Het gaat erom dat je het diegene zo moeilijk mogelijk maakt.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Denk je niet dat als er een partij of persoon komt die van alles wil, dat deze zich echt niet tegen laat houden door alle democratische ongein die is opgetuigd? Die schuift dat toch sowieso aan de kant?
Ja, en ik geef alleen aan dat die verandering niet altijd ten goede is.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is hier erg aan? Dingen veranderen.
Het is mij nog steeds niet duidelijk waar nu precies op gewacht wordt.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:02 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dan stel ik voor dat we morgen beginnen…
Heeft Hugo daar nooit concreet antwoord op gegeven?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds niet duidelijk waar nu precies op gewacht wordt.
Kroegen openquote:
Het moet SECUUR.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hugo moet een aantal brieven postenquote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat mag je vindenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, maar dan volgt weer de dooddoener dat onze definitie van 'vaak genoeg' verschilt. Het is gewoon onzin te stellen dat het kabinet zich vaak achter het OMT verschuilt om de verantwoordelijkheden af te schuiven. Onderbuikgelul.
Begin dit jaar ging dat om beschikbaarheid van de vaccins maar dat kan nu toch echt geen issue meer zijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
gisteren tijdens het vragenuurtje noemde de Jonge (volgens mij) dat het voor de GGD een hele operatie is. Dat geeft mij het gevoel dat hij aangeeft dat de GGD tijd nodig heeft. Wat niet echt overeen komt met eerdere berichten van de GGD.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Altijd tragikomisch te zien hoe de uitvoering van regels wordt overgelaten aan wat men noemt, bepalende details.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:04 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Update in de kwestie-Oostenrijk
Hmm, ik weet niet of ik dat zo zie.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je het diegene zo moeilijk mogelijk maakt.
dus je moet de dagen en de data veranderen?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:02 schreef Tijn het volgende:
Mijn werkzaamheden vandaag bestaan uit het in orde maken van een inschrijfformulier voor een congres dat oorspronkelijk in 2020 plaats had moeten vinden. Dat is toen naar later in het jaar verplaatst, vervolgens naar 2021 verschoven en nu is het plan om het rond mei 2022 te gaan doen.
Zou het deze keer wel doorgaan? Ik ben benieuwd.
Nee, ik snap het echt niet. Je kunt inmiddels zonder afspraak zo bij de GGD langs om een prik te halen. Waarom dat niet toestaan voor mensen van 60 of ouder?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat staat je uiteraard vrijquote:Op woensdag 10 november 2021 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of ik dat zo zie.
Dat kan me voorstellen. Maar dan kun je toch alsnog gewoon beginnen? Desnoods op kleinere schaal.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
gisteren tijdens het vragenuurtje noemde de Jonge (volgens mij) dat het voor de GGD een hele operatie is. Dat geeft mij het gevoel dat hij aangeeft dat de GGD tijd nodig heeft. Wat niet echt overeen komt met eerdere berichten van de GGD.
Het is weer een mooi feest jaquote:Op woensdag 10 november 2021 14:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
gisteren tijdens het vragenuurtje noemde de Jonge (volgens mij) dat het voor de GGD een hele operatie is. Dat geeft mij het gevoel dat hij aangeeft dat de GGD tijd nodig heeft. Wat niet echt overeen komt met eerdere berichten van de GGD.
Nou, je geeft meer aan dat het allemaal maar slecht is. Ja er zijn dingen structureel veranderd na 9/11 en ja er zullen na deze pandemie structureel veranderen, zoals je hele leven door dingen veranderen. We slaan soms een beetje door dat alles maar zo moet blijven want je weet maar nooit wat er misschien door kan veranderen.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, en ik geef alleen aan dat die verandering niet altijd ten goede is.
Omdat je brieven wil sturen. Volgens mij was dat het belangrijkste argument van De Jonge in het debat van de week.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik snap het echt niet. Je kunt inmiddels zonder afspraak zo bij de GGD langs om een prik te halen. Waarom dat niet toestaan voor mensen van 60 of ouder?
Ik snap wel dat je uitnodigingsbrieven wil sturen, maar dat betekent toch niet dat je het tot die tijd op slot moet houden? In het Verenigd Koninkrijk hebben ze het een tijdje geleden ook gewoon opengesteld voor iedereen en er expliciet bijgezegd "wacht niet op je uitnodiging, maar ga die booster gewoon halen". Waarom kan dat hier niet?
Doe eens een gokquote:Op woensdag 10 november 2021 14:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik snap het echt niet. Je kunt inmiddels zonder afspraak zo bij de GGD langs om een prik te halen. Waarom dat niet toestaan voor mensen van 60 of ouder?
Ik snap wel dat je uitnodigingsbrieven wil sturen, maar dat betekent toch niet dat je het tot die tijd op slot moet houden? In het Verenigd Koninkrijk hebben ze het een tijdje geleden ook gewoon opengesteld voor iedereen en er expliciet bijgezegd "wacht niet op je uitnodiging, maar ga die booster gewoon halen". Waarom kan dat hier niet?
Ja, dat lijkt mij ook. Ik ben in elk geval benieuwdquote:Op woensdag 10 november 2021 14:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat kan me voorstellen. Maar dan kun je toch alsnog gewoon beginnen? Desnoods op kleinere schaal.
Nou, ik kan me best voorstellen dat de GGD er niet op berekend is dat er opeens een miljoen mensen naar de vaccinatiestraat gaan, terwijl er normaliter maar iets van 10.000 mensen komen. Dus dat er een afspraak gemaakt moet worden snap ik wel.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:10 schreef Tijn het volgende:
Ja ok, prima. Dus dan tweet je "vanaf nu kan iedereen van 60 of ouder een booster gaan halen", zoals voorheen ook met de geboortejaren gebeurde. En begin je vervolgens met het sturen van brieven voor mensen die er niet zo bovenop zitten. Dan kunnen mensen die dat willen alvast hun booster gaan halen en volgt de rest vanzelf wel wanneer de uitnodiging op de mat valt.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat je brieven wil sturen. Volgens mij was dat het belangrijkste argument van De Jonge in het debat van de week.
Wat doe jij op de weg dan?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:23 schreef Evenstar het volgende:
Ik vond het vandaag wel rustiger op de weg in de ochtend trouwens. Ben benieuwd straks op terugweg. Lijkt er toch wel op dat men (een beetje) luistert.
Dit was eerste keer sinds persconferentie dat ik weer naar werk reed, dus weet ook niet hoe de afgelopen dagen waren.
//--//quote:Op woensdag 10 november 2021 14:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Da's een opstekerquote:
Hij vindt het al een hele operatie om wat busjes rond te laten rijden die frikandellen vaccins rond rijden door het land als ik het me goed herinner (het voorjaar)quote:Op woensdag 10 november 2021 14:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |