Mooi maar corrupt land. Kan het weten want mijn ouders komen uit de regioquote:
En dan daar zonder QR en maatregelen gaan leven.. Kan dat?quote:Op maandag 8 november 2021 20:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mooi maar corrupt land. Kan het weten want mijn ouders komen uit de regio![]()
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Bosnië( en dan de Servische republiek om precies te zijn)
QR code controleur?quote:Op maandag 8 november 2021 21:04 schreef Tyr80 het volgende:
Zijn jullie allemaal binnen ofzo? Wat de fuck voor werk ga je daar anders doen?
In Bosnië zijn er nauwelijks maatregelen , in de winkel bv word er wel een mondkapje vereist maar daar houdt zich niemand aan . Ook hadden ze vorig jaar een avondklok maar die werd al vrij snel afgeschaftquote:Op maandag 8 november 2021 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan daar zonder QR en maatregelen gaan leven.. Kan dat?
En in Montenegro? Schijnt ook wel mooi te zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 21:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
In Bosnië zijn er nauwelijks maatregelen , in de winkel bv word er wel een mondkapje vereist maar daar houdt zich niemand aan . Ook hadden ze vorig jaar een avondklok maar die werd al vrij snel afgeschaft
Kroatië on the other hand zit in de EU. Vergelijkbaar met de situatie in NL maar dan wel een stuk milder. De president daar geeft gezegd, dat die daar geen mensen meer zou verplichten om hun vaccin te nemen . Er was daar een vaccinatiegraad van 50% bereikt en dat vond die meer dan genoeg .
Het is zeker een mooi land maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wat hun beleid is mbt corona. Heb het niet zo nauw gevolg. Servie zou ik meiden, die zijn een tikje dictatoriaal geworden en dan druk ik me voorzichtig uitquote:Op maandag 8 november 2021 21:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
En in Montenegro? Schijnt ook wel mooi te zijn.
De zorg daar is prima, ik zou zeggen misschien wel beter dan hier, je moet alleen wel geld hebben om die prive klinieken te kunnen veroorlovenquote:Op maandag 8 november 2021 21:13 schreef TLC het volgende:
Als Fok!ers de keus had of in een ziekenhuis te liggen in een of ander Balkanland of Nederland dan toch maar mooi voor Nederland kiezenen dan maar aanstellen als een 18 jarig Gothic meisje over het coronabeleid hier
en dan de gevaccineerden?quote:Op maandag 8 november 2021 20:10 schreef halfway het volgende:
[..]
Nee. Het is klaar zo, eerst de ongevaccineerden maar.
Hadden ze al veel eerder aan moeten beginnen, de oudste en meest kwetsbare mensen hebben hun prik al een tijdje geleden gehad. En we weten dat ze na 6 maanden bijna niet meer beschermd zijn tegen ernstige ziekte, dus ze zouden ruim voor het griepsseizoen allang de optie moeten hebben gekregen om een boostershot te nemen. Vrijwilliger uiteraard.quote:Op dinsdag 9 november 2021 01:41 schreef Bocaj het volgende:
Het schijnt alweer nijpend te zijn...
[ twitter ]
Ja, want doen of het probleem niet bestaat lost het op ofzo.quote:Op maandag 8 november 2021 19:59 schreef mthecatlover het volgende:
Geef virologen maar een booster(raket) naar de maan....
Thierry is een ziener!quote:Op maandag 8 november 2021 19:33 schreef Derrazi het volgende:
Kom erbij nieuwe wappies. Voel je welkom. En vergeet niet dat onze opperwappie Baudet weer gelijk had en dat we nu in een medische apartheid terecht zijn gekomen met de 2g invoering straks.
Ik heb nog geen nieuws gezien of gelezen dat virologen zich ook schuldig maken aan pedofilie?quote:
Nooit in BNW geweest zeker?quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuws gezien of gelezen dat virologen zich ook schuldig maken aan pedofilie?
Af en toe. Wat vermakelijker dan ONZ.quote:
Ten eerste is dit bangmakerij maar ten tweede; wat zou het uitmaken? Het vaccin is veilig en de bijwerkingen zijn prima te overzien voor de meeste mensen.quote:
Nou, verder geen probleem dan toch voor jou, lekker prikkenquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ten eerste is dit bangmakerij maar ten tweede; wat zou het uitmaken? Het vaccin is veilig en de bijwerkingen zijn prima te overzien voor de meeste mensen.
Zolang we geen tijdmachine hebben kan niemand zeggen dat een vaccin 'veilig' is. Onnodige vaccinaties blijven een risico.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ten eerste is dit bangmakerij maar ten tweede; wat zou het uitmaken? Het vaccin is veilig en de bijwerkingen zijn prima te overzien voor de meeste mensen.
Hopelijk voor jou ook niet want dat zou irrationeel, zonde en onnodig zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:50 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nou, verder geen probleem dan toch voor jou, lekker prikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |