Eerst jezelf vol laten spuiten en vervolgens een dame volblaffen. Lekker man.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:29 schreef D_A het volgende:
Dit lijkt mij wel wat voor een aantal FOK!kers.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-dame-naar-keuze
Het enige wat er van komt is schade aan de economie en huisfeestjes waar mensen net zo goed besmet raken (en waar al helemaal geen controle gedaan kan worden).quote:Op woensdag 10 november 2021 19:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dicht met die horeca, komt niets goeds van.
Na je prik niet alleen een stijve arm…quote:Op woensdag 10 november 2021 19:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Eerst jezelf vol laten spuiten en vervolgens een dame volblaffen. Lekker man.
Straks verbod om meer dan 5 km van je huis te komen.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het enige wat er van komt is schade aan de economie en huisfeestjes waar mensen net zo goed besmet raken (en waar al helemaal geen controle gedaan kan worden).
Het is gewoon oprechte domheid.
Besloten door een stel medici die los staan van de wereld en altijd hun salaris wel krijgen. Die denken te snappen hoe een maatschappij werkt.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:31 schreef mir1986 het volgende:
Volledig alle vrijetijdssectoren slopen en daarmee ook de economie. Wat voor kettingreactie dat dan gaat opleveren :-| Op een gegeven moment is het geld op.. En wat te denken van de 3000 miljard die in de Amerikaanse economie gestoken is. Dat is toch niet meer terug te betalen?
Dan ga ik muitenquote:Op woensdag 10 november 2021 19:39 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Straks verbod om meer dan 5 km van je huis te komen.
Behalve als er straks geen geld meer is om de zorg te betalen. Dan gaan we inderdaad decennia terug qua welvaart. Wel iets wat de wappies voorspeld hadden.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Besloten door een stel medici die los staan van de wereld en altijd hun salaris wel krijgen. Die denken te snappen hoe een maatschappij werkt.
En het terugbetalen is een probleem voor volgende regeringen.
Geen probleem toch?quote:Op woensdag 10 november 2021 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ga ik muitenMijn vriend woont hier heeeeeel dik >5 km vandaan..
Als dat dreigt te gaan gebeuren pak ik mijn spullen en trek ik daar in tot de maatregel weer afgeschaft wordt.quote:
Avondklok, opgelost.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het enige wat er van komt is schade aan de economie en huisfeestjes waar mensen net zo goed besmet raken (en waar al helemaal geen controle gedaan kan worden).
Het is gewoon oprechte domheid.
Ja, want dan worden het natuurlijk geen logeerpartijtjes.quote:
Dit is een traditioneel inactief virus vaccin. Wellicht willen antivaxxers dit wel nemen. Alleen heeft Hugo afgelopen week laten weten dat Nederland vooralsnog niet meedoet met dit vaccin.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:41 schreef mir1986 het volgende:
De Europese Commissie heeft vandaag het licht op groen gezet voor de aankoop van een nieuw Covid-19-vaccin. Het contract dat is goedgekeurd, biedt de lidstaten de mogelijkheid om in 2022 bijna 27 miljoen doses van het vaccin van het Franse Valneva aan te kopen. In 2023 kan een extra bestelling voor nog eens 33 miljoen doses geplaatst worden. (Bron: Ad)
Nog een vaccin te koop. Zal dit dan de redding zijn? Hoeveel vaccins zijn nu al aangeschaft? 1,8 miljard toch voor de eu?
Ik verhuis gewoon tijdelijk. No way dat ik weken/maanden alleen ga zitten zijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:47 schreef GemMagic het volgende:
Ik zou zo'n 5km regel negeren tot ze de straat afzetten met tanks.. kom op. man. Ik weet ook wel dat ze uiteindelijk winnen, zoals in Australië, maar dat vrijwaard natuurlijk niet van de plicht tot verzet.
Het is wachten op het land dat ons een alternatieve Hugo aanbiedt!quote:Op woensdag 10 november 2021 19:49 schreef groenen het volgende:
Hugo faalt zo hard dat andere landen nu maar boosters aanbieden voor Nederlands. Dit kan echt niet.
Ja, maar dan moeten net je moeder en vrienden binnen 5 km van elkaar wonen, anders moet je je committeren één van hen te kiezen. Dat is natuurlijk onacceptabel. Maar goed, dit heeft zo veel haken en ogen dat er niet snel voor wordt gekozen en als het wel gebeurd, zal het Nederlands lekke regel zijn..quote:Op woensdag 10 november 2021 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verhuis gewoon tijdelijk. No way dat ik weken/maanden alleen ga zitten zijn.
Mijn vrienden zitten ook nogal verspreid over het land en dus bijna allemaal >5 km van me vandaan. Mijn moeder woont ook dik >5 km van me vandaan.
Ik kan nog steeds naar de supermarkt en de action. Dus niet heel groot probleemquote:Op woensdag 10 november 2021 19:47 schreef GemMagic het volgende:
Ik zou zo'n 5km regel negeren tot ze de straat afzetten met tanks.. kom op. man. Ik weet ook wel dat ze uiteindelijk winnen, zoals in Australië, maar dat vrijwaard natuurlijk niet van de plicht tot verzet.
Een Oostenrijkse Hugo lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:53 schreef Lurf het volgende:
[..]
Het is wachten op het land dat ons een alternatieve Hugo aanbiedt!
Haigo de Jung!quote:Op woensdag 10 november 2021 19:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Een Oostenrijkse Hugo lijkt me wel leuk.
Zoals ik zei trek ik dan tijdelijk in bij mijn vriend.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:53 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten net je moeder en vrienden binnen 5 km van elkaar wonen, anders moet je je committeren één van hen te kiezen. Dat is natuurlijk onacceptabel. Maar goed, dit heeft zo veel haken en ogen dat er niet snel voor wordt gekozen en als het wel gebeurd, zal het Nederlands lekke regel zijn..
not gonna happen. Je schets nu echt een soort anarchie wat gewoon niet gaat gebeuren. Je hoopt er denk ik wel op?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:49 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En als die collectief niet betaald worden dan zijn het alleen boetes op papier. Alle ondernemers arresteren? Er zijn in heel Nederland niet genoeg cellen om ze te huisvesten.
Zelfs een sluitingsbevel van de rechter betekent niets als er geen politie fysiek de deur komt barricaderen.
Haider de Jung-Von Schafthausen.quote:
Het wordt druk op de markt, misschien kan Pfizer straks al die andere fabrikanten opkopen om zo de winst te maximaliseren.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:41 schreef mir1986 het volgende:
De Europese Commissie heeft vandaag het licht op groen gezet voor de aankoop van een nieuw Covid-19-vaccin. Het contract dat is goedgekeurd, biedt de lidstaten de mogelijkheid om in 2022 bijna 27 miljoen doses van het vaccin van het Franse Valneva aan te kopen. In 2023 kan een extra bestelling voor nog eens 33 miljoen doses geplaatst worden. (Bron: Ad)
Nog een vaccin te koop. Zal dit dan de redding zijn? Hoeveel vaccins zijn nu al aangeschaft? 1,8 miljard toch voor de eu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |