SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gieeeeeeeeeeeeeeeelquote:
Als dat je mancrush is dan ben je serieus op je hoofd gevallen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
He bah, hou je mancrush lekker in DTS
ja hoe doen we dat?quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we dit deel niet opnieuw beginnen?
Woest ben ik.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER ALLEMAAL GODVERDORREME!!!
Waarom nou weer een monsterquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
ltvdk ontpopt zich langzaam tot een monster dat ons van onze slaap gaat onthouden
Geef jezelf dan even een paar notes en een ban van 3 dagen voor het plaatsen van ongewenst en onzedelijk beeldmateriaalquote:
Ik reageer juist ontopicquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geef jezelf dan even een paar notes en een ban van 3 dagen voor het plaatsen van ongewenst en onzedelijk beeldmateriaal
Neemt niet weg dat er letterlijk niemand op die perverse walgelijke foto's zit te wachtenquote:
Ik wil je ook wel even een note geven als je die graag wilt hoor?quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:23 schreef Paul het volgende:
Even de TR's afhandelen in deze topic, brb
quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:23 schreef Paul het volgende:
Even de TR's afhandelen in deze topic, brb
Het is Paulquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als dat je mancrush is dan ben je serieus op je hoofd gevallen.
Sinds wanneer kunnen frontpagecrewers dat heequote:Op dinsdag 9 november 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel even een note geven als je die graag wilt hoor?
quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen frontpagecrewers dat hee
Haha ga je naar Cherso heequote:Op dinsdag 9 november 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog iets leuks vanavond?
Ohja de villa bij heraclion is geboekt voor begin 2022.
En de kerst gaan we weg.
Ik heb nog helemaal geen kattenplaatje gepostquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je weer de Klaas Vaak uit gaat hangen
Ja nu wel, maar die is alleen voor ballie bedoeldquote:
Je was weer niet op de brug aan het letten zeker ...quote:
*kijkt in pohiquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan wel merken dat je nooit in DTS komt hee
de douche was ff interessanterquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je was weer niet op de brug aan het letten zeker ...
Heb je geen douche bij de wachtershut danquote:
neequote:Op dinsdag 9 november 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je geen douche bij de wachtershut dan
@kwiwiquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*kijkt in pohi
nee da's idd al een paar dagen terug
Kutquote:Op dinsdag 9 november 2021 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Er werd gratis chocolade uitgedeeld!
Ik ga wel slapen, morgen naar de kapper, als ik zin heb en anders ga ik gewoon met een compleet uitgezakte coupe naar cyprus. Ik had eigenlijk vanochtend ook al een afspraak bij een andere kapper. Maar ook zo vroeg.quote:Op woensdag 10 november 2021 00:54 schreef Flory het volgende:
Collega van lief heeft corona![]()
Daar gaan we weer [ afbeelding ]
Laat haar maar lekker slapenquote:Op woensdag 10 november 2021 01:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik keil @:Ama wel even uit bed
quote:
Ah kijk er is zelfs op dit tijdstip nog leven hierquote:Op woensdag 10 november 2021 01:20 schreef datismijnmening het volgende:
Voor al uw wereldse en buitenaardse problematiek kunt u bij mij terecht voor advies ende kunde.
Eej Liesjequote:Op woensdag 10 november 2021 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga wel slapen, morgen naar de kapper, als ik zin heb en anders ga ik gewoon met een compleet uitgezakte coupe naar cyprus. Ik had eigenlijk vanochtend ook al een afspraak bij een andere kapper. Maar ook zo vroeg.
Jij bent gevaccineerd geloof ik? Dan zouden jou en je partner hier verder niets hoeven doen en alleen kijken of jullie klachten hebben. Ik krijg bijna heimwee naar de tijd dat je eerst 5 dagen in quarantaine moest en je dan moest laten testen
Nee niet echt eigenlijk.
Slapen, of morgen de kapper afbellen (of niet) of naar de kapper!
Waar ben je vorige week nog geweest ben wil ik graag morgen teruglezen, was je op reis? Of oh misschien bedoel je wel de kapper. Ik ben oprecht een slons en we gaan Kwiwi meeten. Die is denk ik echt netjes.quote:Op woensdag 10 november 2021 01:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Eej Liesje![]()
Wanneer vlieg jij naar cyprus?
Ach en kapper of niet, vast niet van levensbelangReisje gaat toch wel door, staartje in, badmuts op naja weetikveel
![]()
Ben wel blij dat ik vorige week nog geweest ben
Zoo spannendquote:Op woensdag 10 november 2021 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar ben je vorige week nog geweest ben wil ik graag morgen teruglezen, was je op reis? Of oh misschien bedoel je wel de kapper. Ik ben oprecht een slons en we gaan Kwiwi meeten. Die is denk ik echt netjes.
Ik vlieg donderdagochtend heeeeel vroeg en het enige wat ik al gedaan heb is de flifgpass een paar keer printen. Doeg!
Watquote:Op woensdag 10 november 2021 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben oprecht een slons en we gaan Kwiwi meeten. Die is denk ik echt netjes.
Liggen jullie al op het strand?quote:Op woensdag 10 november 2021 05:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WatGergi en ik lopen het liefst in smurfkleding rond de hele dag
Ik wel, lekker boekje lezen op een zonnig en leeg strandquote:Op woensdag 10 november 2021 05:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liggen jullie al op het strand?
Klinkt goed!quote:Op woensdag 10 november 2021 05:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, lekker boekje lezen op een zonnig en leeg strandDenk dat de buren nog van Gergi z'n gesnurk liggen te genieten
Lekker vroeg weerquote:Op woensdag 10 november 2021 06:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben alweer onderweg met mijn chauffeur. Vandaag voor het eerst en vast ook voor het laatst dit jaar een delegatie vanuit ons hoofdkantoor op bezoek.
Wat. Smoking voor niks meegenomen.quote:Op woensdag 10 november 2021 05:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WatGergi en ik lopen het liefst in smurfkleding rond de hele dag
eensquote:Op woensdag 10 november 2021 05:07 schreef dud0r het volgende:
![]()
Het is nog helemaal geen tijd om op te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |