'gewoon' ja.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dan de suggestie van Ab:
[..]
Man man manquote:Op donderdag 11 november 2021 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dan de suggestie van Ab:
[..]
Genoeg om nog jarenlang lockdowns, maatregelen, placeboosters, mondkapjes en al die andere nutteloze shit te blijven houden. Tegen de wittejassen junta bestaat geen groepsimmuniteit.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:16 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hoeveel virologen zijn er wel niet, elke keer wordt er weer een nieuw blik geopend.
Nee. Maar als Mark en Hugo vrijdag op tv verkondigen dat de hele shitzooi weer voor vier maanden gesloten wordt dan kunnen de handhavers stoeptegels koppen, dus daarom doen ze het telkens met twee of drie weken tegelijk. Dan slikt iedereen het, weten ze inmiddels uit ervaring.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe komen ze op die 2 weken dan, is het ooit succesvol geweest ergens?
2Ggenotquote:Op donderdag 11 november 2021 18:16 schreef Noek het volgende:
2 weken is dan ook compleet debiel want dan zie je de ziekenhuizen ramvol lopen/liggen van de besmettingen van nu. IC ligt na 4 weken nog vol.
Ik zie de bui wel hangen, hoor. Wat een shit show.
Die hele focus op mondkapjes leidt af van veel fundamentelere problemen en vraagstukken.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:51 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie hier (Groningen) dat iedereen zich er 100% aan hield, maar heb sindsdien ook wel wat mensen zonder gezien. Ook wel wat personeel zonder. Denk ook niet dat die geest weer helemaal terug in de fles gaat. Kan me ook niet voorstellen dat een filiaalmanager 's ochtends tegen z'n personeel zegt: "Die mondkapjes, die moeten we koste wat kost handhaven, er komt niemand met een bloot gezicht binnen!"
So say we all!quote:Op donderdag 11 november 2021 18:08 schreef Confetti het volgende:
De Staatsomroep op NPO1:
-QR code werkt niet want niet goed genoeg gehandhaafd;
-2G gaat wel werken.
Terwijl het inmiddels toch al lang duidelijk is dat we vanaf nu de helft van het jaar (dus ook de helft van ons leven) in een lockdown gaan doorbrengen. En de helft zonder lockdown zal door het verdwijnen van fenomenen als horeca, feesten, festivals etc. ook niet bepaald een vrolijke bedoening gaan worden.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee. Maar als Mark en Hugo vrijdag op tv verkondigen dat de hele shitzooi weer voor vier maanden gesloten wordt dan kunnen de handhavers stoeptegels koppen, dus daarom doen ze het telkens met twee of drie weken tegelijk. Dan slikt iedereen het, weten ze inmiddels uit ervaring.
Daarom vroeg ik me vanmiddag al af of defensie aanschruift in het Catshuis.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee. Maar als Mark en Hugo vrijdag op tv verkondigen dat de hele shitzooi weer voor vier maanden gesloten wordt dan kunnen de handhavers stoeptegels koppen, dus daarom doen ze het telkens met twee of drie weken tegelijk. Dan slikt iedereen het, weten ze inmiddels uit ervaring.
Dat dezelfde gasten 3x per week in talkshows aanschuiven geeft de armoede van die programma's ook wel aan.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:21 schreef alpeko het volgende:
Yorick weer bij RTL. Waar raadplegen ze hem? Sinds wanneer is hij wetenschapper? Student met een hobby. Media is compleet lost.
Precies, na die twee weken kan die evaluatie geen andere uitkomst hebben dan dat de handel dicht blijft.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:16 schreef Noek het volgende:
2 weken is dan ook compleet debiel want dan zie je de ziekenhuizen ramvol lopen/liggen van de besmettingen van nu. IC ligt na 4 weken nog vol.
Ik zie de bui wel hangen, hoor. Wat een shit show.
Jaaaaaa, met politiefuiken en alles. Good old times.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we niet alleen een avondklok doen?
Yorick binnenkort ook in de masked singer als zingende pizzapuntquote:Op donderdag 11 november 2021 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat dezelfde gasten 3x per week in talkshows aanschuiven geeft de armoede van die programma's ook wel aan.
Gewoon iedereen een maand lang in huis opsluiten en de deuren dichtlassen, de Chinese methode?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Jaaaaaa, met politiefuiken en alles. Good old times.
Maar nee. We moeten iets doen wat wel effect heeft.
Oh haha, raar dorp dan.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee zo van "EY WIJ HEBBEN ALLEMAAL EEN MONDKAPJE OP DUS JIJ OOK!!!!!!!" MAFKEES!!!
We zijn nu alweer veel te laat om het nog in te dammen. Die olievlek is alweer zo ver uitgesmeerd dat het maanden duurt voordat je weer op cijfers zit van pakweg een paar duizend positieve testen per dag.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies, na die twee weken kan die evaluatie geen andere uitkomst hebben dan dat de handel dicht blijft.
En even serieus, ik vind het net zo kut maar ik zie geen andere mogelijkheden om dit in te dammen voor onze overheid (behalve dan om bij die heilige huizen in te grijpen).
Maar dan wel die mét avondklokrellenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we niet alleen een avondklok doen?
Die ziekte zien we al langer natuurlijk maar dit neemt wel extreme vormen aan. Normaal zag je bij een terroristische aanslag dezelfde figuren. Of bij een economische crisis maar dat is 1x in de zoveel tijd. Nu krijgen we al bijna 2 jaar Yorick, Gommie, Kuipers en Ad. Ik wil onderhand bijna dood.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat dezelfde gasten 3x per week in talkshows aanschuiven geeft de armoede van die programma's ook wel aan.
Mooi was deze, neuh, we gaan niet meteen vol in hoor.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Jaaaaaa, met politiefuiken en alles. Good old times.
Maar nee. We moeten iets doen wat wel effect heeft.
Als je geen kinderen hebt gewoon thuiswerk baantje fixen en elk half jaar verkassen waar de zon schijntquote:Op donderdag 11 november 2021 18:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Terwijl het inmiddels toch al lang duidelijk is dat we vanaf nu de helft van het jaar (dus ook de helft van ons leven) in een lockdown gaan doorbrengen. En de helft zonder lockdown zal door het verdwijnen van fenomenen als horeca, feesten, festivals etc. ook niet bepaald een vrolijke bedoening gaan worden.
Zijn die dagelijks gemelde GGD-tests nou echt zo belangrijk voor de sturing?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We zijn nu alweer veel te laat om het nog in te dammen. Die olievlek is alweer zo ver uitgesmeerd dat het maanden duurt voordat je weer op cijfers zit van pakweg een paar duizend positieve testen per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |