man man manquote:Op woensdag 10 november 2021 15:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wordt wel erg persoonlijk of vind jij dat jij dat mag ?
Voordat ik verder reageer, in -en met welke bedoeling is er die drang om iemand op zijn nummer te zetten ?
Ik stel voor dat je je reactie excuseert. Je mag en hoeft het niet eens te zijn maar ga geen oordelen vellen of mensen wegzetten.
Kan mij wel voorstellen dat het in de waan van hetmoment heel gezellig voelde en verbindend was om elkaar het vingertje toe te spelen.
Adus Marinoquote:Ter informatie: De GGD nam afgelopen maandag 76954 testen af (harde werkers die GGD'ers). Dat is geen record, want dat staat op 82888.
Daarvan waren er 13753 positief (record). Dat is een % positief van 17.6% (geen record).
Ter info.quote:
Kroegen zijn inderdaad vele malen belangrijker dan vrijheid van geloof enzo.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:26 schreef Elan het volgende:
Echt steeds meer voor verplichtte vaccinatie of toegangsverboden voor ongevaccineerden, die wappies en gelovigen kunnen me wat. Straks weer kroegen dicht tot mei door hun totale waanzin.
quote:Op woensdag 10 november 2021 15:26 schreef halfway het volgende:
Vrijdag zullen ze wel oordopjes gaan verplichten.werkt voor geen meter maar is leuk voor de uitstraling.
Mee eens, zo'n kerk hoeft geen winst te maken.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kroegen zijn inderdaad vele malen belangrijker dan vrijheid van geloof enzo.
Ik begin dit te zien als een gecoördineerde actie en jouw waardeoordeel roest mij aan mijn kont,quote:Op woensdag 10 november 2021 15:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als je constant onzin aan het verkondigen bent moet je ook kunnen incasseren als iemand jou er persoonlijk op aanspreekt.
Wat zeg je?quote:Op woensdag 10 november 2021 15:26 schreef halfway het volgende:
Vrijdag zullen ze wel oordopjes gaan verplichten.werkt voor geen meter maar is leuk voor de uitstraling.
Toch best positief dat die vaccins zelfs voor deze zwakke groep sterfte voor een belangrijk deel weten te voorkomen.quote:
Ja, pretty much. Wel iets meer omdat er ook een nieuwe hostingomgeving is, dus er moest een nieuwe database worden aangemaakt enzo. En sowieso heb ik deze code sinds 2019 nauwelijks meer aangeraakt, dus het is even inlezen hoe het ook alweer allemaal zat.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dus je moet de dagen en de data veranderen?
Gemeente Rozendaal als enige nietquote:
In de kroeg zitten is voor mij een soort religie.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kroegen zijn inderdaad vele malen belangrijker dan vrijheid van geloof enzo.
Streber. Normaal gesproken doe je daar gewoon 5 dagen over. Of in elk geval, dat factureer je en de rest zit je op Fok!quote:Op woensdag 10 november 2021 15:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, pretty much. Wel iets meer omdat er ook een nieuwe hostingomgeving is, dus er moest een nieuwe database worden aangemaakt enzo. En sowieso heb ik deze code sinds 2019 nauwelijks meer aangeraakt, dus het is even inlezen hoe het ook alweer allemaal zat.
Maar goed, het RIVM is dan misschien meer dan een maand bezig met het updaten van de vaccinatieregistratie, ik heb dit in een paar uurtjes gefixt en de werkdag zit er daardoor alweer min of meer op
Met boosterprik en meet vaccinaties zou het een heleboel schelen. Meeste besmettingen zie je in die reformatorische kutdorpen en wijken in de grote steden waar amper gevaccineerd is en daar komen ook de meeste ziekenhuisopnames uit voor.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:28 schreef halfway het volgende:
[..]
Zie het anders. Vaccinatie werkt in 10-15% niet zit je toch tussen de 2-3 miljoen mensen extra die last van corona kunnen krijgen.
Hargid, kalmeer.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik begin dit te zien als een gecoördineerde actie en jouw waardeoordeel roest mij aan mijn kont,
Jouw definitie van onzin is, is wat niet strookt met jouw mening als overtuiging waarbij je je eigen zienswijze tot norm maakt.
Vooral blijven testen, mensen!quote:Op woensdag 10 november 2021 15:18 schreef TheRabbitEars het volgende:
Man, net niet het oude record verbroken van 12.997... Morgen beter jongens!
Waarom werd/wordt dat aantal niet gemeld gisteren/vandaag?quote:Op woensdag 10 november 2021 15:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Ter informatie: De GGD nam afgelopen maandag 76954 testen af (harde werkers die GGD'ers). Dat is geen record, want dat staat op 82888.
Daarvan waren er 13753 positief (record). Dat is een % positief van 17.6% (geen record).
Adus Marino
Religie is erger dan covid.quote:
Voor meer redenen.quote:
ben vooral hun geleuter zatquote:Op woensdag 10 november 2021 15:34 schreef Elan het volgende:
Misschien is het alsnog niet voldoende maar die onwelwillende groep mensen verneuken de hele samenleving op deze manier.
Mijn hersens maken een beetje kortsluiting bij het lezen van deze zin geloof ik.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik begin dit te zien als een gecoördineerde actie en jouw waardeoordeel roest mij aan mijn kont,
Jouw definitie van onzin is, is wat niet strookt met jouw mening als overtuiging waarbij je je eigen zienswijze tot norm maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |