Hi Charmquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:42 schreef Charmian het volgende:
Ze zijn nogal wat van plan vanavond volgens Eline. ze mag alleen niets zeggen.
Zeker die POW dame, hij had laatst een verslaggever van POW in het gezicht bespuugd..quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:46 schreef NoCigar het volgende:
Ranzige vrijgezel Kwalbert scheldt vrouwen voor slet uit.
Hij beloofde vandaag niet te spugen, de viezerik.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:47 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zeker die POW dame, hij had laatst een verslaggever van POW in het gezicht bespuugd..
hi puzziequote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
hi puzzie![]()
ik weet niet wat te kijken, wil ook Formule 1 kijken...maar para idiots zijn ook leuk
Jaquote:
Me2. Ik schakel zo over naar NOS. Ik schakel wel weer in als er actie isquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:53 schreef Charmian het volgende:
oke alle livestreams op mute mezzen kutfluitje
Dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:53 schreef K21 het volgende:
Die brede gast die steeds achter de POW mevrouw loopt, is dat beveiliging?
Die loopt er wel heel ongemakkelijk dicht opquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:53 schreef K21 het volgende:
Op de PNN stream?quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:53 schreef K21 het volgende:
Ahhquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:55 schreef K21 het volgende:
[..]
Ja, daarnet waren ze weer even in beeld bij Pieter.
Wie is die POW chick eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:53 schreef K21 het volgende:
Heb je Rutte en De Jonge ook gemist? Ze waren net in beeldquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ahh![]()
Ik kijk teveel tegelijk en daardoor mis ik van alles
Niet gezienquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je Rutte en De Jonge ook gemist? Ze waren net in beeld
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:00 schreef Ireth het volgende:
Kijken we de wappies of The Masked Singer straks??![]()
De puber vermoord me als ik voor de wappies kiesik lees bij jullie wel mee hoe het bij de wappies gaat
Op de livestream van de NOSquote:
quote:
Ben je boosquote:
Sow die knallenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:08 schreef spoilert het volgende:
Sven GOD https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/1501285863583330
Die komen toch niet.quote:
Denk t niet. Hoop t welquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef K21 het volgende:
Wat is de kans op knuppelgenot vanavond? Hoger dan de vorige keer?
Ik heb alleen ervaring met sterretjes dus zou het niet wetenquote:
Jaaaaaaa! Hontenquote:
Zou me niets verbazen als er iemand vanavond door gewond raakt. Damned zegquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef Starhopper het volgende:
Defend met hun vuurwerk. Aanpakken dit tuig.
Ja zieke shit ditquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als er iemand vanavond door gewond raakt. Damned zeg
Ik wilde het niet zeggen maar ik ben het helemaal met je eens. Wat een verademing zegquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:24 schreef spoilert het volgende:
Ben blij dat Sven er is, Kwalbert en Eline lopen alleen maar te klieren bij de agenten.
Misschien tijd voor een antiantidemonstrantengroep, jij als leider?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef Starhopper het volgende:
Defend met hun vuurwerk. Aanpakken dit tuig.
Mondmasker om herkenning te voorkomenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:26 schreef spoilert het volgende:
Tikkie gespot, mag die nog vrij rondlopen??
Svenquote:
Dat is elke keer als die defend lui erbij komen. Dan loopt het gegarandeerd uit de hand.quote:
Daarvoor kan je beter naar Youri gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef spoilert het volgende:
Bolderkar Suus met d'r pamfletje, zal maar geen juridisch advies van haar aannemen
Nietus, het zijn allemaal vaders en moeders met een gezin...quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is elke keer als die defend lui erbij komen. Dan loopt het gegarandeerd uit de hand.
Iets met agressieve extreem rechts malloten die hun agressie kwijt moeten.
*agressieve vaders en moedersquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nietus, het zijn allemaal vaders en moeders met een gezin...
Nee hoor https://www.facebook.com/053enschede/videos/229622639240195quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef K21 het volgende:
[..]
Heeft hij weer een nieuwe pagina ergens?
Ah, gewoon daar dus. Ik keek naar z'n Live Streams facebookpagina, en z'n YouTube.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nee hoor https://www.facebook.com/053enschede/videos/229622639240195
Is baldadigheid hoor ik netquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef Starhopper het volgende:
Sow! Journalist krijgt steen in het gezicht![]()
![]()
Ik denk dat de seconde de persco voorbij is ze weggeveegd gaan worden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef Starhopper het volgende:
Sow! Journalist krijgt steen in het gezicht![]()
![]()
Tuigquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:40 schreef XSbig het volgende:
Op PNN, youtube wordt er vol een steen in het gelaat bij een fotograaf gegooid. Jezus.
Oei. Iemand linkje? Mja, wat doe je daar dan ook... Je weet hoe wappies denken over de msm.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:40 schreef XSbig het volgende:
Op PNN, youtube wordt er vol een steen in het gelaat bij een fotograaf gegooid. Jezus.
inb4 de snelprocedurequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
de tering, wat een tuig zeg. dit soort gewoon rellen. worden weer een hoop rechtszaken.
Alleen samen krijgen we het kabinet er onder.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef spoilert het volgende:
Wat zijn ze toch weer vreedzaam, de PoPo lokt het elke keer uit, de domostranten doen niemand kwaad....
Gelukkig hebben we de live beeldenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef spoilert het volgende:
Wat zijn ze toch weer vreedzaam, de PoPo lokt het elke keer uit, de domostranten doen niemand kwaad....
Eerst nog even wat meer beeldmateriaal verzamelen voor Opsporing Verzocht...quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef Starhopper het volgende:
Jezus wat een debielen. Waarom grijpen ze niet in?
Sven vindt het wat te ver gaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef XSbig het volgende:
‘Ja ze zijn het gewoon zat’ aldus de man van PNN
quote:Bij het gebouw van het ministerie van Justitie en Veiligheid, waar op dit moment de coronapersconferentie aan de gang is, is het volgens de politie onrustig. Er zijn meerdere mensen opgepakt die daar vuurwerk afstaken.
zonder hoepeltjequote:
Jammer dat ik niet in Den Haag ben. Heb er nog eentje nodigquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
En dan nu de verloting van de fietsen. Hier, vangen!
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:51 schreef puzziepie het volgende:
'wij zijn vreedzaam wat zijn jullie'
Ja en ik ben koninginquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:51 schreef puzziepie het volgende:
'wij zijn vreedzaam wat zijn jullie'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |