Oh, ik had slecht naar de tijdsduur van dat tabelletje gekeken. Excuus. In dat geval ben ik benieuwd hoe veel kinderen er overleden zijn in de maanden daarvoor.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of er 3 kinderen per week overlijden aan het naar school fietsen.
Noem het beestje dan wel bij naam. Het gaat niet om 'bevorderen' maar met de sterke arm der wet afdwingen dat je iets in je lichaam spuit wat de Staat per se wil.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:01 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap niet dat een overheid dat via coronapas vaccinatie wil bevorderen zo terughoudend is met 2G. Had veel kunnen schelen.
Pfff. Even buiten het feit dat het vanzelfsprekend enorm triest en naar is als een kind overlijdt.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:01 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Tja dan zie dit soort tweets, het zijn er 13 in totaal tot nu toe. Zeer triest. Maar over bijna 2 jaar relatief weinig. Hopelijk zijn die 4 in een week wel een uitzondering.
SGP en DENK zullen ook wel tegen zijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik hoop dat ze nu alsnog overstag gaan, maar ik zie CDA en CU daar sowieso niet voor zijn, laat staan partijen die overal en altijd tegen zijn (PVV, FvD en SP)
Ik durf het bijna niet meer te vragen. Want zie dat 2G steeds voorbij komen. Maar wat is datquote:Op woensdag 10 november 2021 10:01 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap niet dat een overheid dat via coronapas vaccinatie wil bevorderen zo terughoudend is met 2G. Had veel kunnen schelen.
Team ScholenDicht is een tijd verbonden geweest aan Containment.NU/Red Team. De vrouw die achter ScholenDicht zat heeft haar (volgens mij was 't dochter) ook in de periode dat de scholen weer open waren afgelopen jaar thuis gehouden, want ze vond dat het niet veilig was.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar waarom wil team scholendicht de scholen dicht? heb je daar een verklaring voor?
Geen probleem.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, ik had slecht naar de tijdsduur van dat tabelletje gekeken. Excuus. In dat geval ben ik benieuwd hoe veel kinderen er overleden zijn in de maanden daarvoor.
Daarnaast zal de schade veel groter zijn wanneer je voor de 3de (!) keer in anderhalf jaar tijd de scholen moet sluiten. Weegt absoluut niet op tegen de enkele kinderen die komen te overlijden (hoe triest het ook is).quote:Op woensdag 10 november 2021 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Pfff. Even buiten het feit dat het vanzelfsprekend enorm triest en naar is als een kind overlijdt.
Vind ik dit soort BERICHTEN!!! Met heel VEEL uitroeptekens!!! En![]()
![]()
![]()
emoji's om je bericht maar flink HEFTIG!!! te laten overkomen, gewoon ..... ja nogal:
![]()
DICK!!! IK ben het met je EENS!!!! ZO neigt het meer naar een HIJGARTIKEL uit de PRIVE of STORY dan een serieus te nemen BERICHT!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 november 2021 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Pfff. Even buiten het feit dat het vanzelfsprekend enorm triest en naar is als een kind overlijdt.
![]()
![]()
emoji's om je bericht maar flink HEFTIG!!! te laten overkomen, gewoon ..... ja nogal:
![]()
QR code is dan alleen te gebruiken door of gevaccineerden of mensen die Corona al hebben doorgemaakt, testen geldt dan niet meer.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet meer te vragen. Want zie dat 2G steeds voorbij komen. Maar wat is dat
Beste nieuws van dit jaar.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:12 schreef Remco het volgende:
[..]
QR code is dan alleen te gebruiken door of gevaccineerden of mensen die Corona al hebben doorgemaakt, testen geldt dan niet meer.
In de winkels draagt echt de helft geen kap johquote:Op woensdag 10 november 2021 10:11 schreef Questular het volgende:
Moet de politie bij binnentreden van een winkel ook een mondkapje dragen? Ik liep gisteren zonder na te denken (ben ik goed in) mondkaploos een zaak binnen om vervolgens een politieagent te zien die zonder mondkapje op gezellig aan het kletsen was met de eigenaar van de zaak (die ook geen mondkap droeg). 100% van de mensen in de zaak waren dus eigenlijk "fout" bezig.
Dat tabelletje, van Nice, ik vind het bizar veel opnamen onder de 20 in de kliniek.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:01 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Tja dan zie dit soort tweets, het zijn er 13 in totaal tot nu toe. Zeer triest. Maar over bijna 2 jaar relatief weinig. Hopelijk zijn die 4 in een week wel een uitzondering.
Lijkt mij wel.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:11 schreef Questular het volgende:
Moet de politie bij binnentreden van een winkel ook een mondkapje dragen? Ik liep gisteren zonder na te denken (ben ik goed in) mondkaploos een zaak binnen om vervolgens een politieagent te zien die zonder mondkapje op gezellig aan het kletsen was met de eigenaar van de zaak (die ook geen mondkap droeg). 100% van de mensen in de zaak waren dus eigenlijk "fout" bezig.
Tnxs!quote:Op woensdag 10 november 2021 10:12 schreef Remco het volgende:
[..]
QR code is dan alleen te gebruiken door of gevaccineerden of mensen die Corona al hebben doorgemaakt, testen geldt dan niet meer.
Is toch gwn n lekker duidelijke manier van tweeten johquote:Op woensdag 10 november 2021 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als ik naar de data nu kijk, dan zijn er inderdaad 48 onder de 20 jaar, en 9 20-24 jaar. Misschien dat ze heel jonge kinderen eerder opnemen uit voorzorg?quote:Op woensdag 10 november 2021 10:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat tabelletje, van Nice, ik vind het bizar veel opnamen onder de 20 in de kliniek.
Vergeleken met de andere leeftijdsgroepen.
(Ja ik zie dat de verdeling anders is)
Ik twijfel aan deze cijfers van Marino. Volgens Stichting NICE zijn er in totaal gedurende de hele pandemie 9 patiënten jonger dan 20 overleden op de verpleegafdeling en 4 op de IC. Dat is een totaal van 24 overlijdens in ~20 maanden.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen probleem.
Maar ik heb echt de indruk dat het in vergelijking met volwassenen een vrij onschuldige ziekte is voor kinderen. Echter, vergeleken met de andere kinderziektes, zijn dit best heftige cijfers.
58 opnames in de afgelopen 2 weken!
Ik ken geen andere kinderziekte waarbij dat ook het geval is.
Het is jammer dat we niet meer info over te vinden is, of er onderliggend lijden is etc.
Ik vind dat eigenlijk best logisch. Een klein kind dat koorts heeft en te weinig drinkt wordt direct opgenomen als de ouders dat willen. Het is ergens jammer dat er geen verdere onderverdeling in deze cijfers zit, hoeveel hiervan binnen welke 5-jaarsgroepen zitten.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat tabelletje, van Nice, ik vind het bizar veel opnamen onder de 20 in de kliniek.
Vergeleken met de andere leeftijdsgroepen.
(Ja ik zie dat de verdeling anders is)
RVS van de zomer was door dit virus was er geen kinderIC bed meer te krijgen in Nederland.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen probleem.
Maar ik heb echt de indruk dat het in vergelijking met volwassenen een vrij onschuldige ziekte is voor kinderen. Echter, vergeleken met de andere kinderziektes, zijn dit best heftige cijfers.
58 opnames in de afgelopen 2 weken!
Ik ken geen andere kinderziekte waarbij dat ook het geval is.
Het is jammer dat we niet meer info over te vinden is, of er onderliggend lijden is etc.
Raad van State?quote:Op woensdag 10 november 2021 10:20 schreef ipa84 het volgende:
[..]
RVS van de zomer was door dit virus was er geen kinderIC bed meer te krijgen in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |