abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2021 @ 10:05:30 #276
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_202107999
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb geen idee of er 3 kinderen per week overlijden aan het naar school fietsen.
Oh, ik had slecht naar de tijdsduur van dat tabelletje gekeken. Excuus. In dat geval ben ik benieuwd hoe veel kinderen er overleden zijn in de maanden daarvoor.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_202108000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:01 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap niet dat een overheid dat via coronapas vaccinatie wil bevorderen zo terughoudend is met 2G. Had veel kunnen schelen.
Noem het beestje dan wel bij naam. Het gaat niet om 'bevorderen' maar met de sterke arm der wet afdwingen dat je iets in je lichaam spuit wat de Staat per se wil.
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 10:08:14 #278
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202108023
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:01 schreef Momo het volgende:

[..]
[ twitter ]
Tja dan zie dit soort tweets, het zijn er 13 in totaal tot nu toe. Zeer triest. Maar over bijna 2 jaar relatief weinig. Hopelijk zijn die 4 in een week wel een uitzondering.
Pfff. Even buiten het feit dat het vanzelfsprekend enorm triest en naar is als een kind overlijdt.

Vind ik dit soort BERICHTEN!!! Met heel VEEL uitroeptekens!!! En :o :o :'( :'( emoji's om je bericht maar flink HEFTIG!!! te laten overkomen, gewoon ..... ja nogal: :r :N
  woensdag 10 november 2021 @ 10:08:33 #279
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202108027
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Yup, ik hoop dat ze nu alsnog overstag gaan, maar ik zie CDA en CU daar sowieso niet voor zijn, laat staan partijen die overal en altijd tegen zijn (PVV, FvD en SP)
SGP en DENK zullen ook wel tegen zijn.
pi_202108039
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:01 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap niet dat een overheid dat via coronapas vaccinatie wil bevorderen zo terughoudend is met 2G. Had veel kunnen schelen.
Ik durf het bijna niet meer te vragen. Want zie dat 2G steeds voorbij komen. Maar wat is dat :@
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202108041
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar waarom wil team scholendicht de scholen dicht? heb je daar een verklaring voor?
Team ScholenDicht is een tijd verbonden geweest aan Containment.NU/Red Team. De vrouw die achter ScholenDicht zat heeft haar (volgens mij was 't dochter) ook in de periode dat de scholen weer open waren afgelopen jaar thuis gehouden, want ze vond dat het niet veilig was.

Toen ze de vraag kreeg hoe het dan ging met de opleiding van haar kind was het: "Laat de onderwijsinspectie maar komen"

Ergens vorig jaar is er een interview geweest met 'r, ik zal eens zoeken of ik die nog kan vinden.
pi_202108048
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Oh, ik had slecht naar de tijdsduur van dat tabelletje gekeken. Excuus. In dat geval ben ik benieuwd hoe veel kinderen er overleden zijn in de maanden daarvoor.
Geen probleem.

Maar ik heb echt de indruk dat het in vergelijking met volwassenen een vrij onschuldige ziekte is voor kinderen. Echter, vergeleken met de andere kinderziektes, zijn dit best heftige cijfers.
58 opnames in de afgelopen 2 weken!

Ik ken geen andere kinderziekte waarbij dat ook het geval is.

Het is jammer dat we niet meer info over te vinden is, of er onderliggend lijden is etc.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 10 november 2021 @ 10:10:36 #283
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202108054
Ik betwijfel of een vaccinatieverplichting gaat helpen. Denk niet dat er ineens mensen dan wel naar de prikstraat gaan want oooeehh het is nu verplicht. Papieren tijger denk ik.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_202108057
Als je de berichten leest over Janssen en Astrazeneca is dat overigens een mooi voorbeeld waarom je de overheid niet blind moet vertrouwen. Hugo zwoer zo'n beetje bij zijn kinderen dat het allemaal niets uitmaakte, terwijl in het buitenland al twijfels waren over de werking en dit ook uit onderzoek bleek.

Ik denk dat het zelf onderzoek doen en lezen veel verstandiger is dan luisteren naar een overheid die een ander belang heeft. Die kijkt naar het macrobelang en heeft gedacht 'beter iets dan niets'. En nu staan die mensen achteraan de rij voor boosters en moeten de winter door met een flutvaccin.
pi_202108063
quote:
11s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Pfff. Even buiten het feit dat het vanzelfsprekend enorm triest en naar is als een kind overlijdt.

Vind ik dit soort BERICHTEN!!! Met heel VEEL uitroeptekens!!! En :o :o :'( :'( emoji's om je bericht maar flink HEFTIG!!! te laten overkomen, gewoon ..... ja nogal: :r :N
Daarnaast zal de schade veel groter zijn wanneer je voor de 3de (!) keer in anderhalf jaar tijd de scholen moet sluiten. Weegt absoluut niet op tegen de enkele kinderen die komen te overlijden (hoe triest het ook is).
pi_202108064
quote:

[..]

DICK!!! IK ben het met je EENS!!!! ZO neigt het meer naar een HIJGARTIKEL uit de PRIVE of STORY dan een serieus te nemen BERICHT!!!!!!!!!!
pi_202108069
Moet de politie bij binnentreden van een winkel ook een mondkapje dragen? Ik liep gisteren zonder na te denken (ben ik goed in) mondkaploos een zaak binnen om vervolgens een politieagent te zien die zonder mondkapje op gezellig aan het kletsen was met de eigenaar van de zaak (die ook geen mondkap droeg). 100% van de mensen in de zaak waren dus eigenlijk "fout" bezig.
pi_202108072
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:09 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik durf het bijna niet meer te vragen. Want zie dat 2G steeds voorbij komen. Maar wat is dat :@
QR code is dan alleen te gebruiken door of gevaccineerden of mensen die Corona al hebben doorgemaakt, testen geldt dan niet meer.
pi_202108078
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:12 schreef Remco het volgende:

[..]
QR code is dan alleen te gebruiken door of gevaccineerden of mensen die Corona al hebben doorgemaakt, testen geldt dan niet meer.
Beste nieuws van dit jaar.
  Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 10:13:21 #290
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202108079
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:11 schreef Questular het volgende:
Moet de politie bij binnentreden van een winkel ook een mondkapje dragen? Ik liep gisteren zonder na te denken (ben ik goed in) mondkaploos een zaak binnen om vervolgens een politieagent te zien die zonder mondkapje op gezellig aan het kletsen was met de eigenaar van de zaak (die ook geen mondkap droeg). 100% van de mensen in de zaak waren dus eigenlijk "fout" bezig.
In de winkels draagt echt de helft geen kap joh
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202108083
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:01 schreef Momo het volgende:

[..]
[ twitter ]
Tja dan zie dit soort tweets, het zijn er 13 in totaal tot nu toe. Zeer triest. Maar over bijna 2 jaar relatief weinig. Hopelijk zijn die 4 in een week wel een uitzondering.
Dat tabelletje, van Nice, ik vind het bizar veel opnamen onder de 20 in de kliniek.
Vergeleken met de andere leeftijdsgroepen. :o
(Ja ik zie dat de verdeling anders is)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 10 november 2021 @ 10:14:32 #292
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202108090
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:11 schreef Questular het volgende:
Lijkt mij wel.
pi_202108095
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:12 schreef Remco het volgende:

[..]
Tnxs!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 10 november 2021 @ 10:16:05 #294
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202108101
quote:

[..]

Is toch gwn n lekker duidelijke manier van tweeten joh :B voor gewone!!! :( :( mensen ;) O-)
  woensdag 10 november 2021 @ 10:16:46 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202108107
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat tabelletje, van Nice, ik vind het bizar veel opnamen onder de 20 in de kliniek.
Als ik naar de data nu kijk, dan zijn er inderdaad 48 onder de 20 jaar, en 9 20-24 jaar. Misschien dat ze heel jonge kinderen eerder opnemen uit voorzorg?
pi_202108122
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Geen probleem.

Maar ik heb echt de indruk dat het in vergelijking met volwassenen een vrij onschuldige ziekte is voor kinderen. Echter, vergeleken met de andere kinderziektes, zijn dit best heftige cijfers.

Het is jammer dat we niet meer info over te vinden is, of er onderliggend lijden is etc.
Ik twijfel aan deze cijfers van Marino. Volgens Stichting NICE zijn er in totaal gedurende de hele pandemie 9 patiënten jonger dan 20 overleden op de verpleegafdeling en 4 op de IC. Dat is een totaal van 24 overlijdens in ~20 maanden.
pi_202108132
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vind dat eigenlijk best logisch. Een klein kind dat koorts heeft en te weinig drinkt wordt direct opgenomen als de ouders dat willen. Het is ergens jammer dat er geen verdere onderverdeling in deze cijfers zit, hoeveel hiervan binnen welke 5-jaarsgroepen zitten.
pi_202108134
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Geen probleem.

RVS van de zomer was door dit virus was er geen kinderIC bed meer te krijgen in Nederland.
pi_202108146
Gaat lekker met de vaccins. Hier in Zwitserland wordt Moderna niet meer toegediend bij 30-, vanwege kans op hartklachten.
pi_202108147
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:20 schreef ipa84 het volgende:

[..]
RVS van de zomer was door dit virus was er geen kinderIC bed meer te krijgen in Nederland.
Raad van State?

RS-virus. Maar daar zijn geen kinderen aan overleden voor zover ik weet (kan wel, als je er te laat bij bent).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')