abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202143466
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Risico's liggen gewoon feitelijk bij risicogroepen...
Capaciteit ligt feitelijk te laag...

En in de buitenlucht zijn nauwelijks besmettingen klopt weer als een bus, wat is er nou precies mis met die comment.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zie de honderden andere reacties op dit forum en ergens anders op internet voor de reden waarom het geen goede argumenten zijn.

Fijne dag verder :)
  vrijdag 12 november 2021 @ 16:32:32 #252
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202143804
Hopelijk krijgen ze dat 2G beleid en de QR code op de werkvloer er snel door.

Voor sommige groepen werkt kennelijk enkel dwang en repressie, dus dat moet dan maar.
pi_202143920
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:32 schreef Hexagon het volgende:

Voor sommige groepen werkt kennelijk enkel dwang en repressie, dus dat moet dan maar.
En dit komt uit de mond van een liberaal. Een QR code op de werkvloer. man man.
  vrijdag 12 november 2021 @ 16:57:57 #254
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_202144151
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Definieer logica. Want extreem beleid is voor mij niet zo logisch, dat mensen de regel an sich begrijpen - qua hoe het werkt - sure.
[..]
En dat bepaal jij dat specifieke mensen hun individuele vrijheden opgeofferd moeten worden omdat ze niet mee doen met de kudde?

Kans om in het zorgsysteem opgenomen te worden voor een gezonde unvacced 50-'er is geringer dan een vacced 70+'er in matige gezondheid, ga je die laatste groep dan ook uitzonderen?
We laten mensen sterven, stellen medische behandelingen uit en leggen heel de bevolking beperkingen op, omdat we het recht op lichamelijke integriteit en het recht op privacy niet willen schenden. Omdat we geen quarantaine- en vaccinatieplicht willen invoeren en handhaven. En uiteindelijk is dat beleid voor iedereen nadelig, ook voor de personen wiens grondrechten we daarmee respecteren.
are we infinite or am I alone
pi_202144179
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:57 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
We laten mensen sterven, stellen medische behandelingen uit en leggen heel de bevolking beperkingen op, omdat we het recht op lichamelijke integriteit en het recht op privacy niet willen schenden. Omdat we geen quarantaine- en vaccinatieplicht willen invoeren en handhaven. En uiteindelijk is dat beleid voor iedereen nadelig, ook voor de personen wiens grondrechten we daarmee respecteren.
En het ergste dat we dat doen omdat bijna twee miljoen Nederlanders vanuit een soort van kinderlijke recalcitrantie weigeren een simpel prikje te nemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 17:01:10 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202144184
quote:

3 2 hoeraatjes voor repressie dan maar ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 17:02:30 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202144196
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En het ergste dat we dat doen omdat bijna twee miljoen Nederlanders vanuit een soort van kinderlijke recalcitrantie weigeren een simpel prikje te nemen.
het ergste is dat men blijkbaar niet in staat is om 2 miljoen Nederlanders uit te leggen waarom dit nodig is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:03:47 #258
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202144213
quote:
83s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:02 schreef sp3c het volgende:

[..]
het ergste is dat men blijkbaar niet in staat is om 2 miljoen Nederlanders uit te leggen waarom dit nodig is
Het helpt vast wel als je ze in de portemonnee gaat pakken. Gooi de zorgpremie maar omhoog voor ze.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202144221
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
[..]

_O-

Lekker hè, ignorance is bliss.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:04:42 #260
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202144232
quote:

[..]
We worden al anderhalf jaar overspoeld met uitleg. Maar sommigen denken het toch pertinent beter te weten.
pi_202144246
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:57 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Neehoor, want die grondrechten zijn meer waard. ^O^ En prima dat jij wilt bediscusieren dat het domme keuzes zijn van die slachtoffers van pech van ernstige ziekte... Daar ga ik je niet eens persé ongelijk in geven, maar het blijft echt een hele specifieke risicogroep met enigszins reeele risico's, daar worden nu ook geheel onterecht ook kinderen op gegooid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202144263
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
We worden al anderhalf jaar overspoeld met uitleg. Maar sommigen denken het toch pertinent beter te weten.
En voor die groep wil je nu een QR code verplichten om de werkvloer te mogen betreden. Je wilt mij als gevaccineerde ook even aanpakken dus. Zelfs een deel die zich heeft laten vaccineren vind het veel te ver gaan.
pi_202144268
quote:

:')
Collectivist.

Waar ligt je grens? Doodstraf... opsluiten... Geldafpakken?
pi_202144275
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:40 schreef Cherni het volgende:

[..]
En dit komt uit de mond van een liberaal. Een QR code op de werkvloer. man man.
Liberaal?! :')

Hou op hoor, liberale partijen bestaan niet meer in dit land, heeel misschien dat Eerdmans er net een gestart is.
pi_202144285
quote:

[..]
Heb je het zelf al eens geprobeerd uit te leggen? Mijn tantes denken dat de vaccins onderdeel zijn van een kwaadaardig plan van Bill Gates om miljarden mensen uit te roeien. Daar valt geen land mee te bezeilen.

Nu zijn er natuurlijk verschillende gradaties vaccinweigeraars, maar mijn ervaring is dat ze zich volledig hebben ingegraven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:08:27 #266
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202144287
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:06 schreef Cherni het volgende:

[..]
En voor die groep wil je nu een QR code verplichten. Je wilt mij als gevaccineerde ook even aanpakken dus. Zelfs een deel die zich heeft laten vaccineren vind het veel te ver gaan.
Ik ook. Maar we hebben gezien de feiten weinig keuze. De samenleving gegijzeld houden vanwege degenen die niet mee willen is nog veel slechter.
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:09:27 #267
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202144303
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
:')
Collectivist.

Waar ligt je grens? Doodstraf... opsluiten... Geldafpakken?
Nee gewoon wat ze in Oostenrijk doen. Teveel mensen op de IC? Dan lockdown als je geen QR hebt totdat ze weer onder de norm zitten.
pi_202144318
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee gewoon wat ze in Oostenrijk doen. Teveel mensen op de IC? Dan lockdown als je geen QR hebt totdat ze weer onder de norm zitten.
Jij denkt dat je met 10% van de samenleving hier in huis houden ervoor zorgt dat die specifieke mensen minder besmet gaan raken? Als het al wat doet is het marginaal. Gaat nogal matig samen met het zijn van een noodmaatregel.
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:12:35 #269
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202144337
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij denkt dat je met 10% van de samenleving hier in huis houden ervoor zorgt dat die specifieke mensen minder besmet gaan raken? Als het al wat doet is het marginaal. Gaat nogal matig samen met het zijn van een noodmaatregel.
Gaat vooral zorgen dat veel minder mensen op de IC komen.

Bovendien zullen veel van die eigenwijzen vanzelf wel overstag gaan als het ineens niet meer zonder gevolgen is.
pi_202144359
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-

Lekker hè, ignorance is bliss.
Lees nog eens een keer wat ik schreef. En dit keer graag wel begrijpen wat er staat. Dank.
pi_202144370
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Lees nog eens een keer wat ik schreef. En dit keer graag wel begrijpen wat er staat. Dank.
Zozo, calimero. Je ego is stevig gegrond of niet?
pi_202144381
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Gaat vooral zorgen dat veel minder mensen op de IC komen.

Bovendien zullen veel van die eigenwijzen vanzelf wel overstag gaan als het ineens niet meer zonder gevolgen is.
Veel minder ja, als je 10% van de verspreiding op selecte plaatsen verminderd maar in de huiskamers waar weet ik veel hoeveel % besmet raakt gebeurt niks mee.

Je geisoleerde groep raakt misschien 5% minder vaak besmet dan eerst, daar red je geen samenleving mee in een noodsituatie.

Twijfel je nou nooit aan je eigen maakbaarheidsdenken? Bedoel, hoe lang zitten we al te kutten nu? 2 jaar? Lekker maakbaar dat virus.

En nu kom je met een waterpistooltje naar de brand en denk je het vuurtje wel eventjes te kunnen blussen.

"Zonder gevolgen"
Jij wilt mensen dus straffen omdat ze niet met het collectief mee doen?

Omdat ze zich op hun lichamelijke intergriteit beroepen? Die mensen moeten we straffen? .....
pi_202144384
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zozo, calimero. Je ego is stevig gegrond of niet?
Heb je het nou begrepen of niet?
Zo ja, leg dan eens uit wat ik zeg in jouw eigen woorden.
pi_202144415
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Heb je het nou begrepen of niet?
Zo ja, leg dan eens uit wat ik zeg in jouw eigen woorden.
:') Als ik jouw gedrag analyseer krijg ik boze modjes want dan is het op de persoon.
pi_202144436
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
:') Als ik jouw gedrag analyseer krijg ik boze modjes want dan is het op de persoon.
Ik vraag niet om mijn gedrag te analyseren, ik vraag om jouw uitleg van mijn reactie.
Geen enkele reden om persoonlijk te worden daarvoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')