Formule 1 gaat wel weer door in september.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Grote evenementen gaan eruit lijkt me.

Dat hadden ze toch ook zonder persco kunnen doen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:27 schreef D_A het volgende:
[..]
Tien dagen extra om de wet aan te passen dat ze QR op werk mogen doen

Dan kun je geen ‘signaal’ afgevenquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch ook zonder persco kunnen doen?

Zodat we zo niet naar een kerstvoorstelling kunnen maar wel met zijn allen op een kluitje in de Intratuin naar de kerstshow kunnen kijkenquote:

Ik vond er nog 1 in de auto van de zomervakantie, dus kan weer maanden vooruit.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is zo, maar in de praktijk werkt het niet. Kap af en op, in je jas, in je zak, om je arm, op tafel, even eten, kapje op je kin, etc.
Als je een nieuwe kap s'ochtends op zet en dan pas savonds als je thuis komt af zet, dan werkt het. En dan elke dag weer een nieuwe, dus 17 miljoen kappen per dag erdoorheen jagen.

Sportschool.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:29 schreef D_A het volgende:
Da's ook 't einde van de QR code dan als de evenementen eraf gaan.

horeca en werk toch.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:29 schreef D_A het volgende:

Dat kan niet. Dan vinden we wel weer een andere toepassing. Dit alles onder het motto “oplossing zoekt probleem”.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:29 schreef D_A het volgende:

Hoezo? Werk, school, dierentuin, OV... opties genoeg.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:29 schreef D_A het volgende:

Grote evenementen wel, talkshows niet. Het is immers het toppunt van solidariteit wanneer Osterwaus vanuit Duitsland vijf maal wekelijks tegen een riante vergoeding naarNederlandse studio rijdt om daar te lobbyen om de samenleving nog wat langer als speeltuin/laboratorium voor hem en zijn virologische vriendjes en vriendinnetjes beschikbaar te houden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Grote evenementen gaan eruit lijkt me.

Die talkshows bestaan omdat er blijkbaar mensen naar kijken. Ik heb me voorgenomen niets meer te kijken waar ik depressief van word of veel aan erger. Ik moet zeggen dat dat heel goed gaat, veel meer dan voetbal kijk ik niet meer op tvquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
We zitten wel midden in een pandemie ja, mensen gaan dood!!11!

Nee nee, we gaan eerst nog een paar maanden doormodderen met symboolpolitiek.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Als ze serieus nu van alle sectoren specifiek enkel de horeca eruit pikken met aangepaste sluitingstijden ben je echt wel verkeerd bezig. Dan sta je dus wel toe dat evenementen zonder 1,5 meter gewoon door kunnen gaan, maar eis je wel dat mensen korter geplaceerd in een restaurant laat zitten.
Laat goddomme eerst eens die ziekenhuizen goed samenwerken om regiospecifieke druk te verlichten

Helemaal mee eens, kijk ook niet zoveel tv. Zit sowieso meer dan 50% van het jaar in het buitenland en als ik dan eens thuis de tv aan kijken ben weet ik ook direct waarom ik de tv niet mis.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die talkshows bestaan omdat er blijkbaar mensen naar kijken. Ik heb me voorgenomen niets meer te kijken waar ik depressief van word of veel aan erger. Ik moet zeggen dat dat heel goed gaat, veel meer dan voetbal kijk ik niet meer op tv![]()

In Tijd voor Max wil dr Tedje van Es nog wel eens verstandige taal uitslaan...quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die talkshows bestaan omdat er blijkbaar mensen naar kijken. Ik heb me voorgenomen niets meer te kijken waar ik depressief van word of veel aan erger. Ik moet zeggen dat dat heel goed gaat, veel meer dan voetbal kijk ik niet meer op tv![]()

Wie beweert dan dat je na vaccinatie niet besmet kan raken?quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:40 schreef quirina het volgende:
Ja wat werken die prikken toch fantastisch hè?
We prikken ons de pandemie uit.
Prikke , prikke, prikke.
20 besmettingen op t werk, maar wat werken die prikken goed,

Lulkoek tot en met. De prikken werken heel goed want zonder de vaccins hadden we nog veeeel meer opnames gehad nu.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:40 schreef quirina het volgende:
Ja wat werken die prikken toch fantastisch hè?
We prikken ons de pandemie uit.
Prikke , prikke, prikke.
20 besmettingen op t werk, maar wat werken die prikken goed,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |