Die 10% gewoon het ziekenhuis uitschoppenquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
>90% van de 75+ers die wij opnemen vanwege COVID zijn volledig gevaccineerd.
Niet lang meer als het zo doorsuddert...quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:38 schreef chratnox het volgende:
70-80 en 80-90 hebben een vaccinatiegraad boven de 90%. Best aannemelijk dat in het restant veel mensen zit die niet gevaccineerd kan worden.
Dat is gewoon een probleem.
Zo'n gevoel had ik al. Dat houdt in dat die groep nog steeds een significante druk op de zorg zal leggen, ook al verhogen we de vaccinatiegraad naar 99%.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
>90% van de 75+ers die wij opnemen vanwege COVID zijn volledig gevaccineerd.
Kan ik wel aankomen. Kom hier later op terugquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb zoiets nodig vanaf september ofzo.
Opvallend genoeg waren er bij het anti-coronaprotest in Den Haag zondag ook erg veel Limburgers en die hadden het allemaal over 5G-vaccins enzo ...quote:
Met of zonder foldertje?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die 10% gewoon het ziekenhuis uitschoppen
Waarom? Denk dat immuungecomprommiteerden en ouderen altijd wat sneller vatbaar blijven. Ze overlijden er alleen niet meer aan of de IC- of ziekenhuisduur is korter.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van Pfizer.
Haha wel mooi dit.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:42 schreef Noek het volgende:
Een front binnen de 2e kamer wil zsm boosteren.
https://www.volkskrant.nl(...)st-vrijdag~b71fe37b/
Deze grappen vermoeien nog niet begrijp ik?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Hier 40-45% van de mensen die ik ken.
Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.
Dat grafiekje ookquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:42 schreef Noek het volgende:
Een front binnen de 2e kamer wil zsm boosteren.
https://www.volkskrant.nl(...)st-vrijdag~b71fe37b/
“Wij hebben Hugo de Jonge!”quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat grafiekje ook
Niet een beetje onderaan het lijstje, nee gewoon dead last, met afstand.
Hey, maar wij zijn niet te laat met boosters hoor en geeeeen idee waarom het in het VK beter begint te gaan
Speciaal voor jou maar even:quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat grafiekje ook
Hey, maar wij zijn niet te laat met boosters hoor en geeeeen idee waarom het in het VK beter begint te gaan
quote:‘We verwachten veel van de GGD. Zeker in tijden van een zeer krappe arbeidsmarkt. We hebben vier weken de tijd genomen om het georganiseerd te krijgen. Dat vind ik echt een zeer reële termijn. We doen het zo snel als kan, maar zo zorgvuldig als mogelijk is.’
Er gaat geen enkele urgentie van uit. Alsof je eerst nog even achter de schermen wil overleggen of we wel of niet de brandweer gaan bellen, terwijl iedereen en z’n moeder de vlammen uit het dak zien slaan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Haha wel mooi dit.
Tweede kamer: We willen dat je binnen 48 uur begint
de Jonge: Ja ja, snap ik. Binnen 72 uur reageer ik of we eerder kunnen beginnen, groetjes.
Allemaal onzorgvuldige symboolpolitiek in al die andere landen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat grafiekje ook
Wij doen het zorgvuldig! Het eindresultaat telt.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Allemaal onzorgvuldige symboolpolitiek in al die andere landen.
Ja hoor. Hij heeft tegenwoordig wel een kek baardjequote:Op dinsdag 9 november 2021 15:47 schreef Questular het volgende:
Wil iemand misschien nog iets kwijt over Hugo?
Dan moet het dus ook aan de onderkant beter worden, dat vaccineren voor een ander was dus niet bullshit.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zo'n gevoel had ik al. Dat houdt in dat die groep nog steeds een significante druk op de zorg zal leggen, ook al verhogen we de vaccinatiegraad naar 99%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |