abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202105272
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:54 schreef r3gi3boy het volgende:
Dus je bestelt op 3 oktober een smartphone, welke pas op 13 oktober geleverd wordt?

Na 1 dag besluit je al dat je het niks vindt, maar vervolgens wacht je ruim een week voordat je het ding weer retour stuurt?

En dan verwijt je anderen een lakse houding :')
Je leest niet goed.
pi_202105375
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:25 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Ja je hebt gelijk bij antwoordnummers zonder retourlabel track en trace van de afzender. Bij antwoordnummer kan je geen aangetekend pakket versturen, dus coolblue is verantwoordelijk voor terug zending. Dus ts heeft zijn plicht gedaan :)
Jawel. Zie https://www.postnl.nl/kla(...)-een-antwoordnummer/.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_202106155
quote:
quote:
Pakketten Aangetekende post*
Post met verzekerservice*
Aangetekende pakketten. Verzekerde post. Niet verzekerde pakketten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_202106404
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 04:41 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
Aangetekende pakketten. Verzekerde post. Niet verzekerde pakketten.
Dus kan je een aangetekend pakket versturen naar een antwoordnummer?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_202108407
Update:

pi_202108434
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:45 schreef JohanHat89 het volgende:
Update:

[ link | afbeelding ]
Ben eens benieuwd….3 weken. Rechter zou hier gehakt van maken.
pi_202112237
Wat een waardeloze reactie weer van coolblue, ze lossen nog niks op:

Ik zie dat wij gisteren PostNL hebben gemaild over de uitkomst van dit onderzoek en daar verwacht ik eigenlijk elk moment antwoord van. Je zult dus nog heel eventjes geduld moeten hebben. Wel kan ik je alvast mededelen dat je geen "wettelijke rente" erboven op zult krijgen. De koop is namelijk wettelijk gezien nog niet ontbonden aangezien wij nog niets hebben ontvangen.

Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen!
  woensdag 10 november 2021 @ 15:22:18 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202112370
Er zit toch niks anders op dan ze nog even tijd te gunnen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_202112467
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:15 schreef JohanHat89 het volgende:
Wat een waardeloze reactie weer van coolblue, ze lossen nog niks op:

Ik zie dat wij gisteren PostNL hebben gemaild over de uitkomst van dit onderzoek en daar verwacht ik eigenlijk elk moment antwoord van. Je zult dus nog heel eventjes geduld moeten hebben. Wel kan ik je alvast mededelen dat je geen "wettelijke rente" erboven op zult krijgen. De koop is namelijk wettelijk gezien nog niet ontbonden aangezien wij nog niets hebben ontvangen.

Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen!

Die wettelijke rente krijg je sowieso nooit. Voor een paar euro gaat niemand naar de rechter namelijk.

Ik heb al 2x een conflict gehad met cb over retouren. Ik heb het in beiden gevallen opgegeven. De energie en kosten van een rechtzaak wogen bij mij niet op tegen de schade.
Je krijgt nog betere reacties van een muur dan van cb.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202112559
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:30 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Die wettelijke rente krijg je sowieso nooit. Voor een paar euro gaat niemand naar de rechter namelijk.

Ik heb al 2x een conflict gehad met cb over retouren. Ik heb het in beiden gevallen opgegeven. De energie en kosten van een rechtzaak wogen bij mij niet op tegen de schade.
Je krijgt nog betere reacties van een muur dan van cb.
Alles voor een glimlach was het toch?

Nou. Ze laten zich weer eens van een slechte kant zien. Wat had jij dan voor problemen met coolblue?
pi_202112584
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:35 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Alles voor een glimlach was het toch?

Nou. Ze laten zich weer eens van een slechte kant zien. Wat had jij dan voor problemen met coolblue?
Software die ik zonder zegel ontvangen heb maar wou retourneren. Die werd afgewezen ivm het onbreken van een zegel.
Schade ontstaan door verzending zou geen garantie zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 10 november 2021 @ 15:40:59 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202112632
Heeft nog niemand gevraagd of je een rechtsbijstandverzekering hebt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_202112909
Neem een deurwaarder in de hand en vorder kosten terug. 9 van de 10 keer happen ze dan toe. Wedden dat het dan wel lukt?
pi_202112919
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:58 schreef Bottomleftone het volgende:
Neem een deurwaarder in de hand en vorder kosten terug. 9 van de 10 keer happen ze dan toe. Wedden dat het dan wel lukt?
Alsof deze case dan zo te winnen valt???
  woensdag 10 november 2021 @ 16:09:50 #45
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_202113117
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:15 schreef JohanHat89 het volgende:
[..]
track en trace is bewijs met verzendbewijs.
T&T is bewijs van verzending.
Het is geen bewijs van wat je verzonden hebt.
Het zou zomaar een lege doos kunnen zijn geweest...

Je kan even de T&T opzoeken bij PostNL en dan kijken welk gewicht daar bij staat.
Als daar een erg afwijkend gewicht staat, dan is er iets mis met de inhoud.

Zo ook ooit gehad met een laptop die door de winkel naar de leverancier teruggezonden werd.
Gewicht was veel te laag, bleek de uit het pakket gehaald te zijn.
pi_202113480
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:40 schreef Lienekien het volgende:
Heeft nog niemand gevraagd of je een rechtsbijstandverzekering hebt?
Mijn ervaring is dat die jou een standaardbrief sturen die je zelf specifiek moet maken en dan 2 weken moet wachten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202113497
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:58 schreef Bottomleftone het volgende:
Neem een deurwaarder in de hand en vorder kosten terug. 9 van de 10 keer happen ze dan toe. Wedden dat het dan wel lukt?
Cb lacht een deurwaarder uit en de deurwaarder stuurt jou dan een rekening.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202113526
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:09 schreef FF het volgende:

[..]
T&T is bewijs van verzending.
Het is geen bewijs van wat je verzonden hebt.
Het zou zomaar een lege doos kunnen zijn geweest...

Je kan even de T&T opzoeken bij PostNL en dan kijken welk gewicht daar bij staat.
Als daar een erg afwijkend gewicht staat, dan is er iets mis met de inhoud.

Zo ook ooit gehad met een laptop die door de winkel naar de leverancier teruggezonden werd.
Gewicht was veel te laag, bleek de uit het pakket gehaald te zijn.
Klopt, een tt is leuk maar de ontvanger kan zeggen dat het pakket leeg was of gevuld met kranten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202113653
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:40 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Nope, TS heeft de telefoon volgens de instructie van CB terug gestuurd. CB is verantwoordelijk.
Ik ben het met je eens maar in de praktijk werkt dit niet zo. Heb al veel vaker gelezen dat pakketjes tijdens het retouren zoek zijn geraakt en dat dat de verzender (en niet de opdrachtgever/verkoper) verantwoordelijk is voor een pakket. En let wel, ook aangetekende pakketten zijn niet of nauwelijks verzekerd tegen vermissing.
pi_202113668
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:53 schreef maily het volgende:
Niet cool .... :N
Om een blauwtje te lopen bij verkoper. ;(
pi_202113832
Ik heb een deurwaarder in armen genome, wilde dit gisteren al doen :) :)
pi_202113864
@TS of hier een wetgeving is overtreden weet ik niet. Maar je hebt dat pakketje geretourneerd per 21 Oktober en zit heel erg achter de terugbetaling aan en hebt nu al binnen 3 weken verschillende wegen bewandeld hebt om dit voor mekaar te krijgen.

Hypothetisch gezien, als dit al ooit een juridisch gevecht gaat worden, hoe zal de rechter vinden dat je vrij veel haast had en dat het nu vanwege Coronabeperkingen en of ziekteverzuim en of onderbezetting en aankomende feestdagen je misschien meer geduld had moeten tonen?
pi_202113875
@TS dat is ballen hebben. Succes!
pi_202113893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:52 schreef SolidasRock het volgende:
@:TS of hier een wetgeving is overtreden weet ik niet. Maar je hebt dat pakketje geretourneerd per 21 Oktober en zit heel erg achter de terugbetaling aan en hebt nu al binnen 3 weken verschillende wegen bewandeld hebt om dit voor mekaar te krijgen.

Hypothetisch gezien, als dit al ooit een juridisch gevecht gaat worden, hoe zal de rechter vinden dat je vrij veel haast had en dat het nu vanwege Coronabeperkingen en of ziekteverzuim en of onderbezetting en aankomende feestdagen je misschien meer geduld had moeten tonen?
Het gaat er om dat er zaken zijn toegezegd en keer op keer niet worden nagemaakt, het zou eerst 3 werkdagen duren en nu 3 weken. Iedereen zegt maar wat, en niemand lost het op. Praat tegen een muur aan. Vedere stappen ondernemen is enige optie nu
pi_202113954
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:54 schreef JohanHat89 het volgende:

[..]
Het gaat er om dat er zaken zijn toegezegd en keer op keer niet worden nagemaakt, het zou eerst 3 werkdagen duren en nu 3 weken. Iedereen zegt maar wat, en niemand lost het op. Praat tegen een muur aan. Vedere stappen ondernemen is enige optie nu
Mja, ik snap je. Ergens vind ik wel bewonderenswaardig dat je gewoon een deurwaarder in hebt geschakeld.

Succes! ^O^
pi_202114019
Ik zou het niet zo snel durven @TS, dit is doorpakken ;)

Goed bezig.
  woensdag 10 november 2021 @ 17:10:11 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202114056
Het loopt trouwens wel ontzettend in de gaten dat het een klein, vast groepje users is dat op een bepaalde manier reageert in dit type topics. Ik kan me toch moeilijk aan de indruk onttrekken dat TS zichzelf veelvuldig prijst en aanmoedigt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_202114430
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:10 schreef Lienekien het volgende:
Het loopt trouwens wel ontzettend in de gaten dat het een klein, vast groepje users is dat op een bepaalde manier reageert in dit type topics. Ik kan me toch moeilijk aan de indruk onttrekken dat TS zichzelf veelvuldig prijst en aanmoedigt.
Je punt is? TS is een narcist?
  woensdag 10 november 2021 @ 17:47:12 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202114510
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:39 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Je punt is? TS is een narcist?
Ik weet niet wat iemand beweegt om zo te handelen op een forum.
The love you take is equal to the love you make.
pi_202114591
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:49 schreef JohanHat89 het volgende:
Ik heb een deurwaarder in armen genome, wilde dit gisteren al doen :) :)
als cb die kosten weigert te betalen, en die kans is groot, dan moet jij dat doen... je kan dan alleen je succes halen in een rechtzaak.
Rechters zijn echt niet welwillend als je als burger te snel handelt en je niet aan de regels houdt qua aanmaningen, betaalkansen, redelijke termijnen en incassokosten.
Als leek weet je die regels vaak niet en internetbronnen kloppen echt geregeld niet met het wetboek. Zelfs de consumentenbond website of websites van juristen kloppen geregeld niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door sjorsie1982 op 10-11-2021 18:07:12 ]
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')