We moeten de 100% halen, staan we boven in de ranglijst, maar de keuze blijft vrij, zeker geen tweedeling.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:40 schreef quirina het volgende:
Ja wat werken die prikken toch fantastisch hè?
We prikken ons de pandemie uit.
Prikke , prikke, prikke.
20 besmettingen op t werk, maar wat werken die prikken goed,
Die man wordt echt zwaar gedreven door geld (en alcohol). Het is toch niet best... Een mensenleven wordt beschreven door emoties, ideeën, verlangens of relaties. Bij Ab Osterhaus is de gemene deler van alles wat hij doet puur en alleen geld. Wat een ontzettend zielig leven heb je dan zeg. Volgend jaar zit ie sowieso bij Zomergasten.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:35 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Grote evenementen wel, talkshows niet. Het is immers het toppunt van solidariteit wanneer Osterwaus vanuit Duitsland vijf maal wekelijks tegen een riante vergoeding naarNederlandse studio rijdt om daar te lobbyen om de samenleving nog wat langer als speeltuin/laboratorium voor hem en zijn virologische vriendjes en vriendinnetjes beschikbaar te houden.
Zsm met die boosters starten en per direct alle mensen boven de 50. Geen gefaseerde uitrol.. prikken en rap!quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:49 schreef Confetti het volgende:
Astrazeneca daalt supersnel qua efficientie volgens die bioloog op NPO1. Flutvaccin.
Benieuwd of dit wel echt klopt? VK deed het niet veel 'slechter' dan dat wij het deden en daar gebruikten ze meer AZ.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:49 schreef Confetti het volgende:
Astrazeneca daalt supersnel qua efficientie volgens die bioloog op NPO1. Flutvaccin.
Antistoffen nemen inderdaad hard af zei hij. Die man is trouwens microbioloog bij Sanquin.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:49 schreef Confetti het volgende:
Klinkt niet erg zorgvuldig.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zsm met die boosters starten en per direct alle mensen boven de 50. Geen gefaseerde uitrol.. prikken en rap!
Waar komt dit getal nu weer vandaan, het waren er toch 1,8 miljoen een paar maanden geleden?quote:Vorige week zijn er ruim 125.000 coronavaccinaties gezet. Ook deze week staan er enkele tienduizenden prikafspraken ingepland. Het aantal ongevaccineerde Nederlanders ligt nog boven de twee miljoen.
Sanquin heeft het klaarblijkelijk onderzocht bij donoren. Alle vaccins naast elkaar heeft AZ na dezelfde tijd 8x minder antistoffen nog dan de restquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Benieuwd of dit wel echt klopt? VK deed het niet veel 'slechter' dan dat wij het deden en daar gebruikten ze meer AZ.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Benieuwd of dit wel echt klopt? VK deed het niet veel 'slechter' dan dat wij het deden en daar gebruikten ze meer AZ.
Ik word zo simpel van dat argument hè? Is de rest van de westerse wereld dan onzorgvuldig? Of waren wij gewoon wederom slecht voorbereid?quote:
Volgens mij was dat toen nog gebaseerd op 18+ en worden nu ook de 10-18 jarigen er in meegenomenquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net toevallig dit op het AD:
[..]
Waar komt dit getal nu weer vandaan, het waren er toch 1,8 miljoen een paar maanden geleden?
We rekenen nu ook even wat kinderen mee, dan klinkt het nog wat spannender!quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar komt dit getal nu weer vandaan, het waren er toch 1,8 miljoen een paar maanden geleden?
Ik denk dat je dat antwoord best wel weet.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik word zo simpel van dat argument hè? Is de rest van de westerse wereld dan onzorgvuldig? Of waren wij gewoon wederom slecht voorbereid?
12+quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen nog gebaseerd op 18+ en worden nu ook de 10-18 jarigen er in meegenomen
Gelukkig heb ik Modernaquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er was ergens een plaatje als deze met AZ als laagste na 6 maanden ofzo.
Als ze te oud zijn tellen ze niet meer en ben je gevaccineerd af en mag je opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan hebben wij ook nog een van de groepen die het meeste druk op de ziekenhuizen legt, 60-65, daarmee geprikt. Kom maar door met die boosters.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er was ergens een plaatje als deze met AZ als laagste na 6 maanden ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |