abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202103209
/me zoekt plaatje

2e hit op google met deze TT:

pi_202103249
Ik las potje Cas, en toen dacht ik; dat us heel niet vegan nie :o

En toen las ik beter :+
pi_202103376
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
GGD is pcr-test toch en dat duurt een halve dag voor de uitslag. Zelftest is bekend na een kwartiertje, dus dat is lekker snel.
GGD heeft ook allergeen-testen. 1x gehad in Rotterdam. Maar ik snap het nut van de zelftesten dan niet als ze toch niet betrouwbaar zijn :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2021 @ 20:37:39 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202103401
D66congres afgelast. Erg jammer. ;(
Dat wordt dan maar wandelen zaterdag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202103405
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
GGD heeft ook allergeen-testen. 1x gehad in Rotterdam. Maar ik snap het nut van de zelftesten dan niet als ze toch niet betrouwbaar zijn :')
Is het niet zo dat wanneer je thuis test en positief blijkt meteen thuis blijft en een PCR test laat doen? Wanneer je neg. test kan je gewoon naar je ouwe oma want (vrijwel zeker) negatief. Dus je kan meteen naar oma ipv wachten op de pcr uitslag
We have far more in common than that which devides us..
pi_202103457
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij is één van de verschillen al dat bij een zelftest iemand zelf een beetje zit te roeren, terwijl bij de GGD iemand het doet die hele dagen niets anders doet.
pi_202103469
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is het niet zo dat wanneer je thuis test en positief blijkt meteen thuis blijft en een PCR test laat doen? Wanneer je neg. test kan je gewoon naar je ouwe oma want (vrijwel zeker) negatief. Dus je kan meteen naar oma ipv wachten op de pcr uitslag
Ja, behalve dus als je symptomen hebt. En dat begrijp ik dus niet. Waarom is zo'n test onbetrouwbaar als je symptomen hebt? De enige reden die ik kan bedenken is een politieke en dat is dat men graag mensen met symptomen in de statistiekjes wil opnemen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 9 november 2021 @ 20:48:44 #8
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202103543
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Ja, behalve dus als je symptomen hebt. En dat begrijp ik dus niet. Waarom is zo'n test onbetrouwbaar als je symptomen hebt? De enige reden die ik kan bedenken is een politieke en dat is dat men graag mensen met symptomen in de statistiekjes wil opnemen.
Als je symptomen hebt is de kans groter dat je het hebt en hebben ze dus liever dat je goed getest wordt misschien?
Iemand die halfbakken dat stokje heeft geroerd en dan denkt negatief te zijn is niet handig.
pi_202103577
Er is hoop voor @Isabeau, alleen de k ik dat Oostenrijk er niet veel op uit doet. En dan kan hij ook naar Frankrijk want daar daar moeten 65 + ook een extra vaccin
pi_202103629
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Er is hoop voor @:Isabeau, alleen de k ik dat Oostenrijk er niet veel op uit doet. En dan kan hij ook naar Frankrijk want daar daar moeten 65 + ook een extra vaccin
Ik snap dit stuk niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 20:57:20 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202103669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik snap dit stuk niet.
Ligt niet aan jou ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 9 november 2021 @ 20:59:40 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202103702
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:42 schreef Myraela het volgende:

[..]
Volgens mij is één van de verschillen al dat bij een zelftest iemand zelf een beetje zit te roeren, terwijl bij de GGD iemand het doet die hele dagen niets anders doet.
Wellicht gek genoeg maakt dat vooral per tester uit of het betrouwbaar is of ruk. Zelftest kan betrouwbaarder zijn dan GGD antigeentest, zeker omdat door de massaliteit tests sneller en dus ook vaak onzorgvuldiger worden uitgevoerd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 9 november 2021 @ 21:02:41 #13
63722 z80
I fink you freaky
pi_202103745
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Er was ongeveer een half jaar terug een zeer uitgebreid test rapport bij het rivm te vinden.
Hieruit bleek dat de sneltest minder betrouwbaar is dan de PCR-test. Ook werd dit verschil uitgelegd.
De thuistest en ggd sneltest zijn de zelfde. Echter dient de test wel correct te worden uitgevoerd. Iets dat lastig is om bij je zelf te doen.
De belgen hebben nog wel wat info online en vindbaar.
https://www.zorg-en-gezon(...)esten-antigeentesten
En de bijbehorende test specificaties.
https://www.fagg.be/nl/ME(...)ukken/covid_19/tests
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 21:05:56 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202103790
M'n broertje had zaterdag twee streepjes bij de zelftest, dus wat dat betreft betrouwbaar :+
  dinsdag 9 november 2021 @ 21:06:34 #15
63722 z80
I fink you freaky
pi_202103797
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 16:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Sjah na aftrek van die schoenen kwam 't wellicht hier op neer.
En een tondeuse. Hij had beter een scheerapparaat kunnen kopen. Dit ziet er niet uit.
  dinsdag 9 november 2021 @ 21:07:05 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_202103806
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:05 schreef derLudolf het volgende:
M'n broertje had zaterdag twee streepjes bij de zelftest, dus wat dat betreft betrouwbaar :+
Wachtend op het tweede streepje?
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 21:09:32 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202103839
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:07 schreef z80 het volgende:

[..]
Wachtend op het tweede streepje?
Dat is een andere reeks hier op FOK! :+
pi_202103852
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik snap dit stuk niet.
De Jonge wil aan Oostenrijk vragen om een uitzondering te maken zodat mensen wel er naar toe kunnen. Direct daarna kwam er nieuws dat Frankrijk een extra booster wil voor 65+ mensen. Dan kan hij het daar ook gaan vragen. En er zullen vast meer landen dit gaan aangeven, veelal landen waar ze al bezig zijn met boosters, waar ze in Nederland er over vergaderden of en wanneer we boosters gaan geven.
pi_202103898
Vriendin die gisteren aan slokdarm kanker is geopereerd heeft van zich laten horen. Gaat naar omstandigheden goed met haar *O*
  dinsdag 9 november 2021 @ 21:24:19 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202104018
Ik ben weer paar uurtjes bezig met genealogie, werk wat dingen bij, en krijg van 1 collega een appje en van andere collega een mailtje; hun genealogie-sites hebben beide een door mij gemaakte wijziging gesignaleerd.
Naar het zich laat aanzien een heel heel ver weg liggende verwantschap met beiden :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202104064
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:
De Jonge wil aan Oostenrijk vragen om een uitzondering te maken zodat mensen wel er naar toe kunnen. Direct daarna kwam er nieuws dat Frankrijk een extra booster wil voor 65+ mensen. Dan kan hij het daar ook gaan vragen. En er zullen vast meer landen dit gaan aangeven, veelal landen waar ze al bezig zijn met boosters, waar ze in Nederland er over vergaderden of en wanneer we boosters gaan geven.
Het moet wel zorgvuldig huh :+
Máánden achter andere landen aan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202104103
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Regeren is vooruitzien zeggen ze, maar ja, de regering demissionair dus zien ze niet vooruit :P
  dinsdag 9 november 2021 @ 21:38:49 #23
63722 z80
I fink you freaky
pi_202104176
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die zelfde zorgvuldigheid wordt ook gebruikt bij het toelaten van inentingsstof. Goedgekeurd door het WHO.
Goedgekeurd in een hele reeks landen. Op grote schaal in gebruik in die landen. Maar omdat er een papiertje ontbreekt is het levens gevaarlijk en mag het absolute niet in de EU gebruikt worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202104200
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat een idioot beleid.
De eerste golf hier kwam potverdrie uit skigebied.

Nee hoor, maak een uitzondering voor ons oO/
pi_202104403
Missie volbracht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#gesloopt.
pi_202104506
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Wellicht gek genoeg maakt dat vooral per tester uit of het betrouwbaar is of ruk. Zelftest kan betrouwbaarder zijn dan GGD antigeentest, zeker omdat door de massaliteit tests sneller en dus ook vaak onzorgvuldiger worden uitgevoerd
Ik had een speekseltest *)

Bij GGD meestal ook antigeen trouwens. Maar moet volgende keer weer met een kind dus dan wordt t pcr helaas.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202104576
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 november 2021 19:33 schreef Lonaa het volgende:
@:Tele6 nou, wij hadden een toetje hoor, na de workout. Een tabata van 4 rondes airsquats en in je rust moest je dan in je bottompositie blijven zitten.
;(

;( ;(

Ik wil nooit meer toetje.
Au :X

"Rust" :')
pi_202104614
Ik heb weer een avondje mooi zitten wezen voor geld. 8-)
Ik heb 2 houdingen gedaan en dan elke 10-15 minuten wisselen naar de andere van de twee. Zo konden ze mij twee keer schilderen op hetzelfde doek. Leuk om te zien wat ze er dan van maken: bij de een lag ik met mijn hoofd in mijn schoot, bij de ander keek ik mezelf aan, bij weer een ander lag ik op de voorgrond en zat ik ver weg op de achtergrond. _O_
Het is niet per se realistisch schilderen. Ik ben o.a. geschilderd met paars haar en met een oranje been. _O-

Bij deze groep hebben ze een goede sfeer. Er werd goeie rare muziek gedraaid (eerst iets folk-achtigs met veel akoestische gitaar en wazig gezang, na de pauze Spaanstalig met hier en daar wat Frans en Engels met een dik accent, en eindigend met Go Your Own Way op max volume _O- ) en het atelier heeft een hond. 16-jarige Tika, een langharige teckel of zo? Nog een boel streken voor haar leeftijd. Halverwege de avond schrok ik ineens, toen was ze op me af geslopen en begonnen m'n hand te likken :')
pi_202104729
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:59 schreef AnneX het volgende:
Missie volbracht.
SPOILER
#gesloopt.
Deze is zo ontzettend goed Marcel _O_
pi_202104780
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:15 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb 2 houdingen gedaan en dan elke 10-15 minuten wisselen naar de andere van de twee. Zo konden ze mij twee keer schilderen op hetzelfde doek. Leuk om te zien wat ze er dan van maken: bij de een lag ik met mijn hoofd in mijn schoot, bij de ander keek ik mezelf aan, bij weer een ander lag ik op de voorgrond en zat ik ver weg op de achtergrond. _O_
Het is niet per se realistisch schilderen. Ik ben o.a. geschilderd met paars haar en met een oranje been. _O-

Bij deze groep hebben ze een goede sfeer. Er werd goeie rare muziek gedraaid (eerst iets folk-achtigs met veel akoestische gitaar en wazig gezang, na de pauze Spaanstalig met hier en daar wat Frans en Engels met een dik accent, en eindigend met Go Your Own Way op max volume _O- ) en het atelier heeft een hond. 16-jarige Tika, een langharige teckel of zo? Nog een boel streken voor haar leeftijd. Halverwege de avond schrok ik ineens, toen was ze op me af geslopen en begonnen m'n hand te likken :')
Ik las te snel “hoofd in schoot” hoedan? Maar dat was dus het resultaat _O-
pi_202105184
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:15 schreef Tele6 het volgende:

Dit klinkt echt zo lekker gek/leuk ^O^ :D
pi_202105264
Ik kreeg mijn nieuwe energieprijzen per 1 januari. Bijna alles is verdubbeld :X Maar ze konden nog niet zeggen hoeveel het totaal werd omdat het onduidelijk is hoeveel korting je precies van de overheid krijgt op de energiebelasting.
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:04:11 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105296
Ik heb een nwe baan *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202105298
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb een nwe baan *O*
Wat leuk *O* vertel!
pi_202105340
quote:
Ik heb een nwe baan *O*
Wat ga je doen? In je ouwe stadsie of bij de meneer in de buurt?
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:10:35 #36
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105353
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat leuk *O* vertel!
Ik moet het arbeidsvoorwaardengesprek nog en er moet nog uitgevogeld worden wanneer ik kan starten.
Is bij dezelfde werkgever, maar bij een ander deel vd organisatie. En een ander vakgebied (wel gerelateerd aan wat ik eerder deed). Ik krijg meer vrijheid en meer verantwoordelijkheid en de functie is een schaal hoger.

Helemaal blij mee! Nieuwe uitdaging, nieuw vakgebied (weet al best wat, maar verre van expert), nieuw team, nwe leidinggevende (ken ik al van vroeger), geen kleuterschool-mentaliteit meer, geen 300 schijven waar iets over moet maar zelf bepalen.

Zin in! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 09-11-2021 23:26:08 ]
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:11:21 #37
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105367
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat ga je doen? In je ouwe stadsie of bij de meneer in de buurt?
Allebei niet. Bij mijn huidige werkgever in Rotterdam :D
pi_202105377
quote:
Ik heb een nwe baan *O*
Gefeliciteerd wat ga je doen en waar, meer bij huis vriend in de buurt?
pi_202105395
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Allebei niet. Bij mijn huidige werkgever in Rotterdam :D
👍🏼

En niet verhuizen. Lekker rustig idee.
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:14:45 #40
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105398
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gefeliciteerd wat ga je doen en waar, meer bij huis vriend in de buurt?
Dank je! Zelfde werkgever als nu dus en in dezelfde stad als nu (behalve dat ik sinds maart 2020 fulltime thuiswerk).

Ik stap over naar een ander vakgebied, dat wel gerelateerd is aan mijn oude vakgebied. Ik word kwaliteitsmedewerker.
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:25:36 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105484
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
👍🏼

En niet verhuizen. Lekker rustig idee.
Zo is dat. En er is vast iets op te vinden zou ik dat wel gaan doen. Hele week op kantoor gaat er wel af verwacht ik.
pi_202105495
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik moet het arbeidsvoorwaardengesprek nog en er moet nog uitgevogeld worden wanneer ik kan starten.
Is bij dezelfde werkgever, maar bij een ander deel vd organisatie. En een ander vakgebied (wel gerelateerd aan wat ik eerder deed). Ik krijg meer vrijheid en meer verantwoordelijkheid en de functie is een schaal hoger.

Helemaal blij mee! Nieuwe uitdaging, nieuw vakgebied (weet al best wat, maar verre van expert), nieuw team, nwe leidinggevende (ken ik al van vroeger), geen kleuterschool-mentaliteit meer, geen 300 schijven waar iets over moet maar zelf bepalen.

Zin in! *O*
Klinkt echt goed _O_
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:34:11 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105541
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Klinkt echt goed _O_
Ben er ook echt heel erg blij mee :Y
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:41:13 #44
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105591
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg mijn nieuwe energieprijzen per 1 januari. Bijna alles is verdubbeld :X Maar ze konden nog niet zeggen hoeveel het totaal werd omdat het onduidelijk is hoeveel korting je precies van de overheid krijgt op de energiebelasting.
Ai, dat is naar en onzeker -O-
pi_202105601
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Wat een vieze tegenvaller zeg -O-

Hier nog niks gehoord over meer betalen.
pi_202105632
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:42 schreef AnneX het volgende:
Wat een vieze tegenvaller zeg -O-

Hier nog niks gehoord over meer betalen.
Ligt aan je contract, die van mij loopt tot 1 januari.
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:47:55 #47
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202105646
Spaanse date.. 2 uur te laat op komen dagen _O- _O-

Maar eens kijken of hij dat kan compenseren }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:48:23 #48
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202105650
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ben wel echt super blij dat mn nieuwe huurprijs incl glw is :o
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:49:24 #49
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202105656
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:47 schreef Barreltje het volgende:

Je laat de date gewoon doorgaan? :o
Maar hoe bevalt Sevilla verder?
pi_202105666
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:47 schreef Barreltje het volgende:

twee uur te laat is echt bad :X
pi_202105692
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Toch eens gekeken bij Vattenfall.
Nieuw aanbod inmiddels en het is ¤ 15 meer per maand voor gas en elektra, voor mix groen.
Helemaal groen zou ¤ 25 meer zijn.
Het is echt hogere wiskunde als je het een en ander wilt vergelijken.
Morgenmiddag eens naar kijken.

@Barreltje hopelijk spreekt de spanjaard verstaanbaar engels.

Inmiddels is het screen weer zo vervuild met vingerafdrukken van swipen en tikken, dat er weer normale woorden verschijnen.
Blijkbaar kunnen zaken ook té schoon zijn om te functioneren.🤪
pi_202106506
Goedemorgen! Gisteren bijna de hele dag bij een klant over de vloer geweest. Leuk en interessant om weer eens in een fabriek rond te lopen! Heb er wel de hele nacht over gedroomd vervolgens :D.
  woensdag 10 november 2021 @ 08:09:52 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202106740
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]
twee uur te laat is echt bad :X
Ik heb Spaanse familie.. die komt ook geregeld te laat aankakken.. _O-
  woensdag 10 november 2021 @ 08:10:10 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202106743
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 07:25 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Gisteren bijna de hele dag bij een klant over de vloer geweest. Leuk en interessant om weer eens in een fabriek rond te lopen! Heb er wel de hele nacht over gedroomd vervolgens :D.
Waar was je? :@ :+
pi_202106767
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Waar was je? :@ :+
PM :)
  woensdag 10 november 2021 @ 08:22:42 #56
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202106830
Ik heb corona, ;( :o
Dus geen Sevilla volgende week :'(
pi_202106837
Oh boehhh. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202106858
Gatverdamme gcjoel, wat klote -O-
pi_202106908
Oh wat balen :(
Heb niet alles meegelezen, maar heb je getest vanwege klachten?
  woensdag 10 november 2021 @ 08:37:16 #60
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202106993
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:29 schreef Tuindier het volgende:
Oh wat balen :(
Heb niet alles meegelezen, maar heb je getest vanwege klachten?
Ja licht verkouden en ging voor mijn gemoedsrust testen want dan kon ik gewoon met gerust hart op vakantie :')
pi_202107001
Mogge!

Wat vreselijk balen, @gcjoel
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202107031
Ik heb nog een mooie wilde kardoen:

Vandaag gaan we met de auto naar de grote stad. Groot boodschappen doen, naar de ijzerhandel voor schroefjes en naar de kweker voor plantjes. Daarna trekken we ons weer terug op de heuvel en zullen we voorlopig geen mensen meer zien. Pas op 22 november denk ik dat we weer mensen treffen (dan reizen we naar ons gehuurde huisje in het noorden).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202107045
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:22 schreef gcjoel het volgende:
Oh no -O-
pi_202107058
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zin in! *O*
Gefeliciteerd *G*
pi_202107066
Hondje denkt dat ie Cas is :+

twitter
pi_202107180
Shit zeg GCJoel. Weer niet op vakantie -O-

Gefeliciteerd Whiskers! Die nieuwe baan klinkt goed zeg :)
Spoilers!
pi_202107214
Oh shit zeg, gcjoel!
  woensdag 10 november 2021 @ 09:26:47 #68
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202107592
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja licht verkouden en ging voor mijn gemoedsrust testen want dan kon ik gewoon met gerust hart op vakantie :')
Volgende keer niet testen.. kon je wel op vakantie..

Anyway.. balen joh!
Ik hou mn notities nog even bij me, maak van de week wel even een verslagje..
  woensdag 10 november 2021 @ 09:27:29 #69
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202107601
Disclaimer: niet testen is een grapje :@
pi_202107649
quote:
Oh bah -O-
  woensdag 10 november 2021 @ 09:31:30 #71
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202107653
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:27 schreef Barreltje het volgende:
Disclaimer: niet testen is een grapje :@
Ik kan nu op zich ook, die QR blijft toch geldig ;)
Maar ik ben te braaf ;(
pi_202107660
Ik mag zometeen gaan testen :') Ik ben benieuwd :P Voorlopig was dit een verschrikkelijke en onrustige nacht met een volle neus en een pijnlijke keel. En vanmorgen koppijn dus maar paracetamol erin. Keelpijn is nu ook weg :7
pi_202107668
Wat voor vakgebied zit jij eigenlijk in @Whiskers2009 ? Leuk zo'n nieuwe uitdaging!
pi_202107864
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Maar ik ben te braaf ;(
Heb je je laten testen bij de GGD? Dan wordt die op rood gezet tot je uit isolatie bent. Balen van je vakantie! -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202107883
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

Heb je je laten testen bij de GGD? Dan wordt die op rood gezet tot je uit isolatie bent.
Niet. Dat kan niet.
pi_202107895
Wel echt balen van je vakantie! Helemaal kut.
pi_202107991
Ah dat is wel echt enorm balen @gcjoel ;(
pi_202107997
Gefeliciteerd @Whiskers2009 *O*

@Blues : Hij heeft zelfs een eigen Nox als maatje O+
  woensdag 10 november 2021 @ 10:05:06 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202107998
quote:
-O-
  woensdag 10 november 2021 @ 10:07:06 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202108013
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:04 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd @:Whiskers2009 *O*

@:Blues : Hij heeft zelfs een eigen Nox als maatje O+
Dank! :*
  woensdag 10 november 2021 @ 10:08:36 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202108028
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Gefeliciteerd *G*
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shit zeg GCJoel. Weer niet op vakantie -O-

Gefeliciteerd Whiskers! Die nieuwe baan klinkt goed zeg :)
Dank! 😘
  woensdag 10 november 2021 @ 10:09:15 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202108036
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:33 schreef Tuindier het volgende:
Wat voor vakgebied zit jij eigenlijk in @:Whiskers2009 ? Leuk zo'n nieuwe uitdaging!
DM
En thanks! :*
  woensdag 10 november 2021 @ 10:12:42 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108076
Hè wat shit @gcjoel! :(

Kun je cancellen en omboeken ofzo? ;(
  woensdag 10 november 2021 @ 10:19:53 #84
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202108130
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Maar ik ben te braaf ;(
Dan moet je wel liegen op je inreisformulier.

Verder wel kut natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bramito op 10-11-2021 10:25:20 ]
Siesta & Fiesta!
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 10:25:03 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202108176
Oeh wat een ongelukkige timing om nu ziek te worden gcjoel.
pi_202108206
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef Myraela het volgende:

[..]
Niet. Dat kan niet.
Waarom hadden mijn ouders in quarantaine dan een rood vinkje :?
En werd hun dit ook door de GGD gemeld, toen ze contact hadden na een positieve uitslag hadden?

En heb ik dus net voor niks een half uur in de wacht gehangen bij 0800-1421, drie keuzemenus doorlopen, om een medewerker aan de lijn te krijgen die mijn vraag niet kon beantwoorden en… me verwees naar 0800-1421 |:(
Want blijkbaar was ik intern doorgeschakeld naar een ander nummer. En kon zij niks aanbieden qua doorverbinden. Ik moest het nog maar eens proberen, hopen dat ik dan wel goed uitkwam, maar de juiste keuze… die wist ze niet :') :')

Kortom: @You en @Molo HELP!?!!!

Mijn vraag was of een papieren QR code (obv volledige vaccinatie) na doorgemaakte besmetting opnieuw aangevraagd moet worden ;(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202108258
‘al onze medewerkers zijn in gesprek’

*hap uit bureau bijt*
  woensdag 10 november 2021 @ 10:32:58 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108263
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:25 schreef derLudolf het volgende:
Oeh wat een ongelukkige timing om nu ziek te worden gcjoel.
Besmet is niet per se ziek :P
pi_202108299
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef Myraela het volgende:

[..]
Niet. Dat kan niet.
Je had gelijk :@ _O_

Binnen 10 minuten nu een persoon aan de lijn na mijn tweede keuze Lotto en die vertelde precies hetzelfde.
Dan zijn mijn ouders of de regionale GGD dement :7
  woensdag 10 november 2021 @ 10:36:35 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108301
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En werd hun dit ook door de GGD gemeld, toen ze contact hadden na een positieve uitslag hadden?

En heb ik dus net voor niks een half uur in de wacht gehangen bij 0800-1421, drie keuzemenus doorlopen, om een medewerker aan de lijn te krijgen die mijn vraag niet kon beantwoorden en… me verwees naar 0800-1421 |:(
Want blijkbaar was ik intern doorgeschakeld naar een ander nummer. En kon zij niks aanbieden qua doorverbinden. Ik moest het nog maar eens proberen, hopen dat ik dan wel goed uitkwam, maar de juiste keuze… die wist ze niet :') :')

Kortom: @:you en @:molo HELP!?!!!

Mijn vraag was of een papieren QR code (obv volledige vaccinatie) na doorgemaakte besmetting opnieuw aangevraagd moet worden ;(
Ok, even nog een verduidelijkende vraag van mijn kant :P

Een rood vinkje op wat? We hebben de Nederlandse QR code en de internationale QR code.

Die eerste hoort en kán zelfs niet op rood springen door een positieve test na een reeds aangemaakte QR code na volledige vaccinatie.
Ook niet op papier.

Er hoeft trouwens geen nieuwe aangevraagd te worden na besmetting, waarom zou je dat willen?

Waar zijn ze gevaccineerd en met wat? En hadden ze twee prikken of al eerder een positieve test van de GGD?

Ik vermoed namelijk dat hun initiële QR code al niet klopte, de aanlevering van de data that is :9
pi_202108339
Is er dit weekend, naast koud weer, nog iets te beleven in Den Haag ?
(niet voor mezelf, maar er werd me gevraagd t te vragen, mrsF gaat met een vriendin even op stap)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202108351
quote:
-O- balen!
Hopelijk krijg je verder geen klachten.
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 10:41:01 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202108354
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:39 schreef fietsie het volgende:
Klimaattop, extra Corona maatregelen. Er is vast wel een of ander clubje dat ontevreden is ;)
pi_202108414
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kortom: @:you en @:molo HELP!?!!!

Ik vind mensen die de QR-code een rood of groen vinkje noemen, sowieso wat verwarrend. Maar als je een vaccinatiebewijs hebt, dan hou je die QR-code. Dat doet overigens niets af aan dat je wel in isolatie moet na een positieve test. Maar qua QR-code zul je er niets van merken, die blijft gewoon geldig. Een papieren QR-code heeft een geldigheid van een jaar, dus ook die hoef je niet nogmaals te printen.

In een Kamerbrief werd de vergelijking gemaakt met een rijbewijs. Die komt ook niemand afpakken zodra je je been breekt, maar je kunt beter niet meer in de auto stappen. Niet helemaal fan van die vergelijking overigens, maar ach.
pi_202108425
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Klimaattop, extra Corona maatregelen. Er is vast wel een of ander clubje dat ontevreden is ;)
Mjah ze is met een linkse partijbobo op stap dus het hebben van een mening is niet mogelijk dit weekend.
  woensdag 10 november 2021 @ 10:51:00 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108457
quote:
(niet voor mezelf, maar er werd me gevraagd t te vragen, mrsF gaat met een vriendin even op stap)
Alles is dicht
pi_202108465
quote:
Met of zonder QR-code? Dat zijn wel belangrijke details in deze tijd.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 november 2021 @ 10:51:52 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202108467
Nu ik niet naar Den Bosch ga, maar een wandelroute uitgestippeld voor zaterdag. Verder met het Limespad.
Hazerswoude- Alphen (hoi @FutureFairytale) - Zwammerdam - Bodegraven. 25km :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')