quote:
Limburg is grotendeels katholiek.quote:
Hoe groot is je kring en woon je afgelegen? Want dat is wel heel bijzonder.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ken echt nog steeds echt bijna niemand die positief is getest of ziek geworden is in mijn omgeving. En dat na anderhalf jaar ofzo en nu ook weer met 10k dagelijks. Paar mensen via via. Best wel bijzonder denk ik.
Klopt. Hier 40-45% van de mensen die ik ken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ken echt nog steeds echt bijna niemand die positief is getest of ziek geworden is in mijn omgeving. En dat na anderhalf jaar ofzo en nu ook weer met 10k dagelijks. Paar mensen via via. Best wel bijzonder denk ik.
Hier ken ik ook maar één persoon.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
Heb je toevallig ook een analyse over de tijd? Zie je het verschuiven naar steeds ouder?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:37 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn toch alleen de oudjes die die onderbezette ziekenhuizen vullen ....
Het is een analyse over de tijd. Wel slechts over 2 dagen, maar toch.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een analyse over de tijd? Zie je het verschuiven naar steeds ouder?
70-80 en 80-90 hebben een vaccinatiegraad boven de 90%. Best aannemelijk dat in het restant veel mensen zit die niet gevaccineerd kan worden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:37 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn toch alleen de oudjes die die onderbezette ziekenhuizen vullen ....
quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een analyse over de tijd. Wel slechts over 2 dagen, maar toch.
>90% van de 75+ers die wij opnemen vanwege COVID zijn volledig gevaccineerd.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
70-80 en 80-90 hebben een vaccinatiegraad boven de 90%. Best aannemelijk dat in het restant veel mensen zit die niet gevaccineerd kan worden.
Dat is gewoon een probleem.
Die is best wel groot, maar woon wel in een hoekje waar het relatief heel erg meevalt. Net op de grens Friesland/Drenthe. Westellingwerf, Oostellingwerf, Westerveld, daar ergens in de buurt. Noem liever niet exact welke gemeente.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:36 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoe groot is je kring en woon je afgelegen? Want dat is wel heel bijzonder.
Klap in het gezicht van Pfizer.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
>90% van de 75+ers die wij opnemen vanwege COVID zijn volledig gevaccineerd.
En onder die leeftijdsgroepen heeft vaccinatie ook gewoon wat minder effect dan onder jonge mensen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
70-80 en 80-90 hebben een vaccinatiegraad boven de 90%. Best aannemelijk dat in het restant veel mensen zit die niet gevaccineerd kan worden.
Die 10% gewoon het ziekenhuis uitschoppenquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet lang meer als het zo doorsuddert...quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:38 schreef chratnox het volgende:
Zo'n gevoel had ik al. Dat houdt in dat die groep nog steeds een significante druk op de zorg zal leggen, ook al verhogen we de vaccinatiegraad naar 99%.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan ik wel aankomen. Kom hier later op terugquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb zoiets nodig vanaf september ofzo.
Opvallend genoeg waren er bij het anti-coronaprotest in Den Haag zondag ook erg veel Limburgers en die hadden het allemaal over 5G-vaccins enzo ...quote:
Met of zonder foldertje?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die 10% gewoon het ziekenhuis uitschoppen
Waarom? Denk dat immuungecomprommiteerden en ouderen altijd wat sneller vatbaar blijven. Ze overlijden er alleen niet meer aan of de IC- of ziekenhuisduur is korter.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van Pfizer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |