Bonusfeitje.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:13 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hebben we dat idiote talking point weer…

Ik had familieleden die vol verbazing op Schiphol stonden dat hun vakantie naar Marokko niet doorging. Was al anderhalve week in het nieuws of zo, onder andere omdat Anouk toen vastzat daar, kwamen deze twee lichten in de familie-app: waaahhhhh hoe kan dit ineens!?quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:26 schreef Spablauw214 het volgende:
En die zondag dat de horeca dicht ging. Ik ben toen op Schiphol iemand wezen afhalen en ik zag de rolluiken van de Burger King dicht gaan. Dat ding is 24/7 open, elke dag.
Allemaal mensen die een beetje reddeloos rondliepen en zich afvroegen wat er in hemelsnaam gaande was. Bizar was dat.

Toch vrees ik dat we steeds vaker met pandemieën te maken gaan krijgen. Over 25 jaar hebben we er misschien al wel één of twee gehad, na Corona. In 2002 (2003?) al een keer ontkomen aan SARS en in 2012 aan MERS. Dit keer ging het mis.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:26 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dramaqueen
Geen enkele pandemie heeft ooit voor een blijvende maatschappelijke verandering gezorgd en dat zal nu niet anders zijn. Of denk je dat we over 25 jaar nog steeds met mondkapjes lopen en elk jaar in lockdown moeten?

Euh, leerplichtwet?quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgende week is het zonder QR code op school doe jij niet meer mee.

Kregen ze dan een boete omdat ze aanwezig waren in de sportschool?quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:10 schreef Noek het volgende:
Meest bizarre in de 1e golf was het nieuws van collega's die een boete kregen omdat ze online trainingen gaven. Zaten ze alleen voor een laptopje te coachen en kregen ze een boete. Toen zei een user hier ook nog eens dat dit terecht was. Knettergek!

Jongeren die op een pleintje voetbalden kregen ook een boete, om het virus te stoppen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:10 schreef Noek het volgende:
Meest bizarre in de 1e golf was het nieuws van collega's die een boete kregen omdat ze online trainingen gaven. Zaten ze alleen voor een laptopje te coachen en kregen ze een boete. Toen zei een user hier ook nog eens dat dit terecht was. Knettergek!

Ja, ze mochten geen training geven.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Kregen ze dan een boete omdat ze aanwezig waren in de sportschool?

Mensen die thuiskappers erbij gingen lappen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:10 schreef Noek het volgende:

Gebakje eten buiten met 3 man.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Jongeren die op een pleintje voetbalden kregen ook een boete, om het virus te stoppen.

#stikkenquote:Op dinsdag 9 november 2021 17:40 schreef Jed1Gam het volgende:
Pfizer gaat wel lekker, eerst die vaccins, nu een pil en booster, ex-jansen prikker als nieuwe klanten. Kan niet op bij die gasten, zwemmen in het geld.

Een lockdown voor Zoetermeerquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:21 schreef Koen66 het volgende:
Is er al gelekt welke maatregelen ze vrijdag aankondigen

Wat een aandachtsgeile pipo is datquote:

Nou en. We zijn een pandemie aan het bestrijden, ja.quote:

99% van de besmettingen gebeuren binnen. Dan is het inderdaad heel goed dat mensen niet naar buiten mogen. Wat een onzin kletsen die figuren toch ook.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:13 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hebben we dat idiote talking point weer…

Mee leren leven.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou en. We zijn een pandemie aan het bestrijden, ja.

Vorig jaar ook "oppassen met schaatsen"quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
99% van de besmettingen gebeuren binnen. Dan is het inderdaad heel goed dat mensen niet naar buiten mogen. Wat een onzin kletsen die figuren toch ook.

Ik snap die focus op die carnavalsaftrap niet zo. Stadions zitten ook nog gewoon vol en allerlei andere gelegenheden ook.quote:

Ik denk dat ze dat zelf nog niet eens weten op dit moment.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:21 schreef Koen66 het volgende:
Is er al gelekt welke maatregelen ze vrijdag aankondigen

Groepen tegen elkaar opzettenquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap die focus op die carnavalsaftrap niet zo. Stadions zitten ook nog gewoon vol en allerlei andere gelegenheden ook.

Daar begon het vorig jaar (ongeveer), dus dan kunnen ze zeggen ‘een jaar later hebben we nog niets geleerd’ (of 2 jaar)quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap die focus op die carnavalsaftrap niet zo. Stadions zitten ook nog gewoon vol en allerlei andere gelegenheden ook.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |