Zolang duurde het echt nietquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sorry, na een minuutje vind ik dat het mag
Ja, dat is ook precies het punt. Betaalde en amateurtak zijn echt 2 verschillende dingen wat dat aangaat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nu komt er bij ons toch al geen hond kijken, maar voor de 1e elftallen en de inkomsten daarvan is het opnieuw een klap voor amateurverenigingen..
Is ook gewoon een sociaal gezellig gebeuren..Echt balen dit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nu komt er bij ons toch al geen hond kijken, maar voor de 1e elftallen en de inkomsten daarvan is het opnieuw een klap voor amateurverenigingen..
In de regel genomen niet maar in acute situaties dus wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat het niet zo is dat een land met meer bedden het ook per definitie beter voor elkaar heeft. Wij kunnen, in theorie, ook 1000 extra ic-bedden creëren door er een legertje geneeskundestudenten tegenaan te gooien. Of we dan per saldo beter af zijn qua zorg is maar de vraag.
Ja dan moeten ze de hele (amateur)sport weer gaan stil leggen en dat durven ze ook weer nietquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat hebben we al eerder gehad.
Van de samenleving opzadelen met nonmaatregelen wel?quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Worden de ziekenhuizen daar leger van?
quote:
Toen lag het ook niet stil?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze de hele (amateur)sport weer gaan stil leggen en dat durven ze ook weer niet
Krijg je weer de discussie: Waarvoor bent u op ons sportpark? Als begeleider/sporter/toeschouwer/vrijwilliger etc.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat je dus niet kunt voorkomen. Of je sluit iedere kantine.
Laat op de middag is juist ideaal, bij ons kunnen genoeg zzp’ers dan nog gewoon lekker zwartwerken op de zaterdag en vanuit de kantine rol je zo de stad in.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Ik zit ook in de kelderklasse maar het moment dat ik in de derde helft moet gaan spelen stop ik direct.
Het legioen bij SC Feyenoord - Smitshoekquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lijkt me ook bij amateursport.
In deze wintermaanden is 16u echt wel laat, ja. Alleen mijn club is al overvol en de seniorentak is een paar jaar terug volledig over gegaan naar de zaterdag.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Ik zit ook in de kelderklasse maar het moment dat ik in de derde helft moet gaan spelen stop ik direct.
Best een goed idee. Kan de wereld eens even op adem komen. 2 weken alles dicht, iedereen vrij.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:02 schreef Dven het volgende:
Kunnen we niet gewoon jaarlijks een lockdownperiode doen? Zo ergens voor de feestdagen ofzo. En kort voor de lente ook. Beetje thuis ontstressen. Het milieu even laten bijkomen. DE ZORG ONTLASTEN.
Laatste week oktober klok verzetten en in november de lockdown zetten
Kwam dit niet gewoon doordat treinen niet reden ivm die niet rijdende treinen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:03 schreef Oriente het volgende:
DEN HAAG (ANP) - Nederlanders maakten maandag, dinsdag en woensdag minder gebruik van het openbaar vervoer dan de eerste drie werkdagen van vorige week. Cijfers van het ov-chipkaartbedrijf Translink laten een daling zien van ruim vier procent. Vorige week dinsdag scherpte het kabinet het advies aan om thuis te werken. In de dagen daarna was het niet meteen rustiger in de treinen, bussen, metro's en trams, maar begin deze week dus wel.
Op maandag, dinsdag en woensdag checkten alle reizigers samen gemiddeld 3,15 miljoen keer per dag in met hun ov-chipkaart, tegen 3,28 miljoen een week eerder. In de laatste twee weken van oktober werden nog minder ritten in treinen, bussen, metro's en trams gemaakt, maar toen was het in een groot deel van het land herfstvakantie. Vakanties niet inbegrepen was het half september voor het laatst zo rustig in het ov.
Mark Rutte scherpte tijdens de persconferentie vorige week dinsdag het advies om thuis te werken aan door Nederlanders te vragen om dat minimaal de helft van de werktijd te doen. In de dagen daarop was het behalve in het ov, ook niet meteen op de weg te merken dat het rustiger werd. Over de drukte op de weg aan het begin van deze week zijn nog geen cijfers bekend.
https://www.msn.com/nl-nl(...)AQCfNV?ocid=msedgntp
HET LEK IS BOVEN
Kantine blijft gewoon open hoor, die is hier vorige winter ook gewoon altijd open geweest. Alleen bij een wedstrijd zonder publiek is die dan alleen maar bedoeld voor toiletbezoek en om een bakje koffie te tappen voor die paar mensen die er wel bij mogen zijn. Geen verkoop van ander spul. Tenminste, zo ging het vorig jaar bij ons.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat je dus niet kunt voorkomen. Of je sluit iedere kantine.
Niets als je ook 300.000 bedden zou hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van de samenleving opzadelen met nonmaatregelen wel?
En de ziekenhuizen zijn aardig leeg. 300 IC bedden vol, wat is dat nou op 17,8mln?
Dan is kuipers een dikke vette leugenaar want hij zij maandag bij jinek dat binnen 2 weken na de start van het boosteren er al een zichtbaar effect te zien is in opnamevermindering. Mensen die zo'n ding kregen hadden in israel een kans van 11x minder op een ziekenhuis opname in 2 weken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:51 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met die kut maatregelen maar heb ook geen alternatief eigenlijk. Ik ben dit topic een beetje aan het bijlezen in de hoop dat anderen dat wel hebben. Maar eerlijk gezegd zie ik er weinig langs komen.
Als ik uit jouw post even het geklaag en de GVD's er uit filter kom je met drie concrete voorstellen:
- Hugo de Jonge ontslaan
- Alsnog beginnen met boosteren
- Beginnen met zorgcapaciteit opschalen.
Lijkt me alle drie niet veel verschil maken voor de ziekenhuisbezetting de komende weken en maanden.
Kijkend naar de 2,5 paardenkop die bij de gemiddelde wedstrijd is lijkt me het ook onnodig. Volgens mij kun je bij de meeste clubs ook prima met anderhalve meter werken ('je mag kijken op anderhalve meter van andere toeschouwers').quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Krijg je weer de discussie: Waarvoor bent u op ons sportpark? Als begeleider/sporter/toeschouwer/vrijwilliger etc.
Dat is maar heel kort geweest toch? Voor mijn gevoel dan. Stond iedereen met meegebrachte blikken bier langs het veld te kijkenquote:
1,5m in de buitenluchtquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kijkend naar de 2,5 paardenkop die bij de gemiddelde wedstrijd is lijkt me het ook onnodig. Volgens mij kun je bij de meeste clubs ook prima met anderhalve meter werken ('je mag kijken op anderhalve meter van andere toeschouwers').
Alleen dan krijg je weer van die simpele zielen die dan gaan klagen dat de spelers in het veld geen anderhalve meter afstand hoeven te houden en het publiek wel.
Buiten kan dat makkelijk ja, die 1,5 meter. Voor wat het waard is. Want geen clubbestuurder gaat controleren of iedereen wel netjes afstand houdt langs de lijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kijkend naar de 2,5 paardenkop die bij de gemiddelde wedstrijd is lijkt me het ook onnodig. Volgens mij kun je bij de meeste clubs ook prima met anderhalve meter werken ('je mag kijken op anderhalve meter van andere toeschouwers').
Alleen dan krijg je weer van die simpele zielen die dan gaan klagen dat de spelers in het veld geen anderhalve meter afstand hoeven te houden en het publiek wel.
Weet je waar we nu al mee kunnen starten? Het vaccineren van de lapzwansen die zich om kulredenen niet hebben laten vaccineren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan is kuipers een dikke vette leugenaar want hij zij maandag bij jinek dat binnen 2 weken na de start van het boosteren er al een zichtbaar effect te zien is in opnamevermindering. Mensen die zo'n ding kregen hadden in israel een kans van 11x minder op een ziekenhuis opname in 2 weken.
Dus, start er mee. Nu. Net. Gisteren. Maar wimpel het niet af op de fucking maatschappij.
Enige hoop is dat het een piek a la dansen met jansen wordt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe lang het duurde voor je 1 halvering had vorig jaar Oktober toen de lockdown een stuk strenger was (toch?).
Nu begin je al op een veel hoger niveau met minder strenge maatregelen. Tel uit je winst..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |