Er is gewoon geen afvlakking week op week te zien en % positief stijgt ook weer licht volgens mij..quote:
Ja, viel me ook op.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er is gewoon geen afvlakking week op week te zien en % positief stijgt ook weer licht volgens mij..
Komt vast door de Brank in Moerdijkquote:Op woensdag 10 november 2021 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Moerdijk +38
Dat is veel opeens, al heel de tijd zo rond de 10/20 en nu ineens zoveel
Link?quote:Op woensdag 10 november 2021 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Schema graag weer in de OP zetten @:mexicanobakker
quote:Op woensdag 10 november 2021 15:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ziekenhuizen stijgen niet dus de disco kan weer open.
Percentage positief is 0,2% gedaald, aldus het plaatje van Thom Ivarquote:Op woensdag 10 november 2021 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er is gewoon geen afvlakking week op week te zien en % positief stijgt ook weer licht volgens mij..
Wordt wel erg persoonlijk of vind jij dat jij dat mag ?quote:Op woensdag 10 november 2021 15:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals wel vaker: complete nonsens.
Als je constant onzin aan het verkondigen bent moet je ook kunnen incasseren als iemand jou er persoonlijk op aanspreekt.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wordt wel erg persoonlijk of vind jij dat jij dat mag ?
Voordat ik verder reageer, in -en met welke bedoeling is er die drang om iemand op zijn nummer te zetten ?
Ik stel voor dat je je reactie excuseert. Je mag en hoeft het niet eens te zijn maar ga geen oordelen vellen of mensen wegzetten.
Kan mij wel voorstellen dat het in de waan van hetmoment heel gezellig voelde en verbindend was om elkaar het vingertje toe te spelen.
Hoop dure woorden zeg.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wordt wel erg persoonlijk of vind jij dat jij dat mag ?
Voordat ik verder reageer, in -en met welke bedoeling is er die drang om iemand op zijn nummer te zetten ?
Ik stel voor dat je je reactie excuseert. Je mag en hoeft het niet eens te zijn maar ga geen oordelen vellen of mensen wegzetten.
Kan mij wel voorstellen dat het in de waan van hetmoment heel gezellig voelde en verbindend was om elkaar het vingertje toe te spelen.
Zie het anders. Vaccinatie werkt in 10-15% niet zit je toch tussen de 2-3 miljoen mensen extra die last van corona kunnen krijgen.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:26 schreef Elan het volgende:
Echt steeds meer voor verplichtte vaccinatie of toegangsverboden voor ongevaccineerden, die wappies en gelovigen kunnen me wat. Straks weer kroegen dicht tot mei door hun totale waanzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |