Deze heb ik nog nooit eerder gebruikt, wel een andere ietwat psychedelische met driehoeken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die van jou is ook interessant.
Ik zie niet of het een feestdagending is of gewoon iets wat ik niet ken, maar ik heb hem geloof ik wel eerder gezien.
Aaiquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Allemaal besmettingen hier in de buurt die terug te herleiden zijn naar een begrafenis, oeps![]()
Ja, wel klachtenvrij uiteraard! Iedereen die ik daar eventueel zou zien is gevaccineerd. Buiten de feestdagen hou ik me er gewoon aan (das niet zo moeilijk).quote:Ik kan me ook niet voorstellen dat wij niet samen met mijn ouders en mijn broer en zijn gezin de feestdagen doorbrengen... Wel op voorwaarde dat we allemaal klachtenvrij zijn natuurlijk.
Gezien hun leeftijd zijn de kinderen van mijn broer niet gevaccineerd, maar verder zijn we wel allemaal gevaccineerd. En als we dan ook allemaal klachtenvrij zijn vind ik het wel prima eigenlijk...quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, wel klachtenvrij uiteraard! Iedereen die ik daar eventueel zou zien is gevaccineerd. Buiten de feestdagen hou ik me er gewoon aan (das niet zo moeilijk).
Dat laaste heb ik ik ook. Ik vind dat iedereen zich moet laten vaccineren. Maar ook prima als je niet gevaccineerd bent. Ik heb drie collega's die om verschillende redenen niet gevaccineerd zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb jij geluk. Echt wat een praatjes moet ik af en toe doorstaan.
Bij mijn werk werd iemand van de week gebeld door zijn vrouw (beide niet gevaccineerd). Operatie ging niet door omdat het te druk was door corona, hij zei het tegen ons en liep toen snel weg, want hij kon er niet over klagen. De situaties waar je tegenwoordig in komt, zwaar irritant.Maar zij beginnen er ook steeds over, wat mij betreft hebben we het er gewoon niet over.
Dat zorgt wel voor een grafstemmingquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Allemaal besmettingen hier in de buurt die terug te herleiden zijn naar een begrafenis, oeps![]()
Mijn dochter is 17, die kon prima zelf de keuze maken. Maar als je jongere kinderen hebt, zeg 12-15, dan snap ik wel dat die keuze lastiger is voor kind en ouders.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:23 schreef AgnesGru het volgende:
Binnen mijn vriendenkring is iedereen gevaccineerd. Degenen met kinderen hebben wel twijfels of ze hun kind laten vaccineren, dat snap ik wel.
Dan zal ik me die herinneren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Deze heb ik nog nooit eerder gebruikt, wel een andere ietwat psychedelische met driehoeken.
Maakt wel uit of je woonplaats 40 inwoners heeft of 400.000.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter is 17, die kon prima zelf de keuze maken. Maar als je jongere kinderen hebt, zeg 12-15, dan snap ik wel dat die keuze lastiger is voor kind en ouders.
Nou RIP ik, opeens 39 besmettingen in mijn woonplaats.
(Mijn eigen keelpijn is trouwens helemaal weg)
Dat gebeurt mij altijd in live-topicsquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat helemaal niet nog in het andere topic.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij altijd in live-topics
Iets daar tusseninquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maakt wel uit of je woonplaats 40 inwoners heeft of 400.000.
Wanneer zou het etentje met je schoonfam zijn?quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:29 schreef Guanabana het volgende:
De tafel is geleverd en wordt as we speak in elkaar gezet dus dat is zometeen alvast één stresspunt minder.
Ja precies, uiteindelijk kun je niemand dwingen, maar steeds van die bepaalde opmerkingen tussendoor is zwaar vermoeiend. Van die kleine onzin dingetjes in gesprekken stoppen, steeds maar weer. Dan begin ik dus wel pissig te worden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laaste heb ik ik ook. Ik vind dat iedereen zich moet laten vaccineren. Maar ook prima als je niet gevaccineerd bent. Ik heb drie collega's die om verschillende redenen niet gevaccineerd zijn.
Eentje spreekt er niet over een doet totaal niet moelijk over maatregelen. Die is het er zelf ook mee eens.
Een ander sprak ik erover toen zijn vrouw, dochter corona hadden. Maar hij was kerngezond bla, bla, bla, dus waarom prikken etc. Nou ja vooruit. Die kreeg zelf ook Corona en was er best ziek van. Maar nog wel steeds tegen vaccinatie. Die was dan de enige die het erover had. Steeds van die 'grappende' opmerkingen dat griep heel gevaarlijk is en we gaan kinderen inenten etc. Iedereen negeert hem als die het zegt.
De derde is een complotdenker. Maar wel juist heel intelligent. Het stomme is dat die aan het begin al riep dat het hier naartoe zou komen, Corona. En er juist heel serieus over was. Maar dan nu niet vaccinerenMaar hij spreekt er verder niet echt over. Wel had recent zijn zoon Corona. Waardoor die thuis bleef werken. Later bleek die zelf ook griep klachten te hebben. Maar hij heeft zich niet laten testen
quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zorgt wel voor een grafstemming
Van die passief agressieve opmerkingen kun je echt niks mee. Dan respecteer je bij hen dat ze niet gevaccineerd zijn, doen ze het andersom nietquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies, uiteindelijk kun je niemand dwingen, maar steeds van die bepaalde opmerkingen tussendoor is zwaar vermoeiend. Van die kleine onzin dingetjes in gesprekken stoppen, steeds maar weer. Dan begin ik dus wel pissig te worden.![]()
Maar ik merk dat ze de laatste tijd dit wel minder vaak doen, het wordt toch wat lastiger.
Was gepland voor over 2 weken, dus ik neem aan dat het niet meer doorgaat zoals het er nu uitzietquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wanneer zou het etentje met je schoonfam zijn?
Gaat dat nog door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |