Ik ga tot aan de zelftest is die negatief dan ziek ik thuis wel uit.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan konden ze mijn portie aan Fikkie geven, no way dat ik dan ging testen.
Net als vorig jaar september, toen wilde ik testen en kon ik 2 dagen later, 100 km verderop terecht
quote:Coronatests nog maar 24 uur geldig in Noordrijn-Westfalen
In de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen is een negatieve uitslag van een coronatest nog maar 24 uur geldig. Tot nu toe was dat 48 uur. De aan Nederland grenzende deelstaat heeft die maatregel genomen om de kans te verkleinen op besmetting bij het begin van het carnavalsseizoen op 11 november.
Ondanks het aanscherpen van de maatregel mogen mensen zonder mondkapje dansen in cafés, meldt de krant Rheinische Post. De regel is vandaag ingegaan en geldt voor PCR-tests en sneltests.
In Duitsland stijgt het aantal coronabesmettingen de afgelopen dagen hard. Vanochtend meldde het RKI, het Duitse RIVM, een recordaantal besmettingen.
Dat klopt, maar hoe meer besmettingen hoe groter de kans dat de instroom (te) hoog blijft.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteraard, maar op dit moment zijn de steeds hoger wordende besmettingscijfers sowieso niet meer echt relevant omdat de ziekenhuisinstroom niet meer echt duidelijk meestijgt.
Ik heb zojuist even gekeken voor mijn regio (Twente). Ik zou als ik nu een afspraak maak, morgen om 13:00 in mijn woonplaats terecht kunnen en om 9:03 in een stad op 20 minuten rijden. Valt me nog wel mee dusquote:Op woensdag 10 november 2021 15:03 schreef Gunner het volgende:
Las vanmorgen ook al problemen als je in amsterdam getest wil worden. nu ook al utrecht ? dat is toch bizar eigenlijk?
van waddeneilanden verwacht je dat maar de grootste steden van het land?
Touwtjes en halsbanden worden aangehaald.quote:
17% positief is sowieso al dusdanig absurd hoog dat je eigenlijk de grip op de situatie verloren hebt.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is dan een plateau op basis van onvolledige cijfers. Vrij gevaarlijk als je daar je conclusies op gaat baseren.
Allemaal ongevaccinneerden... toch ?quote:Op woensdag 10 november 2021 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
17% positief is sowieso al dusdanig absurd hoog dat je eigenlijk de grip op de situatie verloren hebt.
heel zorgvuldig allemaal, grt Hugoquote:Op woensdag 10 november 2021 15:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan konden ze mijn portie aan Fikkie geven, no way dat ik dan ging testen.
Net als vorig jaar september, toen wilde ik testen en kon ik 2 dagen later, 100 km verderop terecht
Nee. Heeft ook niemand gezegd, volgens mij.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
Allemaal ongevaccinneerden... toch ?
Einz Zwei TANZEN!quote:
Stel je niet zo aan aub.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
Allemaal ongevaccinneerden... toch ?
Ja, dat wel. Maar ‘sturen op besmettingscijfers’ is eigenlijk alleen relevant in de beginfase van de golf, niet er middenin.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoe meer besmettingen hoe groter de kans dat de instroom (te) hoog blijft.
Werken bij het AD. 2 dagen geleden lagen er ook 327 mensen op de IC, maar alles voor de clicksquote:Op de verpleegafdelingen liggen nu 1320 mensen die worden behandeld vanwege Covid-19, de ziekte die door het coronavirus wordt veroorzaakt. Dat zijn er acht minder dan dinsdag. Op de intensive cares nam het aantal coronapatiënten juist toe met acht tot 327. Dat is het hoogste aantal sinds begin juni.
Nee joh. Heeft veel te maken met zelftests.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
17% positief is sowieso al dusdanig absurd hoog dat je eigenlijk de grip op de situatie verloren hebt.
AD is de Telegraaf voor mensen die er nog minder van begrijpenquote:Op woensdag 10 november 2021 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Werken bij het AD. 2 dagen geleden lagen er ook 327 mensen op de IC, maar alles voor de clicks
De kat en de hond juichen dit toe.quote:
Dat gaat Corona tegenhouden!quote:
Valt me eigenlijk best meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |