Geldt ook voor Sylvana.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is een smerige snol, was ze in bzv al
Nou nouquote:Op donderdag 11 november 2021 21:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze mag bij luuk ikink aan tafel dan zit je liever in een grot.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:30 schreef Raw85 het volgende:
Gaat zij nu nog naar blonde vrouwen tussen de 20-35 eiland/tweede kans eiland of verliezerseiland?
Ik kop idd liever een rotsblok dan dat ik in gesprek zou moeten met Luuk fucking Ikinkquote:Op donderdag 11 november 2021 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze mag bij luuk ikink aan tafel dan zit je liever in een grot.
Uit de story van Annemiek op Instagram blijkt dat Rob en Sterre de extra stem hebben ingezetquote:Op donderdag 11 november 2021 21:32 schreef Benny het volgende:
8-5
Sylvana vol op Annemiek. 5 stemmen.
Sandra heeft niet gestemd.
Iedereen op Sylvana. Plus nog 2 stemmen
Een snol?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Aha!quote:Op donderdag 11 november 2021 21:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Uit de story van Annemiek op Instagram blijkt dat Rob en Sterre de extra stem hebben ingezet
Omdat hij had gezegd niet op haar te gaan stemmen.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:56 schreef Benny het volgende:
Sylvana aan de telefoon: "Jay Jay heeft me genaaid"
Huh?
Is er gezegd dat de slechtste in de proef een zwarte stem zou krijgen? Dacht het niet eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2021 21:40 schreef Benny het volgende:
Waar was de zwarte stem van Rob eigenlijk?
Nee, is niets over gezegd. Dus ik denk dat die er dit keer ook gewoon niet wasquote:Op donderdag 11 november 2021 22:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is er gezegd dat de slechtste in de proef een zwarte stem zou krijgen? Dacht het niet eigenlijk
Vorige proef ook al niet toch? Volgens mij had alleen Defano er een na die ‘volg het touw’-proef.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:18 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Nee, is niets over gezegd. Dus ik denk dat die er dit keer ook gewoon niet was
Ik denk een pan spaghettiquote:Op donderdag 11 november 2021 22:18 schreef Marcoss het volgende:
Gezien de reactie van Britte komt Jan terug van winnaarseiland, denk niet dat ze zo reageert op Jasmine
Of het is een misleidende promo en dat juichen ging om iets anders
Ik zou denken Annemiek en sterrin maar okay.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Uit de story van Annemiek op Instagram blijkt dat Rob en Sterre de extra stem hebben ingezet
Sandra heeft niet gestemd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Annemiek zit nu wel ff safe gok ik. Denk dat alleen Robbert en Sandra met Sylvana mee hebben gestemd. Vraag is wanneer Rob overstapt naar Robbert en Sandra.
Maar Jasmine zat bij de raad volgens de promo. Misschien komen ze allebei terug.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:18 schreef Marcoss het volgende:
Gezien de reactie van Britte komt Jan terug van winnaarseiland, denk niet dat ze zo reageert op Jasmine
Of het is een misleidende promo en dat juichen ging om iets anders
Oh ja duh, alleen Robbert dan. Of die ook niet omdat hij de bui al voelde hangen, wel laf.quote:
Ik vermoed dat Sylvana al haar stemmen (5) heeft ingezet op Annemiek. De rest heeft allemaal op Sylvana gestemd en blijkbaar hebben Rob en Sterrin een extra stem ingezet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja duh, alleen Robbert dan. Of die ook niet omdat hij de bui al voelde hangen, wel laf.
Oh, dat shot had ik dan gemist, maar zou kunnen inderdaad. Het is ook logisch dat er elke keer maar 1 overblijft op winnaarseiland omdat daarna van beide kampen dan een winnaar komt na de proef.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Jasmine zat bij de raad volgens de promo. Misschien komen ze allebei terug.
Hij is de excuushomo.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:40 schreef roos94 het volgende:
Is robbert niet de allersufste meest nutteloze kandidaat ooit..
Wie is robbert? Ik heb nog geen robbert gezien de afgelopen 450 afleveringen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:40 schreef roos94 het volgende:
Is robbert niet de allersufste meest nutteloze kandidaat ooit..
Hij gooit enkel meel weg tochquote:Op donderdag 11 november 2021 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gooit hopelijk geen Rijst weg.
Hoezo had Sylvana er maar 5 eigenlijk? Ze kregen toch 6 stemmen en kamp groen had nog geen eilandraad gehad toch?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sylvana al haar stemmen (5) heeft ingezet op Annemiek. De rest heeft allemaal op Sylvana gestemd en blijkbaar hebben Rob en Sterrin een extra stem ingezet.
Er waren 7 stemmers en er waren 14 stemmen uitgebracht. De uitslag was:
Sylvana 9
Annemiek 5
Jawel toch? Do was toch naar winnaarseiland en kreeg vorige week de keuze om niet te stemmen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Hoezo had Sylvana er maar 5 eigenlijk? Ze kregen toch 6 stemmen en kamp groen had nog geen eilandraad gehad toch?
Duidelijk geval van slechte afstemming in de groep. Er broeit veel meer denk ik, ze vertrouwen elkaar voor geen meter.quote:Snap trouwens ook niet waarom Rob en Sterrin een extra stem hebben ingezet. Die is nu mooi weggegooid
Dat is toch al jaren bekend? Het is een lekker wijf om naar te kijken, maar verder dan de boerinnenkalender moet ze niet gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 03:09 schreef Moira het volgende:
Ik vind die Annemiek wel echt een onsympathieke zuurpruim hoor. Die verbreekt imo de streak van toffe boeren die meedoen (Bertie, Jan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |