SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Dat mag niet vanwege de Wet op de Privacy.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:09 schreef MissButterflyy het volgende: [..] Als je een vast plekje hebt hoef je toch niet elke keer die QR te scannen. Kan toch vastgelegd worden dat je gevaccineerd bent? Misschien daar een systeem voor bedenken?
![]()
Ja, dat weet ik. Maar kennelijk zijn die offers gerechtvaardigd in de strijd tegen corona.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:14 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En dan zijn het niet alleen de uitbaters die een probleem hebben, ook bijvoorbeeld de verhuurders van panden en de toeleveranciers.
De economische lawine die je dan krijgt is groter dan je op het eerste gezicht denkt.
Als je nu horeca gaat sluiten moet je het iedere winter doen. Er zit weinig anders op, want de omstandigheden zijn volgend jaar niet anders dan nu.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Maar de vaccinatiestatus registreren voor een eventuele plicht mag ineens wel?quote:Op woensdag 10 november 2021 19:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat mag niet vanwege de Wet op de Privacy.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Er zijn genoeg mensen die dat anders zien (ook vorig jaar).quote:Op woensdag 10 november 2021 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar kennelijk zijn die offers gerechtvaardigd in de strijd tegen corona.
Als je nu horeca gaat sluiten moet je het iedere winter doen. Er zit weinig anders op, want de omstandigheden zijn volgend jaar niet anders dan nu.
Die het BNW vinden dat we de komende jaren maatregelen zullen hebben.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Er is een verschil tussen een registratie door een overheidsinstantie, en een registratie door een werkgever of een commerciėle partij. Niet dat ik voorstander ben van het eerste, maar ik zie het ongeveer 20 keer liever dan het tweede.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:22 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar de vaccinatiestatus registreren voor een eventuele plicht mag ineens wel?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Dat die clowns van 't OMT gewoon ff opdonderen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Gelukkig zit het demissionair kabinet nog wel een tijdje lekker op die warme zetel, geen haast.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:12 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En natuurlijk ook een QR verplicht bij het stembureau.
Tot ziens democratie.![]()
![]()
De Oostenrijkers laten inmiddels weten dat ook Nederlanders aldaar een gratis booster kunnen krijgen. Alleen Hugo moet dan zorgdragen voor de registratie, u raad het al. Dat wil ie niet.
zie email 27 oktober![]()
Dat doet de werkgever niet dus dat is een andere kwestie. Het is niet aan de werkgever om medische gegevens op te slaan. Nu vertrouw ik mijn werkgever wel. Hij weet mijn status ook maar niet iedereen heeft die relatie met de werkgever.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:22 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar de vaccinatiestatus registreren voor een eventuele plicht mag ineens wel?![]()
Niet direct horeca sluiten, maar eventuele maatregelen tegen Influenza werd eergisteren tijdens dat wetgevingsoverleg al op gehint toen van der Plas ernaar vroeg. “We moeten jaar op jaar bekijken hoe de situatie er dan voor staat, maar we zien wel dat het erg effectief is”quote:Op woensdag 10 november 2021 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar kennelijk zijn die offers gerechtvaardigd in de strijd tegen corona.
Als je nu horeca gaat sluiten moet je het iedere winter doen. Er zit weinig anders op, want de omstandigheden zijn volgend jaar niet anders dan nu.![]()
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je nu horeca gaat sluiten moet je het iedere winter doen. Er zit weinig anders op, want de omstandigheden zijn volgend jaar niet anders dan nu."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
Als je iedereen een bedrijfspasje geeft, zoals de fitness, kan je het mooi omzeilen.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een registratie door een overheidsinstantie, en een registratie door een werkgever of een commerciėle partij. Niet dat ik voorstander ben van het eerste, maar ik zie het ongeveer 20 keer liever dan het tweede.
En in een klein bedrijf weet Jantje wel wie er allemaal gevaccineerd is na 85 keer te checken.
Wie scant de baas trouwens, neem aan dat je niet jezelf mag checken?![]()
Ja, dat snap ik wel. Dat is niet heel zorgvuldig.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:26 schreef trein2000 het volgende:
De Oostenrijkers laten inmiddels weten dat ook Nederlanders aldaar een gratis booster kunnen krijgen. Alleen Hugo moet dan zorgdragen voor de registratie, u raad het al. Dat wil ie niet.![]()
Dansen met Anton aus Tirol.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:26 schreef trein2000 het volgende:
De Oostenrijkers laten inmiddels weten dat ook Nederlanders aldaar een gratis booster kunnen krijgen. Alleen Hugo moet dan zorgdragen voor de registratie, u raad het al. Dat wil ie niet.
In de ochtend je booster en smiddags op de piste."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dit lijkt mij wel wat voor een aantal FOK!kers.https://www.telegraaf.nl/(...)-met-dame-naar-keuzequote:Oostenrijks bordeel slaat aan het prikken, beloont gevaccineerden met ’dame naar keuze’[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Die je dan zelf mag prikken?quote:Op woensdag 10 november 2021 19:29 schreef D_A het volgende:
Dit lijkt mij wel wat voor een aantal FOK!kers.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-dame-naar-keuze![]()
Ik vraag mij wel af welke idioot het nou oppert om de horeca eerder te sluiten. Dan ben je toch wel walgelijk dom.Makkelijk eerste![]()
Volledig alle vrijetijdssectoren slopen en daarmee ook de economie. Wat voor kettingreactie dat dan gaat opleveren :-| Op een gegeven moment is het geld op.. En wat te denken van de 3000 miljard die in de Amerikaanse economie gestoken is. Dat is toch niet meer terug te betalen?![]()
Bonten, op de gok.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vraag mij wel af welke idioot het nou oppert om de horeca eerder te sluiten. Dan ben je toch wel walgelijk dom.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
"Waar gehakt wordt, vallen spaanders."quote:Op woensdag 10 november 2021 19:31 schreef mir1986 het volgende:
Volledig alle vrijetijdssectoren slopen en daarmee ook de economie. Wat voor kettingreactie dat dan gaat opleveren :-|
-- Ferd Grapperhaus, 2021.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
"Booster zijn nergens voor nodig. Het is niet aangetoond dat die dingen werken."quote:Op woensdag 10 november 2021 19:26 schreef trein2000 het volgende:
7 dagen later...
"Iedereen krijgt een booster. Het is heel belangrijk dat u deze neemt. We willen niet uw CTB hoeven intrekken."Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
https://www.ad.nl/gezond/(...)nkele-prik~a1d19a1a/
Huh er waren een maand geleden 1,8 miljoen mensen ongevaccineerd toch? En nu gisteren opeens 2,2 miljoen mensen? Waar zijn de besmette Nederlanders en de mensen die zich hebben laten vaccineren?![]()
Dicht met die horeca, komt niets goeds van.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vraag mij wel af welke idioot het nou oppert om de horeca eerder te sluiten. Dan ben je toch wel walgelijk dom.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
We groeien mee met de maatregelen! Eerst was nog bijna niemand gevaccineerd terwijl er maatregelen waren, nu meer dan 80%. Dat is toch groei of niet???quote:Op woensdag 10 november 2021 19:32 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
"Waar gehakt wordt, vallen spaanders."
-- Ferd Grapperhaus, 2021.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: