Net als de Duitsers en de Denenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
Polen en Portugal door ... Nederland in pot 2 bij de loting begreep ik
Je quote klopt nietquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:49 schreef Zipportal het volgende:
’WK-duel Oranje dag eerder vanwege vuurwerkshow rond openingsduel gastland Qatar
https://www.telegraaf.nl/(...)sduel-gastland-qatar
Het bijft de T.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je quote klopt niet
Alleen Qatar - Ecuador wordt verplaatst naar een dag eerder zodat Qatar de openingswedstrijd speelt.
Dat zie ik nog wel gebeuren.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dat zo zou zijn (raar topic om dit in te plaatsen trouwens) wordt het:
Zondag 20.00 Qatar - Ecuador
Maandag 20.00 Nederland - Senegal
Mag ik aannemen. Dat levert meer tv-kijkers op dus vinden de sponsoren ook weer leuk
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit hele WK is zo'n gedrocht he, en toch gaan we straks 'gewoon' weer kijken.
Ik ben hier ook erg content mee ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maandag 17u kijkt overigens wel wat lekkerder weg dan maandag 11u. Dus geen probleem mee.
Ik zat me net te verheugen om 9u aan het bier te kunnen die dagquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maandag 17u kijkt overigens wel wat lekkerder weg dan maandag 11u. Dus geen probleem mee.
Kan nog steeds prima toch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat me net te verheugen om 9u aan het bier te kunnen die dag
Puur bedrog dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |