abonnement Unibet Coolblue
pi_202103209
/me zoekt plaatje

2e hit op google met deze TT:

pi_202103249
Ik las potje Cas, en toen dacht ik; dat us heel niet vegan nie :o

En toen las ik beter :+
pi_202103376
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
GGD is pcr-test toch en dat duurt een halve dag voor de uitslag. Zelftest is bekend na een kwartiertje, dus dat is lekker snel.
GGD heeft ook allergeen-testen. 1x gehad in Rotterdam. Maar ik snap het nut van de zelftesten dan niet als ze toch niet betrouwbaar zijn :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2021 @ 20:37:39 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202103401
D66congres afgelast. Erg jammer. ;(
Dat wordt dan maar wandelen zaterdag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202103405
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
GGD heeft ook allergeen-testen. 1x gehad in Rotterdam. Maar ik snap het nut van de zelftesten dan niet als ze toch niet betrouwbaar zijn :')
Is het niet zo dat wanneer je thuis test en positief blijkt meteen thuis blijft en een PCR test laat doen? Wanneer je neg. test kan je gewoon naar je ouwe oma want (vrijwel zeker) negatief. Dus je kan meteen naar oma ipv wachten op de pcr uitslag
We have far more in common than that which devides us..
pi_202103457
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
GGD heeft ook allergeen-testen. 1x gehad in Rotterdam. Maar ik snap het nut van de zelftesten dan niet als ze toch niet betrouwbaar zijn :')
Volgens mij is één van de verschillen al dat bij een zelftest iemand zelf een beetje zit te roeren, terwijl bij de GGD iemand het doet die hele dagen niets anders doet.
pi_202103469
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is het niet zo dat wanneer je thuis test en positief blijkt meteen thuis blijft en een PCR test laat doen? Wanneer je neg. test kan je gewoon naar je ouwe oma want (vrijwel zeker) negatief. Dus je kan meteen naar oma ipv wachten op de pcr uitslag
Ja, behalve dus als je symptomen hebt. En dat begrijp ik dus niet. Waarom is zo'n test onbetrouwbaar als je symptomen hebt? De enige reden die ik kan bedenken is een politieke en dat is dat men graag mensen met symptomen in de statistiekjes wil opnemen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 9 november 2021 @ 20:48:44 #8
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202103543
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Ja, behalve dus als je symptomen hebt. En dat begrijp ik dus niet. Waarom is zo'n test onbetrouwbaar als je symptomen hebt? De enige reden die ik kan bedenken is een politieke en dat is dat men graag mensen met symptomen in de statistiekjes wil opnemen.
Als je symptomen hebt is de kans groter dat je het hebt en hebben ze dus liever dat je goed getest wordt misschien?
Iemand die halfbakken dat stokje heeft geroerd en dan denkt negatief te zijn is niet handig.
pi_202103577
Er is hoop voor @Isabeau, alleen de k ik dat Oostenrijk er niet veel op uit doet. En dan kan hij ook naar Frankrijk want daar daar moeten 65 + ook een extra vaccin
We have far more in common than that which devides us..
pi_202103629
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Er is hoop voor @:Isabeau, alleen de k ik dat Oostenrijk er niet veel op uit doet. En dan kan hij ook naar Frankrijk want daar daar moeten 65 + ook een extra vaccin
Ik snap dit stuk niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 20:57:20 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202103669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik snap dit stuk niet.
Ligt niet aan jou ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 9 november 2021 @ 20:59:40 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202103702
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:42 schreef Myraela het volgende:

[..]
Volgens mij is één van de verschillen al dat bij een zelftest iemand zelf een beetje zit te roeren, terwijl bij de GGD iemand het doet die hele dagen niets anders doet.
Wellicht gek genoeg maakt dat vooral per tester uit of het betrouwbaar is of ruk. Zelftest kan betrouwbaarder zijn dan GGD antigeentest, zeker omdat door de massaliteit tests sneller en dus ook vaak onzorgvuldiger worden uitgevoerd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 9 november 2021 @ 21:02:41 #13
63722 z80
I fink you freaky
pi_202103745
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Ja, behalve dus als je symptomen hebt. En dat begrijp ik dus niet. Waarom is zo'n test onbetrouwbaar als je symptomen hebt? De enige reden die ik kan bedenken is een politieke en dat is dat men graag mensen met symptomen in de statistiekjes wil opnemen.
Er was ongeveer een half jaar terug een zeer uitgebreid test rapport bij het rivm te vinden.
Hieruit bleek dat de sneltest minder betrouwbaar is dan de PCR-test. Ook werd dit verschil uitgelegd.
De thuistest en ggd sneltest zijn de zelfde. Echter dient de test wel correct te worden uitgevoerd. Iets dat lastig is om bij je zelf te doen.
De belgen hebben nog wel wat info online en vindbaar.
https://www.zorg-en-gezon(...)esten-antigeentesten
En de bijbehorende test specificaties.
https://www.fagg.be/nl/ME(...)ukken/covid_19/tests
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 21:05:56 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202103790
M'n broertje had zaterdag twee streepjes bij de zelftest, dus wat dat betreft betrouwbaar :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 9 november 2021 @ 21:06:34 #15
63722 z80
I fink you freaky
pi_202103797
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 16:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Sjah na aftrek van die schoenen kwam 't wellicht hier op neer.
En een tondeuse. Hij had beter een scheerapparaat kunnen kopen. Dit ziet er niet uit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 9 november 2021 @ 21:07:05 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_202103806
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:05 schreef derLudolf het volgende:
M'n broertje had zaterdag twee streepjes bij de zelftest, dus wat dat betreft betrouwbaar :+
Wachtend op het tweede streepje?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 21:09:32 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202103839
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:07 schreef z80 het volgende:

[..]
Wachtend op het tweede streepje?
Dat is een andere reeks hier op FOK! :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202103852
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik snap dit stuk niet.
De Jonge wil aan Oostenrijk vragen om een uitzondering te maken zodat mensen wel er naar toe kunnen. Direct daarna kwam er nieuws dat Frankrijk een extra booster wil voor 65+ mensen. Dan kan hij het daar ook gaan vragen. En er zullen vast meer landen dit gaan aangeven, veelal landen waar ze al bezig zijn met boosters, waar ze in Nederland er over vergaderden of en wanneer we boosters gaan geven.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202103898
Vriendin die gisteren aan slokdarm kanker is geopereerd heeft van zich laten horen. Gaat naar omstandigheden goed met haar *O*
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 9 november 2021 @ 21:24:19 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202104018
Ik ben weer paar uurtjes bezig met genealogie, werk wat dingen bij, en krijg van 1 collega een appje en van andere collega een mailtje; hun genealogie-sites hebben beide een door mij gemaakte wijziging gesignaleerd.
Naar het zich laat aanzien een heel heel ver weg liggende verwantschap met beiden :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202104064
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:
De Jonge wil aan Oostenrijk vragen om een uitzondering te maken zodat mensen wel er naar toe kunnen. Direct daarna kwam er nieuws dat Frankrijk een extra booster wil voor 65+ mensen. Dan kan hij het daar ook gaan vragen. En er zullen vast meer landen dit gaan aangeven, veelal landen waar ze al bezig zijn met boosters, waar ze in Nederland er over vergaderden of en wanneer we boosters gaan geven.
Het moet wel zorgvuldig huh :+
Máánden achter andere landen aan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202104103
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het moet wel zorgvuldig huh :+
Máánden achter andere landen aan.
Regeren is vooruitzien zeggen ze, maar ja, de regering demissionair dus zien ze niet vooruit :P
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 9 november 2021 @ 21:38:49 #23
63722 z80
I fink you freaky
pi_202104176
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het moet wel zorgvuldig huh :+
Máánden achter andere landen aan.
Die zelfde zorgvuldigheid wordt ook gebruikt bij het toelaten van inentingsstof. Goedgekeurd door het WHO.
Goedgekeurd in een hele reeks landen. Op grote schaal in gebruik in die landen. Maar omdat er een papiertje ontbreekt is het levens gevaarlijk en mag het absolute niet in de EU gebruikt worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202104200
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De Jonge wil aan Oostenrijk vragen om een uitzondering te maken zodat mensen wel er naar toe kunnen. Direct daarna kwam er nieuws dat Frankrijk een extra booster wil voor 65+ mensen. Dan kan hij het daar ook gaan vragen. En er zullen vast meer landen dit gaan aangeven, veelal landen waar ze al bezig zijn met boosters, waar ze in Nederland er over vergaderden of en wanneer we boosters gaan geven.
Wat een idioot beleid.
De eerste golf hier kwam potverdrie uit skigebied.

Nee hoor, maak een uitzondering voor ons oO/
pi_202104403
Missie volbracht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#gesloopt.
pi_202104506
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Wellicht gek genoeg maakt dat vooral per tester uit of het betrouwbaar is of ruk. Zelftest kan betrouwbaarder zijn dan GGD antigeentest, zeker omdat door de massaliteit tests sneller en dus ook vaak onzorgvuldiger worden uitgevoerd
Ik had een speekseltest *)


Bij GGD meestal ook antigeen trouwens. Maar moet volgende keer weer met een kind dus dan wordt t pcr helaas.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202104576
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 november 2021 19:33 schreef Lonaa het volgende:
@:Tele6 nou, wij hadden een toetje hoor, na de workout. Een tabata van 4 rondes airsquats en in je rust moest je dan in je bottompositie blijven zitten.
;(

;( ;(

Ik wil nooit meer toetje.
Au :X

"Rust" :')
pi_202104614
Ik heb weer een avondje mooi zitten wezen voor geld. 8-)
Ik heb 2 houdingen gedaan en dan elke 10-15 minuten wisselen naar de andere van de twee. Zo konden ze mij twee keer schilderen op hetzelfde doek. Leuk om te zien wat ze er dan van maken: bij de een lag ik met mijn hoofd in mijn schoot, bij de ander keek ik mezelf aan, bij weer een ander lag ik op de voorgrond en zat ik ver weg op de achtergrond. _O_
Het is niet per se realistisch schilderen. Ik ben o.a. geschilderd met paars haar en met een oranje been. _O-

Bij deze groep hebben ze een goede sfeer. Er werd goeie rare muziek gedraaid (eerst iets folk-achtigs met veel akoestische gitaar en wazig gezang, na de pauze Spaanstalig met hier en daar wat Frans en Engels met een dik accent, en eindigend met Go Your Own Way op max volume _O- ) en het atelier heeft een hond. 16-jarige Tika, een langharige teckel of zo? Nog een boel streken voor haar leeftijd. Halverwege de avond schrok ik ineens, toen was ze op me af geslopen en begonnen m'n hand te likken :')
pi_202104729
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:59 schreef AnneX het volgende:
Missie volbracht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#gesloopt.
Deze is zo ontzettend goed Marcel _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_202104780
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:15 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb weer een avondje mooi zitten wezen voor geld. 8-)
Ik heb 2 houdingen gedaan en dan elke 10-15 minuten wisselen naar de andere van de twee. Zo konden ze mij twee keer schilderen op hetzelfde doek. Leuk om te zien wat ze er dan van maken: bij de een lag ik met mijn hoofd in mijn schoot, bij de ander keek ik mezelf aan, bij weer een ander lag ik op de voorgrond en zat ik ver weg op de achtergrond. _O_
Het is niet per se realistisch schilderen. Ik ben o.a. geschilderd met paars haar en met een oranje been. _O-

Bij deze groep hebben ze een goede sfeer. Er werd goeie rare muziek gedraaid (eerst iets folk-achtigs met veel akoestische gitaar en wazig gezang, na de pauze Spaanstalig met hier en daar wat Frans en Engels met een dik accent, en eindigend met Go Your Own Way op max volume _O- ) en het atelier heeft een hond. 16-jarige Tika, een langharige teckel of zo? Nog een boel streken voor haar leeftijd. Halverwege de avond schrok ik ineens, toen was ze op me af geslopen en begonnen m'n hand te likken :')
Ik las te snel “hoofd in schoot” hoedan? Maar dat was dus het resultaat _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_202105184
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:15 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb weer een avondje mooi zitten wezen voor geld. 8-)
Ik heb 2 houdingen gedaan en dan elke 10-15 minuten wisselen naar de andere van de twee. Zo konden ze mij twee keer schilderen op hetzelfde doek. Leuk om te zien wat ze er dan van maken: bij de een lag ik met mijn hoofd in mijn schoot, bij de ander keek ik mezelf aan, bij weer een ander lag ik op de voorgrond en zat ik ver weg op de achtergrond. _O_
Het is niet per se realistisch schilderen. Ik ben o.a. geschilderd met paars haar en met een oranje been. _O-

Bij deze groep hebben ze een goede sfeer. Er werd goeie rare muziek gedraaid (eerst iets folk-achtigs met veel akoestische gitaar en wazig gezang, na de pauze Spaanstalig met hier en daar wat Frans en Engels met een dik accent, en eindigend met Go Your Own Way op max volume _O- ) en het atelier heeft een hond. 16-jarige Tika, een langharige teckel of zo? Nog een boel streken voor haar leeftijd. Halverwege de avond schrok ik ineens, toen was ze op me af geslopen en begonnen m'n hand te likken :')
Dit klinkt echt zo lekker gek/leuk ^O^ :D
pi_202105264
Ik kreeg mijn nieuwe energieprijzen per 1 januari. Bijna alles is verdubbeld :X Maar ze konden nog niet zeggen hoeveel het totaal werd omdat het onduidelijk is hoeveel korting je precies van de overheid krijgt op de energiebelasting.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:04:11 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105296
Ik heb een nwe baan *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202105298
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb een nwe baan *O*
Wat leuk *O* vertel!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202105340
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb een nwe baan *O*
Wat ga je doen? In je ouwe stadsie of bij de meneer in de buurt?
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:10:35 #36
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105353
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat leuk *O* vertel!
Ik moet het arbeidsvoorwaardengesprek nog en er moet nog uitgevogeld worden wanneer ik kan starten.
Is bij dezelfde werkgever, maar bij een ander deel vd organisatie. En een ander vakgebied (wel gerelateerd aan wat ik eerder deed). Ik krijg meer vrijheid en meer verantwoordelijkheid en de functie is een schaal hoger.

Helemaal blij mee! Nieuwe uitdaging, nieuw vakgebied (weet al best wat, maar verre van expert), nieuw team, nwe leidinggevende (ken ik al van vroeger), geen kleuterschool-mentaliteit meer, geen 300 schijven waar iets over moet maar zelf bepalen.

Zin in! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 09-11-2021 23:26:08 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:11:21 #37
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105367
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat ga je doen? In je ouwe stadsie of bij de meneer in de buurt?
Allebei niet. Bij mijn huidige werkgever in Rotterdam :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202105377
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb een nwe baan *O*
Gefeliciteerd wat ga je doen en waar, meer bij huis vriend in de buurt?
We have far more in common than that which devides us..
pi_202105395
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Allebei niet. Bij mijn huidige werkgever in Rotterdam :D
👍🏼

En niet verhuizen. Lekker rustig idee.
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:14:45 #40
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105398
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gefeliciteerd wat ga je doen en waar, meer bij huis vriend in de buurt?
Dank je! Zelfde werkgever als nu dus en in dezelfde stad als nu (behalve dat ik sinds maart 2020 fulltime thuiswerk).

Ik stap over naar een ander vakgebied, dat wel gerelateerd is aan mijn oude vakgebied. Ik word kwaliteitsmedewerker.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:25:36 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105484
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
👍🏼

En niet verhuizen. Lekker rustig idee.
Zo is dat. En er is vast iets op te vinden zou ik dat wel gaan doen. Hele week op kantoor gaat er wel af verwacht ik.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202105495
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik moet het arbeidsvoorwaardengesprek nog en er moet nog uitgevogeld worden wanneer ik kan starten.
Is bij dezelfde werkgever, maar bij een ander deel vd organisatie. En een ander vakgebied (wel gerelateerd aan wat ik eerder deed). Ik krijg meer vrijheid en meer verantwoordelijkheid en de functie is een schaal hoger.

Helemaal blij mee! Nieuwe uitdaging, nieuw vakgebied (weet al best wat, maar verre van expert), nieuw team, nwe leidinggevende (ken ik al van vroeger), geen kleuterschool-mentaliteit meer, geen 300 schijven waar iets over moet maar zelf bepalen.

Zin in! *O*
Klinkt echt goed _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:34:11 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105541
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Klinkt echt goed _O_
Ben er ook echt heel erg blij mee :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:41:13 #44
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105591
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg mijn nieuwe energieprijzen per 1 januari. Bijna alles is verdubbeld :X Maar ze konden nog niet zeggen hoeveel het totaal werd omdat het onduidelijk is hoeveel korting je precies van de overheid krijgt op de energiebelasting.
Ai, dat is naar en onzeker -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202105601
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg mijn nieuwe energieprijzen per 1 januari. Bijna alles is verdubbeld :X Maar ze konden nog niet zeggen hoeveel het totaal werd omdat het onduidelijk is hoeveel korting je precies van de overheid krijgt op de energiebelasting.
Wat een vieze tegenvaller zeg -O-

Hier nog niks gehoord over meer betalen.
pi_202105632
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:42 schreef AnneX het volgende:
Wat een vieze tegenvaller zeg -O-

Hier nog niks gehoord over meer betalen.
Ligt aan je contract, die van mij loopt tot 1 januari.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:47:55 #47
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202105646
Spaanse date.. 2 uur te laat op komen dagen _O- _O-

Maar eens kijken of hij dat kan compenseren }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:48:23 #48
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202105650
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ligt aan je contract, die van mij loopt tot 1 januari.
Ik ben wel echt super blij dat mn nieuwe huurprijs incl glw is :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:49:24 #49
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105656
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:47 schreef Barreltje het volgende:
Spaanse date.. 2 uur te laat op komen dagen _O- _O-

Maar eens kijken of hij dat kan compenseren }:|
Je laat de date gewoon doorgaan? :o
Maar hoe bevalt Sevilla verder?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202105666
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:47 schreef Barreltje het volgende:
Spaanse date.. 2 uur te laat op komen dagen _O- _O-

Maar eens kijken of hij dat kan compenseren }:|
twee uur te laat is echt bad :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202105692
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ligt aan je contract, die van mij loopt tot 1 januari.
Toch eens gekeken bij Vattenfall.
Nieuw aanbod inmiddels en het is ¤ 15 meer per maand voor gas en elektra, voor mix groen.
Helemaal groen zou ¤ 25 meer zijn.
Het is echt hogere wiskunde als je het een en ander wilt vergelijken.
Morgenmiddag eens naar kijken.

@Barreltje hopelijk spreekt de spanjaard verstaanbaar engels.

Inmiddels is het screen weer zo vervuild met vingerafdrukken van swipen en tikken, dat er weer normale woorden verschijnen.
Blijkbaar kunnen zaken ook té schoon zijn om te functioneren.🤪
pi_202106506
Goedemorgen! Gisteren bijna de hele dag bij een klant over de vloer geweest. Leuk en interessant om weer eens in een fabriek rond te lopen! Heb er wel de hele nacht over gedroomd vervolgens :D.
  woensdag 10 november 2021 @ 08:09:52 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202106740
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]
twee uur te laat is echt bad :X
Ik heb Spaanse familie.. die komt ook geregeld te laat aankakken.. _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 10 november 2021 @ 08:10:10 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202106743
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 07:25 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Gisteren bijna de hele dag bij een klant over de vloer geweest. Leuk en interessant om weer eens in een fabriek rond te lopen! Heb er wel de hele nacht over gedroomd vervolgens :D.
Waar was je? :@ :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202106767
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Waar was je? :@ :+
PM :)
  woensdag 10 november 2021 @ 08:22:42 #56
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202106830
Ik heb corona, ;( :o
Dus geen Sevilla volgende week :'(
pi_202106837
Oh boehhh. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202106858
Gatverdamme gcjoel, wat klote -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_202106908
Oh wat balen :(
Heb niet alles meegelezen, maar heb je getest vanwege klachten?
  woensdag 10 november 2021 @ 08:37:16 #60
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202106993
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:29 schreef Tuindier het volgende:
Oh wat balen :(
Heb niet alles meegelezen, maar heb je getest vanwege klachten?
Ja licht verkouden en ging voor mijn gemoedsrust testen want dan kon ik gewoon met gerust hart op vakantie :')
pi_202107001
Mogge!

Wat vreselijk balen, @gcjoel
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202107031
Ik heb nog een mooie wilde kardoen:


Vandaag gaan we met de auto naar de grote stad. Groot boodschappen doen, naar de ijzerhandel voor schroefjes en naar de kweker voor plantjes. Daarna trekken we ons weer terug op de heuvel en zullen we voorlopig geen mensen meer zien. Pas op 22 november denk ik dat we weer mensen treffen (dan reizen we naar ons gehuurde huisje in het noorden).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202107045
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:22 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb corona, ;( :o
Dus geen Sevilla volgende week :'(
Oh no -O-
pi_202107058
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik moet het arbeidsvoorwaardengesprek nog en er moet nog uitgevogeld worden wanneer ik kan starten.
Is bij dezelfde werkgever, maar bij een ander deel vd organisatie. En een ander vakgebied (wel gerelateerd aan wat ik eerder deed). Ik krijg meer vrijheid en meer verantwoordelijkheid en de functie is een schaal hoger.

Helemaal blij mee! Nieuwe uitdaging, nieuw vakgebied (weet al best wat, maar verre van expert), nieuw team, nwe leidinggevende (ken ik al van vroeger), geen kleuterschool-mentaliteit meer, geen 300 schijven waar iets over moet maar zelf bepalen.

Zin in! *O*
Gefeliciteerd *G*
pi_202107066
Hondje denkt dat ie Cas is :+

twitter
pi_202107180
Shit zeg GCJoel. Weer niet op vakantie -O-

Gefeliciteerd Whiskers! Die nieuwe baan klinkt goed zeg :)
Spoilers!
pi_202107214
Oh shit zeg, gcjoel!
  woensdag 10 november 2021 @ 09:26:47 #68
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202107592
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja licht verkouden en ging voor mijn gemoedsrust testen want dan kon ik gewoon met gerust hart op vakantie :')
Volgende keer niet testen.. kon je wel op vakantie..

Anyway.. balen joh!
Ik hou mn notities nog even bij me, maak van de week wel even een verslagje..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 10 november 2021 @ 09:27:29 #69
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202107601
Disclaimer: niet testen is een grapje :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202107649
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:22 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb corona, ;( :o
Dus geen Sevilla volgende week :'(
Oh bah -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 10 november 2021 @ 09:31:30 #71
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202107653
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:27 schreef Barreltje het volgende:
Disclaimer: niet testen is een grapje :@
Ik kan nu op zich ook, die QR blijft toch geldig ;)
Maar ik ben te braaf ;(
pi_202107660
Ik mag zometeen gaan testen :') Ik ben benieuwd :P Voorlopig was dit een verschrikkelijke en onrustige nacht met een volle neus en een pijnlijke keel. En vanmorgen koppijn dus maar paracetamol erin. Keelpijn is nu ook weg :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202107668
Wat voor vakgebied zit jij eigenlijk in @Whiskers2009 ? Leuk zo'n nieuwe uitdaging!
pi_202107864
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik kan nu op zich ook, die QR blijft toch geldig ;)
Maar ik ben te braaf ;(
Heb je je laten testen bij de GGD? Dan wordt die op rood gezet tot je uit isolatie bent. Balen van je vakantie! -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202107883
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

Heb je je laten testen bij de GGD? Dan wordt die op rood gezet tot je uit isolatie bent.
Niet. Dat kan niet.
pi_202107895
Wel echt balen van je vakantie! Helemaal kut.
pi_202107991
Ah dat is wel echt enorm balen @gcjoel ;(
pi_202107997
Gefeliciteerd @Whiskers2009 *O*

@Blues : Hij heeft zelfs een eigen Nox als maatje O+
  woensdag 10 november 2021 @ 10:05:06 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202107998
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:22 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb corona, ;( :o
Dus geen Sevilla volgende week :'(
-O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 10 november 2021 @ 10:07:06 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202108013
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:04 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd @:Whiskers2009 *O*

@:Blues : Hij heeft zelfs een eigen Nox als maatje O+
Dank! :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 10 november 2021 @ 10:08:36 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202108028
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Gefeliciteerd *G*
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shit zeg GCJoel. Weer niet op vakantie -O-

Gefeliciteerd Whiskers! Die nieuwe baan klinkt goed zeg :)
Dank! 😘
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 10 november 2021 @ 10:09:15 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202108036
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:33 schreef Tuindier het volgende:
Wat voor vakgebied zit jij eigenlijk in @:Whiskers2009 ? Leuk zo'n nieuwe uitdaging!
DM
En thanks! :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 10 november 2021 @ 10:12:42 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108076
Hè wat shit @gcjoel! :(

Kun je cancellen en omboeken ofzo? ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 november 2021 @ 10:19:53 #84
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202108130
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik kan nu op zich ook, die QR blijft toch geldig ;)
Maar ik ben te braaf ;(
Dan moet je wel liegen op je inreisformulier.

Verder wel kut natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bramito op 10-11-2021 10:25:20 ]
Siesta & Fiesta!
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 10:25:03 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202108176
Oeh wat een ongelukkige timing om nu ziek te worden gcjoel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202108206
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef Myraela het volgende:

[..]
Niet. Dat kan niet.
Waarom hadden mijn ouders in quarantaine dan een rood vinkje :?
En werd hun dit ook door de GGD gemeld, toen ze contact hadden na een positieve uitslag hadden?

En heb ik dus net voor niks een half uur in de wacht gehangen bij 0800-1421, drie keuzemenus doorlopen, om een medewerker aan de lijn te krijgen die mijn vraag niet kon beantwoorden en… me verwees naar 0800-1421 |:(
Want blijkbaar was ik intern doorgeschakeld naar een ander nummer. En kon zij niks aanbieden qua doorverbinden. Ik moest het nog maar eens proberen, hopen dat ik dan wel goed uitkwam, maar de juiste keuze… die wist ze niet :') :')

Kortom: @You en @Molo HELP!?!!!

Mijn vraag was of een papieren QR code (obv volledige vaccinatie) na doorgemaakte besmetting opnieuw aangevraagd moet worden ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202108258
‘al onze medewerkers zijn in gesprek’

*hap uit bureau bijt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 november 2021 @ 10:32:58 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108263
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:25 schreef derLudolf het volgende:
Oeh wat een ongelukkige timing om nu ziek te worden gcjoel.
Besmet is niet per se ziek :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202108299
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef Myraela het volgende:

[..]
Niet. Dat kan niet.
Je had gelijk :@ _O_

Binnen 10 minuten nu een persoon aan de lijn na mijn tweede keuze Lotto en die vertelde precies hetzelfde.
Dan zijn mijn ouders of de regionale GGD dement :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 november 2021 @ 10:36:35 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108301
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Waarom hadden mijn ouders in quarantaine dan een rood vinkje :?
En werd hun dit ook door de GGD gemeld, toen ze contact hadden na een positieve uitslag hadden?

En heb ik dus net voor niks een half uur in de wacht gehangen bij 0800-1421, drie keuzemenus doorlopen, om een medewerker aan de lijn te krijgen die mijn vraag niet kon beantwoorden en… me verwees naar 0800-1421 |:(
Want blijkbaar was ik intern doorgeschakeld naar een ander nummer. En kon zij niks aanbieden qua doorverbinden. Ik moest het nog maar eens proberen, hopen dat ik dan wel goed uitkwam, maar de juiste keuze… die wist ze niet :') :')

Kortom: @:you en @:molo HELP!?!!!

Mijn vraag was of een papieren QR code (obv volledige vaccinatie) na doorgemaakte besmetting opnieuw aangevraagd moet worden ;(
Ok, even nog een verduidelijkende vraag van mijn kant :P

Een rood vinkje op wat? We hebben de Nederlandse QR code en de internationale QR code.

Die eerste hoort en kán zelfs niet op rood springen door een positieve test na een reeds aangemaakte QR code na volledige vaccinatie.
Ook niet op papier.

Er hoeft trouwens geen nieuwe aangevraagd te worden na besmetting, waarom zou je dat willen?

Waar zijn ze gevaccineerd en met wat? En hadden ze twee prikken of al eerder een positieve test van de GGD?

Ik vermoed namelijk dat hun initiële QR code al niet klopte, de aanlevering van de data that is :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202108339
Is er dit weekend, naast koud weer, nog iets te beleven in Den Haag ?
(niet voor mezelf, maar er werd me gevraagd t te vragen, mrsF gaat met een vriendin even op stap)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202108351
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:22 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb corona, ;( :o
Dus geen Sevilla volgende week :'(
-O- balen!
Hopelijk krijg je verder geen klachten.
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 10:41:01 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202108354
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:39 schreef fietsie het volgende:
Is er dit weekend, naast koud weer, nog iets te beleven in Den Haag ?
Klimaattop, extra Corona maatregelen. Er is vast wel een of ander clubje dat ontevreden is ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202108414
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Waarom hadden mijn ouders in quarantaine dan een rood vinkje :?
En werd hun dit ook door de GGD gemeld, toen ze contact hadden na een positieve uitslag hadden?

En heb ik dus net voor niks een half uur in de wacht gehangen bij 0800-1421, drie keuzemenus doorlopen, om een medewerker aan de lijn te krijgen die mijn vraag niet kon beantwoorden en… me verwees naar 0800-1421 |:(
Want blijkbaar was ik intern doorgeschakeld naar een ander nummer. En kon zij niks aanbieden qua doorverbinden. Ik moest het nog maar eens proberen, hopen dat ik dan wel goed uitkwam, maar de juiste keuze… die wist ze niet :') :')

Kortom: @:you en @:molo HELP!?!!!

Mijn vraag was of een papieren QR code (obv volledige vaccinatie) na doorgemaakte besmetting opnieuw aangevraagd moet worden ;(
Ik vind mensen die de QR-code een rood of groen vinkje noemen, sowieso wat verwarrend. Maar als je een vaccinatiebewijs hebt, dan hou je die QR-code. Dat doet overigens niets af aan dat je wel in isolatie moet na een positieve test. Maar qua QR-code zul je er niets van merken, die blijft gewoon geldig. Een papieren QR-code heeft een geldigheid van een jaar, dus ook die hoef je niet nogmaals te printen.

In een Kamerbrief werd de vergelijking gemaakt met een rijbewijs. Die komt ook niemand afpakken zodra je je been breekt, maar je kunt beter niet meer in de auto stappen. Niet helemaal fan van die vergelijking overigens, maar ach.
pi_202108425
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Klimaattop, extra Corona maatregelen. Er is vast wel een of ander clubje dat ontevreden is ;)
Mjah ze is met een linkse partijbobo op stap dus het hebben van een mening is niet mogelijk dit weekend.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 10 november 2021 @ 10:51:00 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108457
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:39 schreef fietsie het volgende:
Is er dit weekend, naast koud weer, nog iets te beleven in Den Haag ?
(niet voor mezelf, maar er werd me gevraagd t te vragen, mrsF gaat met een vriendin even op stap)
Alles is dicht
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202108465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:39 schreef fietsie het volgende:
Is er dit weekend, naast koud weer, nog iets te beleven in Den Haag ?
(niet voor mezelf, maar er werd me gevraagd t te vragen, mrsF gaat met een vriendin even op stap)
Met of zonder QR-code? Dat zijn wel belangrijke details in deze tijd.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 10:51:52 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202108467
Nu ik niet naar Den Bosch ga, maar een wandelroute uitgestippeld voor zaterdag. Verder met het Limespad.
Hazerswoude- Alphen (hoi @FutureFairytale) - Zwammerdam - Bodegraven. 25km :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202108473
Ik ga dit weekend weer lekker kneuterig koekjes versieren. Nu al zin in.
  woensdag 10 november 2021 @ 10:53:04 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108479
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:46 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik vind mensen die de QR-code een rood of groen vinkje noemen, sowieso wat verwarrend. Maar als je een vaccinatiebewijs hebt, dan hou je die QR-code. Dat doet overigens niets af aan dat je wel in isolatie moet na een positieve test. Maar qua QR-code zul je er niets van merken, die blijft gewoon geldig. Een papieren QR-code heeft een geldigheid van een jaar, dus ook die hoef je niet nogmaals te printen.

In een Kamerbrief werd de vergelijking gemaakt met een rijbewijs. Die komt ook niemand afpakken zodra je je been breekt, maar je kunt beter niet meer in de auto stappen. Niet helemaal fan van die vergelijking overigens, maar ach.
Het overigens wel natuurlijk, aangepast worden in de geldigheid. Maar dat heeft nogal consequenties op vele vlakken waaronder de vaccinatiebereidheid dus ik gok dat dat er voorlopig niet gaat komen.
Strategische pandemieaanpak dit dat O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 november 2021 @ 10:53:15 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202108482
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:51 schreef Myraela het volgende:

[..]
Met of zonder QR-code? Dat zijn wel belangrijke details in deze tijd.
Met. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er mensen zijn zonder. Echt serieus niet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 10 november 2021 @ 10:55:07 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108510
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
Met. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er mensen zijn zonder. Echt serieus niet.
Je kunt je dat totaal niet voorstellen?? Owkee :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202108559
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
Met. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er mensen zijn zonder. Echt serieus niet.
Ik ken in mijn directe kring diverse mensen die er geen hebben :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202108583
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:53 schreef fietsie het volgende:
Met. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er mensen zijn zonder. Echt serieus niet.
Ah, ik weet niet of er grote activiteiten zijn. Maar ik zou weinig slenteren en veel binnen zitten met warme chocolademelk. O+
pi_202108584
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:36 schreef Molo het volgende:

[..]
Ok, even nog een verduidelijkende vraag van mijn kant :P

Een rood vinkje op wat? We hebben de Nederlandse QR code en de internationale QR code.

Die eerste hoort en kán zelfs niet op rood springen door een positieve test na een reeds aangemaakte QR code na volledige vaccinatie.
Ook niet op papier.

Er hoeft trouwens geen nieuwe aangevraagd te worden na besmetting, waarom zou je dat willen?

Waar zijn ze gevaccineerd en met wat? En hadden ze twee prikken of al eerder een positieve test van de GGD?

Ik vermoed namelijk dat hun initiële QR code al niet klopte, de aanlevering van de data that is :9
Hun code klopte wel. En blijkt dus inderdaad niet tijdelijk op rood gezet te kunnen worden. Ging om de NL code die idd alleen de vaccinaties registreert.
Desinformatie :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202108592
@gcjoel wat balen -O- :*

@Whiskers2009 *G* *G* *G*

@PdeHoog hopen dat het geen corona is!!! :*

@Barreltje hoe was het verder uiteindelijk met de Spanjaard? O+

@fietsie mijn moeder heeft geen QR-code. Ze is wel ingeënt maar heeft geen smartphone en m'n vader moet nog een geprinte QR voor haar organiseren want ze is ook niet internet/telefoon/overheidvaardig genoeg om dat zelf te doen.
  woensdag 10 november 2021 @ 11:01:32 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202108594
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik ken in mijn directe kring diverse mensen die er geen hebben :D
In mijn directe kring echt -niemand- die geen heeft.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202108617
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
Met. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er mensen zijn zonder. Echt serieus niet.
Mijn moeder heeft er geen. Want geen mobiele telefoon. Ik moet nog steeds gaan kijken hoe ik dat moet regelen…
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 10 november 2021 @ 11:04:06 #109
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202108626
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:01 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie mijn moeder heeft geen QR-code. Ze is wel ingeënt maar heeft geen smartphone en m'n vader moet nog een geprinte QR voor haar organiseren want ze is ook niet internet/telefoon/overheidvaardig genoeg om dat zelf te doen.
Mijn moeder had geen eigen smartphone; dus even een refurbished goedkoop ding besteld om e.e.a. op te zetten. Was in 2 dagen geregeld.
Inmiddels heeft ze een iPhone opgehaald "want o wat handig, een eigen telefoon, kan ik de kleinkinderen gewoon rechtsreeks bereiken".
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202108627
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:01 schreef fietsie het volgende:

[..]
In mijn directe kring echt -niemand- die geen heeft.
Fijn :P Maar als je het nieuws een beetje volgt weet je dat er ook mensen met een andere insteek zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202108632
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Mijn moeder heeft er geen. Want geen mobiele telefoon. Ik moet nog steeds gaan kijken hoe ik dat moet regelen…
Startpunt: https://coronacheck.nl/nl(...)papieren-testbewijs/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 11:05:20 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202108642
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Mijn moeder heeft er geen. Want geen mobiele telefoon. Ik moet nog steeds gaan kijken hoe ik dat moet regelen…
https://coronacheck.nl/nl/print/
Inloggen
Pdf downloaden
Klaar ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 10 november 2021 @ 11:05:52 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202108645
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Fijn :P Maar als je het nieuws een beetje volgt weet je dat er ook mensen met een andere insteek zijn.
Die mensen houd ik heel bewust ver weg, en ik heb er ook een heel heldere mening over.
We zijn in dit land compleet losgeslagen in het vrij uitdelen van rechten, zonder grondig te timmeren aan plichten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 10 november 2021 @ 11:06:27 #114
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202108655
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Mijn moeder heeft er geen. Want geen mobiele telefoon. Ik moet nog steeds gaan kijken hoe ik dat moet regelen…
https://www.refurbished.nl/samsung/galaxy-a3/16gb-blauw-2015

90,- met 3 jaar garantie. Gelijk DigID bij de hand want dat gaat in de zorg steeds vaker nodig zijn.
(Om er zo veel mogelijk aan te kunnen verdienen gaat dat nog andere naampjes krijgen, maar t blijft hetzelfde en nodig)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202108664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:04 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mijn moeder had geen eigen smartphone; dus even een refurbished goedkoop ding besteld om e.e.a. op te zetten. Was in 2 dagen geregeld.
Inmiddels heeft ze een iPhone opgehaald "want o wat handig, een eigen telefoon, kan ik de kleinkinderen gewoon rechtsreeks bereiken".
Mijne zou echt kwaad worden als we dat zouden doen. Ze wordt er niet graag mee geconfronteerd dat de technologie sinds begin jaren 90 veranderd is. Ze weigert bijvoorbeeld ook om foto's te bekijken op iemands tablet of telefoon en gaat in de auto altijd zitten ruziën met Google Maps.
  woensdag 10 november 2021 @ 11:07:59 #116
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202108671
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mijne zou echt kwaad worden als we dat zouden doen. Ze wordt er niet graag mee geconfronteerd dat de technologie sinds begin jaren 90 veranderd is. Ze weigert bijvoorbeeld ook om foto's te bekijken op iemands tablet of telefoon en gaat in de auto altijd zitten ruziën met Google Maps.
Niemand hoeft haar toch te vertellen dat ie van haar is? Gewoon in de kast leggen en meepakken voor wanneer nodig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202108673
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
Die mensen houd ik heel bewust ver weg, en ik heb er ook een heel heldere mening over.
We zijn in dit land compleet losgeslagen in het vrij uitdelen van rechten, zonder grondig te timmeren aan plichten.
Mooi standpunt. Beetje lastig als je met een niet-gevaccineerde moet samenwerken.
Ik zoek de discussie niet op. Leven en laten leven.

En blijf uit mijn buurt, vooral voor je eigen bescherming als niet-gevaccineerde.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202108681
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mijne zou echt kwaad worden als we dat zouden doen. Ze wordt er niet graag mee geconfronteerd dat de technologie sinds begin jaren 90 veranderd is. Ze weigert bijvoorbeeld ook om foto's te bekijken op iemands tablet of telefoon en gaat in de auto altijd zitten ruziën met Google Maps.
Sorry, ik moest heel hard lachen _O- _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202108686
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:07 schreef fietsie het volgende:

[..]
Niemand hoeft haar toch te vertellen dat ie van haar is? Gewoon in de kast leggen en meepakken voor wanneer nodig.
Dan zie ik er de meerwaarde niet van t.o.v. een vodje papier wat ze in haar portemonnee kan stoppen. ;)
  woensdag 10 november 2021 @ 11:09:08 #120
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202108688
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mooi standpunt. Beetje lastig als je met een niet-gevaccineerde moet samenwerken.
Ik zoek de discussie niet op. Leven en laten leven.

En blijf uit mijn buurt, vooral voor je eigen bescherming als niet-gevaccineerde.
Het team waar ik in werk was daar heel eenduidig in; iedereen is gezamenlijk gevaccineerd, en binnen de overlegruimte is het afstand houden en anders vertrekt het team als 1 persoon uit de ruimte.
En nee daar heeft de werkgever geen vinger in; dat was een zonder enig overleg genomen collectief standpunt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202108702
Je kunt je pdf'je via http://coronacheck.nl/print ook gewoon op je eigen telefoon opslaan natuurlijk, als het is voor situaties waar je zelf ook bij bent. Niet in de app, daar kan maar 1 bewijs in, maar wel gewoon als pdf.
pi_202108711
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Sorry, ik moest heel hard lachen _O- _O-
We hebben ook echt tot 2015 of zo nog MS-DOS op de computer gedraaid omdat ze daarmee om kon gaan maar driftbuien kreeg van Windows XP _O-

Inmiddels hebben we haar wel zover dat ze Windows 10 gebruikt, ze is zowaar in staat om e-mail te lezen en sturen. De mail moet wel in hetzelfde lettertype als waarin ze vroeger altijd typte _O-
  woensdag 10 november 2021 @ 11:13:55 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202108762
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]
We hebben ook echt tot 2015 of zo nog MS-DOS op de computer gedraaid omdat ze daarmee om kon gaan maar driftbuien kreeg van Windows XP _O-

Inmiddels hebben we haar wel zover dat ze Windows 10 gebruikt, ze is zowaar in staat om e-mail te lezen en sturen. De mail moet wel in hetzelfde lettertype als waarin ze vroeger altijd typte _O-
Nou moet ik eerlijk toegeven dat het standaard scherm en de standaard layout van de allernieuwste Outlook bij vrijwel iedereen zenuwticks kan veroorzaken.
En eindeloze speurtochten naar "de rest van de email" en zo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 10 november 2021 @ 11:15:05 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108779
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hun code klopte wel. En blijkt dus inderdaad niet tijdelijk op rood gezet te kunnen worden. Ging om de NL code die idd alleen de vaccinaties registreert.
Desinformatie :')
Je laatste zin snap ik niet.

Maar er was dus geen sprake van een rood kruis, alleen een vermoeden dat er een rood kruis zou komen begrijp ik? _O-
Lekker bezig mensen :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202108787
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:13 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nou moet ik eerlijk toegeven dat het standaard scherm en de standaard layout van de allernieuwste Outlook bij vrijwel iedereen zenuwticks kan veroorzaken.
En eindeloze speurtochten naar "de rest van de email" en zo.
Ik heb zelf Thunderbird. Erg basic, maar wel overzichtelijk en ook makkelijk om dingen zelf in te stellen. Ik snap de mappenstructuur goed dus ik kan makkelijk een backup maken.
  woensdag 10 november 2021 @ 11:16:30 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108795
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Fijn :P Maar als je het nieuws een beetje volgt weet je dat er ook mensen met een andere insteek zijn.
Of andere mogelijkheden ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 november 2021 @ 11:18:26 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108820
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:10 schreef Myraela het volgende:
Je kunt je pdf'je via http://coronacheck.nl/print ook gewoon op je eigen telefoon opslaan natuurlijk, als het is voor situaties waar je zelf ook bij bent. Niet in de app, daar kan maar 1 bewijs in, maar wel gewoon als pdf.
Dit is ideaal ja

Want ik was even vergeten dat in Zwitserland mijn internet niet werkt op mijn telefoon. Dus toen werkte de app niet :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 november 2021 @ 11:18:51 #128
63722 z80
I fink you freaky
pi_202108827
Voor de liefhebber hier af te halen. Een wollen dekbed, zomer+herfst deel wat met een rits aan elkaar kan als winter. 200*220 groot slechts 1 nacht op bed gelegen.

Voor mij niet het juiste dekbed. Valt niet om me heen.
Nu een veren/dons dekbed gehaald in Duitsland. Die wel dat doet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202108832
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het team waar ik in werk was daar heel eenduidig in; iedereen is gezamenlijk gevaccineerd, en binnen de overlegruimte is het afstand houden en anders vertrekt het team als 1 persoon uit de ruimte.
En nee daar heeft de werkgever geen vinger in; dat was een zonder enig overleg genomen collectief standpunt.

Maar goed dat de werkgever erbuiten is gebleven. Want vragen over vaccinatiestatus mogen niet gesteld worden aan werknemers. Al is dat bij jouw baas wellicht anders, omdat die de vaccinaties ook verstrekte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202108844
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar goed dat de werkgever erbuiten is gebleven. Want vragen over vaccinatiestatus mogen niet gesteld worden aan werknemers. Al is dat bij jouw baas wellicht anders, omdat die de vaccinaties ook verstrekte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik ook lastig vinden :{
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 11:20:35 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202108855
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:13 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nou moet ik eerlijk toegeven dat het standaard scherm en de standaard layout van de allernieuwste Outlook bij vrijwel iedereen zenuwticks kan veroorzaken.
En eindeloze speurtochten naar "de rest van de email" en zo.
De zoekfunctie is ook echt slecht in Outlook, vinden we hier.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202108857
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Je laatste zin snap ik niet.

Maar er was dus geen sprake van een rood kruis, alleen een vermoeden dat er een rood kruis zou komen begrijp ik? _O-
Lekker bezig mensen :+
Heb mijn ouders maar even gebeld net.
Blijkbaar heeft mijn vader gevraagd tijdens het contact-na-besmetting gesprek wat er met die QR code gebeurde. Waarop de medewerker zei dat die gedeactiveerd zou worden tot de quarantaine periode voorbij was. Dus :7

Tijdens quarantaine hebben ze de code niet gecheckt. En ik ging dat zeker niet doen bij het stelletje melaatsen :P Daarna een keer de scanner er tegenaan gehouden: groen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 november 2021 @ 11:21:06 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202108863
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar goed dat de werkgever erbuiten is gebleven. Want vragen over vaccinatiestatus mogen niet gesteld worden aan werknemers.
Dat gebeurde ook netjes, maar tijdens de aankondiging van de planning was iedereen daar direct helder in naar elkaar: we gaan gezamenlijk (en hebben ook op t zelfde tijdstip gepland).
Nieuwe mensen komen er toch niet binnen, want voor de geboden salarissen wil geen kop aan de slag nu.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 10 november 2021 @ 11:21:55 #134
63722 z80
I fink you freaky
pi_202108874
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Dit is ideaal ja

Want ik was even vergeten dat in Zwitserland mijn internet niet werkt op mijn telefoon. Dus toen werkte de app niet :')
Het grootste probleem van de app. Verplicht een data verbinding nodig. En dat is niet handig.
De QR, zowel de NL als de internationale, op papier en als pdf op de telefoon.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 10 november 2021 @ 11:22:54 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108882
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar goed dat de werkgever erbuiten is gebleven. Want vragen over vaccinatiestatus mogen niet gesteld worden aan werknemers. Al is dat bij jouw baas wellicht anders, omdat die de vaccinaties ook verstrekte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedrijfsarts mag het vragen, maar niet meedelen met de werkgever

Ookal is tot op heden de kans groter dat een ongevaccineerde besmet wordt en corona ronddeelt dan bij een gevaccineerde, het is geen garantie ofzo natuurlijk.
Er is behoorlijk en steeds meer overdracht vanuit gevaccineerden. Dus ik snap de schuldgeving richting mensen die geen vaccinaties hebben niet zo eigenlijk

QR voor werk zal er vast snel aan komen denk ik, als dat juridisch geregeld is. Dan zul je iets meer gemorrel gaan horen denk ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202108887
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat gebeurde ook netjes, maar tijdens de aankondiging van de planning was iedereen daar direct helder in naar elkaar: we gaan gezamenlijk (en hebben ook op t zelfde tijdstip gepland).
Nieuwe mensen komen er toch niet binnen, want voor de geboden salarissen wil geen kop aan de slag nu.
Mooi als je daar eenduidig in staat. Één van mijn zorg collega’s is niet gevaccineerd. Van sommigen weet ik dat ze het wel zijn, van anderen: geen idee.
Ik ga er tegenwoordig niet al te makkelijk vanuit dat iedereen wel zo zal denken als ik denk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202108895
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:18 schreef Molo het volgende:

Dit is ideaal ja

Want ik was even vergeten dat in Zwitserland mijn internet niet werkt op mijn telefoon. Dus toen werkte de app niet :')
Vreemd! Ik dacht dat de app wel gewoon werkte zonder internetverbinding. Als je de QR-code al had opgehaald. Maar ik heb hem voor de zekerheid ook inderdaad. :D
  woensdag 10 november 2021 @ 11:25:09 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108907
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Heb mijn ouders maar even gebeld net.
Blijkbaar heeft mijn vader gevraagd tijdens het contact-na-besmetting gesprek wat er met die QR code gebeurde. Waarop de medewerker zei dat die gedeactiveerd zou worden tot de quarantaine periode voorbij was. Dus :7

Tijdens quarantaine hebben ze de code niet gecheckt. En ik ging dat zeker niet doen bij het stelletje melaatsen :P Daarna een keer de scanner er tegenaan gehouden: groen.
Vanwaar je belronde dan alsnog? :?


En in het GGD systeem ga je wel op code 'red alert, positief getest'. Dat wel.
En zonder vaccinaties natuurlijk ook een rood kruis op basis van je QR code, maar goed. Verwarring alom dus :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 november 2021 @ 11:26:44 #139
63722 z80
I fink you freaky
pi_202108928
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:24 schreef Myraela het volgende:

[..]
Vreemd! Ik dacht dat de app wel gewoon werkte zonder internetverbinding. Als je de QR-code al had opgehaald. Maar ik heb hem voor de zekerheid ook inderdaad. :D
Er zijn mensen waarbij de code 3 dagen blijft werken, tenminste dat zeggen ze. Zelf ben ik er achter dat als de app afgesloten wordt en opnieuw gestart deze een data verbinding nodig heeft om de QR te laten zien.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202108933
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:10 schreef Myraela het volgende:
Je kunt je pdf'je via http://coronacheck.nl/print ook gewoon op je eigen telefoon opslaan natuurlijk, als het is voor situaties waar je zelf ook bij bent. Niet in de app, daar kan maar 1 bewijs in, maar wel gewoon als pdf.
Meteen gedaan ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 november 2021 @ 11:27:13 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108934
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:21 schreef z80 het volgende:

[..]
Het grootste probleem van de app. Verplicht een data verbinding nodig. En dat is niet handig.
De QR, zowel de NL als de internationale, op papier en als pdf op de telefoon.
Hij heeft niet continu verbinding nodig. Maar wel af en toe.
En zal dus net zijn op moment dat je daar staat....
Tsja, dat is onhandig idd

quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:24 schreef Myraela het volgende:

[..]
Vreemd! Ik dacht dat de app wel gewoon werkte zonder internetverbinding. Als je de QR-code al had opgehaald. Maar ik heb hem voor de zekerheid ook inderdaad. :D
Nope, helaas..
Communicatie daarover zou ook wel wat helderder mogen wmb
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202108944
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:27 schreef Molo het volgende:

Communicatie daarover zou ook wel wat helderder mogen wmb
Communicatie overal over zou wel wat helderder mogen.
  woensdag 10 november 2021 @ 11:32:44 #143
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202109006
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:12 schreef Molo het volgende:
Hè wat shit @:gcjoel! :(

Kun je cancellen en omboeken ofzo? ;(
Ja precies tot en met vandaag, dus we zijn nu als een gek aan het omboeken naar maart.
Dat is nog een schrale troost. ;(
pi_202109027
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja precies tot en met vandaag, dus we zijn nu als een gek aan het omboeken naar maart.
Dat is nog een schrale troost. ;(
Oh wow, ik wil niet zeggen dat het mazzel is. Maar dat maakt het wel een net iets minder grote domper..
  woensdag 10 november 2021 @ 11:35:06 #145
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202109048
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:52 schreef Myraela het volgende:
Ik ga dit weekend weer lekker kneuterig koekjes versieren. Nu al zin in.
Goed idee, nu ik binnen moet blijven.
Wat voor icing gebruik jij? Ik wil ook van die mooie koekjes maken!
pi_202109062
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Vanwaar je belronde dan alsnog? :?


En in het GGD systeem ga je wel op code 'red alert, positief getest'. Dat wel.
En zonder vaccinaties natuurlijk ook een rood kruis op basis van je QR code, maar goed. Verwarring alom dus :T
Mijn ouders vertelden vorige week dat hun app code op rood ging. Had de GGD gezegd.
Ik ga volgende week met tante uit eten (hoop ik, haar smaak is weg…) die dus net ook Corona heeft gehad en alleen een papieren code heeft.

Mijn gedachten: haar QR wordt ook tijdelijk gestopt, in de app kun je synchroniseren, papier kan dat niet. Dus mogelijk is haar papier niet meer geldig. Ik wilde een 80++ niet zelf laten bellen dus ben ik dat gaan doen.
Na het verspilde half uur kwam ik hier mopperen, terwijl ik meteen terugbelde. Maar hoorde onder het bellen van jou en Myreala dat die opschorting niet klopte. Werd bevestigd aan de telefoon.

Toen mijn ouders gebeld met dat verhaal, en die bevestigden mij dat op hun vraag hierover de GGD medewerker vol vertrouwen zei dat de code opgeschort werd. Desinformatie/miscommunicatie dus.
Die zal het over het GGD rode kruis hebben gehad, terwijl mijn ouders vroegen naar de QR code.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202109070
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Goed idee, nu ik binnen moet blijven.
Wat voor icing gebruik jij? Ik wil ook van die mooie koekjes maken!
Royal icing: https://www.laurasbakery.nl/recept-royal-icing/
Ik gebruik ook haar suikerkoekjes recept altijd: https://www.laurasbakery.nl/recept-suikerkoekjes/

Ik voeg wel vaak nog een smaakmaker toe aan de koekjes en wat grof zeezout. Ik ga nu denk ik weer gewoon voor koek- en speculaaskruiden.
  woensdag 10 november 2021 @ 11:39:08 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109098
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:28 schreef Myraela het volgende:

[..]
Communicatie overal over zou wel wat helderder mogen.
Yep ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 november 2021 @ 11:39:39 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109106
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja precies tot en met vandaag, dus we zijn nu als een gek aan het omboeken naar maart.
Dat is nog een schrale troost. ;(
Nou, dat is idd echt enige lichtpuntje zeg

En dan dubbel zo hard ervan genieten dan!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 november 2021 @ 11:40:56 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109122
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mijn ouders vertelden vorige week dat hun app code op rood ging. Had de GGD gezegd.
Ik ga volgende week met tante uit eten (hoop ik, haar smaak is weg…) die dus net ook Corona heeft gehad en alleen een papieren code heeft.

Mijn gedachten: haar QR wordt ook tijdelijk gestopt, in de app kun je synchroniseren, papier kan dat niet. Dus mogelijk is haar papier niet meer geldig. Ik wilde een 80++ niet zelf laten bellen dus ben ik dat gaan doen.
Na het verspilde half uur kwam ik hier mopperen, terwijl ik meteen terugbelde. Maar hoorde onder het bellen van jou en Myreala dat die opschorting niet klopte. Werd bevestigd aan de telefoon.

Toen mijn ouders gebeld met dat verhaal, en die bevestigden mij dat op hun vraag hierover de GGD medewerker vol vertrouwen zei dat de code opgeschort werd. Desinformatie/miscommunicatie dus.
Die zal het over het GGD rode kruis hebben gehad, terwijl mijn ouders vroegen naar de QR code.
O+ O+ :D

Nooooooit boomers geloven over IT shizzle.

Mijn moeder beweert al jaren stellig dat ze haar documenten in Word opslaat O+
Bijvoorbeeld
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 november 2021 @ 11:42:00 #151
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202109132
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Nou, dat is idd echt enige lichtpuntje zeg

En dan dubbel zo hard ervan genieten dan!
Ja kan nog paar maanden extra sparen, ik ga echt alles eten en drinken! haha
  woensdag 10 november 2021 @ 11:42:57 #152
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202109143
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:36 schreef Myraela het volgende:

[..]
Royal icing: https://www.laurasbakery.nl/recept-royal-icing/
Ik gebruik ook haar suikerkoekjes recept altijd: https://www.laurasbakery.nl/recept-suikerkoekjes/

Ik voeg wel vaak nog een smaakmaker toe aan de koekjes en wat grof zeezout. Ik ga nu denk ik weer gewoon voor koek- en speculaaskruiden.
Thanks ik ga eiwitpoeder zoeken!
pi_202109188
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:42 schreef gcjoel het volgende:
Thanks ik ga eiwitpoeder zoeken!
Je kunt het ook met gepasteuriseerde eiwitten doen, maar ik heb standaard zo'n doosje poeder in huis.
pi_202109244
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:40 schreef Molo het volgende:

[..]
O+ O+ :D

Nooooooit boomers geloven over IT shizzle.

Mijn moeder beweert al jaren stellig dat ze haar documenten in Word opslaat O+
Bijvoorbeeld
QFT.
Spoilers!
  woensdag 10 november 2021 @ 11:53:18 #155
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202109267
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
QFT.
Bill Gates is een boomer…
Siesta & Fiesta!
pi_202109271
Jommes waar is mn cakeblik :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 10 november 2021 @ 11:54:49 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202109290
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jommes waar is mn cakeblik :')
Daar liggen de chocoladekruidnootjes toch in ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202109298
Oeh, chocolade kruidnoten. :9
pi_202109301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jommes waar is mn cakeblik :')
Bovenin een hoog keukenkastje, klaar om op je hoofd te vallen zodra je een ander bakblik probeert te pakken. :Y
  woensdag 10 november 2021 @ 11:57:13 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202109311
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Bovenin een hoog keukenkastje, klaar om op je hoofd te vallen zodra je een ander bakblik probeert te pakken. :Y
Met iets puntigs erin wat dan zo lekker op je dak landt als je het blik met je vingertoppen weet op te vissen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202109325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:57 schreef fietsie het volgende:

[..]
Met iets puntigs erin wat dan zo lekker op je dak landt als je het blik met je vingertoppen weet op te vissen...
En daarna een klap na van de deegroller die erachteraan was komen rollen.
pi_202109330
Ik heb geen kruidnooitjes aangezien ik in afvalmodus ben :'( Het is niet in de hoge kast, niet in de 2 verhuizdozen vol keukenspullen die ik nog had staan :')

De HEMA kan ik bijnnnaaaa zien vanaf hier :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 10 november 2021 @ 12:00:22 #163
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202109355
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb geen kruidnooitjes aangezien ik in afvalmodus ben :'( Het is niet in de hoge kast, niet in de 2 verhuizdozen vol keukenspullen die ik nog had staan :')

De HEMA kan ik bijnnnaaaa zien vanaf hier :')
Kijk, ideaal, dan kan je ook gelijk een zak Kikkers en Muizen meenemen, naast die chocoladekruidnoten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 10 november 2021 @ 12:00:32 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109357
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:53 schreef Bramito het volgende:

[..]
Bill Gates is een boomer…
Ja ok, er zijn er zat die best bij de pinken zijn. Maar gemiddeld... Pfoe

Buiten boomers trouwens zat mensen. De domheid van volk is ongekend en van alle tijden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 november 2021 @ 12:01:11 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109366
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]
En daarna een klap na van de deegroller die erachteraan was komen rollen.
En een snee in je poot omdat een onverlaat de dunschiller in het cakeblik had opgeborgen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202109369
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:00 schreef Molo het volgende:

[..]
De domheid van volk is ongekend en van alle tijden
QFT
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 10 november 2021 @ 12:05:59 #167
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202109430
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:40 schreef Molo het volgende:

[..]
O+ O+ :D

Nooooooit boomers geloven over IT shizzle.

Mijn moeder beweert al jaren stellig dat ze haar documenten in Word opslaat O+
Bijvoorbeeld
De Boomers en de grootste generatie hebben IT bedacht, het hele concept van Computers bedacht, CPUs ontworpen, Besturingssystemen bedacht en geschreven.
pi_202109432
Boomer be like :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 10 november 2021 @ 12:07:04 #169
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202109437
Hele begrip boomer wordt net zo verkeerd benut als juppie.
pi_202109438
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:00 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja ok, er zijn er zat die best bij de pinken zijn. Maar gemiddeld... Pfoe

Buiten boomers trouwens zat mensen. De domheid van volk is ongekend en van alle tijden
Amen to that.

Running gag bij mijn vriendin en mij: bij onze vereniging zitten stuk voor stuk intelligente mensen. HBO opgeleid, eigen bedrijf etc. Maar zet ze bij elkaar en het gezamelijke IQ maakt een duikvlucht naar meercellige amoebe :') Echt, ik plan NOOOOOIT meer een meerdaagse vakantie met/voor ze!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 november 2021 @ 12:07:18 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109440
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
De Boomers en de grootste generatie hebben IT bedacht, het hele concept van Computers bedacht, CPUs ontworpen, Besturingssystemen bedacht en geschreven.
Besturingssystemen met een hoofdletter nog wel

Je hoeft niet zo defensief te doen hoor Piet :P
Zie mijn post na de boomerpost ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 november 2021 @ 12:08:04 #172
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202109450
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:07 schreef Molo het volgende:

[..]
Besturingssystemen met een hoofdletter nog wel
Ja, ik ben al te lang in Duitsland.
pi_202109452
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ja, ik ben al te lang in Duitsland.
Ik wou net vragen of je in Duitsland zat inderdaad. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202109456
En nu ga ik twee pannetjes soep koken :9
Lees: twee K&K pakketten die ik met korting heb gekocht, moeten vandaag ‘op’.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 november 2021 @ 12:09:10 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202109463
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
En nu ga ik twee pannetjes soep koken :9
Lees: twee K&K pakketten die ik met korting heb gekocht, moeten vandaag ‘op’.
Maar nog net niet van die Unox blikzakken?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 10 november 2021 @ 12:09:37 #176
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202109470
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Amen to that.

Running gag bij mijn vriendin en mij: bij onze vereniging zitten stuk voor stuk intelligente mensen. HBO opgeleid, eigen bedrijf etc. Maar zet ze bij elkaar en het gezamelijke IQ maakt een duikvlucht naar meercellige amoebe :') Echt, ik plan NOOOOOIT meer een meerdaagse vakantie met/voor ze!
Herkenbaar, meeste zijn zelfs niet in staat te rekenen, heb het geeneens over hogere wiskunde, nee, gewoon rekenen.
  woensdag 10 november 2021 @ 12:09:44 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109472
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hele begrip boomer wordt net zo verkeerd benut als juppie.
Het verschil met oudere generaties is vooral dat de boomers schijteigenwijs zijn, de wereld soms niet meer kunnen volgen maar nog wel zeggenschap willen over álles.

Leg je gewoon eens neer bij het ouder worden en haak af op sommige onderwerpen, en vraag en accepteer gewoon eens hulp
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202109480
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
En nu ga ik twee pannetjes soep koken :9
Lees: twee K&K pakketten die ik met korting heb gekocht, moeten vandaag ‘op’.
Volgens de verpakking op, of echt op? Die maaltijdpakketten blijven bij mij altijd nog lang vers.
pi_202109481
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hele begrip boomer wordt net zo verkeerd benut als juppie.
Alleen boomers gebruiken het woord yup nog.
Spoilers!
  woensdag 10 november 2021 @ 12:11:06 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109485
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Alleen boomers gebruiken het woord yup nog.
Ik ook :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202109494
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Herkenbaar, meeste zijn zelfs niet in staat te rekenen, heb het geeneens over hogere wiskunde, nee, gewoon rekenen.
Want hoofdrekenen is de Heilige Graal en de oplossing voor alles.

Aldus Boomers.

Maar ik gebruik daar 9 van de 10x gewoon een rekenmachine/mobiel voor. Ik maak immers ook gebruik van e-mailverkeer/whatsappjes, i.p.v. postduiven en rooksignalen.

:D
  woensdag 10 november 2021 @ 12:12:52 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109502
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:10 schreef Myraela het volgende:

[..]
Volgens de verpakking op, of echt op? Die maaltijdpakketten blijven bij mij altijd nog lang vers.
Ik kocht vanmorgen crème fraiche uit de opruimbak van de Lidl.

Attendeerde de kassameneer me erop dat ie tot gisteren houdbaar waren. Dus ik zei dat me dat niet boeide want gebruik het nog rustig tot drie weken na de datum.
Hij lachen, mens achter me in de rij helemaal geshockeerd reageren _O-

Kan makkelijk vaak ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202109511
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik kocht vanmorgen crème fraiche uit de opruimbak van de Lidl.

Attendeerde de kassameneer me erop dat ie tot gisteren houdbaar waren. Dus ik zei dat me dat niet boeide want gebruik het nog rustig tot drie weken na de datum.
Hij lachen, mens achter me in de rij helemaal geshockeerd reageren _O-

Kan makkelijk vaak ja
Die opruimbakken van de Lidl zijn wel top. Ik kan er echt niet voorbij zonder te kijken of er nog iets ligt. :D
pi_202109516
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik kocht vanmorgen crème fraiche uit de opruimbak van de Lidl.

Attendeerde de kassameneer me erop dat ie tot gisteren houdbaar waren. Dus ik zei dat me dat niet boeide want gebruik het nog rustig tot drie weken na de datum.
Hij lachen, mens achter me in de rij helemaal geshockeerd reageren _O-

Kan makkelijk vaak ja
Wel netjes dat 'ie je er even op wees. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 10 november 2021 @ 12:15:42 #185
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202109526
Boomers - geboren tussen 1946 en 1964, hippies en wannebee hippies
  woensdag 10 november 2021 @ 12:16:09 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109533
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Wel netjes dat 'ie je er even op wees. :Y
Ja absurd hè :D

Ik vroeg het aan hem, of hij dat hopelijk niet bij iedereen deed. Hij lachen, maar hij had zelf dat vak twee dagen terug gevuld en de datum onthouden, dus vroeg zich af of dit een nieuwe lading was of de verkeerde oude nog.
Alsnog absurd eigenlijk, dat je dat onthoudt _O-

Mijn Lidl O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202109534
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:11 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ook :P
Omarm je innerlijke boomer O+

Maar even serieus, wij hebben natuurlijk veel particuliere klanten die geholpen moeten worden met hun computerproblemen. Jongere mensen hebben gewoon geen interesse en zijn vaak te lui om zich er in te verdiepen. Bejaarden zijn vaak geïnteresseerd maar beseffen dat ze vergeetachtig zijn en willen daarom vaak 100 keer uitleg over hetzelfde, gewoon voor de zekerheid.
Maar die boomers zijn toch in heel veel gevallen wel bijzondere gevallen hoor. Als ze je hulp nodig hebben, gaan zij je vertellen hoe je je werk moet doen en dat ze het echt allemaal wel weten :') Ondertussen zijn ze ook behoorlijk vergeetachtig en is 80% van de kennis eigenlijk klok-klepel-wijsheid via het neefje van de buurman.
Spoilers!
  woensdag 10 november 2021 @ 12:16:47 #188
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202109538
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Want hoofdrekenen is de Heilige Graal en de oplossing voor alles.

Aldus Boomers.

Maar ik gebruik daar 9 van de 10x gewoon een rekenmachine/mobiel voor. Ik maak immers ook gebruik van e-mailverkeer/whatsappjes, i.p.v. postduiven en rooksignalen.

:D
Heb het niet over hoofdrekenen, rekenen, met papier en pen, hoofd of zelfs in Excel.
  woensdag 10 november 2021 @ 12:17:42 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109548
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Omarm je innerlijke boomer O+

Maar even serieus, wij hebben natuurlijk veel particuliere klanten die geholpen moeten worden met hun computerproblemen. Jongere mensen hebben gewoon geen interesse en zijn vaak te lui om zich er in te verdiepen. Bejaarden zijn vaak geïnteresseerd maar beseffen dat ze vergeetachtig zijn en willen daarom vaak 100 keer uitleg over hetzelfde, gewoon voor de zekerheid.
Maar die boomers zijn toch in heel veel gevallen wel bijzondere gevallen hoor. Als ze je hulp nodig hebben, gaan zij je vertellen hoe je je werk moet doen en dat ze het echt allemaal wel weten :') Ondertussen zijn ze ook behoorlijk vergeetachtig en is 80% van de kennis eigenlijk klok-klepel-wijsheid via het neefje van de buurman.
Nou, ja, exact dát dus
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202109591
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja absurd hè :D

Ik vroeg het aan hem, of hij dat hopelijk niet bij iedereen deed. Hij lachen, maar hij had zelf dat vak twee dagen terug gevuld en de datum onthouden, dus vroeg zich af of dit een nieuwe lading was of de verkeerde oude nog.
Alsnog absurd eigenlijk, dat je dat onthoudt _O-

Mijn Lidl O+
:D

Dat van die data zou ik ook kunnen zijn trouwens, als iets me om wat voor reden dan ook opvalt, blijft het plakken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202109596
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Want hoofdrekenen is de Heilige Graal en de oplossing voor alles.

Aldus Boomers.

Maar ik gebruik daar 9 van de 10x gewoon een rekenmachine/mobiel voor. Ik maak immers ook gebruik van e-mailverkeer/whatsappjes, i.p.v. postduiven en rooksignalen.

:D
MaAR cANdaAsjE Je kUNt NIeT RekENENen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202109607
Boomers laten ook nooit iets gaan, blijven er maar over doormekkeren :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202109612
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Heb het niet over hoofdrekenen, rekenen, met papier en pen, hoofd of zelfs in Excel.
Maar Excel of de rekenmachine op je telefoon (of voor mijn part Excel op je telefoon) is dan toch één pot nat? :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202109614
Waarom zei niemand dat het cakeblik in mn piratenvak zat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202109621
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zei niemand dat het cakeblik in mn piratenvak zat?
y'arrr?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202109627
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
y'arrr?
YAAAARRRRRRR!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 10 november 2021 @ 12:23:40 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109628
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
:D

Dat van die data zou ik ook kunnen zijn trouwens, als iets me om wat voor reden dan ook opvalt, blijft het plakken. :')
Dromen over crème fraiche data _O_ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 november 2021 @ 12:23:41 #198
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202109630
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zei niemand dat het cakeblik in mn piratenvak zat?
De Kakatoe zat er op de kakken in zijn kooi?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202109637
Ik ben benieuwd hoe ik ben als ik de 60-70 gepasseerd ben. Ik had me altijd voorgenomen om helemaal bij de tijd te blijven. Ondertussen wil ik niet eens weten wat er op TikTok gebeurt en ik ren bijkans gillend de winkel uit als ergens Qmusic aan staat.
Spoilers!
  woensdag 10 november 2021 @ 12:24:56 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ik ben als ik de 60-70 gepasseerd ben. Ik had me altijd voorgenomen om helemaal bij de tijd te blijven. Ondertussen wil ik niet eens weten wat er op TikTok gebeurt en ik ren bijkans gillend de winkel uit als ergens Qmusic aan staat.
Hahaha nu al mislukt *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 november 2021 @ 12:25:29 #201
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202109655
Moet je voor de gein eens puber playlists in Spotify openen... criminaliteit prekende spraakgebrekfiguren die daar nog geld door ontvangen ook springen je om de oren.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202109671
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:24 schreef Molo het volgende:

[..]
Hahaha nu al mislukt *O*
Nogal ja :D Misschien moet ik iets beter mijn best doen. Of mijn innerlijke bejaarde omarmen.
Spoilers!
pi_202109678
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:10 schreef Myraela het volgende:

[..]
Volgens de verpakking op, of echt op? Die maaltijdpakketten blijven bij mij altijd nog lang vers.
Volgens de verpakking en met voorgesneden groenten (want zulke luie pakketten zijn het) wacht ik er niet te lang mee. Eentje was gisteren al op de datum.


Mezelf verwend bij de appie met mijn vega inkopen kortingskaart.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202109690
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Heb het niet over hoofdrekenen, rekenen, met papier en pen, hoofd of zelfs in Excel.
Ahw, dan ben je wel een uitzondering. God wat veel mensen die ik heb ontmoet die er prat op gingen dat ze zo geweldig konden hoofdrekenen en dat het een schande was dat 'wij' (de jeugd) dat niet meer konden. :')

Ik ken trouwens genoeg toffe mensen uit de boomer-generatie. Gelukkig :)
Maar ook gekeken naar het werk; het zijn vrijwel altijd de boomers waar er serieus enorm gezeik mee is. Veel eisen, want zij hebben dit en dat allemaal wel niet opgebouwd en dus hebben ze er RECHT op. (Hai Karen!).

En van die hippie mentaliteit is ook weinig meer te bespeuren bij de meesten. Dat merk ik dan wel weer tijdens demonstraties/acties. Of het nu over de enorme klimaatcrisis of het woonprotest gaat; de grootste groep die er NIET is, en de struisvogel uithangt, is boomer. Echt, die zijn op je handen te tellen. Andere generaties zijn er veel meer, en dan niet enkel de jongeren, maar ook de 70-80 plussers.
pi_202109708
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:25 schreef fietsie het volgende:
Moet je voor de gein eens puber playlists in Spotify openen... criminaliteit prekende spraakgebrekfiguren die daar nog geld door ontvangen ook springen je om de oren.
Uit onze tijd:
Spoilers!
  woensdag 10 november 2021 @ 12:29:35 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202109724
quote:
Dat was kunst, net als Wolfenstein 3D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202109728
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zei niemand dat het cakeblik in mn piratenvak zat?
Je wat? :D :?
pi_202109758
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ik ben als ik de 60-70 gepasseerd ben. Ik had me altijd voorgenomen om helemaal bij de tijd te blijven. Ondertussen wil ik niet eens weten wat er op TikTok gebeurt en ik ren bijkans gillend de winkel uit als ergens Qmusic aan staat.
Maar pop-radio was altijd al matig.

* IJsdraakje kruipt weer terug in ooraids-niche
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 12:32:48 #209
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202109785
Jeej, motorlijst van het project is weer aangepast. Oftewel, weer heel veel lettertjes en cijfertjes controleren.
Maar ja, ¤172.000 is wel geld. Dus even controleren of deze definitieve versie nu echt goed is.

Collega zei net dat er vroeger best veel projecten waren met die waarde. Hele bedrijf is afgelopen jaar 3* over de kop gegaan.

Dus ik vind dat ik in december best wel een flinke stap mag maken qua loon :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202109792
In ander nieuws, we kunnen ruim 70% op onze overlijdensrisicoverzekering besparen :o

Op ANWB lidmaatschap 15 euro per jaar en de autoverzekering 22,50 per jaar.

Ik heb dit uit mijn hoofd berekend.
Spoilers!
pi_202109932
Ik scroll regelmatig door TikTok, ik ben nog jong.
pi_202110015
quote:
9s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:43 schreef Myraela het volgende:
Ik scroll regelmatig door TikTok, ik ben nog jong.
Ik ben 72, wat is dit?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 november 2021 @ 12:50:05 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202110018
quote:
9s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:43 schreef Myraela het volgende:
Ik scroll regelmatig door TikTok, ik ben nog jong.
Ik werd de content op een gegeven moment wel zat, na de 900ste identieke domme dansje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202110064
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Je wat? :D :?
Mijn piratenvak! Weer iets anders dan prison wallet *O*

Mijn stoelen hebben een verborgen opbergvak :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202110371
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ik ben als ik de 60-70 gepasseerd ben. Ik had me altijd voorgenomen om helemaal bij de tijd te blijven. Ondertussen wil ik niet eens weten wat er op TikTok gebeurt en ik ren bijkans gillend de winkel uit als ergens Qmusic aan staat.
De generatie kloof is real _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202110378
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:40 schreef Molo het volgende:

[..]
O+ O+ :D

Nooooooit boomers geloven over IT shizzle.

Mijn moeder beweert al jaren stellig dat ze haar documenten in Word opslaat O+
Bijvoorbeeld
Ik bel mijn boomer-vader gewoon hoor, als ik computervragen heb. Dit kan dan precies beargumenteren welke processor ik nodig heb O+ ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202110434
Toen het wintertijd werd, had m'n moeder een driftbui-momentje, want het lukte niet meer om haar horloge te verzetten. Ze liep met zo'n goedkoop klein digitaal horloge en de knopjes deden het niet meer. Maar tegenwoordig zijn er geen kleine digitale horloges meer te krijgen, ze was al naar alle juweliers in de stad geweest, en ze ging nooit van haar leven online een horloge bestellen want de pakketbezorgers worden uitgebuit, dus nu zou ze de rest van haar leven horlogeloos door het leven gaan want ze kan niet analoog klokkijken en de meneer op de markt had geweigerd om haar digitale fluthorloge te repareren (a.k.a. hij kon het niet, natuurlijk).

Nou had ik dus een klein digitaal horloge voor haar bij elkaar gegoogeld, m'n vader heeft de pagina voor haar geprint en ze is met die pagina naar een juwelier gewandeld die vervolgens dat horloge voor haar besteld heeft.

Belt ze vandaag, het horloge is te klein, ze heeft er een bril bij nodig, maar ze gaat nooit van haar leven een leesbril dragen want daar zal ze toch nooit aan kunnen wennen.

_O-
pi_202110436
Maar goed, ik vergeet regelmatig dat mijn vader een uitzondering is. Hoewel mijn moeder voor het dagelijks gebruik ook prima met allerhande elektronica overweg kan. Dat is wel een bizar verschil met mijn schoonouders die net met een vinger een whatsappje kunnen typen en inderdaad gierend eigenwijs zijn.

Maar goed, ik verbaas me net zo hard over al die begin-twintigers die gewoon geen tabellen kunnen opmaken in Word :? Ook DP d'r pet peeve geloof ik.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202110444
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:24 schreef Tele6 het volgende:
Toen het wintertijd werd, had m'n moeder een driftbui-momentje, want het lukte niet meer om haar horloge te verzetten. Ze liep met zo'n goedkoop klein digitaal horloge en de knopjes deden het niet meer. Maar tegenwoordig zijn er geen kleine digitale horloges meer te krijgen, ze was al naar alle juweliers in de stad geweest, en ze ging nooit van haar leven online een horloge bestellen want de pakketbezorgers worden uitgebuit, dus nu zou ze de rest van haar leven horlogeloos door het leven gaan want ze kan niet analoog klokkijken en de meneer op de markt had geweigerd om haar digitale fluthorloge te repareren (a.k.a. hij kon het niet, natuurlijk).

Nou had ik dus een klein digitaal horloge voor haar bij elkaar gegoogeld, m'n vader heeft de pagina voor haar geprint en ze is met die pagina naar een juwelier gewandeld die vervolgens dat horloge voor haar besteld heeft.

Belt ze vandaag, het horloge is te klein, ze heeft er een bril bij nodig, maar ze gaat nooit van haar leven een leesbril dragen want daar zal ze toch nooit aan kunnen wennen.

_O-
The enablement is high in this one...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202110449
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:24 schreef Clubsoda het volgende:
Maar goed, ik vergeet regelmatig dat mijn vader een uitzondering is. Hoewel mijn moeder voor het dagelijks gebruik ook prima met allerhande elektronica overweg kan. Dat is wel een bizar verschil met mijn schoonouders die net met een vinger een whatsappje kunnen typen en inderdaad gierend eigenwijs zijn.

Maar goed, ik verbaas me net zo hard over al die begin-twintigers die gewoon geen tabellen kunnen opmaken in Word :? Ook DP d'r pet peeve geloof ik.
BREEK ME DE BEK NIET OPEN CS!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202110458
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:24 schreef Tele6 het volgende:
Toen het wintertijd werd, had m'n moeder een driftbui-momentje, want het lukte niet meer om haar horloge te verzetten. Ze liep met zo'n goedkoop klein digitaal horloge en de knopjes deden het niet meer. Maar tegenwoordig zijn er geen kleine digitale horloges meer te krijgen, ze was al naar alle juweliers in de stad geweest, en ze ging nooit van haar leven online een horloge bestellen want de pakketbezorgers worden uitgebuit, dus nu zou ze de rest van haar leven horlogeloos door het leven gaan want ze kan niet analoog klokkijken en de meneer op de markt had geweigerd om haar digitale fluthorloge te repareren (a.k.a. hij kon het niet, natuurlijk).

Nou had ik dus een klein digitaal horloge voor haar bij elkaar gegoogeld, m'n vader heeft de pagina voor haar geprint en ze is met die pagina naar een juwelier gewandeld die vervolgens dat horloge voor haar besteld heeft.

Belt ze vandaag, het horloge is te klein, ze heeft er een bril bij nodig, maar ze gaat nooit van haar leven een leesbril dragen want daar zal ze toch nooit aan kunnen wennen.

_O-
....

wow

Wat zit je moeder zichzelf toch dwars. En haar omgeving. Is ze altijd zo geweest?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202110476
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:24 schreef Clubsoda het volgende:
Maar goed, ik vergeet regelmatig dat mijn vader een uitzondering is. Hoewel mijn moeder voor het dagelijks gebruik ook prima met allerhande elektronica overweg kan. Dat is wel een bizar verschil met mijn schoonouders die net met een vinger een whatsappje kunnen typen en inderdaad gierend eigenwijs zijn.

Maar goed, ik verbaas me net zo hard over al die begin-twintigers die gewoon geen tabellen kunnen opmaken in Word :? Ook DP d'r pet peeve geloof ik.
Ik typ (ok, soort van swype) ook met één vinger mijn whatsappjes :@ @Kreator heeft me dat nog echt gnuivend ingewreven.
pi_202110479
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
The enablement is high in this one...
Ik dacht, ik doe het ervoor als dat betekent dat ik de komende paar jaar niet iedere keer als het over tijd/horloges/klokken gaat datzelfde ding aan hoef te horen.
Ze gaat het ermee doen, ze zegt dat ze in goed licht het horloge wel kan lezen. *schouderophaal*
pi_202110483
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:24 schreef Tele6 het volgende:
Toen het wintertijd werd, had m'n moeder een driftbui-momentje, want het lukte niet meer om haar horloge te verzetten. Ze liep met zo'n goedkoop klein digitaal horloge en de knopjes deden het niet meer. Maar tegenwoordig zijn er geen kleine digitale horloges meer te krijgen, ze was al naar alle juweliers in de stad geweest, en ze ging nooit van haar leven online een horloge bestellen want de pakketbezorgers worden uitgebuit, dus nu zou ze de rest van haar leven horlogeloos door het leven gaan want ze kan niet analoog klokkijken en de meneer op de markt had geweigerd om haar digitale fluthorloge te repareren (a.k.a. hij kon het niet, natuurlijk).

Nou had ik dus een klein digitaal horloge voor haar bij elkaar gegoogeld, m'n vader heeft de pagina voor haar geprint en ze is met die pagina naar een juwelier gewandeld die vervolgens dat horloge voor haar besteld heeft.

Belt ze vandaag, het horloge is te klein, ze heeft er een bril bij nodig, maar ze gaat nooit van haar leven een leesbril dragen want daar zal ze toch nooit aan kunnen wennen.

_O-
Ik weet niet of dat typisch Boomer of gewoon jouw moeder is. Of gewoon beide _O- :'( :D :'(
pi_202110507
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
....

wow

Wat zit je moeder zichzelf toch dwars. En haar omgeving. Is ze altijd zo geweest?
Hersenletsel hè. Geen idee hoe ze voor haar ongeluk -- inmiddels 30 jaar geleden -- was.
Het is een vrij jammere combinatie van gebrek aan emotieregulatie, gebrek aan zelfinzicht, en gebrek aan het vermogen om te leren.
pi_202110518
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:27 schreef Candaasje het volgende:

Ik weet niet of dat typisch Boomer of gewoon jouw moeder is. Of gewoon beide _O- :'( :D :'(
Nah, ik herken niets van Tele haar moeder in mijn ouders of mijn ooms/tantes :N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202110519
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat typisch Boomer of gewoon jouw moeder is. Of gewoon beide _O- :'( :D :'(
M'n moeder is te jong voor Boomer :X
pi_202110527
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]
M'n moeder is te jong voor Boomer :X
Het is een mentaliteit :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202110537
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:28 schreef Tele6 het volgende:

Hersenletsel hè. Geen idee hoe ze voor haar ongeluk -- inmiddels 30 jaar geleden -- was.
Het is een vrij jammere combinatie van gebrek aan emotieregulatie, gebrek aan zelfinzicht, en gebrek aan het vermogen om te leren.
Ja, dat komt allemaal goed tot uiting, helaas. En ik dacht dat het recenter was, maar ze had al hersenletsel doen je werd geboren. Dat zat anders in mijn hoofd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202110557
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik dacht, ik doe het ervoor als dat betekent dat ik de komende paar jaar niet iedere keer als het over tijd/horloges/klokken gaat datzelfde ding aan hoef te horen.
Ze gaat het ermee doen, ze zegt dat ze in goed licht het horloge wel kan lezen. *schouderophaal*
Wachten op het volgende Grote Probleem?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202110581
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wachten op het volgende Grote Probleem?
Sowieso. Maar het horloge is wel een vrij centraal hulpstuk om te zorgen dat ze nog enigszins functioneert (ze houdt zichzelf met het horloge en een dozijn kookwekkertjes aan haar planning) dus dit was wel een groter probleem dan Die Ene Buurvrouw Die Naar Haar Kijkt oid. :P
  woensdag 10 november 2021 @ 13:33:19 #232
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202110590
Volgens mij zijn dit allemaal argumenten die toepasbaar zijn op oudere mensen, en niet specifiek op boomers. Ik vind veel mensen vervelend, maar niet specifieke demografische groepen. Ik heb wel bergen vooroordelen.
Siesta & Fiesta!
pi_202110598
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, dat komt allemaal goed tot uiting, helaas. En ik dacht dat het recenter was, maar ze had al hersenletsel doen je werd geboren. Dat zat anders in mijn hoofd.
Jup. Ze was student aan de universiteit toen ze het ongeluk had. Relatie met mijn vader en alles kwamen pas een paar jaar na het ongeluk.
pi_202110636
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:33 schreef Tele6 het volgende:

Jup. Ze was student aan de universiteit toen ze het ongeluk had. Relatie met mijn vader en alles kwamen pas een paar jaar na het ongeluk.
Ik vind het wel ingewikkeld wat nou hersenletsel is en wat persoonlijkheid als het al zo lang geleden is. Maar dat zouden bijv haar ouders dan wel goed kunnen weten. Je vader ook al niet, want voor hem is ze ook altijd zo geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202110661
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind het wel ingewikkeld wat nou hersenletsel is en wat persoonlijkheid als het al zo lang geleden is. Maar dat zouden bijv haar ouders dan wel goed kunnen weten. Je vader ook al niet, want voor hem is ze ook altijd zo geweest.
Volgens mijn oma en mijn tante was mijn moeder voor haar ongeluk ook al een eigenwijze, luidruchtige druiloor met het voorliefde voor het stoken van onrust. Het hersenletsel heeft het deels versterkt, omdat ze die emoties niet meer kan reguleren, en deels gedempt omdat ze de energie niet meer heeft om uitgebreid onrust te stoken. Maar ja, dat was mijn moeder als eind-tiener en begin-twintiger. Wie weet hoe ze anders op haar 53e was geweest als ze de afgelopen 30 jaar zich wel had kunnen ontwikkelen. Je persoonlijkheid vormt zich normaal gesproken ook nog best flink.
pi_202110807
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:39 schreef Tele6 het volgende:
Volgens mijn oma en mijn tante was mijn moeder voor haar ongeluk ook al een eigenwijze, luidruchtige druiloor met het voorliefde voor het stoken van onrust. Het hersenletsel heeft het deels versterkt, omdat ze die emoties niet meer kan reguleren, en deels gedempt omdat ze de energie niet meer heeft om uitgebreid onrust te stoken. Maar ja, dat was mijn moeder als eind-tiener en begin-twintiger. Wie weet hoe ze anders op haar 53e was geweest als ze de afgelopen 30 jaar zich wel had kunnen ontwikkelen. Je persoonlijkheid vormt zich normaal gesproken ook nog best flink.
:D mooie omschrijving. Maar op zich maakt het weinig uit natuurlijk; je moet het hier mee doen. En ze zit zichzelf behoorlijk dwars. Jammer dat ze dat niet kan zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202110955
Ach jouw moeder @Tele6. Eigenlijk is het ook wel sneu, ze lijkt ook nergens van te genieten.

Volgens de definitie van iemand hier blijk ik dus een boomer te zijn, maar als ik het opzoek ben ik (weet niet wat erger is) onderdeel van de "verloren generatie". Maar ook dat voel ik niet zo.

Meegaan met de tijd en ontwikkelingen. Ik probeer het wel maar dingen als snapchat en tiktok laat ik maar gaan, kom nu al tijd tekort.

Techniek had sowieso nooit mijn interesse en computers liggen (voor mij) in het verlengde daarvan. Rekenen vond ik ook stom (cijfers :r ). Maar letters = grote liefde. Nieuw computerprogramma, nul interesse daarvoor, nieuw gevonden graf met grafgeschenken in Egypte en ik ben zo een dag verder met lezen daarover.
Vind het ook leuk om te lezen hoe @Isabeau over WoW praat, anderen die praten over spellen, heel leuk, alleen ik snap er geen moer van. Maar ook films als Marvel of fantasy boeken. Met uitzondering van de star wars films en star trek.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202111162
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:52 schreef Myraela het volgende:
Ik ga dit weekend weer lekker kneuterig koekjes versieren. Nu al zin in.
Aan het bijlezen: misschien gemist: hoe zijn de reacties op jullie kaart? en op de tafeltjes?

En @gcjoel wat ongelooflijk balen. Hopelijk word je niet écht echt ziek.
pi_202111564
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:33 schreef Bramito het volgende:
Volgens mij zijn dit allemaal argumenten die toepasbaar zijn op oudere mensen, en niet specifiek op boomers. Ik vind veel mensen vervelend, maar niet specifieke demografische groepen. Ik heb wel bergen vooroordelen.
Gebaseerd op?
pi_202111602
quote:
9s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:43 schreef Myraela het volgende:
Ik scroll regelmatig door TikTok, ik ben nog jong.
Ik ben 62 en heb tiktok eraf gemieterd omdat ik het te leuk vind :+
pi_202111672
g probeert nu de dakschade op de auto te fixen die ik heb veroorzaakt O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 10-11-2021 16:44:32 ]
pi_202111691
Griepprik van gister doet 't.
Blehlijf *O*
pi_202111756
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:13 schreef AnneX het volgende:
Aan het bijlezen: misschien gemist: hoe zijn de reacties op jullie kaart? en op de tafeltjes?

Tafeltje met bloemen vond ze heel erg leuk, ze heeft er een plantenhoekje van gemaakt in haar woonkamer. :D Het tafeltje met de bierdopjes moeten we nog geven.

Ook erg toffe reacties op de uitnodigingen. Sowieso een aantal mensen die hebben laten merken dat ze er ook gewoon erg veel zin in hebben. M'n moeder wil alleen de RSVP-kaart niet terugsturen, want die wil ze ook houden. :')
pi_202111886
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:39 schreef Blues het volgende:
Griepprik van gister doet 't.
Blehlijf *O*
Ik heb hem maandag gehaald en geloof nog nooit zo weinig last gehad als van deze :o Niet eens een beurs gevoel in mijn arm.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202112075
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb hem maandag gehaald en geloof nog nooit zo weinig last gehad als van deze :o Niet eens een beurs gevoel in mijn arm.
Hoorde van een stel, zij had na 3 dagen eindelijk geen last, had zelfs in bed gelegen. Hij nergens last van.

Zo, fiets laten maken. De achterband liep me steeds te snel leeg en da's dan hard werken op de fiets. Maar de band zat er ook al even op (9 jaar en heel veel kilometers). Morgen weer naar een fietsenmaker om de nieuwe fiets uit te zoeken en de huidige hou ik gewoon als reserve. Daar krijg ik nauwelijks iets voor terug.

Voor het UWV moest ik een 360 graden feedback invullen en in laten vullen. Zus en een paar vrienden gevraagd. Zij vinden mij aardiger dan dat ik mezelf aardig vind :@
We have far more in common than that which devides us..
pi_202112097
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoorde van een stel, zij had na 3 dagen eindelijk geen last, had zelfs in bed gelegen. Hij nergens last van.

Zo, fiets laten maken. De achterband liep me steeds te snel leeg en da's dan hard werken op de fiets. Maar de band zat er ook al even op (9 jaar en heel veel kilometers). Morgen weer naar een fietsenmaker om de nieuwe fiets uit te zoeken en de huidige hou ik gewoon als reserve. Daar krijg ik nauwelijks iets voor terug.

Voor het UWV moest ik een 360 graden feedback invullen en in laten vullen. Zus en een paar vrienden gevraagd. Zij vinden mij aardiger dan dat ik mezelf aardig vind :@
Wat een dom gedoe dat je van het UWV andere mensen moet vragen dingen te doen omdat jij even geen werk hebt :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202112104
Je had toch al een nieuwe ebike? Of ben ik in de war? Die zou namelijk pas ergens mei volgend jaar komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202112133
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Je had toch al een nieuwe ebike? Of ben ik in de war? Die zou namelijk pas ergens mei volgend jaar komen.
Nee die heb ik getest bij een testcentrum en afgekeurd. Vond het een doodeng ding. Daarna had ik teveel last van mijn knie om goed te testen maar dat gaat nu redelijk en durf ik het aan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202112159
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat een dom gedoe dat je van het UWV andere mensen moet vragen dingen te doen omdat jij even geen werk hebt :')
Ja en dan moet ik dat volgende week ook nog eens gaan bespreken op teams met de groep. Mensen die ik niet ken, Vind het allemaal vrij apart.
In een coronavrije samenleving zou het ook nog eens f2f zijn, nu is het via teams.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202112181
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Voor het UWV moest ik een 360 graden feedback invullen en in laten vullen. Zus en een paar vrienden gevraagd. Zij vinden mij aardiger dan dat ik mezelf aardig vind :@
Ze houden je wel bezig zeg
  woensdag 10 november 2021 @ 15:11:41 #251
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202112192
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Gebaseerd op?
Op onzin, want vooroordelen.
Siesta & Fiesta!
pi_202112260
Laatste dag vakantie, daarna weer echt meelezen hier.
Was fijn om weer eens met het gezin weg te zijn :)

En dan morgen al weer brouwen. Begin nu toch weer kriebels/zenuwen te krijgen, hopelijk gaat alles soepel.
Benieuwd ook hoe vol het café daar op donderdagmiddag/avond zit.
  Official ESF Kreviewer woensdag 10 november 2021 @ 15:17:07 #253
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_202112275
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik typ (ok, soort van swype) ook met één vinger mijn whatsappjes :@ @:Kreator heeft me dat nog echt gnuivend ingewreven.
Wat een homo.
pi_202112393
Omg ik vroeg me al af waarom ik ineens een moistje had O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202112407
Kaatje ik heb het gevoel dat je meer doet dan absoluut noodzakelijk is :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202112439
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kaatje ik heb het gevoel dat je meer doet dan absoluut noodzakelijk is :D
Dit hoort bij iets waar ik me voor had aangemeld. Moest even zoeken hoe het heet "training succesvol naar werk".
Deze training had ik kunnen (moeten waarschijnlijk) volgen wanneer ik het begeleidingstraject van het bedrijf had gedaan. En dan had ik flink wat minder geld meegekregen.
Ik volg het allemaal maar. Goede wil enzo. Maar dat ik ook m'n omgeving daarmee zou betrekken vond ik wel apart.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202112688
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:17 schreef Kreator het volgende:

[..]
Wat een homo.
Vast een Xennial die graag een Boomer had willen zijn :{w

Klaar met klussen/ dozen uitpakken?
pi_202112777
We have far more in common than that which devides us..
pi_202112964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoorde van een stel, zij had na 3 dagen eindelijk geen last, had zelfs in bed gelegen. Hij nergens last van.

Zo, fiets laten maken. De achterband liep me steeds te snel leeg en da's dan hard werken op de fiets. Maar de band zat er ook al even op (9 jaar en heel veel kilometers). Morgen weer naar een fietsenmaker om de nieuwe fiets uit te zoeken en de huidige hou ik gewoon als reserve. Daar krijg ik nauwelijks iets voor terug.

Voor het UWV moest ik een 360 graden feedback invullen en in laten vullen. Zus en een paar vrienden gevraagd. Zij vinden mij aardiger dan dat ik mezelf aardig vind :@
Je hebt nu een nieuwe fiets gevonden die bevalt? *G*
pi_202113035
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Je hebt nu een nieuwe fiets gevonden die bevalt? *G*
Ik moet er nog op gaan fietsen. Maar dus een met normale banden en niet een verlaging zoals Stella fietsen. Met een aantal fietsenmakers gesproken (naast dus een test fiets) en weet nu dat ik een paar eisen moet laten vallen. Kleine banden vond ik niet fijn fietsen en een verlaging is blijkbaar best gevaarlijk want die kan bij een slechter wegdek of van een stoep affietsen de straat raken en dan lig je. Dus nu zoeken naar een klein frame en daarop testen. Het moet goed zitten en op en af stappen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202113572
@Isabeau, vanmiddag financieel overleg gehad met mn.AnneX en de site van vattenfall uitgeplozen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus besloten. Quote: “ liever evt. bij betalen” B-)
P.S. mn.X is beter in rekenen.
pi_202113650
Ik was bij de Ikea. Fuck de Ikea, fuck de mensen bij de Ikea, fuck alles.

Fuck he.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer woensdag 10 november 2021 @ 16:40:43 #263
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_202113656
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Vast een Xennial die graag een Boomer had willen zijn :{w

Klaar met klussen/ dozen uitpakken?
Ja, nog beetje uitpakken op zolder, maar het kantoor is zo goed als af.
Keukentafel en stoelen moeten nog komen, quooker moet nog komen, tv kastje moet nog, nieuwe bank moet nog komen. Maar dat zijn details en leuke dingen.
Zit nu te rekenen of ik 4 miljard euro wil uitgeven om ook alle Gu10 spotjes in huis te vervangen voor smart lampen.
pi_202113750
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:40 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ja, nog beetje uitpakken op zolder, maar het kantoor is zo goed als af.
Keukentafel en stoelen moeten nog komen, quooker moet nog komen, tv kastje moet nog, nieuwe bank moet nog komen. Maar dat zijn details en leuke dingen.
Zit nu te rekenen of ik 4 miljard euro wil uitgeven om ook alle Gu10 spotjes in huis te vervangen voor smart lampen.
De hamvraag is niet gesteld.
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 16:46:53 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202113760
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik was bij de Ikea. Fuck de Ikea, fuck de mensen bij de Ikea, fuck alles.

Fuck he.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202113852
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:35 schreef AnneX het volgende:
@:Isabeau, vanmiddag financieel overleg gehad met mn.AnneX en de site van vattenfall uitgeplozen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus besloten. Quote: “ liever evt. bij betalen” B-)
P.S. mn.X is beter in rekenen.
Die tekst ken ik ook en heb me er ook maar aan gehouden
We have far more in common than that which devides us..
pi_202113978
quote:
Ja. Ugh.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202114161
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:38 schreef Blues het volgende:
g probeert nu de dakschade op de auto te fixen die ik heb veroorzaakt O+
En…is het gelukt? 8-)
pi_202114294
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:20 schreef AnneX het volgende:

[..]
En…is het gelukt? 8-)
We hebben het uiteindelijk samen gedaan. Schuren, primer erop, de goeie kleurlak er weer op en glimmemde lak eroverheen met voorgeschreven droogtijden tussendoor.
Als het dak (voor heul veul geld) professioneel was gedaan, was 't ongetwijfeld mooier. Maar voor nu ziet het er redelijk uit.
Deze auto gaan we toch niet verkopen of inruilen. Hoogstens oprijden of toch inruilen als we de prijs in de lotto winnen oO<
pi_202114305
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik was bij de Ikea. Fuck de Ikea, fuck de mensen bij de Ikea, fuck alles.

Fuck he.
Bestellen bij Ikea is wel de bomb *O*
pi_202114512
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:18 schreef z80 het volgende:
Voor de liefhebber hier af te halen. Een wollen dekbed, zomer+herfst deel wat met een rits aan elkaar kan als winter. 200*220 groot slechts 1 nacht op bed gelegen.

Voor mij niet het juiste dekbed. Valt niet om me heen.
Nu een veren/dons dekbed gehaald in Duitsland. Die wel dat doet.
Ik had nog zo gewaarschuwd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202114592
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Want hoofdrekenen is de Heilige Graal en de oplossing voor alles.

Aldus Boomers.

Maar ik gebruik daar 9 van de 10x gewoon een rekenmachine/mobiel voor. Ik maak immers ook gebruik van e-mailverkeer/whatsappjes, i.p.v. postduiven en rooksignalen.

:D
:{w
En beetje normaal kunnen hoofdrekenen is onvergelijkbaar met postduiven VS mailverkeer. Het hoofdrekenen is nl duizend sneller dan welk apparaat dan ook, omdat je t niet eerst ergens moet invoeren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202114646
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik typ (ok, soort van swype) ook met één vinger mijn whatsappjes :@ @:Kreator heeft me dat nog echt gnuivend ingewreven.
Swypen is ook superhandig :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202114657
Oke, pluspunt: we hebben een handdoekenrekje aan de badkamermuur
minpunt: we hebben een gat van 10 cm in de slaapkamer muur

Top.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202114687
Ik had een stamppotje. Met oma’s ballen en jus van opa….

De smaak is een stuk beter dan de marketing :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202114688
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:02 schreef Lonaa het volgende:
Oke, pluspunt: we hebben een handdoekenrekje aan de badkamermuur
minpunt: we hebben een gat van 10 cm in de slaapkamer muur

Top.
:D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 18:06:59 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202114704
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w
En beetje normaal kunnen hoofdrekenen is onvergelijkbaar met postduiven VS mailverkeer. Het hoofdrekenen is nl duizend sneller dan welk apparaat dan ook, omdat je t niet eerst ergens moet invoeren.
Jup. En enigszins een idee hebben waar iemand het over heeft als getallen of vergelijkingen maakt. Of ongeveer weten hoeveel wisselgeld je krijgt.

Postduiven - IPoAC - kunnen overigens sneller zijn als andere protocollen hoor, maar de package loss is nogal hoog.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202114707
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:02 schreef Lonaa het volgende:
Oke, pluspunt: we hebben een handdoekenrekje aan de badkamermuur
minpunt: we hebben een gat van 10 cm in de slaapkamer muur

Top.
Handdoek voor hangen *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202114711
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Handdoek voor hangen *)
Ik overweeg een schilderij van een gat op te hangen.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 18:08:04 #280
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202114718
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:02 schreef Lonaa het volgende:
Oke, pluspunt: we hebben een handdoekenrekje aan de badkamermuur
minpunt: we hebben een gat van 10 cm in de slaapkamer muur

Top.
_O-

Daarvoor is een topic in K&W ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202114724
Oh mijn boomermoeder belt mij gewoon, als ze vastloopt met haar iPad of iPhone. En luistert braaf naar advies, waarna ze het opvolgt.
Als ik op enig ander gebied advies nodig heb, bel ik mijn boomervader. Die is inmiddels wel oud, maar weet nog steeds bijna overal wat van.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202114789
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik overweeg een schilderij van een gat op te hangen.
Ik ben hier voor.
Spoilers!
pi_202114967
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:51 schreef borisz het volgende:
Nu ik niet naar Den Bosch ga, maar een wandelroute uitgestippeld voor zaterdag. Verder met het Limespad.
Hazerswoude- Alphen (hoi @:FutureFairytale) - Zwammerdam - Bodegraven. 25km :P
Ooh Limespad heb ik ook gelopen.
Ik ga naar Bodegraven en vanaf daar naar Utrecht zaterdag. Zal zwaaien :W
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_202116579
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w
En beetje normaal kunnen hoofdrekenen is onvergelijkbaar met postduiven VS mailverkeer. Het hoofdrekenen is nl duizend sneller dan welk apparaat dan ook, omdat je t niet eerst ergens moet invoeren.
Dat hangt er maar net af wat je moet berekenen. Als ik dieren in de opname heb en hun vloeistoftherapie met correctie moet berekenen, dan is mijn mobiel echt 10x sneller en nauwkeuriger. En dat is eigenlijk ook geen hogere wiskunde . :)
pi_202116607
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:40 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ja, nog beetje uitpakken op zolder, maar het kantoor is zo goed als af.
Keukentafel en stoelen moeten nog komen, quooker moet nog komen, tv kastje moet nog, nieuwe bank moet nog komen. Maar dat zijn details en leuke dingen.
Zit nu te rekenen of ik 4 miljard euro wil uitgeven om ook alle Gu10 spotjes in huis te vervangen voor smart lampen.
Dat je dan klapt en ze aanspringen ofzo?

Verder klinkt het fijn, top!
  woensdag 10 november 2021 @ 20:06:14 #286
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202116637
Slimme lampen *O*

Op de bank zitten en met 1 druk op de knop de romantische setting aanzetten en de juiste lampen gaan aan met de juiste lichtsterkte O+
  woensdag 10 november 2021 @ 20:41:57 #287
63722 z80
I fink you freaky
pi_202117243
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik had nog zo gewaarschuwd.
Dat het zo stug zou zijn had ik niet verwacht. En de tochtgaten tussen matras en dekbed zijn zo groot dat ik het niet warm krijg.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202117447
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:41 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat het zo stug zou zijn had ik niet verwacht. En de tochtgaten tussen matras en dekbed zijn zo groot dat ik het niet warm krijg.
Ik heb inmiddels geleerd daarmee om te gaan. Voetje onder op de rand, bovenaan strak trekken, alle gaten dicht. En als ze eenmaal dicht zitten: heet O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 10 november 2021 @ 21:10:34 #289
63722 z80
I fink you freaky
pi_202117500
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels geleerd daarmee om te gaan. Voetje onder op de rand, bovenaan strak trekken, alle gaten dicht. En als ze eenmaal dicht zitten: heet O+
Inmiddels veer/dons. Zelfde als die gene die ik al 10 jaar heb. Alleen een maatje groter.
De Wollen uitvoering mag een ander huis zoeken. Bij een liefhebber. Komt met een nieuwe set bedegoed er bij.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202117718
Ding dong ding een nieuw kerstliedje met de helft van de Zangclub.
Van te voren intekenen op max 5 per stemgroep, in 2 shifts.
En QR’ren bij de toegang van het lokaal. Door het gebouw lopen met masker.
Wat een feest. oO/

En lichtjesavond Vreeswijk? Denk het niet. 8)7
pi_202117725
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:10 schreef z80 het volgende:

[..]
Inmiddels veer/dons. Zelfde als die gene die ik al 10 jaar heb. Alleen een maatje groter.
De Wollen uitvoering mag een ander huis zoeken. Bij een liefhebber. Komt met een nieuwe set bedegoed er bij.
Jammer hoor.
pi_202117763
Voor het eerst een kaars met een houten lont. Wat knispert dat leuk. O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 21:39:01 #293
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202117774
Wat kan Yin toch vervelend zijn, maar dan toch ook erg fijn O+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202117825
Workshop over vve bestuur gehad. Dacht dat wij het lastig haden met moeilijke bewoner. Niet dus *O* het kan zoveel erger.

En t was best koud op weg naar huis, maar wat een heerlijk verschil, nieuwe banden en alles weer goed afgesteld.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 10 november 2021 @ 21:45:15 #295
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202117835
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:37 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst een kaars met een houten lont. Wat knispert dat leuk. O+
Jaaa leuk zijn die he O+

Heb nu een yankee maar daarna weer een houten lont kaars O+
pi_202117938
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Workshop over vve bestuur gehad. Dacht dat wij het lastig haden met moeilijke bewoner. Niet dus *O* het kan zoveel erger.

En t was best koud op weg naar huis, maar wat een heerlijk verschil, nieuwe banden en alles weer goed afgesteld.
Álles kan altijd erger :7

quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:37 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst een kaars met een houten lont. Wat knispert dat leuk. O+
Nooit van gehoord :o Dat brandt niet heel snel op dus.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:31 schreef AnneX het volgende:
Ding dong ding een nieuw kerstliedje met de helft van de Zangclub.
Van te voren intekenen op max 5 per stemgroep, in 2 shifts.
En QR’ren bij de toegang van het lokaal. Door het gebouw lopen met masker.
Wat een feest. oO/

En lichtjesavond Vreeswijk? Denk het niet. 8)7
Ook zingen met QR code dus. Hoeveel mensen is de helft dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202118878
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:31 schreef AnneX het volgende:
Ding dong ding een nieuw kerstliedje met de helft van de Zangclub.
Van te voren intekenen op max 5 per stemgroep, in 2 shifts.
En QR’ren bij de toegang van het lokaal. Door het gebouw lopen met masker.
Wat een feest. oO/

En lichtjesavond Vreeswijk? Denk het niet. 8)7
Hier (nog) volledige club. Wat sowieso max vijf per stemgroep is (klein koor).
Zitten op indeling, QR aan de voordeur en daarna mag je zonder mondmasker naar binnen.
Wel jammer dat de hippe ventilatie stuk was. De deeltjesmeter (alle deeltjes, niet per se COVID) liep zo snel op dat we na een klein uurtje uitgezongen waren -O-

En weer twee mensen op mijn ‘besmet’ lijstje erbij :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202118899
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:37 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst een kaars met een houten lont. Wat knispert dat leuk. O+
Nooit van gehoord:D Beetje open haard idee? O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 23:16:51 #299
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202119043
Geen idee of ik met ziek broertje in huis als gevaccineerde me moet laten testen. Lees tegenstrijdige dingen.
Dat ik niet in quarantaine hoef is in elk geval niet tegenstrijdig. Na drie kwartier aan de lijn te hebben gehangen kon m'n ma voor morgen gedurende de hele dag een tijdstip kiezen. Ik kon online maar een tijdstip kiezen in Emmen.

Afspraak gemaakt op een tijdstip midden op de dag. Ga tegen vijf uur die kant wel even op, als ze me willen testen prima. Anders maar niet hoor :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202119139
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nooit van gehoord:D Beetje open haard idee? O+
Ik ging het opzoeken, kende het ook niet!

https://www.candlewoods-k(...)-lonten-bij-kaarsen/
pi_202119142
Opgebrand lontje :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')