abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202123815
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:17 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
En die worden keihard aangestoken door de onoplettende debiele gevaccineerde mensen. Want die weten niet eens of ze COVID hebben. Sterker, het boeit ze geen ene reet zolang ze maar kunnen hossen en zuipen. :r Heerlijk die lockdown. Lekker keihard voelen met zijn allen.
Onoplettend? Ken een gevaccineerde die positief getest was en gewoon op het vliegtuig is gestapt. Ze weten dondersgoed wat ze doen maar ja groene vink dus overal welkom hé. Prima dat er weer een lockdown komt hopelijk krijgen die gevaccineerden dan ook weer door dat ze het doen voor een ander en niet om op vakantie te kunnen gaan.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_202123841
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:50 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]
Onoplettend? Ken een gevaccineerde die positief getest was en gewoon op het vliegtuig is gestapt. Ze weten dondersgoed wat ze doen maar ja groene vink dus overal welkom hé. Prima dat er weer een lockdown komt hopelijk krijgen die gevaccineerden dan ook weer door dat ze het doen voor een ander en niet om op vakantie te kunnen gaan.
Ik ken 1 iemand dus iedereen doet dat. :')
pi_202123855
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:40 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Heb jij wel vertrouwen in de regering dan? Nee, ben geen wappie.
Vertrouw jij ze blindelings na alle leugens, schandalen, corruptie...

Je hoeft geen wappie te zijn om dit te constateren..
Maar je neemt dus geld aan van een organisatie die waar je geen vertrouwen in hebt?
pi_202123882
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:17 schreef Document1 het volgende:

[..]
Een volwassen vent die zo jankt als jij is een kind. Geen wonder dat je bang bent voor een prikje.
Ik durf te wedden dat ik de afgelopen 2 jaar vaker geprikt en gevaccineerd ben dan jij. Daarnaast zet ik me in voor het bestrijden van een andere epi/pandemie: hiv. Daarop wordt beknibbeld en worden mensen tegengewerkt om zich te beschermen met een middel dat bewezen effectief is: PrEP. Aan de andere kant gooien we honderden miljoenen over de balk aan afgekeurde beschermingsmiddelen. Ik walg van dit soort hypocrisie en ik heb medelijden met mensen zoals jij die met zulke kinderachtige, simplistische uitspraken komen.

Gisteren hoorde ik een GGD-arts zeggen: we weten niet wat PrEP op de lange termijn voor effecten heeft op de gezondheid. Moet je nagaan, van een middel dat wèl veilig en effectief is. Als een ongevaccineerde dat zegt over coronavaccins wordt ie gelijk als wappie bestempeld. Als je tussen de regels door leest draait het alleen maar om geld. Laat je niet voor de gek houden door de strategie van inspelen op emoties. Als puntje bij paaltje komt geeft men geen ene flikker om de kwetsbaren (of dat nou op het gebied is van leeftijd, beperking, gezondheid, arbeid, milieu of financieel). Veertig jaar neoliberalisme heeft heel wat onderliggend lijden veroorzaakt.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:57:27 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202123909
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:40 schreef Complotwappie het volgende:
Haha, de mensen die dachten dat ze vrijheid konden terugkopen met een vaccin en nu allemaal doen alsof ze dit zagen aankomen en 2g heul wel terecht en proportioneel vinden.
Zeker, zolang er wappies zijn die de samenleving blijven gijzelen moet dat maar.
pi_202123924
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zeker, zolang er wappies zijn die de samenleving blijven gijzelen moet dat maar.
Volgens mij zijn de schaapjes degene die de samenleving gijzelen middels hun deelname aan de maatregelen.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:59:03 #162
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202123927
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:36 schreef GeneralRadek het volgende:
De regering zou eens hardere maatregelen moeten nemen.

Al die wappies die zogenaamd geen vertrouwen hebben in de overheid moeten dan maar geen uitkeringen, geen HRA, geen kinderopvangtoeslag en geen ander geld krijgen. Van iemand die je niet vertrouwt neem je toch geen geld aan?
Hoeven ze dan ook geen belasting meer te betalen?
The End Times are wild
  donderdag 11 november 2021 @ 12:01:32 #163
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_202123962
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Zijn er al speciaal georganiseerde Coronabesmettingsparty’s?
Nee want de groep die zich niet heeft gevaxineerd gelooft niet zo in Corona dus waarom zou je naar een feestje van iets gaan wat niet bestaat, volgens hen?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_202123970
quote:
81s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:52 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Ik ken 1 iemand dus iedereen doet dat. :')
Feit blijft dat gevaccineerden corona kunnen krijgen en besmettelijk kunnen zijn. Dat weten ze en toch leven ze alsof het niet zo is.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_202123981
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dit blijft ook pertinente onzin. Het zijn dezelfde mensen die bereid zijn de samenleving te gijzelen en tot vaccinatie dwingen. Wappies kiezen voor geen van beide.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202123991
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:58 schreef Nober het volgende:

[..]
Volgens mij zijn de schaapjes degene die de samenleving gijzelen middels hun deelname aan de maatregelen.
Nou nee. De maatregel mbt QR code werk ik niet aan mee ondanks dat ik gevaccineerd ben. Verder bij klachten laat ik mij testen en bij een positief resultaat blijf ik thuis. Zo moeilijk is dat niet. Dat voor mij bepaalde zaken niet meer mogelijk zijn ivm het tonen van een QR code heb ik tot dusver vrede mee.
pi_202123995
Wie heeft dit nou niet verwacht :')

In het internationale vliegverkeer zijn er ook nog eens al beslissingen/signalen dat er straks ook weer pcr testen worden gevraagd naast het gevaccineerd zijn. :7

Maar die vaccins zjin heel effectief. De laatste paar ongevaccineerden zijn het probleem! Iedereen hier zich al aangemeld voor de booster? Gaat alles oplossen.

Faal.
  donderdag 11 november 2021 @ 12:03:48 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202123996
quote:

[..]
Je bent zelf een schaap door dier vooral FvD-propaganda neer te kwakken waar het maar kan.
  donderdag 11 november 2021 @ 12:04:34 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202124009
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:02 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Dit blijft ook pertinente onzin. Het zijn dezelfde mensen die bereid zijn de samenleving te gijzelen en tot vaccinatie te dwingen. Wappies kiezen voor geen van beide.
Ohja, wappies wensen de zorg kapot en mensen dood, dat klopt
  donderdag 11 november 2021 @ 12:05:21 #170
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_202124017
Ben benieuwd waar dat stelletje dronken konijnen nu weer mee komt.
pi_202124022
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je bent zelf een schaap door dier vooral FvD-propaganda neer te kwakken waar het maar kan.
Prima draaien we het om ben jij de wappie.
pi_202124028
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ohja, wappies wensen de zorg kapot en mensen dood, dat klopt
Wappies wensen vooral een wat breder perspectief op het leven, de dood en hoe een maatschappij ingericht dient te worden. Gewoon een stukje minder hysterisch en primitief zeg maar.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 11 november 2021 @ 12:06:41 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202124036
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:06 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Wappies wensen vooral een wat breder perspectief op het leven, de dood en hoe een maatschappij ingericht dient te worden. Gewoon een stukje minder hysterisch en primitief zeg maar.
Vaagtaal voor: "Ik wil me nergens aan houden, anderen gaan maar dood"
  donderdag 11 november 2021 @ 12:06:41 #174
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_202124038
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:40 schreef Complotwappie het volgende:
Haha, de mensen die dachten dat ze vrijheid konden terugkopen met een vaccin en nu allemaal doen alsof ze dit zagen aankomen en 2g heul wel terecht en proportioneel vinden.
Ik ben gevaxineerd maar vind 2G geen goede oplossing.
Het geeft een twee-deling (voor zover die er al niet was) maar als iemand gewoon negatief getest is waarom zou je die uitsluiten?
Ik ben gewoon voor betere handhaving van de Coronapas wat nu knudde gaat.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_202124048
quote:

[..]
Want als niemand zich meer aan de coronaregels houdt, lopen de ziekenhuizen niet meer vol? Hoe zie jij dat precies voor je?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202124066
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:54 schreef GeneralRadek het volgende:

[..]
Maar je neemt dus geld aan van een organisatie die waar je geen vertrouwen in hebt?
Het gaat om het beleid wat ze voeren ivm corona. Daar mag je best vraagtekens bij zetten. En ze hebben recht op subsidies, ook al ben ik het daar ook niet altijd mee eens in veel gevallen..
  donderdag 11 november 2021 @ 12:08:30 #177
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_202124072
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:05 schreef BasEnAad het volgende:
Ben benieuwd waar dat stelletje dronken konijnen nu weer mee komt.
Ik ga er maar vanuit dat ze niks geleerd hebben de afgelopen anderhalf jaar, en dat het erop neer gaat komen dat er weer maandenlang allerlei gerommel in de marge komt met maatregelen die geen zoden aan de dijk zetten, omdat men niet in wil grijpen daar waar het wel zoden aan de dijk zou zetten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_202124084
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Want als niemand zich meer aan de coronaregels houdt, lopen de ziekenhuizen niet meer vol? Hoe zich jij dat precies voor je?
Als niemand zich meer aan de regels houdt dan gaat het kabinet uiteindelijk misschien wél een keer ooit de zorg opschalen.
pi_202124090
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:06 schreef Hexagon het volgende:
Vaagtaal voor: "Ik wil me nergens aan houden, anderen gaan maar dood"
Ik wil me vooral vasthouden aan fundamentelere waarden. Dat is waar mensen zoals jij te bang, laf en egoïstisch voor zijn.
  donderdag 11 november 2021 @ 12:10:01 #180
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202124099
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:09 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik wil me vooral vasthouden aan fundamentelere waarden. Dat is waar mensen zoals jij te bang, laf en egoïstisch voor zijn.
Mensen dood wensen dus?
pi_202124102
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Want als niemand zich meer aan de coronaregels houdt, lopen de ziekenhuizen niet meer vol? Hoe zich jij dat precies voor je?
Kun je makkelijk zelf bedenken niet? Gewoon om de 3 maanden voor iedere Nederlander een booster, na 90 dagen geen prik gehad? Toegang ontzeggen tot openbare voorzieningen. Voor de rest van het leven, want Corona blijft lekker onder ons net als de griep.
  donderdag 11 november 2021 @ 12:11:11 #182
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_202124108
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik ga er maar vanuit dat ze niks geleerd hebben de afgelopen anderhalf jaar, en dat het erop neer gaat komen dat er weer maandenlang allerlei gerommel in de marge komt met maatregelen die geen zoden aan de dijk zetten, omdat men niet in wil grijpen daar waar het wel zoden aan de dijk zou zetten.
Dat zal wel ja. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich gaan afvragen of de ministers echt zo dom zijn, of wellicht een andere agenda hebben.
  donderdag 11 november 2021 @ 12:11:47 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202124125
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:10 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Kun je makkelijk zelf bedenken niet? Gewoon om de 3 maanden voor iedere Nederlander een booster, na 90 dagen geen prik gehad? Toegang ontzeggen tot openbare voorzieningen. Voor de rest van het leven, want Corona blijft lekker onder ons net als de griep.
Er komt vast wel een beter vaccin of medicijn. Maar tot die tijd zullen we moeten roeien met de riemen die we hebben.

En vooral de vervuiler laten betalen.
  donderdag 11 november 2021 @ 12:12:41 #184
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_202124142
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:55 schreef Iwan1976 het volgende:

Gisteren hoorde ik een GGD-arts zeggen: we weten niet wat PrEP op de lange termijn voor effecten heeft op de gezondheid. Moet je nagaan, van een middel dat wèl veilig en effectief is. Als een ongevaccineerde dat zegt over coronavaccins wordt ie gelijk als wappie bestempeld.
het verschil zit 'm in de dosis en werking. Van een coronavaccin neem je 2x een hele kleine dosis (of vooruit, wellicht 1 a 2x per jaar een boosterprik), om je immuunsysteem te triggeren. PrEP neem je dagelijks voor een langere periode, én bevat de stof om de ziekte zelf tegen te gaan. Daarom is het daarvoor juist veel zorgelijker dat men de langetermijneffecten nog niet weet.
pi_202124164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:09 schreef Nober het volgende:

[..]
Als niemand zich meer aan de regels houdt dan gaat het kabinet uiteindelijk misschien wél een keer ooit de zorg opschalen.
Zorg opschalen doe je niet in twee weken. Dat is dus geen oplossing voor de korte termijn.

Dus nogmaals mijn vraag: wat moeten we volgens jou doen als de zorg overbelast raakt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202124179
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Er komt vast wel een beter vaccin of medicijn. Maar tot die tijd zullen we moeten roeien met de riemen die we hebben.

En vooral de vervuiler laten betalen.
Ik geef het meer kans dat het effectief is Corona te bestrijden door te zorgen dat er minder mensen obese zijn, meer bewegen, minder veel en vet lopen te vreten. Vooral onder de oudjes (50+) is dat een probleem, ik kom althans zelden iemand tegen in die leeftijdsgroep die nog een (redelijke) platte buik heeft.

Maarja, beter leven met allerlei maatregelen voor een virusje waar 95% geen last van heeft, nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')