SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gieeeeeeeeeeeeeeeelquote:
Als dat je mancrush is dan ben je serieus op je hoofd gevallen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
He bah, hou je mancrush lekker in DTS
ja hoe doen we dat?quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we dit deel niet opnieuw beginnen?
Woest ben ik.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER ALLEMAAL GODVERDORREME!!!
Waarom nou weer een monsterquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
ltvdk ontpopt zich langzaam tot een monster dat ons van onze slaap gaat onthouden
Geef jezelf dan even een paar notes en een ban van 3 dagen voor het plaatsen van ongewenst en onzedelijk beeldmateriaalquote:
Ik reageer juist ontopicquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geef jezelf dan even een paar notes en een ban van 3 dagen voor het plaatsen van ongewenst en onzedelijk beeldmateriaal
Neemt niet weg dat er letterlijk niemand op die perverse walgelijke foto's zit te wachtenquote:
Ik wil je ook wel even een note geven als je die graag wilt hoor?quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:23 schreef Paul het volgende:
Even de TR's afhandelen in deze topic, brb
quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:23 schreef Paul het volgende:
Even de TR's afhandelen in deze topic, brb
Het is Paulquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als dat je mancrush is dan ben je serieus op je hoofd gevallen.
Sinds wanneer kunnen frontpagecrewers dat heequote:Op dinsdag 9 november 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel even een note geven als je die graag wilt hoor?
quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen frontpagecrewers dat hee
Haha ga je naar Cherso heequote:Op dinsdag 9 november 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog iets leuks vanavond?
Ohja de villa bij heraclion is geboekt voor begin 2022.
En de kerst gaan we weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |