SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gieeeeeeeeeeeeeeeelquote:
Als dat je mancrush is dan ben je serieus op je hoofd gevallen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
He bah, hou je mancrush lekker in DTS
ja hoe doen we dat?quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we dit deel niet opnieuw beginnen?
Woest ben ik.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER ALLEMAAL GODVERDORREME!!!
Waarom nou weer een monsterquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
ltvdk ontpopt zich langzaam tot een monster dat ons van onze slaap gaat onthouden
Geef jezelf dan even een paar notes en een ban van 3 dagen voor het plaatsen van ongewenst en onzedelijk beeldmateriaalquote:
Ik reageer juist ontopicquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geef jezelf dan even een paar notes en een ban van 3 dagen voor het plaatsen van ongewenst en onzedelijk beeldmateriaal
Neemt niet weg dat er letterlijk niemand op die perverse walgelijke foto's zit te wachtenquote:
Ik wil je ook wel even een note geven als je die graag wilt hoor?quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:23 schreef Paul het volgende:
Even de TR's afhandelen in deze topic, brb
quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:23 schreef Paul het volgende:
Even de TR's afhandelen in deze topic, brb
Het is Paulquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als dat je mancrush is dan ben je serieus op je hoofd gevallen.
Sinds wanneer kunnen frontpagecrewers dat heequote:Op dinsdag 9 november 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel even een note geven als je die graag wilt hoor?
quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen frontpagecrewers dat hee
Haha ga je naar Cherso heequote:Op dinsdag 9 november 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog iets leuks vanavond?
Ohja de villa bij heraclion is geboekt voor begin 2022.
En de kerst gaan we weg.
Ik heb nog helemaal geen kattenplaatje gepostquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je weer de Klaas Vaak uit gaat hangen
Ja nu wel, maar die is alleen voor ballie bedoeldquote:
Je was weer niet op de brug aan het letten zeker ...quote:
*kijkt in pohiquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan wel merken dat je nooit in DTS komt hee
de douche was ff interessanterquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je was weer niet op de brug aan het letten zeker ...
Heb je geen douche bij de wachtershut danquote:
neequote:Op dinsdag 9 november 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je geen douche bij de wachtershut dan
@kwiwiquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*kijkt in pohi
nee da's idd al een paar dagen terug
Kutquote:Op dinsdag 9 november 2021 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Er werd gratis chocolade uitgedeeld!
Ik ga wel slapen, morgen naar de kapper, als ik zin heb en anders ga ik gewoon met een compleet uitgezakte coupe naar cyprus. Ik had eigenlijk vanochtend ook al een afspraak bij een andere kapper. Maar ook zo vroeg.quote:Op woensdag 10 november 2021 00:54 schreef Flory het volgende:
Collega van lief heeft corona![]()
Daar gaan we weer [ afbeelding ]
Laat haar maar lekker slapenquote:Op woensdag 10 november 2021 01:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik keil @:Ama wel even uit bed
quote:
Ah kijk er is zelfs op dit tijdstip nog leven hierquote:Op woensdag 10 november 2021 01:20 schreef datismijnmening het volgende:
Voor al uw wereldse en buitenaardse problematiek kunt u bij mij terecht voor advies ende kunde.
Eej Liesjequote:Op woensdag 10 november 2021 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga wel slapen, morgen naar de kapper, als ik zin heb en anders ga ik gewoon met een compleet uitgezakte coupe naar cyprus. Ik had eigenlijk vanochtend ook al een afspraak bij een andere kapper. Maar ook zo vroeg.
Jij bent gevaccineerd geloof ik? Dan zouden jou en je partner hier verder niets hoeven doen en alleen kijken of jullie klachten hebben. Ik krijg bijna heimwee naar de tijd dat je eerst 5 dagen in quarantaine moest en je dan moest laten testen
Nee niet echt eigenlijk.
Slapen, of morgen de kapper afbellen (of niet) of naar de kapper!
Waar ben je vorige week nog geweest ben wil ik graag morgen teruglezen, was je op reis? Of oh misschien bedoel je wel de kapper. Ik ben oprecht een slons en we gaan Kwiwi meeten. Die is denk ik echt netjes.quote:Op woensdag 10 november 2021 01:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Eej Liesje![]()
Wanneer vlieg jij naar cyprus?
Ach en kapper of niet, vast niet van levensbelangReisje gaat toch wel door, staartje in, badmuts op naja weetikveel
![]()
Ben wel blij dat ik vorige week nog geweest ben
Zoo spannendquote:Op woensdag 10 november 2021 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar ben je vorige week nog geweest ben wil ik graag morgen teruglezen, was je op reis? Of oh misschien bedoel je wel de kapper. Ik ben oprecht een slons en we gaan Kwiwi meeten. Die is denk ik echt netjes.
Ik vlieg donderdagochtend heeeeel vroeg en het enige wat ik al gedaan heb is de flifgpass een paar keer printen. Doeg!
Watquote:Op woensdag 10 november 2021 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben oprecht een slons en we gaan Kwiwi meeten. Die is denk ik echt netjes.
Liggen jullie al op het strand?quote:Op woensdag 10 november 2021 05:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WatGergi en ik lopen het liefst in smurfkleding rond de hele dag
Ik wel, lekker boekje lezen op een zonnig en leeg strandquote:Op woensdag 10 november 2021 05:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liggen jullie al op het strand?
Klinkt goed!quote:Op woensdag 10 november 2021 05:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, lekker boekje lezen op een zonnig en leeg strandDenk dat de buren nog van Gergi z'n gesnurk liggen te genieten
Lekker vroeg weerquote:Op woensdag 10 november 2021 06:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben alweer onderweg met mijn chauffeur. Vandaag voor het eerst en vast ook voor het laatst dit jaar een delegatie vanuit ons hoofdkantoor op bezoek.
Wat. Smoking voor niks meegenomen.quote:Op woensdag 10 november 2021 05:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WatGergi en ik lopen het liefst in smurfkleding rond de hele dag
eensquote:Op woensdag 10 november 2021 05:07 schreef dud0r het volgende:
![]()
Het is nog helemaal geen tijd om op te staan
die weten gewoon niet wat vakantie isquote:Op woensdag 10 november 2021 07:03 schreef Karzai het volgende:
kolere de vakantiegangers zijn nog eerder op dan ik
Maximale uit de vakantie halen. Kwiwi ligt natuurlijk ook alweer om 8 in haar mandje.quote:Op woensdag 10 november 2021 07:03 schreef Karzai het volgende:
kolere de vakantiegangers zijn nog eerder op dan ik
Ik ben wel even druk met tot stilstand komen jaquote:Op woensdag 10 november 2021 07:05 schreef mschol het volgende:
[..]
die weten gewoon niet wat vakantie is
Sorryquote:Op woensdag 10 november 2021 06:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat. Smoking voor niks meegenomen.
En uur tijdsverschil ook hèquote:Op woensdag 10 november 2021 07:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maximale uit de vakantie halen. Kwiwi ligt natuurlijk ook alweer om 8 in haar mandje.
Lekker, ik dacht al dat ik hier koffie rookquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik dacht al dat ik hier koffie rook
ik sta vroeg op, om vervolgens 1,5uur aan het ontbijt te zittenquote:Op woensdag 10 november 2021 07:29 schreef Koen66 het volgende:
ik ben op vakantie ook altijd vroeg op, zonde om tot 12 uur te meuren, dan kan thuis ook
IK ben altijd vroeg op, waar ik ook ben.quote:Op woensdag 10 november 2021 07:29 schreef Koen66 het volgende:
ik ben op vakantie ook altijd vroeg op, zonde om tot 12 uur te meuren, dan kan thuis ook
heeft die weer iets gedaan om zichzelf wat aandacht te geven?quote:Op woensdag 10 november 2021 07:40 schreef Koen66 het volgende:
wat is er met Giel Beelen eigenlijk, is dat een dingetje?
misschien heeft ie weer een kruidenmengseltje gepromootquote:Op woensdag 10 november 2021 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft die weer iets gedaan om zichzelf wat aandacht te geven?
Smooth.quote:Op woensdag 10 november 2021 07:50 schreef gianni61 het volgende:
@:CherryLips ik heb tompouce bonbons
Morgen weer.quote:
Ik ben gisteren ook op locatie geweest. Had gisteren meerdere overleggen daar en morgen heb ik een workshopje ofzo op kantoor. Anders was ik ook niet gegaan morgenquote:Op woensdag 10 november 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet eigenlijk twee dagen, maar ze kunnen de pot op.
wij hebben (geen idee of we dat na vrijdag ook nog hebben) de planning om met het IT team op ma-di-do aanwezig te zijnquote:Op woensdag 10 november 2021 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook op locatie geweest. Had gisteren meerdere overleggen daar en morgen heb ik een workshopje ofzo op kantoor. Anders was ik ook niet gegaan morgen
Mja, ik heb eigenlijk geen enkele reden om daar te zijn, behalve dan dat het verplicht isquote:Op woensdag 10 november 2021 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook op locatie geweest. Had gisteren meerdere overleggen daar en morgen heb ik een workshopje ofzo op kantoor. Anders was ik ook niet gegaan morgen
quote:Op woensdag 10 november 2021 07:50 schreef gianni61 het volgende:
@:CherryLips ik heb tompouce bonbons
Allemaal?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kon ik gisteren niet vinden. Heb je ze allemaal?
Alle doosjes van Nederland.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Allemaal?
Het doosje is nog dicht, als je dat bedoelt
Verrot warm onder de deken bedoel je.quote:
je kan dan toch 1 been er uit?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verrot warm onder de deken bedoel je.
Toch het lente dekbed er weer op gaan leggen. Het herfst dekbed is me te warm
minder gas verstokenquote:Op woensdag 10 november 2021 08:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer mijn schuldquote:Op woensdag 10 november 2021 00:54 schreef Flory het volgende:
Collega van lief heeft corona![]()
Daar gaan we weer [ afbeelding ]
Zat er juist aan te denken om het winterdekbed erop te leggen.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb alleen maar 1 vrij dun dekbed, moet niet zo'n zwaar dik ding voor in de winterquote:Op woensdag 10 november 2021 08:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Ook in de kast overigensquote:Op woensdag 10 november 2021 08:24 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb kruidnoten in m'n bonus box.
Zeker weer zo'n plannetje van jou hequote:
en ik moest het ijs van de auto af krabben vanmorgenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n plannetje van jou he
ik heb chocolade truffel kruidnoten in de bonus.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:24 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb kruidnoten in m'n bonus box.
Sowiesoquote:
kwam laatst wel iemand in een ah vest wat drinkenquote:Op woensdag 10 november 2021 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowiesoen ze eten allemaal waar jij werkt.
Dat heb ik als ik langer dan 8 uur slaap. Dan ben ik helemaal verrot, duf en hoofdpijnerigquote:Op woensdag 10 november 2021 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu 7 uur geslapen volgens de Fitbit en ik voel me nog meer moe dan dat ik 4 of 5 uur slaap.
quote:Op woensdag 10 november 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ik moest het ijs van de auto af krabben vanmorgen
ik denk niet dat ik nog moet proberen op ski's te gaan staan :pquote:Op woensdag 10 november 2021 08:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was vanochtend op het strand de reviews van de nieuwe ski's dit seizoen aan het lezen. Alvast voorbereiden op de thuiskomst zondag
Verwarming staat niet aanquote:
En dan de demonen m'n been laten pakken zekerquote:Op woensdag 10 november 2021 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan dan toch 1 been er uit?
En dan heb je zeker ook nog een pyjama aanquote:Op woensdag 10 november 2021 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat er juist aan te denken om het winterdekbed erop te leggen.
Volgens mij is dit een 4 seizoenen dekbed. Oftewel het zijn er 2. Eentje wat dunner dan de andere en dan combineer je ze om er een winterdekbed van te makenquote:Op woensdag 10 november 2021 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar 1 vrij dun dekbed, moet niet zo'n zwaar dik ding voor in de winter
Vanuit Rotterdam?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:36 schreef bitterbal het volgende:
ga vandaag die deuren verven in den haag. Moet ik eerst die verf er heen zeulen natuurlijk
Het is hier 25 graden en ik ga zo de zwembroek aan doenquote:Op woensdag 10 november 2021 08:37 schreef Karzai het volgende:
Het heeft hier niet gevroren 3n het is niet al te koud, ik ben zonder handschoenen naar het station gefietst. Vanmiddag lekker vrij
quote:Op woensdag 10 november 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is hier 25 graden en ik ga zo de zwembroek aan doen
Lekker kliederenquote:Op woensdag 10 november 2021 08:36 schreef bitterbal het volgende:
ga vandaag die deuren verven in den haag. Moet ik eerst die verf er heen zeulen natuurlijk
Ga je ook nog iets anders doen dan in het zwembad liggen?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is hier 25 graden en ik ga zo de zwembroek aan doen
De hele dag Fokken.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ga je ook nog iets anders doen dan in het zwembad liggen?
Zulk soort dingen liggen volgens mij sowieso amper in de winkels en kun je alleen laten bezorgen of misschien dat ze het bij sommige grote AH's wel hebben.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook wel zo'n vierseizoenendekbed. Zag net dat ze bij de AH in de aanbieding zijn maar heb ze hier eergisteren niet gezien.
Prijs - hoog naar laagquote:Op woensdag 10 november 2021 08:46 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb te weinig filtertjes om een goede laptop uit te kunnen kiezen
nee, want dan staat er zo'n rare appel opquote:Op woensdag 10 november 2021 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prijs - hoog naar laag
De duurste.
quote:Op woensdag 10 november 2021 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prijs - hoog naar laag
De duurste.
Ik heb weleens bij de Ikea enzo gekeken maar er zijn zoveel soorten dat ik het ook niet meer weet.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort dingen liggen volgens mij sowieso amper in de winkels en kun je alleen laten bezorgen of misschien dat ze het bij sommige grote AH's wel hebben.
Gelukkig kom je niet hier vervenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit hier een kerel met een grote tattoo van het Burger King logo op zijn arm
Ik heb toen 1 van dat princes ofzo gekocht in de aanbieding. Bij wehkamp denk ik?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weleens bij de Ikea enzo gekeken maar er zijn zoveel soorten dat ik het ook niet meer weet.
Ik heb er wel gewoon eentje van de Ikea, maar ik heb gewoon een all-season dekbed die zwaar maar toch luchtig is, gewoon even voelen in de winkel.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weleens bij de Ikea enzo gekeken maar er zijn zoveel soorten dat ik het ook niet meer weet.
Zwaarquote:Op woensdag 10 november 2021 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er wel gewoon eentje van de Ikea, maar ik heb gewoon een all-season dekbed die zwaar maar toch luchtig is, gewoon even voelen in de winkel.
Kijk, daar heb je het alquote:Op woensdag 10 november 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwam laatst wel iemand in een ah vest wat drinken
moet ik je waarschuwen als er bij mn vader weer een nestje komt?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Kijk ik 1 dag niet bij Ik zoek baas, en dan is er gister een teckel toegevoegd en die is meteen gereserveerd.
Lullo's.
quote:Op woensdag 10 november 2021 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ik je waarschuwen als er bij mn vader weer een nestje komt?
Op mijn vorige werk hadden ze 2 van die hoerige kutbeesten rondlopen, echt elke keer dat je anders ging zitten op je stoel stonden ze gelijk blaffend en springend naast jequote:Op woensdag 10 november 2021 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Kijk ik 1 dag niet bij Ik zoek baas, en dan is er gister een teckel toegevoegd en die is meteen gereserveerd.
Lullo's.
In de winkel beneden hebben ze een teckel en een corgiquote:Op woensdag 10 november 2021 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op mijn vorige werk hadden ze 2 van die hoerige kutbeesten rondlopen, echt elke keer dat je anders ging zitten op je stoel stonden ze gelijk blaffend en springend naast je
Mijn rug deed ook het eerste half uur zeerquote:Op woensdag 10 november 2021 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik langer dan 8 uur slaap. Dan ben ik helemaal verrot, duf en hoofdpijnerig
Dat is alleen leuk als die winkel beneden een Chinees isquote:Op woensdag 10 november 2021 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de winkel beneden hebben ze een teckel en een corgi![]()
quote:Op woensdag 10 november 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als die winkel beneden een Chinees is
Gewoon het eerste half uur blijven liggen danquote:Op woensdag 10 november 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn rug deed ook het eerste half uur zeer
Maatje 45 tegen het bekkie aan en ze durven nog niet eens meer zo'n gehandicapt worstje de lucht in te steken.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op mijn vorige werk hadden ze 2 van die hoerige kutbeesten rondlopen, echt elke keer dat je anders ging zitten op je stoel stonden ze gelijk blaffend en springend naast je
Zeg tegen hem dat je McDonalds beter vindt.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit hier een kerel met een grote tattoo van het Burger King logo op zijn arm
quote:Op woensdag 10 november 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maatje 45 tegen het bekkie aan en ze durven nog niet eens meer zo'n gehandicapt worstje de lucht in te steken.
jij bent gewoon raarquote:Op woensdag 10 november 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
k slaap geloof ik altijd langer als 8 uur
Had ze met alle liefde zo die smerige Piushaven in geschopt maar dat werd denk ik niet zo gewaardeerdquote:Op woensdag 10 november 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maatje 45 tegen het bekkie aan en ze durven nog niet eens meer zo'n gehandicapt worstje de lucht in te steken.
Vandaag waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ga je ook nog iets anders doen dan in het zwembad liggen?
Och, wie niet hier.quote:
Dit klopt, maar weet niet of dit een relevant punt is in dit geval.quote:
Solide planning.quote:
Volgende keer meenemen voor mij. Ik voed ze wel even op.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ze met alle liefde zo die smerige Piushaven in geschopt maar dat werd denk ik niet zo gewaardeerd
van die beesten die als hond verkocht wordenquote:Op woensdag 10 november 2021 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de winkel beneden hebben ze een teckel en een corgi![]()
Zolang ze blaffen denkt niemand dat het katten zijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
van die beesten die als hond verkocht worden
Nou ja ik heb daar mijn ontslag genomen dus hopelijk komt er geen volgende keerquote:Op woensdag 10 november 2021 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende keer meenemen voor mij. Ik voed ze wel even op.
Das het beste van je winterdekbed erop leggen na de zomer. De eerste paar dagen het idee hebben dat je helemaal opgegeten word door het dekbed als je eronder gaat liggenquote:Op woensdag 10 november 2021 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar 1 vrij dun dekbed, moet niet zo'n zwaar dik ding voor in de winter
het beestje een rotschop geven is geen leiderschapquote:Op woensdag 10 november 2021 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honden zijn psychisch gebaat bij ferm leiderschap, zo benne ze die roedeldieren
quote:Op woensdag 10 november 2021 09:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Das het beste van je winterdekbed erop leggen na de zomer. De eerste paar dagen het idee hebben dat je helemaal opgegeten word door het dekbed als je eronder gaat liggen
Je kunt ze beter negeren.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het beestje een rotschop geven is geen leiderschap
Heerlijkquote:Op woensdag 10 november 2021 09:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Das het beste van je winterdekbed erop leggen na de zomer. De eerste paar dagen het idee hebben dat je helemaal opgegeten word door het dekbed als je eronder gaat liggen
Handig joh, die springt niet zo makkelijk op je bank en bed.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Wat zou die eerste stoere machtige wolf gedacht hebben die rond een kampvuur drentelde "wat is nou het ergste wat er kan gebeuren als ik in de buurt van mensen kom"
15.000 jaar later ----------> teckel
Je moet ze in hun oor bijten.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wie is hier nu de snackbarquote:Op woensdag 10 november 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hrb gelukkig maar 1 dekbed, ga niet zeulen met meerdere dekbeddenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Success met drie keer per dag stofzuigenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou zo graag een samoyed willen (als ik niet zo allergisch was en een huis in de bergen had met veel ruimte om 'm te laten rondrennen).
[ afbeelding ]
Ik zou 'm buiten een luxe hondenhuis bouwenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Success met drie keer per dag stofzuigen
meer voor luie mensen dus die niet aan opvoeden willen beginnen?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Handig joh, die springt niet zo makkelijk op je bank en bed.
Zoveel haar dat het net op sneeuw lijkt.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou 'm buiten een luxe hondenhuis bouwen
Veel te koud johquote:Op woensdag 10 november 2021 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hrb gelukkig maar 1 dekbed, ga niet zeulen met meerdere dekbedden
Fluffehhquote:Op woensdag 10 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou zo graag een samoyed willen (als ik niet zo allergisch was en een huis in de bergen had met veel ruimte om 'm te laten rondrennen).
[ afbeelding ]
Meer voor mensen die hun dieren pakjes aantrekken en kleine trappetjes willen gevenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
meer voor luie mensen dus die niet aan opvoeden willen beginnen?
husky of duitse herder vind ik wel toffe beestenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n kaninchen.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Handig joh, die springt niet zo makkelijk op je bank en bed.
En bruine droge poep uit de witte vacht wassen.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Success met drie keer per dag stofzuigen
Oh ja Husky is ook leuk. Duitse herders vind ik eng, zou ik hoogstens willen als ik een waakhond nodig had ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
husky of duitse herder vind ik wel toffe beesten
Zet ik de hoge drukspuit wel opquote:Op woensdag 10 november 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En bruine droge poep uit de witte vacht wassen.
Iew..quote:Op woensdag 10 november 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
zijn toffe beesten, vroeger 2x 1 gehad..quote:Op woensdag 10 november 2021 09:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja Husky is ook leuk. Duitse herders vind ik eng, zou ik hoogstens willen als ik een waakhond nodig had ofzo.
Dus nu heb je je opblaasbed in het water gegooid?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Vijf over tien alle ligbedden bezet dus. En niemand in het water
zitten dan zeker bij het ontbijt?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Reclame voor Cyprus dit.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Die hadden natuurlijk vanochtend om 6 uur hun handdoekje er al opgelegdquote:Op woensdag 10 november 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
* noteertquote:Op woensdag 10 november 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Keer met een lepel tegen een fles aantikken om aandacht, keppeltje opzetten en in het zwembad pissen vanaf de kant, heb je het zwembad helemaal voor jezelf
gewoon netjes bij elkaar rapen en in brand stekenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zitten dan zeker bij het ontbijt?
Ik vind die katten op korte pootjes ook schattig en praktisch maar het is dus retezielig ofzo.quote:
Gewoon knippen.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Husky's of Duitse Herdershonden?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn toffe beesten, vroeger 2x 1 gehad..
Nee ik was er natuurlijk op tijd.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus nu heb je je opblaasbed in het water gegooid?
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 10 november 2021 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, de NS heeft weer eens een storing.
Ze kunnen het beter melden als alles gewoon eens een keer zoals gepland loopt. "BREAKING: GEEN STORING OF UITVAL BIJ DE NS VANOCHTEND".quote:Op woensdag 10 november 2021 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, de NS heeft weer eens een storing.
Gewoon iedere hond of kat die niet op een wolf of een tijger lijkt afschaffen, scheelt een hoop dierenleed en ellende.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die katten op korte pootjes ook schattig en praktisch maar het is dus retezielig ofzo.
Nee er ligt meer op dan een handdoek. Ook wat homo sapiens kadavers.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hadden natuurlijk vanochtend om 6 uur hun handdoekje er al opgelegd
Ik wil wel een hond die op een tijger lijkt.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon iedere hond of kat die niet op een wolf of een tijger lijkt afschaffen, scheelt een hoop dierenleed en ellende.
Hoe ze het doet geen idee maar blijkbaar eet mijn kat af en toe lange haren van mij of mijn vriendin op.quote:
Ja, ik dacht bij ProRail (verkeersleider?), maar dat heeft natuurlijk direct effect op de NSquote:Op woensdag 10 november 2021 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week allemaal personeelstekort ook
En dan lekker die kont in je gezicht duwen.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe ze het doet geen idee maar blijkbaar eet mijn kat af en toe lange haren van mij of mijn vriendin op.
Die komen dan in de stoelgang en soms heeft mijn kat dan nog een keutel aan haar reed hangen omdat de rest van die haar nog binnen vast zit
Spannundquote:Op woensdag 10 november 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit in een trein. Nu kijken of we gaan rijden
Op die dagen zijn ze zelf helemaal van de legquote:Op woensdag 10 november 2021 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter melden als alles gewoon eens een keer zoals gepland loopt. "BREAKING: GEEN STORING OF UITVAL BIJ DE NS VANOCHTEND".
Gelukkig heb ik m'n ontbijt al lang en breed achter de kiezen.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe ze het doet geen idee maar blijkbaar eet mijn kat af en toe lange haren van mij of mijn vriendin op.
Die komen dan in de stoelgang en soms heeft mijn kat dan nog een keutel aan haar reed hangen omdat de rest van die haar nog binnen vast zit
Dan krijg je een enorme kat die blaft en de hele dag aan zijn ballen ligt te likken.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil wel een hond die op een tijger lijkt.
'Dit staat niet in het draaiboek!'quote:Op woensdag 10 november 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op die dagen zijn ze zelf helemaal van de leg
Om de vier seconden hoesten.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit in een trein. Nu kijken of we gaan rijden
Waarom ga je eigenlijk met de trein? Is de Clio ziekjes?quote:
Bij voorkeur in iemands gezicht.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om de vier seconden hoesten.
"Een trein rijdt op rails..." har har harquote:
Even een fietstas om je middel binden en wat Arabisch schreeuwen en je hebt het hotel voor jezelfquote:Op woensdag 10 november 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Keer met een lepel tegen een fles aantikken om aandacht, keppeltje opzetten en in het zwembad pissen vanaf de kant, heb je het zwembad helemaal voor jezelf
Dat is snellerquote:Op woensdag 10 november 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk met de trein? Is de Clio ziekjes?
Pfff please als David Attenborough je dit had verteld had je het machtig interessant gevonden.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik m'n ontbijt al lang en breed achter de kiezen.
Maar dan kunnen ze nooit een bericht sturenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter melden als alles gewoon eens een keer zoals gepland loopt. "BREAKING: GEEN STORING OF UITVAL BIJ DE NS VANOCHTEND".
Hm ja oke, dan is het wel handigerquote:Op woensdag 10 november 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is snellerIk woon op drie minuten lopen van het station
Paar stroomdraadjes uit je gulp hangen en iedereen stuift wegquote:Op woensdag 10 november 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een fietstas om je middel binden en wat Arabisch schreeuwen en je hebt het hotel voor jezelf
Werk jij in Angola of zo?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm ja oke, dan is het wel handiger
Ik woon ook op steenworp afstand van het station, maar ik doe er dan juist 1,5 uur enkele reis over
quote:Op woensdag 10 november 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon ook op steenworp afstand van het station, maar ik doe er dan juist 1,5 uur enkele reis over
29 minuten overstaptijd, omdat net mijn aansluiting al een minuut weg isquote:
Ik woon ook bij een station. Van een enkelspoor kippenlijntje.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan die ook geen ruzie krijgen met de parkeergaragequote:Op woensdag 10 november 2021 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Van deur tot deur is het 25 minuten. Dus de Budabolide mag op stal blijven
Ik heb dat traject 4 jaar moeten reizen, echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon ook bij een station. Van een enkelspoor kippenlijntje.
Sta je daar te blauwbekken tussen het gewone volk.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
29 minuten overstaptijd, omdat net mijn aansluiting al een minuut weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |