abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 november 2021 @ 09:43:24 #1
8369 speknek
Another day another slay
pi_202107771


De vierde generatie consoles van Microsoft na Xbox, Xbox 360 en Xbox One. De Series X is met ruim 12 TERAFLOPS de krachtigste next-gen console en de Series S is een next-gen console in de kleinste Xbox ooit.

GamePass
Xbox Game Pass is een soort Netflix voor games. Je downloadt de games naar je Xbox One/Series en kunt dan spelen zolang ze beschikbaar zijn. Elke maand komen er nieuwe games bij en zijn er enkele games die verdwijnen. Alle games van Microsoft zelf komen op launch direct beschikbaar.
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass

Xbox Live
Xbox Live is de online multiplayer service. Je kunt hier los een abonnement op nemen middels Xbox Live Gold. Jr krijgt dan ook maandelijks een paar games 'gratis'.
https://www.xbox.com/nl-nl/live/gold?xr=shellnav

De Xbox Series S en X liggen vanaf 10 november in de winkel voor een prijs van resp. ¤ 299,- en ¤ 499,-. De pre-orders starten dinsdag 22 september om 9.00 uur.

Gamertags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 10 november 2021 @ 09:46:36 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_202107809
Oh smileys werken niet in de TT. Nouja.

Anyway ik haat race games, saai rondjes rijden, gaap, maar vanaf de eerste vijf minuten van Forza Horizon had ik een shit eating grijns op mijn harses die niet meer wegging. Wat een spektakel, fantastisch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202107985
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:46 schreef speknek het volgende:
Oh smileys werken niet in de TT. Nouja.

Anyway ik haat race games, saai rondjes rijden, gaap, maar vanaf de eerste vijf minuten van Forza Horizon had ik een shit eating grijns op mijn harses die niet meer wegging. Wat een spektakel, fantastisch.
4 nooit gespeeld?
Vond het veel van hetzelfde. Heb liever een goede nieuwe FM.

Of een Midnightclub, waar racing meer gericht is op in de stad racen.
blablablabla
pi_202108309
Project Gotham racing was te gek. Maar dat is nu min of meer Forza Horizon geworden. Waarom zou je jezelf gaan beconcurreren?
pi_202108879
Ik sta 1,890ste van 4,600,000 players. Aanraken mag :@ Prestige 1, level 21 :@
pi_202108885
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:03 schreef Elan het volgende:

[..]
4 nooit gespeeld?
Vond het veel van hetzelfde. Heb liever een goede nieuwe FM.

Of een Midnightclub, waar racing meer gericht is op in de stad racen.
Deze heeft echt zoooo veel meer sfeer, maar dat komt vooral omdat Engeland nou eenmaal niet zo'n boeiend landschap kan bieden. Ik heb de game gisteren ook met een grote grijns zitten spelen. Wat knalt die game lekker binnen als je hem opstart :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_202108965
Gister Forza geprobeerd maar het is niet echt mijn ding.

Sorry jongens, hij is weer verwijderd. ☺
pi_202108984
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:29 schreef Wouter2006 het volgende:
Gister Forza geprobeerd maar het is niet echt mijn ding.

Sorry jongens, hij is weer verwijderd. ☺
Wtf Wouter
pi_202109007
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:31 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Wtf Wouter
Hehe, sorry!! Ik hou denk ik gewoon niet van racegames tenzij het motoren zijn 🤪
pi_202109103
quote:
3s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Deze heeft echt zoooo veel meer sfeer, maar dat komt vooral omdat Engeland nou eenmaal niet zo'n boeiend landschap kan bieden. Ik heb de game gisteren ook met een grote grijns zitten spelen. Wat knalt die game lekker binnen als je hem opstart :D
Het is wel een beauty van een game :Y
Maar de setting meh, sowieso zit ik meer buiten de weg dan er binnen bij Horizon omdat je zo hard mogelijk wil knallen en iedereen wil inhalen en nooit de baan echt leert kennen door de enorme map. En aangezien er 300 auto's zijn ook specifiek weggedrag niet snel door zal hebben. Ene moment rij je in een trailblazer en dan weer een Zonda.
O en elke twee uur nieuwe batterijen _O-
blablablabla
  woensdag 10 november 2021 @ 11:42:25 #11
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202109134
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Project Gotham racing was te gek. Maar dat is nu min of meer Forza Horizon geworden. Waarom zou je jezelf gaan beconcurreren?
Serieus, voelt FH als PGR? Kudo’s etc?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_202109189
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:42 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Serieus, voelt FH als PGR? Kudo’s etc?
je krijgt wel punten voor clean driving
Wie dit leest is hek.
pi_202111216
Heb leuk ding gevonden dat makkelijk super wheelspins geeft

Zo'n 2 in een kleine 10 minuten
pi_202111578


Ik ga als Jeremy Clarkson door deze game heen, alleen gaat mijn bak 200+mph en is bijna compleet onbestuurbaar. Die zijwieltjes helpen ook helemaal niks. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_202111684
Ik vind Forza Horizon iets voor hyperactieve basisschoolkinderen die het vet vinden om met een Lamborgini van een berg af te springen of weet ik wat je allemaal moet doen in die game. Ik kan daar persoonlijk niet zoveel mee. Project Gotham Racing was van een totaal andere orde. Daar had je echt skills voor nodig. Het was zelfs een van de eerste eSports titels back in the day. Uiteraard was het wel meer arcade dan Forza Motorsport maar dat hinderde niet. PGR was geen hersenloze arcade racer zoals NFS of Burnout. Ik mis PGR wel en ik denk dat er ruimte voor zou zijn in de huidige Xbox line-up maar zoals we allemaal weten heeft Bizarre Creations het loodje gelegd. Er is eigenlijk geen vergelijkbare racer op de markt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_202111815
Het is wel lekker chill voor 5 minuten racen. Gister met een vriend wat Coop gedaan en beetje ouwehoeren tijdens het spelen.

Ga hem zeker nog blijven spelen, al heb ik het liever net iets serieuzer met meer een gevoel van progressie.
pi_202111965


Heb em binnen, best een vet ding, ook cool dat je de rumblenotor ziet draaien, die hebben ze ook een kleurtje gegeven


Alleen is deze kapot :') dpad werkt niet, zit er ook scheef op , dus moet deze retouren en krijg weer een nieuwe :')

Ik heb foto gemaakt van DLC code, als de retour is verwerkt kan ik een van jullie vaste spelers die DLC geven.
pi_202112000
Ik snap de AI in de game alleen niet zo. Ik speel het lekker makkelijk op above average, maar in een race als Lookout Circuit word ik gewoon nooit iets hogers als 4e terwijl er andere races zijn waar de drivatars plots remmen op rechte stukken zonder reden en het super makkelijk is om te winnen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 10 november 2021 @ 15:35:42 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202112562
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:56 schreef Sfancta het volgende:
[ link | afbeelding ]

Heb em binnen, best een vet ding, ook cool dat je de rumblenotor ziet draaien, die hebben ze ook een kleurtje gegeven

Alleen is deze kapot :') dpad werkt niet, zit er ook scheef op , dus moet deze retouren en krijg weer een nieuwe :')

Ik heb foto gemaakt van DLC code, als de retour is verwerkt kan ik een van jullie vaste spelers die DLC geven.
_O- Het zit je niet mee
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_202114315
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
_O- Het zit je niet mee
Ik word gek Roy
pi_202117926
Wat vinden jullie van mijn nieuwe optrekje en waggy?

pi_202119499
Hoe lang duurt die restauratie van die 250 GTO barn find? Heb ze allemaal gevonden, maar die is inmiddels al 2 dagen bezig. ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_202119513
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:24 schreef OMG het volgende:
Hoe lang duurt die restauratie van die 250 GTO barn find? Heb ze allemaal gevonden, maar die is inmiddels al 2 dagen bezig. ;(.
Als je erop klikt dan zie je hoeveel miljoen het kost om gelijk te krijgen, kan je beetje inschatting maken, in ieder geval zeker 3 dagen.
pi_202119615
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:27 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Als je erop klikt dan zie je hoeveel miljoen het kost om gelijk te krijgen, kan je beetje inschatting maken, in ieder geval zeker 3 dagen.
12 miljoen nog, dus ik gok ergens morgen dan, gisteren was het nog rond de 24.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_202124659
Als iemand de delorean wil zonder enige moeite, door een bug s hij er al en AH staat er vol mee, voor 98k per stuk.
Heb er 10 gekocht, die laat ik in de mailbox staan, om later te verkopen voor veel of wellicht giften.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')