Punten worden morgen en zondag uitgedeeldquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De klok staat straks gewoon weer op nul
Plus is dacht..leuk een sprint......quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:23 schreef potjecreme het volgende:
Maar goed de f1 sprint is het gewoon net niet. Hierdoor is de kwalificatie ook niet echt spannend
Dat is toch nooit op vrijdagquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Plus is dacht..leuk een sprint......
Een kwalificatie ook nooitquote:
Behalve dan met een sprintracequote:
En volgend jaar vakerquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel in sprintweekends, zoals we dit jaar al een paar keer gezien hebben
Training 1 was eerder vandaag. Training 2 is morgen. Daarna de sprintrace, daarna de echte race.quote:
quote:
quote:
Die FP van morgen, mogen ze dan nog wat met afstelling spelen? Aangezien de kwali dan dus al gereden is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Training 1 was eerder vandaag. Training 2 is morgen. Daarna de sprintrace, daarna de echte race.
Net zoals in Silverstone. Net zoals in Monza.
Sowieso meer racenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:29 schreef potjecreme het volgende:
Hoe zou het dan wel leuker zijn? De sprint langer maken? Helft van race afstand?
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Volgens mij wel? Wat heeft een training anders voor zin? Maar ik weet het niet precies.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die FP van morgen, mogen ze dan nog wat met afstelling spelen? Aangezien de kwali dan dus al gereden is.
Mogen ze nu wel straks de mappings aanpassen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat Mercedes gewoon die motor even volle bak aan het testen was in Q1.
Nu wel, straks niet meer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mogen ze nu wel straks de mappings aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |