Valt me eigenlijk best meequote:
Klopt ik had beter moeten weten dat dit soort bespiegelingen pijnlijk zouden prikken waar de zon nu maar niet meer wil (ver)schijnen.quote:
Tip, Kingdom Heartsquote:Op woensdag 10 november 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Nou mede FOK!ers... Omdat de donkere dagen zijn aangebroken, en we weer lekker veel binnen elkaar mogen gaan besmetten lockdown of geen lockdown:
Vandaag: Een Disney INFINITY Taart!
Want lekker nerdy Disney/Marvel films kijken en gamen is de shit.![]()
Terwijl je je partner liefdevol in zijn of haar gezicht hoest!
[ afbeelding ]
Ik heb geen partner, vuile klootzak!quote:Op woensdag 10 november 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Nou mede FOK!ers... Omdat de donkere dagen zijn aangebroken, en we weer lekker veel binnen elkaar mogen gaan besmetten lockdown of geen lockdown:
[ afbeelding ]
Mag bordspellen ook?😇quote:Op woensdag 10 november 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan hoger!quote:Op woensdag 10 november 2021 15:17 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nee, die staat nog steeds op 13.066 (20 december 2020)
Hoe zou dat nou komen.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb geen partner, vuile klootzak!
Oh, waarschijnlijk morgen dan...quote:Op woensdag 10 november 2021 15:17 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nee, die staat nog steeds op 13.066 (20 december 2020)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |