zondag, dus niet nodig
En anders gaat Max er in de eerste bocht wel voorbijquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:35 schreef Evenstar het volgende:
Lewis knalt hem nog wel een muurtje in dit weekend.
dus 24 punten verschil de laatste 3 races inquote:
Nou nou nouquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:35 schreef Evenstar het volgende:
Lewis knalt hem nog wel een muurtje in dit weekend.
En dan mag ik geen respect meer opbrengen voor een andere coureurquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
???
Houd jij niet al maanden vol dat je een fan van Max bent?
Sure.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dan mag ik geen respect meer opbrengen voor een andere coureur
Motorquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:37 schreef Nattekat het volgende:
Ja, no way dat Verstappen 0,1s verliest in S3. RB heeft nog genoeg achter de hand.
Gasly is gewoon een goede coureur, die kon alleen de druk bij RBR niet aanquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:38 schreef Tijn het volgende:
Groot verschil tussen Gasly en Tsunoda zeg.
S1 is heuvel af, S3 is heuvel op. Dat maakt wel uit denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zouden ze ook in S1 moeten verliezen.
Verschil ook in ervaring.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:38 schreef Tijn het volgende:
Groot verschil tussen Gasly en Tsunoda zeg.
Je bent fan of niet. Maar nee. Ook voor Norris, Ricciardo en Russell. Maar niet voor Hamilton.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij juicht alleen voor Verstappen?
Thats the spiritquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
VER knalt hem straks gewoon in de 1:07
Lewis ookquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
VER knalt hem straks gewoon in de 1:07
plof morgen of zondagquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Voor zo ver er nog twijfels waren over of Mercedes die motor volledig open heeft geschroefd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |