Hi Charmquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:42 schreef Charmian het volgende:
Ze zijn nogal wat van plan vanavond volgens Eline. ze mag alleen niets zeggen.
Zeker die POW dame, hij had laatst een verslaggever van POW in het gezicht bespuugd..quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:46 schreef NoCigar het volgende:
Ranzige vrijgezel Kwalbert scheldt vrouwen voor slet uit.
Hij beloofde vandaag niet te spugen, de viezerik.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:47 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zeker die POW dame, hij had laatst een verslaggever van POW in het gezicht bespuugd..
hi puzziequote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
hi puzzie![]()
ik weet niet wat te kijken, wil ook Formule 1 kijken...maar para idiots zijn ook leuk
Jaquote:
Me2. Ik schakel zo over naar NOS. Ik schakel wel weer in als er actie isquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:53 schreef Charmian het volgende:
oke alle livestreams op mute mezzen kutfluitje
Dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:53 schreef K21 het volgende:
Die brede gast die steeds achter de POW mevrouw loopt, is dat beveiliging?
Die loopt er wel heel ongemakkelijk dicht opquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:53 schreef K21 het volgende:
Op de PNN stream?quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:53 schreef K21 het volgende:
Ahhquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:55 schreef K21 het volgende:
[..]
Ja, daarnet waren ze weer even in beeld bij Pieter.
Wie is die POW chick eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:53 schreef K21 het volgende:
Heb je Rutte en De Jonge ook gemist? Ze waren net in beeldquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ahh![]()
Ik kijk teveel tegelijk en daardoor mis ik van alles
Niet gezienquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je Rutte en De Jonge ook gemist? Ze waren net in beeld
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:00 schreef Ireth het volgende:
Kijken we de wappies of The Masked Singer straks??![]()
De puber vermoord me als ik voor de wappies kiesik lees bij jullie wel mee hoe het bij de wappies gaat
Op de livestream van de NOSquote:
quote:
Ben je boosquote:
Sow die knallenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:08 schreef spoilert het volgende:
Sven GOD https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/1501285863583330
Die komen toch niet.quote:
Denk t niet. Hoop t welquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef K21 het volgende:
Wat is de kans op knuppelgenot vanavond? Hoger dan de vorige keer?
Ik heb alleen ervaring met sterretjes dus zou het niet wetenquote:
Jaaaaaaa! Hontenquote:
Zou me niets verbazen als er iemand vanavond door gewond raakt. Damned zegquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef Starhopper het volgende:
Defend met hun vuurwerk. Aanpakken dit tuig.
Ja zieke shit ditquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als er iemand vanavond door gewond raakt. Damned zeg
Ik wilde het niet zeggen maar ik ben het helemaal met je eens. Wat een verademing zegquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:24 schreef spoilert het volgende:
Ben blij dat Sven er is, Kwalbert en Eline lopen alleen maar te klieren bij de agenten.
Misschien tijd voor een antiantidemonstrantengroep, jij als leider?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef Starhopper het volgende:
Defend met hun vuurwerk. Aanpakken dit tuig.
Mondmasker om herkenning te voorkomenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:26 schreef spoilert het volgende:
Tikkie gespot, mag die nog vrij rondlopen??
Svenquote:
Dat is elke keer als die defend lui erbij komen. Dan loopt het gegarandeerd uit de hand.quote:
Daarvoor kan je beter naar Youri gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef spoilert het volgende:
Bolderkar Suus met d'r pamfletje, zal maar geen juridisch advies van haar aannemen
Nietus, het zijn allemaal vaders en moeders met een gezin...quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is elke keer als die defend lui erbij komen. Dan loopt het gegarandeerd uit de hand.
Iets met agressieve extreem rechts malloten die hun agressie kwijt moeten.
*agressieve vaders en moedersquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nietus, het zijn allemaal vaders en moeders met een gezin...
Nee hoor https://www.facebook.com/053enschede/videos/229622639240195quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef K21 het volgende:
[..]
Heeft hij weer een nieuwe pagina ergens?
Ah, gewoon daar dus. Ik keek naar z'n Live Streams facebookpagina, en z'n YouTube.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nee hoor https://www.facebook.com/053enschede/videos/229622639240195
Is baldadigheid hoor ik netquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef Starhopper het volgende:
Sow! Journalist krijgt steen in het gezicht![]()
![]()
Ik denk dat de seconde de persco voorbij is ze weggeveegd gaan worden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef Starhopper het volgende:
Sow! Journalist krijgt steen in het gezicht![]()
![]()
Tuigquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:40 schreef XSbig het volgende:
Op PNN, youtube wordt er vol een steen in het gelaat bij een fotograaf gegooid. Jezus.
Oei. Iemand linkje? Mja, wat doe je daar dan ook... Je weet hoe wappies denken over de msm.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:40 schreef XSbig het volgende:
Op PNN, youtube wordt er vol een steen in het gelaat bij een fotograaf gegooid. Jezus.
inb4 de snelprocedurequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
de tering, wat een tuig zeg. dit soort gewoon rellen. worden weer een hoop rechtszaken.
Alleen samen krijgen we het kabinet er onder.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef spoilert het volgende:
Wat zijn ze toch weer vreedzaam, de PoPo lokt het elke keer uit, de domostranten doen niemand kwaad....
Gelukkig hebben we de live beeldenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef spoilert het volgende:
Wat zijn ze toch weer vreedzaam, de PoPo lokt het elke keer uit, de domostranten doen niemand kwaad....
Eerst nog even wat meer beeldmateriaal verzamelen voor Opsporing Verzocht...quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef Starhopper het volgende:
Jezus wat een debielen. Waarom grijpen ze niet in?
Sven vindt het wat te ver gaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef XSbig het volgende:
‘Ja ze zijn het gewoon zat’ aldus de man van PNN
quote:Bij het gebouw van het ministerie van Justitie en Veiligheid, waar op dit moment de coronapersconferentie aan de gang is, is het volgens de politie onrustig. Er zijn meerdere mensen opgepakt die daar vuurwerk afstaken.
zonder hoepeltjequote:
Jammer dat ik niet in Den Haag ben. Heb er nog eentje nodigquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
En dan nu de verloting van de fietsen. Hier, vangen!
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:51 schreef puzziepie het volgende:
'wij zijn vreedzaam wat zijn jullie'
Ja en ik ben koninginquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:51 schreef puzziepie het volgende:
'wij zijn vreedzaam wat zijn jullie'
Wat een lafffe bende ...quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:52 schreef Starhopper het volgende:
Defend gaat er als angsthazen vandoor
Heel normaal toch? Deed ik vroeger ook altijdquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:53 schreef K21 het volgende:
*trekt verkeersbord uit de straat*
Wij zijn vreedzaam.
*gooit schedel van journalist in met klinker*
Wat zijn jullie?
*trapt nog een fiets erbij op de hoop*
Je bent geen agressieve meute als je ook niet ff de stad probeert af te breken he.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:52 schreef Starhopper het volgende:
Defend gaat er als angsthazen vandoor
Ja maar, ja maar, dat zijn de rOmeO'squote:Op vrijdag 12 november 2021 19:53 schreef K21 het volgende:
Wij zijn vreedzaam.
Wat zijn jullie?
Haske vreedzaamquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:53 schreef K21 het volgende:
Wij zijn vreedzaam.
Wat zijn jullie?
Wel maximaal met zijn vieren bij elkaar hequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tja, ze hebben al anderhalf jaar niet kunnen rellen
komende drie weken zullen ze allen thuis moeten rellen.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een ultiem genot moet dat toch zijn om de bediener van die joystick te zijn h.
Ik zou dat werk echt gratis doenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een ultiem genot moet dat toch zijn om de bediener van die joystick te zijn h.
Mooi toch? Iedereen doet gewoon weer wat Hugochenko wil.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:56 schreef asco het volgende:
Dat gaat morgen nog wat worden in de grote steden vanaf 20 uur.
Daar kan geen Nintendo Switch tegenop, maatquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou dit zelfs vrijwillig doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:01 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik zou dat werk echt gratis doen
geen ruzie maken he als het magquote:
Dat is de Kikker....quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:02 schreef summer2bird het volgende:
Je gaat dit weer niet geloven.
Op Alberts stream zit iemand gekleed als ME'er bij de demonstranten.
Echter heeft deze ME'er een wandelstok om te kunnen staan!
[ link | afbeelding ]
Kikker van de scootmobiele eenheidquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:02 schreef summer2bird het volgende:
Je gaat dit weer niet geloven.
Op Alberts stream zit iemand gekleed als ME'er bij de demonstranten.
Echter heeft deze ME'er een wandelstok om te kunnen staan!
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja die ME'er deed al wat apart, een dansende ME'er zag ik.
toch wel gek, jezelf kleden als agent betekend vrijwel altijd meteen arrrestatie. jezelf uitgeven voor agent is echt not done.
De tering zegquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kikker van de scootmobiele eenheid![]()
[ afbeelding ]
Daar ging mijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tering!!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
teeering, ook niet een paar stenen.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'' Vreedzame mensen' hoorde ik een malloot roepenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:06 schreef spoilert het volgende:
Waterkanon bij de zittende "lawaai domonstranten"
En alles is de schuld van de Jongequote:Op vrijdag 12 november 2021 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
'' Vreedzame mensen' hoorde ik een malloot roepen
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Regio15 ondersteunt geen hotlink
Zij demonstreren alleen maar vreedzaamquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
En alles is de schuld van de Jonge
Nederland en een oorlog winnen? Goeien!!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:09 schreef vipergts het volgende:
Wat een afgang weer met deze strijders gaan we de oorlog niet winnen.
Jaaaaahhquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef spoilert het volgende:
Waterkanon spuit, Campagne gaat open
Fles Brunello open getrokkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef spoilert het volgende:
Waterkanon spuit, Campagne gaat open
Let’s go, Brandon!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
teeering, ook niet een paar stenen.....
https://regio15.nl/nieuws(...)tie-op-de-turfmarkt/
Kwalbertquote:
Net zoals de vorige keer rent hij alweer weg met de staart tussen de benen...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef Charmian het volgende:
gutogut albert doet alsof ze met kogels schieten
regio 15 ook nog https://www.facebook.com/(...)7¬if_t=live_videoquote:
Ah thnx!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:15 schreef Charmian het volgende:
regio
[..]
regio 15 ook nog https://www.facebook.com/(...)7¬if_t=live_video
Iedereen in dit topic staat weer even met beide benen op de grond.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:19 schreef Bart2002 het volgende:
Wat zitten jullie hier allemaal weer aan leedvermaak te doen.. Voel je je jezelf daar echt beter door?
En al die stoere praat en genot als er "hard" wordt ingegrepen door de autoriteiten..
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje zielig allemaal. Als je daar nou je vermaak en tijdsbesteding uit moet halen qua leven. Wat voor leven heb je dan zelf? Vraag het u af mensen.
Waar was je toen er een journalist een steen vol het gezicht kreeg? Waar was je toen er vuurwerk en stenen naar de politie werd gegooid? Waar was je toen bezittingen van mensen werden vernield en in de fik gestoken?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:19 schreef Bart2002 het volgende:
Wat zitten jullie hier allemaal weer aan leedvermaak te doen.. Voel je je jezelf daar echt beter door?
En al die stoere praat en genot als er "hard" wordt ingegrepen door de autoriteiten..
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje zielig allemaal. Als je daar nou je vermaak en tijdsbesteding uit moet halen qua leven. Wat voor leven heb je dan zelf? Vraag het u af mensen.
Stond ik al.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:22 schreef XSbig het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic staat weer even met beide benen op de grond.
Ah het is een soort strafexpeditie waar jullie van genieten in een circlejerk. Ga gewoon je gang hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar was je toen er een journalist een steen vol het gezicht kreeg? Waar was je toen er vuurwerk en stenen naar de politie werd gegooid? Waar was je toen bezittingen van mensen werden vernield en in de fik gestoken?
Die zit zich elke keer half uit te kleden volgens mij, als er dan ook nog een waterkanonnetje over heen gaat...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef Tourniquet het volgende:
Wordt Ramona daar nu in een thermo-deken gewikkeld?
gofferquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:19 schreef Bart2002 het volgende:
Ik heb ook geen fb meer maar kan het wel zienquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:22 schreef SuperNeger het volgende:
Kan je deze streams niet kijken zonder facebook of zo?
Fuck dat hebben jullie allemaal facebook of zo
Dat ja, zeg dat tegen de mensen die de hele boel slopen.quote:
Zijn allemaal gehersenspoelde schaapjes die denken dat iedereen die nog opkomt voor grondrechten en vrijheden zogeheten "wappies" zijn. Dus geweld richting de mensen die kritisch zijn tegenover vaccinatieplicht i.v.m. grote gezondheid risico's en andere basisvrijheden en grondrechten die je kwijtraakt voelt dus gerechtvaardigd voor hun.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:19 schreef Bart2002 het volgende:
Een heel kansloos levenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:19 schreef Bart2002 het volgende:
Ja nee geweld is de oplossingquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:29 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Zijn allemaal gehersenspoelde schaapjes die denken dat iedereen die nog opkomt voor grondrechten en vrijheden zogeheten "wappies" zijn. Dus geweld richting de mensen die kritisch zijn tegenover vaccinatieplicht i.v.m. grote gezondheid risico's en andere basisvrijheden en grondrechten die je kwijtraakt voelt dus gerechtvaardigd voor hun.
Ik ben niet gehersenspoeld, wel gevaccineerd, tegen vaccinatieplicht en vind de meeste maatregel buiten proportie. Maar zodra je gevorderd wordt om weg te gaan, moet je gewoon ophoepelen. Doe je dat niet, moet je ook de consequenties aanvaarden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:29 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Zijn allemaal gehersenspoelde schaapjes die denken dat iedereen die nog opkomt voor grondrechten en vrijheden zogeheten "wappies" zijn. Dus geweld richting de mensen die kritisch zijn tegenover vaccinatieplicht i.v.m. grote gezondheid risico's en andere basisvrijheden en grondrechten die je kwijtraakt voelt dus gerechtvaardigd voor hun.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een heel kansloos leven
Nu snel weer verder kijken en hopen op een paar harde teringbeuken
En jij komt hier omdat?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:19 schreef Bart2002 het volgende:
Af en toe komt ie hier om te zeiken op onsquote:
Wees nou dankbaar dat hij even iets van zijn kostbare tijd aan ons kansloze relschopperskijkende minderheid op te offeren.quote:
Ik voel me vereerd dat hij dat doetquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wees nou dankbaar dat hij even iets van zijn kostbare tijd aan ons kansloze relschopperskijkende minderheid op te offeren.
Nog niet, linkje?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Af en toe komt ie hier om te zeiken op ons![]()
Op twitter staat trouwens een draadje over de faketeranenHeb je die al gezien?
Ja. Vreedzaam demonstreren heeft niet gewerkt. In geen enkel land is door vreedzaam blijven of door staken de coronapas afgeschaft. Geen enkel dictatoriaal regime is afgezet door vreedzaam te demonstreren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja nee geweld is de oplossing![]()
Met je schaapjes.
Bart was vroeger nog wel te pruimen maar hij is een behoorlijk kansloze richting ingeslagen...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:34 schreef mazaru het volgende:
Wees nou dankbaar dat hij even iets van zijn kostbare tijd aan ons kansloze relschopperskijkende minderheid op te offeren.
Ik kom overal. Dat is ook een grondrecht, mits de contributie betaald is natuurlijk.quote:
Er is helemaal niks mis met het opkomen voor belangen ook al deugt er geen reet van die belangen maar dat ontslaat je natuurlijk niet van het opvolgen van de aanwijzingen van de autoriteiten. En als je dan hardleers blijkt te zijn dan je verdien je een pak slaag, simpel zat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:36 schreef Bart2002 het volgende:
Ik kom overal. Dat is ook een grondrecht, mits de contributie betaald is natuurlijk.
Het viel me zo op. Ik hou niet zo van dat collectief genieten om mensen die opkomen voor hun belangen cq overtuigingen hoe fout dan ook afgeslacht worden door de autoriteiten. Dat is nooit goed.
Als je gevorderd wordt om weg te gaan, moet je weggaan. Dat is geen afslachten, dat is gewoon de wet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik kom overal. Dat is ook een grondrecht, mits de contributie betaald is natuurlijk.
Het viel me zo op. Ik hou niet zo van dat collectief genieten om mensen die opkomen voor hun belangen cq overtuigingen hoe fout dan ook afgeslacht worden door de autoriteiten. Dat is nooit goed.
De volgende keer ben je het mogelijk zelf.
Hmmm kan hem niet vinden. Waren een stuk of 15 tweets met foto'squote:
Het ging mij meer om het leedvermaak daaromtrent. Dat jullie collectief genieten en dat niet eens raar vinden. Terwijl het m.i. iets viezigs heeft en achterbaks. Geen prudent menselijk gedag.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met het opkomen voor belangen ook al deugt er geen reet van die belangen maar dat ontslaat je natuurlijk niet van het opvolgen van de aanwijzingen van de autoriteiten. En als je dan hardleers blijkt te zijn dan je verdien je een pak slaag, simpel zat.
Een journalist een steen in het gezicht tyfen. Dat is viezig en achterbaks. Waarom hoor ik je daar niet over?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:40 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het ging mij meer om het leedvermaak daaromtrent. Dat jullie collectief genieten en dat niet eens raar vinden. Terwijl het m.i. iets viezigs heeft en achterbaks. Geen prudent menselijk gedag.
Waterkanongenot!!!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:40 schreef Bart2002 het volgende:
Het ging mij meer om het leedvermaak daaromtrent. Dat jullie collectief genieten en dat niet eens raar vinden. Terwijl het m.i. iets viezigs heeft en achterbaks. Geen prudent menselijk gedag.
Lol ik klik net weg. Wat zei zequote:Op vrijdag 12 november 2021 20:43 schreef summer2bird het volgende:
Damn, revrouw haalt nog even uit naar Mita
Het gaat mij meer om jullie gedrag. Die Schadefreude die jullie onder elkaar ventileren. Zo van kijk wat ben ik goed. En hunnie niet. Het is vies dat gedrag.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:42 schreef Starhopper het volgende:
Een journalist een steen in het gezicht tyfen. Dat is viezig en achterbaks. Waarom hoor ik je daar niet over?
Dikke vuile anabolendoosquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol ik klik net weg. Wat zei ze
Zo werkt dat!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:43 schreef Starhopper het volgende:
Dus wappies doen gek, lokken de politie uit en doen dit zelf livestreamen. En omdat we deze livestreams kijken zijn we fout bezig?
Het zou pas erg zijn als we het onderstaande gaan goedpraten, niet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om jullie gedrag. Die Schadefreude die jullie onder elkaar ventileren. Zo van kijk wat ben ik goed. En hunnie niet. Het is vies dat gedrag.
Gelukkig hebben we jou om ons terecht te wijzenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om jullie gedrag. Die Schadefreude die jullie onder elkaar ventileren. Zo van kijk wat ben ik goed. En hunnie niet. Het is vies dat gedrag.
Maar wat moet ik dan op mijn zolderkamertje?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:40 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Lol! Heerlijkquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dikke vuile anabolendoos
en dat ze haar nog wel eens onder ogen komt
Je hebt niet zoveel op met feiten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
Onze ouwe drugsdealerquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:51 schreef Tourniquet het volgende:
Eldor blijft nog om het auto'tje van Kikker te beschermen tot ze weer vrij is.
Je voordoen als agent, ik ben wel benieuwd wat voor straffen daar op staanquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:52 schreef summer2bird het volgende:
Als een ME'er verkleed gaan en dan verontwaardigd zijn dat je word gearresteerd
https://www.ad.nl/amersfo(...)-het-hoofd~ae0083e3/quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je voordoen als agent, ik ben wel benieuwd wat voor straffen daar op staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |