Linkje? Ik zie @Lenny_Leonard graag spartelenquote:Op dinsdag 9 november 2021 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
Lord @:Elan haalt uit naar veldwachter @:Lenny_leonard
Wel humor ja, betwijfel wel of ik dit 3 seizoenen leuk blijf vinden. Vond het nu tegen het einde aan al wat een herhaling van zetten soms.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een dramaserie is het ook vrij hilarisch.
Helaas beide weer weg.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:15 schreef Caland het volgende:
Bijna een synchroonpost met user @:maxi-mus in CORRED.
Het plot valt vaak wel in herhaling ja, maar ik blijf kijken omdat al die mensen zo fucked up zijn en die dialogen zijn zo goed.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel humor ja, betwijfel wel of ik dit 3 seizoenen leuk blijf vinden. Vond het nu tegen het einde aan al wat een herhaling van zetten soms.
Ik ga hier niks van zeggen, ik houd mij in deze avond.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
Zo even het huis gestofzuigd. Nu tijd voor een alcoholvrij biertje
Wist niet dat jij zo’n enorme flikker was.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
Zo even het huis gestofzuigd. Nu tijd voor een alcoholvrij biertje
Pardon? Heb geen vrouw om dat voor me te doen en geen geld om een schoonmaakster in te huren. Dus dan zelf maar die slang ter hand nemenquote:Op dinsdag 9 november 2021 17:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo’n enorme flikker was.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo’n enorme flikker was.
Dat verklaart nog niet het alcoholvrij biertje.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pardon? Heb geen vrouw om dat voor me te doen en geen geld om een schoonmaakster in te huren. Dus dan zelf maar die slang ter hand nemen
Eens een dagje geen overwerk, ouwe smikkelbeer?quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet het alcoholvrij biertje.
Het is dinsdagmiddag en ik heb vanochtend de beentjes helemaal gesloopt in de sportschool.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet het alcoholvrij biertje.
Als ik aan de macht kom worden dat soort mensen de zee in gegooid.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:20 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die its a wrap zeggen mogen van mij corona krijgen
Komt omdat ik vandaag thuiswerkte.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eens een dagje geen overwerk, ouwe smikkelbeer?
Ik verwacht jou bij het dartsen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:05 schreef Coco het volgende:
@:El-Stinho wat is jouw planning tijdens de interlandbreak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |