Nee zo van "EY WIJ HEBBEN ALLEMAAL EEN MONDKAPJE OP DUS JIJ OOK!!!!!!!" MAFKEES!!!quote:Op donderdag 11 november 2021 18:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dus geen mondkapje op en je krijgt een poeier op je neus?
Media die lekker stuurt door vooral blije mensen te laten zien.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
Op het nieuws mensen aan het woord die blij worden van een korte lockdown.
Kan iemand mij ook garanderen dat hij echt 2 weken blijft?Kort en pittig lijkt me ook beter dan lang maar volgens mij eindigen we straks met lang en pittig.
![]()
Telegraaf heeft het al over 4 weken lockdown.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
Op het Nieuws mensen aan het woord die blij worden van een korte lockdown.
Kan iemand mij ook garanderen dat hij echt 2 weken blijft?Kort en pittig lijkt me ook beter dan lang maar volgens mij eindigen we straks met lang en pittig.
![]()
Dat klopt niet wat jij zegt.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:05 schreef capricia het volgende:
[..]
En ook nog nooit een zo'n hoog percentage positief.
Als we toch voor de ratten gaan kun je dat het beste feestend en van het leven genietend doen.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:07 schreef PinkLow het volgende:
En ik zie dat ze in Den Bosch carnaval vieren. Mijn eerste gedachte is DIT KAN NIET! Mijn tweede gedachte is, groot gelijk!
Leven gaat door en de burgemeester vindt dat ook.
Kunnen die zich ook weer even relevant voelen.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:07 schreef Ronald het volgende:
[ twitter ]Op het corona hoofdkwartier krijgen ze momenteel ook veel vragen binnen.
En nog nooit zo'n hoog percentage gevacineerd. Alle records gebroken.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:04 schreef PinkLow het volgende:
Ik kijk het nieuws nu. En ze vertellen dat er nog nooit zoveel besmettingen zijn geweest. Echter vergeten ze erbij te vertellen dat er ook nog nooit zoveel is getest.
Of zie ik het verkeerd?
Ah lekker. En dus tillen we hem meteen over het nieuwe jaar heen.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Telegraaf heeft het al over 4 weken lockdown.
Om de wetgeving voor 2G en coronapas op het werk rond te maken.
'de experts'![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Dus 1 januari starten met een schone 2G lei?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah lekker. En dus tillen we hem meteen over het nieuwe jaar heen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:08 schreef capricia het volgende:
[..]
'de experts'![]()
Uhhh....quote:Het lijkt mij eveneens verstandig om de scholen te sluiten
Bert Niesters (gezondheid) uut Grunn genot: SCHOLEN DICHT!!!quote:Op donderdag 11 november 2021 18:08 schreef capricia het volgende:
[..]
'de experts'![]()
Precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:04 schreef PinkLow het volgende:
Ik kijk het nieuws nu. En ze vertellen dat er nog nooit zoveel besmettingen zijn geweest. Echter vergeten ze erbij te vertellen dat er ook nog nooit zoveel is getest.
Of zie ik het verkeerd?
Liever begin december of anders net voor kerst.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus 1 januari starten met een schone 2G lei?
Alle tellers weer op 0.
2G op het werk, je denkt een fabeltje...conspiracy-wappie-lariekoek. Maar dat dacht ik vorig jaar met de avondklok ook. Ik zet op max. 2 weken dat ze het geregeld hebben, gaat altijd snel zoiets. Ze kunnen niet achterlopen, want X land doet het ook.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:08 schreef capricia het volgende:
[..]
'de experts'![]()
quote:Experts vinden dat er hard ingegrepen moet worden. ,,We zullen nu even op onze tanden moeten bijten”, vindt viroloog Bert Niesters. ,,En dan niet voor twee weken, wat geadviseerd wordt, maar voor vier weken maanden.
Nog nooit een najaar/winter met Delta ook. Die was bij 40+graden in India al enorm besmettelijk. Nu met lage temperaturen in Europa en boem.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:09 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
En nog nooit zo'n hoog percentage gevacineerd. Alle records gebroken.
Allemaal heel leuk maar ondertussen heb ik mijn pizza zelf moeten afhalen. Daarbij zelfs mijn QR moeten laten zien. Tijd dat Yorick weer aan het werk gaatquote:Op donderdag 11 november 2021 18:07 schreef Ronald het volgende:
[ twitter ]Op het corona hoofdkwartier krijgen ze momenteel ook veel vragen binnen.
#nietmijnfeestquote:Op donderdag 11 november 2021 17:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, daar geef ik je gelijk in. Maar met ieder ander evenement/feest zou dit prima zijn. Gewoon omdat het kan. Qr code scannen en gaan.
Nee, dan de suggestie van Ab:quote:
quote:Test kinderen gewoon twee keer in de week voordat ze naar school gaan, zodat ze bij een positieve test thuis kunnen blijven.
Hoe komen ze op die 2 weken dan, is het ooit succesvol geweest ergens?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:16 schreef Noek het volgende:
2 weken is dan ook compleet debiel want dan zie je de ziekenhuizen ramvol lopen/liggen van de besmettingen van nu. IC ligt na 4 weken nog vol.
Ik zie de bui wel hangen, hoor. Wat een shit show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |