In Ierland ja... Ronaldo loste dat goed op ... maar zal wel weer een boete voor de Ieren opleverenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:41 schreef hhh38 het volgende:
Was er weer een kind het veld opgeduwd?
[..]
Hij doet het beter dan z'n voorgangers
En toen ?quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:38 schreef TLC het volgende:
Engeland moet van San Marino winnen maandag om zich te plaatsen voor het WK. ik benijd ze niet
We dachten dat Montenegro ook wel een makkie zou zijn ...quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:38 schreef TLC het volgende:
Engeland moet van San Marino winnen maandag om zich te plaatsen voor het WK. ik benijd ze niet
Nu wel jaquote:Op zondag 14 november 2021 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
De poule van Portugal is al gespeeld, Spanje-Zweden it is.
roep me maar als zweden op voorsprong isquote:Op zondag 14 november 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, ik was eerst daar gaan kijken.
Werd ie niet aangeraakt?quote:Op zondag 14 november 2021 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een blunder van Rui, de 1-1 van Tadic.
Lastig te zien, dat maakt het wel moeilijker natuurlijk maar dan vind ik hem nog steeds houdbaar.quote:
Ja, kan me verder ook niks verrekken als Servië maar wintquote:Op zondag 14 november 2021 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lastig te zien, dat maakt het wel moeilijker natuurlijk maar dan vind ik hem nog steeds houdbaar.
als zweden wint vieren we hier ook feestquote:Op zondag 14 november 2021 21:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, kan me verder ook niks verrekken als Servië maar wint
Uiteindelijk mogen er 13 Europese landen meedoen aan het WK voetbal 2022 in Qatar. Tien van deze Europese deelnemers komen uit de reguliere WK 2022 kwalificaties: alle tien winnaars van de tien kwalificatiegroepen. De tien nummers twee uit deze kwalificatiegroepen plus twee landen uit de Nations League seizoen 2020/2021 gaan strijden in de play-offs voor de laatste drie tickets voor het eindtoernooi van het WK 2022 voetbal.quote:Op zondag 14 november 2021 22:39 schreef Slobeend het volgende:
Erg mooi.
De playoffs zijn heel anders nu?
3 poules van 4 landen die een halve finale en een finale spelen, de 3 winnaars gaan doorquote:Op zondag 14 november 2021 22:39 schreef Slobeend het volgende:
Erg mooi.
De playoffs zijn heel anders nu?
veels te ingewikkeld allemaalquote:Op zondag 14 november 2021 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
3 poules van 4 landen die een halve finale en een finale spelen, de 3 winnaars gaan door
Jeetje wat omslachtig.quote:Op zondag 14 november 2021 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteindelijk mogen er 13 Europese landen meedoen aan het WK voetbal 2022 in Qatar. Tien van deze Europese deelnemers komen uit de reguliere WK 2022 kwalificaties: alle tien winnaars van de tien kwalificatiegroepen. De tien nummers twee uit deze kwalificatiegroepen plus twee landen uit de Nations League seizoen 2020/2021 gaan strijden in de play-offs voor de laatste drie tickets voor het eindtoernooi van het WK 2022 voetbal.
Moet wel lukken met steun van het publiek in de Kuipquote:Op zondag 14 november 2021 23:06 schreef Kluun1985 het volgende:
Die play offs zijn gevaarlijk. Gewoon bus parkeren in de Kuip en dan een keertje de kans grijpen door Memphis en Lang te laten counteren en goal, en dan gewoon tikkie breed doen de resterende tijd. Ticket binnen, Louis blijft, nog een jaar zijn schoonheid bewonderen.
HuGODquote:Op zondag 14 november 2021 23:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Moet wel lukken met steun van het publiek in de Kuip
oh wacht
Ik vind het zonder steun juist beter? Dan hebben die spelers niet het idee dat ze het publiek moeten vermaken met goals en al. Dus kunnen ze gewoon tikkie breed en niks bijzonders doen.quote:Op zondag 14 november 2021 23:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Moet wel lukken met steun van het publiek in de Kuip
oh wacht
Ik wist niet dat je kwaad werd. Een speciale poulefase klinkt wat overdreven, zeker met Nations League afvallers erbij.quote:Op maandag 15 november 2021 10:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De play offs bestaan uit 2 rondes, nou nou wat ingewikkeld
Wilde niet boos overkomen.quote:Op maandag 15 november 2021 10:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd. Een speciale poulefase klinkt wat overdreven, zeker met Nations League afvallers erbij.
Vandaag zijn er net zoveel, maar nu wel allemaal tegelijkquote:Op maandag 15 november 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Vandaag wel weer een switch programma op Ziggy, leg het maar uit.
(zijn wel veel meer potjes vandaag maar gister was ook erg fijn geweest)
Enfin, genieten.![]()
Polen kan nog 1e worden als San Marino van Engeland wint.quote:Op maandag 15 november 2021 20:45 schreef chufi het volgende:
Italie en Zwitserland strijden nog om een plekje ... de rest is allemaal al beslist
Kortom: Polen kan geen 1e wordenquote:Op maandag 15 november 2021 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Polen kan nog 1e worden als San Marino van Engeland wint.
En dan tegen Portugal in de play-offsquote:Op maandag 15 november 2021 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zou het leuk zijn als het altijd vervelende Italië 2e wordt in de poule.
Dat kan niet (in de eerste ronde in ieder geval)quote:Op maandag 15 november 2021 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dan tegen Portugal in de play-offs
Uiteindelijk wel toch?quote:Op maandag 15 november 2021 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan niet (in de eerste ronde in ieder geval)
Foutje lijkt mij.quote:Op maandag 15 november 2021 21:52 schreef hhh38 het volgende:
Waarom stond Italië in die virtuele stand op 15 punten?
Will Grigg on fire?quote:Op maandag 15 november 2021 22:00 schreef Slobeend het volgende:
Welk nummer zingen die Noord-Ieren ook alweer?
Sweet Caroline ken ik nog een filmpje van maar anders zou ik het niet weten.quote:Op maandag 15 november 2021 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, hele tijd dezelfde. Wel een bekende.
Heb het al gevonden, September van Earth, Wind & Fire.quote:Op maandag 15 november 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sweet Caroline ken ik nog een filmpje van maar anders zou ik het niet weten.
Ik vind het enorm leuk om naar te kijken eerlijk gezegd.quote:Op maandag 15 november 2021 22:09 schreef Slobeend het volgende:
Zwitserland speelt wel met grinta hè.
Al langer best een leuk team, met 2 verschillende coaches zelfsquote:Op maandag 15 november 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het enorm leuk om naar te kijken eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 15 november 2021 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik word hier boos kwaad en woedend om.
Wat een buitengewoon minderwaardige mening.
Lekker je mening baseren op stereotypesquote:Op maandag 15 november 2021 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
San Marino is wel met een man minder hequote:Op maandag 15 november 2021 22:23 schreef Bolasie het volgende:
Zo'n San Marino-Engeland slaat toch nergens op, kom op zeg.
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 15 november 2021 22:23 schreef TLC het volgende:
[..]
San Marino is wel met een man minder he
WE zouden hier ook nooit van winnen. Wel schrikbarend weinig creativiteit bij de Italiaantjes, lekker vaak de hoge bal spelen lijkt mij niet optimaal.quote:Op maandag 15 november 2021 22:30 schreef hhh38 het volgende:
Noord-Ierland lijkt me wel echt een verschrikkelijk team om tegen te spelen
Daarom zei ik ook dat Italië een type Luuk de Jong mist. Die hadden we toen nodig om in de laatste minuut thuis te winnenquote:Op maandag 15 november 2021 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE zouden hier ook nooit van winnen. Wel schrikbarend weinig creativiteit bij de Italiaantjes, lekker vaak de hoge bal spelen lijkt mij niet optimaal.
0-0 en 3-1 thuis gewonnen, nog geen 2 jaar geledenquote:Op maandag 15 november 2021 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE zouden hier ook nooit van winnen. Wel schrikbarend weinig creativiteit bij de Italiaantjes, lekker vaak de hoge bal spelen lijkt mij niet optimaal.
10 nummers 2 , 2 teams uit de Nations league.quote:Op maandag 15 november 2021 22:36 schreef Caland het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die playoffs? Vrije loting, 1 of 2 tegenstanders?
En Kwaadtar welquote:Op maandag 15 november 2021 22:38 schreef Caland het volgende:
Sowieso best vreemd dat de kampioenen van een continent niet gewoon verzekerd zijn van een WK ticket eigenlijk
Elke keer Nieuw-Zeeland erbij, hoera.quote:Op maandag 15 november 2021 22:38 schreef Caland het volgende:
Sowieso best vreemd dat de kampioenen van een continent niet gewoon verzekerd zijn van een WK ticket eigenlijk
Daar was ooit een apart toernooi voorquote:Op maandag 15 november 2021 22:38 schreef Caland het volgende:
Oneens. 1 gratis plek is genoeg.quote:Op maandag 15 november 2021 22:38 schreef Caland het volgende:
Het eeuwige gefap op momentenvoetballer Shaqiri tijdens nationale wedstrijden terwijl hij dan jaren weer niets laat zien.quote:
Al een idee welke teams dan uit de Nations League komen?quote:Op maandag 15 november 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
10 nummers 2 , 2 teams uit de Nations league.
3 x 4 teams.
halve finale team 1 - team 2 team 3-team 4
Finale
Teams uit Nations League zijn sowieso niet geplaatst, geen vrije loting.
Wales zekerquote:Op maandag 15 november 2021 22:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Al een idee welke teams dan uit de Nations League komen?
Oostenrijk sowieso al en denk Tsjechië.quote:Op maandag 15 november 2021 22:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Al een idee welke teams dan uit de Nations League komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwitserland is een land zonder identiteit.quote:Op maandag 15 november 2021 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Daar moet je echt niet in willen inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2021 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Die play-offs zijn best sterk bezet, nu is de kans dat Oranje daarin komt een stuk kleiner dan dat ze 3e worden in de poule en helemaal niet gaan, maar soit
Heb best zin in die break in maart, dat wordt een topshowquote:Op maandag 15 november 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar moet je echt niet in willen inderdaad.
Zijn heerlijke potjes altijd, ik heb daar ook wel zin in.quote:Op maandag 15 november 2021 23:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb best zin in die break in maart, dat wordt een topshow
Toch apart, 4de (!!)worden in een poule (Oostenrijk) maar toch nog kans hebben op het WKquote:
6 geplaatste teams, 6 ongeplaatst (waaronder die 2 van de NL inderdaad)quote:Op maandag 15 november 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
10 nummers 2 , 2 teams uit de Nations league.
3 x 4 teams.
halve finale team 1 - team 2 team 3-team 4
Finale
Teams uit Nations League zijn sowieso niet geplaatst, geen vrije loting.
Neem aan dat poules met 6 dan de resultaten tegen de nummer laatst wegvallen?quote:Of the 10 nations to qualify for the play-offs as group runners-up, seedings will be determined first by the number of points they have amassed, before goal difference, goals scored, away goals scored, number of wins and number of away wins come into play - in that order.
We krijgen ook nog allemaal breaks eind januari en begin februari zie ik, met wedstrijden die nog gespeeld moeten worden in Noord- en Zuid-Amerika.quote:Op maandag 15 november 2021 23:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb best zin in die break in maart, dat wordt een topshow
Denk dat uit pot 2 Turkije, Polen en Oekraïne in de halve finale een goede kans maken als ze Portugal en Italië weten te ontlopen.quote:
En Azië, jeetje.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We krijgen ook nog allemaal breaks eind januari en begin februari zie ik, met wedstrijden die nog gespeeld moeten worden in Noord- en Zuid-Amerika.
quote:Op woensdag 17 november 2021 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat uit pot 2 Turkije, Polen en Oekraïne in de halve finale een goede kans maken als ze Portugal en Italië weten te ontlopen.
Ik weet het.quote:
Tsjechië zou je er ook nog wel bij kunnen zetten toch? Maar uitnadeel weegt wel zwaar ja. Ik had daarom de finale ook graag gezien over twee wedstrijden.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Bedoelde eigenlijk dat ik die andere landen uit Pot 2 überhaupt niet snel zie winnen ongeacht de tegenstander. Hebben natuurlijk ook uitnadeel.
Canada gaat het doen jonguh!quote:Op woensdag 17 november 2021 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We krijgen ook nog allemaal breaks eind januari en begin februari zie ik, met wedstrijden die nog gespeeld moeten worden in Noord- en Zuid-Amerika.
Mexico had zijn weekend niet, ook al verloren van de VS dat vervolgens niet kan winnen van Jamaicaquote:Op woensdag 17 november 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewonnen in de vrieskou (-8) van Mexico zie ik. (lol)
Wat oneerlijk eigenlijk dat het over 1 wedstrijd is. Dat systeem hiervoor was toch duidelijker.quote:
En Mexico komt nog in pot 1 ook op het WK las ik, hoe dat kan mag Joost weten.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mexico had zijn weekend niet, ook al verloren van de VS dat vervolgens niet kan winnen van Jamaica
Was dat niet ingekort vanwege kerona?quote:Op woensdag 17 november 2021 12:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat oneerlijk eigenlijk dat het over 1 wedstrijd is. Dat systeem hiervoor was toch duidelijker.
Toen waren er geen 2 rondes, maar 8 landen die streden om 4 plekken.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat oneerlijk eigenlijk dat het over 1 wedstrijd is. Dat systeem hiervoor was toch duidelijker.
Mexico staat nr 9 op de FIFA ranking dacht ik? Misschien dat ze nog kunnen stijgen als ze de resterende wedstrijden winnen en als Portugal en/of Italie sneuvelen in de playoffs dat ze daardoor in pot1 komen?quote:Op woensdag 17 november 2021 12:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En Mexico komt nog in pot 1 ook op het WK las ik, hoe dat kan mag Joost weten.
Vooraf een land aanwijzen waar al die wedstrijden plaatsvinden was misschien beterquote:Op woensdag 17 november 2021 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen waren er geen 2 rondes, maar 8 landen die streden om 4 plekken.
Wel jammer dat loting bepaalt of je de belangrijkste wedstrijd in aanloop naar het WK uit of thuis speelt.
Lekker geregeld allemaal dit.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Azië, jeetje.
Er is ook nog Afrika Cup dus alle niet-Europese internationals gaan weer lekker uitvliegen
Qatar zit ook in pot 1 dus alleen de top 7 van de FIFA ranking komt daarbij.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mexico staat nr 9 op de FIFA ranking dacht ik? Misschien dat ze nog kunnen stijgen als ze de resterende wedstrijden winnen en als Portugal en/of Italie sneuvelen in de playoffs dat ze daardoor in pot1 komen?
Klopt maar het gat met nr 8 en 7 is niet zo groot dacht ik.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qatar zit ook in pot 1 dus alleen de top 7 van de FIFA ranking komt daarbij.
Geen idee, maar dan denk ik die 2 extra wedstrijden doen het ook niet.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was dat niet ingekort vanwege kerona?
Volgens mij moeten die dan afvallen inderdaad. Maar dat ze 9e staan is al belachelijk. Noem zo 16 betere landen op.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mexico staat nr 9 op de FIFA ranking dacht ik? Misschien dat ze nog kunnen stijgen als ze de resterende wedstrijden winnen en als Portugal en/of Italie sneuvelen in de playoffs dat ze daardoor in pot1 komen?
Idem voor Nederlandquote:Op woensdag 17 november 2021 13:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Volgens mij moeten die dan afvallen inderdaad. Maar dat ze 9e staan is al belachelijk. Noem zo 16 betere landen op.
Maar die staan niet zo hoog Hans. Wel beter dan Mexico natuurlijk.quote:
11e, en nee Worst, Mexico is beterquote:Op woensdag 17 november 2021 13:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maar die staan niet zo hoog Hans. Wel beter dan Mexico natuurlijk.
Toen was er ook maar 1 playoff-ronde en die was uit en thuis inderdaad. Nu heb je door de Nations League 1 poule meer (en dus 1 rechtstreeks geplaatste meer) en meer landen die zich plaatsen voor de play offs.. dan krijg je sowieso een andere opzetquote:Op woensdag 17 november 2021 12:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die deden in 1998 voor het laatst mee op een WK en in 2000 voor het laatst op het EK, dus die zijn die wanprestaties inmiddels wel gewendquote:Op woensdag 17 november 2021 18:13 schreef -XOR- het volgende:
Je vraagt je toch ook af hoe ze in Noorwegen zo'n wanprestatie van het nationale team beleven. Doorgaans is alles beter dan toeterende Turken, maar ik ben blij toe dat die Noren zich ook niet voor de play-offs geplaatst hebben, die verdienen niets.
Ja, je kunt je niet plaatsen omdat je niet goed genoeg bent of een slechte dag hebt, maar zo laf, labbekakkerig en apathisch een wedstrijd ingaan, zonder strijdplan of iets, dat kan ook in Noorwegen niet goed gevallen zijn. Ik weet wel dat het daar een beetje in de volksaard zit (zuig alle leven en karakter uit een Deen en je houdt een Noor over), maar toch. Ze wisten dat ze waarschijnlijk moesten winnen, zagen Nederland onzeker ploeteren maar in plaats van bloed te ruiken liepen ze als makke lammetjes rond. Als je dan al niet gaat aanvallen, probeer dan op z'n minst een beetje irritant te zijn, oorlog te maken of iemand een rode kaart aan te naaien, maar zelfs daar waren ze te lusteloos voor.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die deden in 1998 voor het laatst mee op een WK en in 2000 voor het laatst op het EK, dus die zijn die wanprestaties inmiddels wel gewend
Ja die lange intros zijn al vervelend voor een groepsfase loting, maar deze loting is ook nog binnen 5 minuten voorbijquote:
Echt een boevenkop ook.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:05 schreef hhh38 het volgende:
Knap van Ceferin om er nog meer als een robot uit te zien dan Zuckerburg
Had wel verwacht dat dat onmogelijk zou worden gemaakt met warme balletjesquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dus Italië - Portugal als mogelijke finale.
Inderdaad. Italië krijgt dus eventueel Portugal op bezoek.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat dat onmogelijk zou worden gemaakt met warme balletjes
valt mij ook meequote:Op vrijdag 26 november 2021 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen Portugal op het WK zou erg mooi zijnquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad. Italië krijgt dus eventueel Portugal op bezoek.
Hoe bepaal je dan wie die 1e 10 tickets krijgt?quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:24 schreef Nober het volgende:
[..]
3 tickets en 12 landen? Doe dit meteen ipv die hele groepsfase.
Met fans is thuis spelen wel een groot voordeel voor Schotland.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oekraine, Zweden en Italië denk ik.
Via hetzelfde systeem.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe bepaal je dan wie die 1e 10 tickets krijgt?
Wel verantwoordelijkheid 3 vissenkommen in je eentje!quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een beetje sneu als je moet opdraven voor de balletjes om voor drie wedstrijden te bepalen wie uit of thuis loot.
Dan heb je dus 26 geplaatste teams voor die 1e ronde en daarna kan alles gebeuren. Eventueel Duitsland-Frankrijk, Spanje - Engeland én Italië - België in de 2e ronde. Dan is een groepsfase toch eerlijker.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Via hetzelfde systeem.
Vier landen per ticket dat is 52 deelnemende landen.
Als je wereldkampioen wil worden moet je van iedereen kunnen winnen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan heb je dus 26 geplaatste teams voor die 1e ronde en daarna kan alles gebeuren. Eventueel Duitsland-Frankrijk, Spanje - Engeland én Italië - België in de 2e ronde. Dan is een groepsfase toch eerlijker.
Mooi die onderschatting van Noord-Macedonië.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:31 schreef T3hTommay het volgende:
Portugal tegen Italië, WAT EEN GENOT
Ik zou wel graag Turkije tegen noord Macedonië zien. Kijken wie ze hier in Griekenland het meest haten.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooi die onderschatting van Noord-Macedonië.
Finale tegen Macedonië valt mee.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit kon niet zwaarder inderdaad.
Turkije neem ik aan? Hebben ze zoveel problemen met Macedonië dan?quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik zou wel graag Turkije tegen noord Macedonië zien. Kijken wie ze hier in Griekenland het meest haten.
Dat is onjuistquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je wereldkampioen wil worden moet je van iedereen kunnen winnen.
Dat dacht ik ook maar ik spreek ook genoeg mensen die noord Macedonië (zij noemen het skopje) erger haten omdat ze het gevoel hebben dat ze met die naam, Macedonië is ook een Griekse provincie, hun historie proberen te stelen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Turkije neem ik aan? Hebben ze zoveel problemen met Macedonië dan?
Dat is van tevoren al bepaald. Daar doen ze niet bepaald geheimzinnig over hoorquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:58 schreef TLC het volgende:
'toevallig' trouwens dat bij de loting Rusland Oekraine ontwijkt
Ik ga ook wel hard lachen als Turkije op 1 of andere manier wel doorgaatquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Turkije eruit en Portugal of Italië. ERG mooi.
Lijkt mij wel een hele kleine kans met het thuisvoordeel ook aan de andere kant in het 1e potje. Is er al geloot voor de tweede wedstrijd thuisvoordeel?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga ook wel hard lachen als Turkije op 1 of andere manier wel doorgaat
Ja, winnaars van Wales-Oostenrijk, Rusland-Polen en Portugal-Turkije spelen thuisquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een hele kleine kans met het thuisvoordeel ook aan de andere kant in het 1e potje. Is er al geloot voor de tweede wedstrijd thuisvoordeel?
En de Italianen die altijd overal een groot complot tegen Italie in zienquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:51 schreef vaarsuvius het volgende:
De Portugeesjes zien het niet meer zitten als je afgaat op de online reacties (met auto translate dan, ik spreek geen Portugees)
Blijkbaar hadden ze een betaal achterstandje.....quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slaat nergens op.. wat heeft het nationaal voetbalteam van Rusland met Putin te maken?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
PZPN (poolse bond) meldt op twitter dat ze niet tegen Rusland gaan voetballen.
Erg mooi.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Slaat nergens op.. wat heeft het nationaal voetbalteam van Rusland met Putin te maken?
Waarom zou je hun moeten straffen?
Omdat hun leider oorlogje wil spelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Slaat nergens op.. wat heeft het nationaal voetbalteam van Rusland met Putin te maken?
Waarom zou je hun moeten straffen?
Er werd vanaf 2003 toch ook nog gewoon tegen Amerikaanse teams gespeeld?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat hun leider oorlogje wil spelen.
Oh dus alles moet nu hetzelfde gaan als in 2003?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er werd vanaf 2003 toch ook nog gewoon tegen Amerikaanse teams gespeeld?
Nee, maar er is wel iets van "gelijke monniken, gelijke kappen".quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dus alles moet nu hetzelfde gaan als in 2003?
Laten we dan teruggaan tot 1914, altijd al graag rennende paarden willen zien.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel iets van "gelijke monniken, gelijke kappen".
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er werd vanaf 2003 toch ook nog gewoon tegen Amerikaanse teams gespeeld?
Go Polen!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]. FIFA-maffia.
Poolse bond: "Onaanvaardbare beslissing. Ons standpunt blijft ongewijzigd, we spelen niet in de play-off tegen Rusland ongeacht de naam."
Benieuwd of polen bij hun standpunt blijft. Zal tof zijn, maar vrees het niet. Verder verwacht je dit wel weer van de Fifa. Wat een corruptie. Kut sport.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]. FIFA-maffia.
Poolse bond: "Onaanvaardbare beslissing. Ons standpunt blijft ongewijzigd, we spelen niet in de play-off tegen Rusland ongeacht de naam."
Als landen destijds niet meer tegen de VS wilden spelen had je een punt gehadquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel iets van "gelijke monniken, gelijke kappen".
Denk eerder dat de FIFA gaat draaien. Die zullen weinig zin hebben in 'n wereldkampioenschap, waarvan de vermoedelijke winnaar vooraf al zo goed als vast staat.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Benieuwd of polen bij hun standpunt blijft. Zal tof zijn, maar vrees het niet. Verder verwacht je dit wel weer van de Fifa. Wat een corruptie. Kut sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |