Die 10% gewoon het ziekenhuis uitschoppenquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
>90% van de 75+ers die wij opnemen vanwege COVID zijn volledig gevaccineerd.
Niet lang meer als het zo doorsuddert...quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:38 schreef chratnox het volgende:
70-80 en 80-90 hebben een vaccinatiegraad boven de 90%. Best aannemelijk dat in het restant veel mensen zit die niet gevaccineerd kan worden.
Dat is gewoon een probleem.
Zo'n gevoel had ik al. Dat houdt in dat die groep nog steeds een significante druk op de zorg zal leggen, ook al verhogen we de vaccinatiegraad naar 99%.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan ik wel aankomen. Kom hier later op terugquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb zoiets nodig vanaf september ofzo.
Opvallend genoeg waren er bij het anti-coronaprotest in Den Haag zondag ook erg veel Limburgers en die hadden het allemaal over 5G-vaccins enzo ...quote:
Met of zonder foldertje?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die 10% gewoon het ziekenhuis uitschoppen
Waarom? Denk dat immuungecomprommiteerden en ouderen altijd wat sneller vatbaar blijven. Ze overlijden er alleen niet meer aan of de IC- of ziekenhuisduur is korter.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van Pfizer.
Haha wel mooi dit.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:42 schreef Noek het volgende:
Een front binnen de 2e kamer wil zsm boosteren.
https://www.volkskrant.nl(...)st-vrijdag~b71fe37b/
Deze grappen vermoeien nog niet begrijp ik?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Hier 40-45% van de mensen die ik ken.
Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.
Dat grafiekje ookquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:42 schreef Noek het volgende:
Een front binnen de 2e kamer wil zsm boosteren.
https://www.volkskrant.nl(...)st-vrijdag~b71fe37b/
“Wij hebben Hugo de Jonge!”quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat grafiekje ook
Niet een beetje onderaan het lijstje, nee gewoon dead last, met afstand.
Hey, maar wij zijn niet te laat met boosters hoor en geeeeen idee waarom het in het VK beter begint te gaan
Speciaal voor jou maar even:quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat grafiekje ook
Hey, maar wij zijn niet te laat met boosters hoor en geeeeen idee waarom het in het VK beter begint te gaan
quote:‘We verwachten veel van de GGD. Zeker in tijden van een zeer krappe arbeidsmarkt. We hebben vier weken de tijd genomen om het georganiseerd te krijgen. Dat vind ik echt een zeer reële termijn. We doen het zo snel als kan, maar zo zorgvuldig als mogelijk is.’
Er gaat geen enkele urgentie van uit. Alsof je eerst nog even achter de schermen wil overleggen of we wel of niet de brandweer gaan bellen, terwijl iedereen en z’n moeder de vlammen uit het dak zien slaan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Haha wel mooi dit.
Tweede kamer: We willen dat je binnen 48 uur begint
de Jonge: Ja ja, snap ik. Binnen 72 uur reageer ik of we eerder kunnen beginnen, groetjes.
Allemaal onzorgvuldige symboolpolitiek in al die andere landen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat grafiekje ook
Wij doen het zorgvuldig! Het eindresultaat telt.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Allemaal onzorgvuldige symboolpolitiek in al die andere landen.
Ja hoor. Hij heeft tegenwoordig wel een kek baardjequote:Op dinsdag 9 november 2021 15:47 schreef Questular het volgende:
Wil iemand misschien nog iets kwijt over Hugo?
Dan moet het dus ook aan de onderkant beter worden, dat vaccineren voor een ander was dus niet bullshit.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zo'n gevoel had ik al. Dat houdt in dat die groep nog steeds een significante druk op de zorg zal leggen, ook al verhogen we de vaccinatiegraad naar 99%.
Waarom zit die man er nog?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:47 schreef Questular het volgende:
Mensen die dat zeggen bedoelen volgens mij "vaccinaties werken niet goed genoeg".quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan zijn er nog mensen die stellen dat vaccineren niet werkt
Ze hebben daar dan ook al 5G-beleid. Iedereen mag binnen die is:quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:42 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Opvallend genoeg waren er bij het anti-coronaprotest in Den Haag zondag ook erg veel Limburgers en die hadden het allemaal over 5G-vaccins enzo ...
Hoe bedoel je? Dat het in lagere leeftijden beter moet worden? Of?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:48 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dan moet het dus ook aan de onderkant beter worden, dat vaccineren voor een ander was dus niet bullshit.
Meh.. staat eerder onverzorgd dan kek.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:47 schreef TheRabbitEars het volgende:
[..]
Ja hoor. Hij heeft tegenwoordig wel een kek baardje
Niet te zuipenquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:47 schreef Questular het volgende:
top kerelquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:47 schreef Questular het volgende:
Ik vermoed omdat het CDA anders wegloopt van de formatietafel en Rutte z’n vierde kabinet kan vergeten.quote:
En als eerste van de hele reeks, dus het is duidelijk waar de effectiviteit van de vaccins aan het aflopen is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig fanboys of -girls. Alleen zijn er mensen die niet de hele dag gaan zitten schelden op hem of wie dan ook.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:48 schreef Noek het volgende:
Users die zo'n Hugofanboy/girl zijn..
Het is echt om te lollollolen
Die boosters zag je in de zomer al aankomen.
Echt hoor, boter op jullie hoofd.
Proost, op uwen Gezondheid.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:49 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ze hebben daar dan ook al 5G-beleid. Iedereen mag binnen die is:
Gevaccineerd
Genezen
Getest
Genaaid door de pastoor
Gezegend met een zachte G
Dat is dus precies waarom er geen lockdown wordt aangekondigd...quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat het CDA anders wegloopt van de formatietafel en Rutte z’n vierde kabinet kan vergeten.
Ik wil hem vooral heel graag kwijt.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:47 schreef Questular het volgende:
Nou, aangezien elke dame uitgebreid moet worden uitgemeten wat betreft haar neukbaarheid wou ik om tegenwicht te bieden even melden dat het me geen lor uitmaakt waar hij dat lekkere bekkie over opentrekt.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:47 schreef Questular het volgende:
Nee continu als een klein kind over hem janken is tof.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:48 schreef Noek het volgende:
Users die zo'n Hugofanboy/girl zijn..
Het is echt om te lollollolen
Die boosters zag je in de zomer al aankomen.
Echt hoor, boter op jullie hoofd.
Dat bedoel ik inderdaad, er gaat nu echt een golf aan besmettingen door het land, het zou mij niet verbazen als het werkelijke aantal nu op 300.000-500.000 per week zit. Die groep is te groot om de ouderen die in mindere mate beschermd kunnen worden door vaccins voldoende uit de wind te houden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat het in lagere leeftijden beter moet worden? Of?
quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig fanboys of -girls. Alleen zijn er mensen die niet de hele dag gaan zitten schelden op hem of wie dan ook.
Ik vindt het stuitend dat je het leed van die twee varkens ondergeschikt acht aan het landsbelangquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:51 schreef Evenstar het volgende:
Het is ook echt niet alleen Hugo, maar hele structuur in de politiek. Teveel lagen, teveel gepolder, teveel overleg etc. Allemaal leuk en aardig in de jaren dat het prima gaat, maar in tijden van nood werkt het gewoon niet.
Precies wat @:chratnox hierboven beschreef. Kamer zegt begin binnen 48h met boosters en Hugo zegt binnen 72h zal ik laten weten wat de mogelijkheden zijn
Dat je opperbevelhebber tijdens een oorlog, waar de bommen al om je oren vliegen, nog even met stichting wakker dier gaat praten of het erg is dat er ook een varken of twee om gaat komen tijdens de tegenaanvallen.
Lekkere bekkie Je kunt het niet over Hugo hebben, toch?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, aangezien elke dame uitgebreid moet worden uitgemeten wat betreft haar neukbaarheid wou ik om tegenwicht te bieden even melden dat het me geen lor uitmaakt waar hij dat lekkere bekkie over opentrekt.
Hadden we maar een opperbevelhebber.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:51 schreef Evenstar het volgende:
Het is ook echt niet alleen Hugo, maar hele structuur in de politiek. Teveel lagen, teveel gepolder, teveel overleg etc. Allemaal leuk en aardig in de jaren dat het prima gaat, maar in tijden van nood werkt het gewoon niet.
Precies wat @:chratnox hierboven beschreef. Kamer zegt begin binnen 48h met boosters en Hugo zegt binnen 72h zal ik laten weten wat de mogelijkheden zijn
Dat je opperbevelhebber tijdens een oorlog, waar de bommen al om je oren vliegen, nog even met stichting wakker dier gaat praten of het erg is dat er ook een varken of twee om gaat komen tijdens de tegenaanvallen.
Nee ik ben zo bloedserieus dat ik connected ben met Kempi.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lekkere bekkie Je kunt het niet over Hugo hebben, toch?
Zo is portugal wel aan 98% vaccinaties gekomen. Gewoon een onderzeeboot commandant in uniform die de vaccinatiecampagne leiddequote:Op dinsdag 9 november 2021 15:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hadden we maar een opperbevelhebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |