Kom erbij nieuwe wappies. Voel je welkom. En vergeet niet dat onze opperwappie Baudet weer gelijk had en dat we nu in een medische apartheid terecht zijn gekomen met de 2g invoering straks.quote:"Overweeg daarom om nu de groene vink in de CoronaCheck-app alleen te laten oplichten als je je meest recente en laatste prik hebt gehad in het afgelopen half jaar. Dat klinkt draconisch, maar is misschien wel het enige wat werkt."
Geeft niks, in februari / maart zal je zien dat dit toch werkelijkheid is geworden. Ook dan ben je welkomquote:Op maandag 8 november 2021 19:45 schreef Jaeger85 het volgende:
Oh nee een viroloog die al de hele pandemie tegen het Red Team aanschuurt waar de overheid nog nooit naar geluisterd heeft vind ik. Laat ik ook maar wappie worden nu.
Ga ik net als jou allerlei janktopics en monologen openen op Fok.quote:Op maandag 8 november 2021 19:45 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Geeft niks, in februari / maart zal je zien dat dit toch werkelijkheid is geworden. Ook dan ben je welkom
Een Corona-topic heb ik nog niet geopend, doe ik misschien nog eens als je daar behoefte aan hebt. Ik merk inderdaad dat mensen wel behoefte hebben aan de pijnlijke waarheid. Opent her en der toch wat ogenquote:Op maandag 8 november 2021 19:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ga ik net als jou allerlei janktopics en monologen openen op Fok.
Je hebt het sportschool topic anders behoorlijk gekaapt.quote:Op maandag 8 november 2021 19:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Een Corona-topic heb ik nog niet geopend, doe ik misschien nog eens als je daar behoefte aan hebt. Ik merk inderdaad dat mensen wel behoefte hebben aan de pijnlijke waarheid. Opent her en der toch wat ogen#payingitforward
Klopt, blijkbaar worden mensen getriggerd als ik ze wijs op wat feiten..quote:Op maandag 8 november 2021 19:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je hebt het sportschool topic anders behoorlijk gekaapt.
Dat is een aanname van jou.quote:Op maandag 8 november 2021 20:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Klopt, blijkbaar worden mensen getriggerd als ik ze wijs op wat feiten..
Nee. Het is klaar zo, eerst de ongevaccineerden maar.quote:Op maandag 8 november 2021 19:33 schreef Derrazi het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ok&utm_term=20211108
[..]
Kom erbij nieuwe wappies. Voel je welkom. En vergeet niet dat onze opperwappie Baudet weer gelijk had en dat we nu in een medische apartheid terecht zijn gekomen met de 2g invoering straks.
Ga jij de boostershot nemen?
De mensen die zich nu nog niet hebben laten vaccineren zullen dat waarschijnlijk ook niet meer doen, tenzij je ze in een dwangbuis zet of hun inkomen wegneemt. Of ze pakken gewoon hun biezen. Doe ik waarschijnlijk zelf ook.quote:Op maandag 8 november 2021 20:10 schreef halfway het volgende:
[..]
Nee. Het is klaar zo, eerst de ongevaccineerden maar.
wappies zijn best gastvrijquote:Op maandag 8 november 2021 19:33 schreef Derrazi het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ok&utm_term=20211108
[..]
Kom erbij nieuwe wappies. Voel je welkom. En vergeet niet dat onze opperwappie Baudet weer gelijk had en dat we nu in een medische apartheid terecht zijn gekomen met de 2g invoering straks.
Ga jij de boostershot nemen?
Nou ik zie de reacties oppoppen als ik ergens reageer, dus blijkbaar raak ik her en der wel wat gevoelige snarenquote:
2G op t werk. Al enig idee waar heen?quote:Op maandag 8 november 2021 20:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De mensen die zich nu nog niet hebben laten vaccineren zullen dat waarschijnlijk ook niet meer doen, tenzij je ze in een dwangbuis zet of hun inkomen wegneemt. Of ze pakken gewoon hun biezen. Doe ik waarschijnlijk zelf ook.
Een of ander sloeberland waar de administratie zo erbarmelijk is dat ze je toch niet kunnen volgen.quote:Op maandag 8 november 2021 20:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
2G op t werk. Al enig idee waar heen?
Spanje?quote:Op maandag 8 november 2021 20:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Een of ander sloeberland waar de administratie zo erbarmelijk is dat ze je toch niet kunnen volgen.
Als toerist overal een beetje rondhangen kan ook, daar maakt niemand zich druk om.quote:Op maandag 8 november 2021 20:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Een of ander sloeberland waar de administratie zo erbarmelijk is dat ze je toch niet kunnen volgen.
Ja ik koop eerst een busje denk ik, beetje rondtrekken, tot de diesel onbetaalbaar of verboden wordt. En dan maar ergens groentes verbouwen op het platteland.quote:Op maandag 8 november 2021 20:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Als toerist overal een beetje rondhangen kan ook, daar maakt niemand zich druk om.
zijn wel de qr pas etc ingetrokkenquote:Op maandag 8 november 2021 20:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zuidoost Europa. Lekker warm. Spanje lijkt me nog te beschaafd.
Mja, tot een nieuwe pandemie uitbreekt (artificieel) en dan begint het circus weer opnieuw.quote:Op maandag 8 november 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn wel de qr pas etc ingetrokken
tja dan wordt het eerder Afrikaquote:Op maandag 8 november 2021 20:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Mja, tot een nieuwe pandemie uitbreekt (artificieel) en dan begint het circus weer opnieuw.
het is wel EU, je zou denken dat die regels gelijk getrokken worden. Digitale ID en munt enzo.quote:Op maandag 8 november 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn wel de qr pas etc ingetrokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |