Haha ja Hugo en Mark hebben de QR bedacht, groetjes weerquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah ja. Want iemand anders heeft die niet werkend QR bedacht. Iemand anders heeft veel te laat ingezien dat er aan de rem getrokken moest worden.
Iemand anders is verantwoordelijk. They fucked up big time. Alweer.
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:55 schreef Caland het volgende:
Het enige wat nu nog helpt is een hele harde, strenge lockdown zodat het virus over een week of 2 weer helemaal verdwenen is.
De beveiliging krijgt het druk.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Makkelijk roepen maar heb je énig idee wat dat praktisch inhoudt?
Niet gek natuurlijk als je 1,5 jaar lang hoort dat het vaccin het ticket to freedom is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nooit natuurlijk, maar ik denk dat veel mensen zijn uitgecheckt nadat ze zijn gevaccineerd. "De pandemie is voor mij voorbij" las je hier regelmatig aan het eind van de zomer.
Kloptquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar tvt wordt toch niet door de ggd gedaan?
Vrijdag al een lockdown kan ik me niet voorstellen. Het wordt weer een vermanend toontje en wat halfbakken maatregelen, om vervolgens voor de feestdagen alsnog in een lockdown te gaan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Als we vrijdag een lockdown gepresenteerd krijgen zou ik een gesteunde motie van wantrouwen voor zowel Mark als Hugo volledig terecht vinden.
Wat hebben ze er een teringzooi van gemaakt. Dit is echt met geen mogelijkheid goed te praten.
Nu nog steeds hoor, ik doe nergens meer aan mee sinds die twee prikjes.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nooit natuurlijk, maar ik denk dat veel mensen zijn uitgecheckt nadat ze zijn gevaccineerd. "De pandemie is voor mij voorbij" las je hier regelmatig aan het eind van de zomer.
Tja, alle zelfverklaarde virologen hier waren het daar ook mee eens. Bleek het niet zo te zijn is het toch weer de schuld van Hugo en Mark. Het is echt te makkelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Niet gek natuurlijk als je 1,5 jaar lang hoort dat het vaccin het ticket to freedom is.
Ik weet het niet precies (hoef zelf niet te testen) maar volgens mij zijn er hier wel TvT mogelijkheden in de dorpen zelf.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar tvt wordt toch niet door de ggd gedaan?
Het schijnt dat als je de coronapas invoert bij kerken en moskeeën alles opgelost is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vorige week nog toen de mondkapjes weer verplicht werden. Want dat gaan we natuurlijk niet meer doen. Maar Hugo en Mark he....
Het is al lastig om überhaupt vast te stellen of iemand gevaccineerd is of niet. Bovendien, wat doe je met een ongevaccineerde die z'n been breekt? Ook niet helpen? Of dan wel? En wat als-ie dan covid blijkt te hebben?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat kan, ik ben voor. Maar ik heb van ethici begrepen dat dat lastig ligt
Als iedereen zich direct aan de mondkapjes had gehouden was er nu niks aan de hand geweest inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vorige week nog toen de mondkapjes weer verplicht werden. Want dat gaan we natuurlijk niet meer doen. Maar Hugo en Mark he....
Het zou om te lachen zijn als het niet zo triest was.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niks aan het handje, morgen OMT advies en vrijdag die persco klappen!
Je weet wat de rol van Nederland is in die QR code? EU verband bedoel ik.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha ja Hugo en Mark hebben de QR bedacht, groetjes weer.
Volgens mij waren het ook Mark en Hugo die dat anderhalf jaar lang riepen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, alle zelfverklaarde virologen hier waren het daar ook mee eens. Bleek het niet zo te zijn is het toch weer de schuld van Hugo en Mark. Het is echt te makkelijk.
Het is wel illustratief voor de mentaliteit.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Als iedereen zich direct aan de mondkapjes had gehouden was er nu niks aan de hand geweest inderdaad.
Niet mijn probleem. Elke regio zegt reguliere operaties af. Amsterdam hoeft dat niet om regio's die volledig overlopen (zoals Limburg) te helpen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Probleem is eerder dat de zorg in Amsterdam ook overbelast is.
https://www.at5.nl/artike(...)name-coronapatienten
Is toch lachen man, lekker vanaf je zolderkamertje ranten op alles wat los en vast zit en ondertussen heel het land naar z'n grootje zien gaan. De gemiddelde aflevering van GTST is er niets bij.quote:
Zo ervaar ik het ook wel een beetjequote:Op dinsdag 9 november 2021 12:02 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Is toch lachen man, lekker vanaf je zolderkamertje ranten op alles wat los en vast zit en ondertussen heel het land naar z'n grootje zien gaan. De gemiddelde aflevering van GTST is er niets bij.
Dat zeg ik niet. Wel dat de spiegels blijkbaar uitverkocht zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Als iedereen zich direct aan de mondkapjes had gehouden was er nu niks aan de hand geweest inderdaad.
Het zal deels wel een kwestie van bureaucratie zijn, maar het begint met de modellering van het aantal besmettingen/opnames door het RIVM.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over hoe het met het virus gaat, ik begrijp waarom de cijfers stijgen.
Wat ik niet begrijp:
- Hoe kunnen de modellen er zo erg naast zitten?
- Hoe kunnen de ziekenhuizen het in zo'n vroeg stadium al zo zwaar hebben? Waar is geen rekening mee gehouden?
- Hoe kan het dat er geen urgentie uit lijkt te spreken bij de regering? Een maand wachten met boosters en op het moment dat de media er vragen over gaat stellen nadenken over versnellen?
- Hoe kan het dat de signalen van de ziekenhuizen van afgelopen weken niet aangekomen zijn bij VWS? Of hebben ze er niet naar geluisterd?
Het lijkt me niet zo vergezocht dat de druk op Amsterdamse ziekenhuizen iets hoger is dan in Groningen, de vaccinatiegraad is aanmerkelijk lager op/rond Amsterdam.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Elke regio zegt reguliere operaties af. Amsterdam hoeft dat niet om regio's die volledig overlopen (zoals Limburg) te helpen?
Beetje vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |