quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Risico's liggen gewoon feitelijk bij risicogroepen...
Capaciteit ligt feitelijk te laag...
En in de buitenlucht zijn nauwelijks besmettingen klopt weer als een bus, wat is er nou precies mis met die comment.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zie de honderden andere reacties op dit forum en ergens anders op internet voor de reden waarom het geen goede argumenten zijn.
Fijne dag verder
En dit komt uit de mond van een liberaal. Een QR code op de werkvloer. man man.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:32 schreef Hexagon het volgende:
Hopelijk krijgen ze dat 2G beleid en de QR code op de werkvloer er snel door.
Voor sommige groepen werkt kennelijk enkel dwang en repressie, dus dat moet dan maar.
We laten mensen sterven, stellen medische behandelingen uit en leggen heel de bevolking beperkingen op, omdat we het recht op lichamelijke integriteit en het recht op privacy niet willen schenden. Omdat we geen quarantaine- en vaccinatieplicht willen invoeren en handhaven. En uiteindelijk is dat beleid voor iedereen nadelig, ook voor de personen wiens grondrechten we daarmee respecteren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Definieer logica. Want extreem beleid is voor mij niet zo logisch, dat mensen de regel an sich begrijpen - qua hoe het werkt - sure.
[..]
En dat bepaal jij dat specifieke mensen hun individuele vrijheden opgeofferd moeten worden omdat ze niet mee doen met de kudde?
Kans om in het zorgsysteem opgenomen te worden voor een gezonde unvacced 50-'er is geringer dan een vacced 70+'er in matige gezondheid, ga je die laatste groep dan ook uitzonderen?
En het ergste dat we dat doen omdat bijna twee miljoen Nederlanders vanuit een soort van kinderlijke recalcitrantie weigeren een simpel prikje te nemen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:57 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
We laten mensen sterven, stellen medische behandelingen uit en leggen heel de bevolking beperkingen op, omdat we het recht op lichamelijke integriteit en het recht op privacy niet willen schenden. Omdat we geen quarantaine- en vaccinatieplicht willen invoeren en handhaven. En uiteindelijk is dat beleid voor iedereen nadelig, ook voor de personen wiens grondrechten we daarmee respecteren.
3 2 hoeraatjes voor repressie dan maar ...quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:32 schreef Hexagon het volgende:
Voor sommige groepen werkt kennelijk enkel dwang en repressie, dus dat moet dan maar.
het ergste is dat men blijkbaar niet in staat is om 2 miljoen Nederlanders uit te leggen waarom dit nodig isquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En het ergste dat we dat doen omdat bijna twee miljoen Nederlanders vanuit een soort van kinderlijke recalcitrantie weigeren een simpel prikje te nemen.
Het helpt vast wel als je ze in de portemonnee gaat pakken. Gooi de zorgpremie maar omhoog voor ze.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
het ergste is dat men blijkbaar niet in staat is om 2 miljoen Nederlanders uit te leggen waarom dit nodig is
quote:
We worden al anderhalf jaar overspoeld met uitleg. Maar sommigen denken het toch pertinent beter te weten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
het ergste is dat men blijkbaar niet in staat is om 2 miljoen Nederlanders uit te leggen waarom dit nodig is
Neehoor, want die grondrechten zijn meer waard.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:57 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
We laten mensen sterven, stellen medische behandelingen uit en leggen heel de bevolking beperkingen op, omdat we het recht op lichamelijke integriteit en het recht op privacy niet willen schenden. Omdat we geen quarantaine- en vaccinatieplicht willen invoeren en handhaven. En uiteindelijk is dat beleid voor iedereen nadelig, ook voor de personen wiens grondrechten we daarmee respecteren.
En voor die groep wil je nu een QR code verplichten om de werkvloer te mogen betreden. Je wilt mij als gevaccineerde ook even aanpakken dus. Zelfs een deel die zich heeft laten vaccineren vind het veel te ver gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
We worden al anderhalf jaar overspoeld met uitleg. Maar sommigen denken het toch pertinent beter te weten.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:32 schreef Hexagon het volgende:
Liberaal?!quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:40 schreef Cherni het volgende:
[..]
En dit komt uit de mond van een liberaal. Een QR code op de werkvloer. man man.
Heb je het zelf al eens geprobeerd uit te leggen? Mijn tantes denken dat de vaccins onderdeel zijn van een kwaadaardig plan van Bill Gates om miljarden mensen uit te roeien. Daar valt geen land mee te bezeilen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ook. Maar we hebben gezien de feiten weinig keuze. De samenleving gegijzeld houden vanwege degenen die niet mee willen is nog veel slechter.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:06 schreef Cherni het volgende:
[..]
En voor die groep wil je nu een QR code verplichten. Je wilt mij als gevaccineerde ook even aanpakken dus. Zelfs een deel die zich heeft laten vaccineren vind het veel te ver gaan.
Nee gewoon wat ze in Oostenrijk doen. Teveel mensen op de IC? Dan lockdown als je geen QR hebt totdat ze weer onder de norm zitten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:07 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Collectivist.
Waar ligt je grens? Doodstraf... opsluiten... Geldafpakken?
Jij denkt dat je met 10% van de samenleving hier in huis houden ervoor zorgt dat die specifieke mensen minder besmet gaan raken? Als het al wat doet is het marginaal. Gaat nogal matig samen met het zijn van een noodmaatregel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee gewoon wat ze in Oostenrijk doen. Teveel mensen op de IC? Dan lockdown als je geen QR hebt totdat ze weer onder de norm zitten.
Gaat vooral zorgen dat veel minder mensen op de IC komen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij denkt dat je met 10% van de samenleving hier in huis houden ervoor zorgt dat die specifieke mensen minder besmet gaan raken? Als het al wat doet is het marginaal. Gaat nogal matig samen met het zijn van een noodmaatregel.
Zozo, calimero. Je ego is stevig gegrond of niet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lees nog eens een keer wat ik schreef. En dit keer graag wel begrijpen wat er staat. Dank.
Veel minder ja, als je 10% van de verspreiding op selecte plaatsen verminderd maar in de huiskamers waar weet ik veel hoeveel % besmet raakt gebeurt niks mee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gaat vooral zorgen dat veel minder mensen op de IC komen.
Bovendien zullen veel van die eigenwijzen vanzelf wel overstag gaan als het ineens niet meer zonder gevolgen is.
Heb je het nou begrepen of niet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zozo, calimero. Je ego is stevig gegrond of niet?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Heb je het nou begrepen of niet?
Zo ja, leg dan eens uit wat ik zeg in jouw eigen woorden.
Ik vraag niet om mijn gedrag te analyseren, ik vraag om jouw uitleg van mijn reactie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:19 schreef ludovico het volgende:
[..]Als ik jouw gedrag analyseer krijg ik boze modjes want dan is het op de persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |