Meen dat we toch zeker 3 weken al dan niet langer jullie online geflirt hebben moeten meelezen. Hoe was jullie date?quote:Op maandag 8 november 2021 14:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Had je al maar je deed er niets mee.
Het zijn Fokkers, dat durven ze helemaal niet!quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Meen dat we toch zeker 3 weken al dan niet langer jullie online geflirt hebben moeten meelezen. Hoe was jullie date?
jeetje , nee, mensen irl ontmoetenquote:Op dinsdag 9 november 2021 07:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het zijn Fokkers, dat durven ze helemaal niet!
Hoe is het nu met je corona? Ben je alweer vrijgelaten?quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje , nee, mensen irl ontmoeten
ja, ik ben sinds donderdag avond weer uit quarantaine.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je corona? Ben je alweer vrijgelaten?
Soms moet je enge dingen doen toch? Ze bijten niet.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het zijn Fokkers, dat durven ze helemaal niet!
Gevaarlijke aanname is dat laatste.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Soms moet je enge dingen doen toch? Ze bijten niet.
Oke goed punt. Misschien vinden ze dat juist wel leuk/lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gevaarlijke aanname is dat laatste.
Alleen bij een selecte groep hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oke goed punt. Misschien vinden ze dat juist wel leuk/lekker
Nix mis met een beetje bijten
Wat bedoel je? Flirten is gewoon leuk maar er is meer nodig dan een paar gevatte antwoorden om te datenquote:Op dinsdag 9 november 2021 07:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Meen dat we toch zeker 3 weken al dan niet langer jullie online geflirt hebben moeten meelezen. Hoe was jullie date?
Sowieso. Ik kan er al niet tegen als mensen me te pas en te onpas aanraken. Laat staan dat men je ineens out of the blue gaan bijtenquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen bij een selecte groep hoor.
37 graden en een hartslag.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Flirten is gewoon leuk maar er is meer nodig dan een paar gevatte antwoorden om te daten.
Jeetje wat stel jij hoge eisen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
En de belangrijkste eis, mijn date moet mij heel leuk vinden.
Dat is meestal toch?! Je gaat niet daten als je denkt "mwah, kan er mee door".quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hay, jouw username maakt mij altijd een beetje blij.
Misschien moet ik dat gaan proberen..quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is meestal toch?! Je gaat niet daten als je denkt "mwah, kan er mee door".
Maar daar komt je vaak pas later achter.
Wat is deze? 3x hier een post liken en je moet gewoon met je benen in je nek hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Flirten is gewoon leuk maar er is meer nodig dan een paar gevatte antwoorden om te daten.
Grappig.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Hay, jouw onderschrift maakt mij altijd een beetje blij.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat gaan proberen..
In dat geval had ik heel veel seks kunnen hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is deze? 3x hier een post liken en je moet gewoon met je benen in je nek hoor.
Ja klopt, alleen een paar woorden om op af te gaan vind ik wel een ander uiterste.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is meestal toch?! Je gaat niet daten als je denkt "mwah, kan er mee door".
Maar daar komt je vaak pas later achter.
"Hoi, neuken?"quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen een paar woorden om op af te gaan vind ik wel een ander uiterste.
3x? Dan moet de dame in kwestie wel heel premium zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:26 schreef rival het volgende:
Wat is deze? 3x hier een post liken en je moet gewoon met je benen in je nek hoor.
Klimaatverandering!quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:58 schreef Tegan het volgende:
Goed, nu weer tijd voor luchtige onderwerpen.
We waren okayquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Blegh, net een test laten doen maar vandaag is m'n boodschappendag![]()
Straks verhongeren we.
RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Straks verhongeren we.
Zo ver laat ik het bij jou niet komen hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Straks verhongeren we.
Ik zal jou nog eens wingen.quote:
Moeten we ook je handje vast houden???quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:23 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Hoest hoest hoest misschien moet ik me straks maar eens laten testen. Wat vinden jullie?
handje vasthoudenquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moeten we ook je handje vast houden???
Wat, moet je een pleister na een test?quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:08 schreef Barbusse het volgende:
En ook nog een pleistertje met Mickey Mouse plaatje zeker?
Hij wel.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat, moet je een pleister na een test?
Nee, want afstand houden tot je je uitslag hebt.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:49 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
handje vasthouden
aai over de bol
kusje voor het slapen gaan
mag allemaal
Beter zet je je account alvast op anoniem, mocht je het niet overleven.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:23 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Hoest hoest hoest misschien moet ik me straks maar eens laten testen. Wat vinden jullie?
quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:08 schreef Barbusse het volgende:
En ook nog een pleistertje met Mickey Mouse plaatje zeker?
Zal wel weekhartig zijn geworden door de liefde. Watje.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:26 schreef TaMieke het volgende:
Bewijst wel dat dit niet de echte Dino is
Dat was ook de reden waarom hij ineens weg was.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal wel weekhartig zijn geworden door de liefde. Watje.
'Verder'. Met zijn allessie samen op de bank herhalingen van Gilmore Girls kijken, onderwijl genietend van een venkel-anijs theetje.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat was ook de reden waarom hij ineens weg was.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Verder'. Met zijn allessie samen op de bank herhalingen van Gilmore Girls kijken, onderwijl genietend van een venkel-anijs theetje.
Samen op de bank een potje gamen daarentegenquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Verder'. Met zijn allessie samen op de bank herhalingen van Gilmore Girls kijken, onderwijl genietend van een venkel-anijs theetje.
Zeker.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:37 schreef rival het volgende:
Samen op de bank een potje gamen daarentegen
Liever een beetje loom seks hebben op de bank.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Die 2 woorden passen niet bij elkaar.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Liever een beetje loom seks hebben op de bank.
Ik twijfel of ik een sarcastische opmerking moet maken over schildpadden of over de overtreffende trap van vanilla seks.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:46 schreef Barbusse het volgende:
Liever een beetje loom seks hebben op de bank.
Doe maar sarcastische opmerkingquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een sarcastische opmerking moet maken over schildpadden of over de overtreffende trap van vanilla seks.
Welk spel?quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Hide the salamiquote:
Hele dag afwisselend gamen, seks en taart etenquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hide the salami
Ik speel van alles maar ben et best in racespellen(forza). Favoriete game is GTA.
Ik zie je DM wel tegemoetquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:00 schreef Tegan het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal wel weekhartig zijn geworden door de liefde. Watje.
Ja heb ook geen idee wie jullie dino isquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:26 schreef TaMieke het volgende:
Bewijst wel dat dit niet de echte Dino is
Zou een starfish hier niet toepasselijker zijn?quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:49 schreef AirwiN het volgende:
Ik twijfel of ik een sarcastische opmerking moet maken over schildpadden of over de overtreffende trap van vanilla seks.
Dat blijkt. Geeft ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:28 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ja heb ook geen idee wie jullie dino is
verdient dat goed?quote:
*triggeredquote:
Dat klinkt als een feestjequote:Op dinsdag 9 november 2021 14:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hele dag afwisselend gamen, seks en taart eten. Maar GTA is niet echt een two-player game.
Die groeien al een maand niet meerquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je tieten zijn
Tijd voor implants om meer volgers te genereren voor je Onlyfans account.quote:
Implantsquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:04 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor implants om meer volgers te genereren voor je Onlyfans account.
Ik heb een blessure in mn schouder en heb al bijna een maand geen oefeningen voor de borst kunnen doen.quote:
Ahhh kusje op je borsten!quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een blessure in mn schouder en heb al bijna een maand geen oefeningen voor de borst kunnen doen.
je hersenen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog een lichaamsdeel dat al een maand geen oefeningen heeft gedaan
venkel is lekker, maar om er nou thee van te trekken...quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Moest lachen.
En verder beetje treurig over het idee van venkelthee. Gatverdamme.
Wij worden ook wel een beetje treurig van jouw venkelthee.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Moest lachen.
En verder beetje treurig over het idee van venkelthee. Gatverdamme.
WC papier was er in ieder geval nog. Heb maar een pallet gekocht voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:53 schreef gianni61 het volgende:
als de supermarkt zometeen geen venkel heeft ben ik wel echt teleurgesteld.
Smaakt prima met wat ketchup er bij.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
WC papier was er in ieder geval nog. Heb maar een pallet gekocht voor de zekerheid.
Ha, babyface!quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:47 schreef Tyranoesauroes het volgende:
@:Lot88 Heb m'n baard er weer af geschoren
Ga je een stoppelbaardje kweken?quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:47 schreef Tyranoesauroes het volgende:
@:Lot88 Heb m'n baard er weer af geschoren
Gaan we dan venkelthee drinken?quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Nu nog 2 dagen wachten...2 dagen!
Best lekker, mits goed klaargemaakt. Smaakt een beetje naar anijs. Daar moet je dus wel van houden.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:45 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ik neem mijn eigen thee wel mee![]()
Hm, ik word hier niet warm van.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best lekker, mits goed klaargemaakt. Smaakt een beetje naar anijs. Daar moet je dus wel van houden.
Ik lust geen thee.quote:Op dinsdag 9 november 2021 21:46 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Maar ben wel in voor een theedate, wel even eerst beter worden
Het is meer het element van de warmte bij koffie ook. Ik vind warm drinken gewoon niet zo geweldigquote:Op woensdag 10 november 2021 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen enkele? Van de half miljoen smaken?
En warme ananas?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is meer het element van de warmte bij koffie ook. Ik vind warm drinken gewoon niet zo geweldig
ook niet bij chocomel?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is meer het element van de warmte bij koffie ook. Ik vind warm drinken gewoon niet zo geweldig
We zijn allemaal een beetje raarquote:
Das waarquote:Op woensdag 10 november 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We zijn allemaal een beetje raar
Altijd beter dan een kokend hete plak tomaat.quote:
You tell us, met wie heb jij iets gepland?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:09 schreef TaMieke het volgende:
Zijn er nu al dates gepland?
We hebben nieuwe stelletjes nodig
Niemand wil mijquote:Op woensdag 10 november 2021 09:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
You tell us, met wie heb jij iets gepland?
Raarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2021 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
RaarGaat dat zo snel denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie jequote:Op woensdag 10 november 2021 09:33 schreef TaMieke het volgende:
Ow dm van Buda! Nou dan wordt dat mn volgende slachtoffer.
Whehehe, die lurkt gewoon meequote:Op woensdag 10 november 2021 09:33 schreef TaMieke het volgende:
Ow dm van Buda! Nou dan wordt dat mn volgende slachtoffer.
Vuige stalker dusquote:
Mijn brein kan dit niet aan; een FOK!ker, in R&P én met empathisch vermogen. jbpaniek.gifquote:Op woensdag 10 november 2021 09:41 schreef TaMieke het volgende:
Net als jij, wil je zeggen?
Heb hem even gewaarschuwd. Een mention voelde zo agressief.
Wat hebberig van hem zeg.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij houdt haar gewoon een beetje in de gaten, zorgen dat ze niet wordt ingepikt
quote:Op woensdag 10 november 2021 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn brein kan dit niet aan; een FOK!ker, in R&P én met empathisch vermogen. jbpaniek.gif
1 grote groepsdate en aan niemand vertellen wat je username op fok is?quote:Op woensdag 10 november 2021 10:30 schreef Tegan het volgende:
Wordt tijd dat hier gedate wordt inderdaad.
quote:Op woensdag 10 november 2021 10:36 schreef Tegan het volgende:
Nee gewoon 1 op 1 tussen twee SC'ers waarvan ik er geen ben.
"We zijn nu in de bioscoop, het licht is uit en de voorfilmpjes zijn bezig. Ze heeft nu al bijna de hele bak popcorn leeg gevreten"quote:
"hij draagt witte sportsokken."quote:Op woensdag 10 november 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"We zijn nu in de bioscoop, het licht is uit en de voorfilmpjes zijn bezig. Ze heeft nu al bijna de hele bak popcorn leeg gevreten"
"ze ging even naar de wc, maar dat is al 3 kwartier geleden. Misschien heb ik toch goed gezien dat ze net buiten in een taxi sprong"quote:Op woensdag 10 november 2021 10:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet al gelijk einde date?
Niet een gat in de onderkant van de bak hebben gemaakt en daar je pener in hebben gestoken, zodat ze een andere consumptie heeft. Amateur.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
"We zijn nu in de bioscoop, het licht is uit en de voorfilmpjes zijn bezig. Ze heeft nu al bijna de hele bak popcorn leeg gevreten"
Ik wilde al zeggen "hij heeft zn bioscoopbroek aan"quote:Op woensdag 10 november 2021 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet een gat in de onderkant van de bak hebben gemaakt en daar je pener in hebben gestoken, zodat ze een andere consumptie heeft. Amateur.
Niet direct. Volgende date is gewoon tripje naar de Hema voor zwarte sokkenquote:Op woensdag 10 november 2021 10:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet al gelijk einde date?
Als je te dunne sokken aan hebt in de winter is dat niet fijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:01 schreef Tegan het volgende:
Wat is er erg aan de verkeerde sokken?
Combinatie van elk argument telt om invulling te geven aan je bindingsangst en onredelijke eisen hebben.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:01 schreef Tegan het volgende:
Wat is er erg aan de verkeerde sokken?
Help me eraan herinneren nooit met jou naar de bioscoop te gaan.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet een gat in de onderkant van de bak hebben gemaakt en daar je pener in hebben gestoken, zodat ze een andere consumptie heeft. Amateur.
Whoo yv is scherpquote:Op woensdag 10 november 2021 09:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
You tell us, met wie heb jij iets gepland?
zou een optie zijn, maar ik hou niet van popcornquote:Op woensdag 10 november 2021 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik ga eerst aan mezelf werken"quote:Op woensdag 10 november 2021 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combinatie van elk argument telt om invulling te geven aan je bindingsangst en onredelijke eisen hebben.
Daarom gaan wij ook whisky en 'sigaren' doen.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:09 schreef Barbusse het volgende:
Help me eraan herinneren nooit met jou naar de bioscoop te gaan.
"Het ligt niet aan jou, maar aan mij."quote:
En dan een week later wel een relatie hebben met iemand andersquote:Op woensdag 10 november 2021 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Het ligt niet aan jou, maar aan mij."
Dan ligt het idd aan die ander dat 'ie niet eerlijk en betrouwbaar is.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:16 schreef TaMieke het volgende:
En dan een week later wel een relatie hebben met iemand anders
quote:Op woensdag 10 november 2021 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom gaan wij ook whisky en 'sigaren' doen.
hue hue?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:17 schreef Senn88 het volgende:
Ik laat liever andere mensen aan mij werken
Zijn er uberhaupt nog eerlijk en betrouwbare mensen?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ligt het idd aan die ander dat 'ie niet eerlijk en betrouwbaar is.
Ik voel ineens een erge rugpijn opkomenquote:Op woensdag 10 november 2021 11:17 schreef Senn88 het volgende:
Ja, hoi.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt nog eerlijk en betrouwbare mensen?
Vind mijzelf best eerlijk en betrouwbaarquote:Op woensdag 10 november 2021 11:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt nog eerlijk en betrouwbare mensen?
Dat zegt vooral iets over jou.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:31 schreef TaMieke het volgende:
Jou vertrouw is sowieso voor geen 5 cent
Dank voor de bevestiging en respect en waardering voor je zelfreflectie.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:35 schreef TaMieke het volgende:
I know. Dit ligt ook aan mij en niet aan jou
Ik voel me betrapt.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker ook nog zoete popcorn he?quote:
Nee man, zout.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker ook nog zoete popcorn he?
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 11:17 schreef Senn88 het volgende:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 10 november 2021 12:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou Yv! Ik had het over kappers schoonheidsspecialiste etc
Maar die etc. he...quote:Op woensdag 10 november 2021 12:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Telt een lading zaad in je gezicht smeren omdat het je huid jong houdt ook als schoonheidsspecialist?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe zaad er uit ziet en waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Telt een lading zaad in je gezicht smeren omdat het je huid jong houdt ook als schoonheidsspecialist?
Dit gelooft echt niemand.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Snel een schoonheidsspecialist met deze behandelmethode zoeken dan maar.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe zaad er uit ziet en waar het vandaan komt.
Waarom zouden zij daar trots op zijn?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik sta al kurkdroog sinds mijn malta tripje. Yv en Dino zijn trots op mij.
Je had al ontelbare dates kunnen hebben met rival, gianni, Faxie, etc.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik sta al kurkdroog sinds mijn malta tripje. Yv en Dino zijn trots op mij.
Van Dino mocht ik niet meer rondsletten en Yv haar celibaatclubje is overgenomen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zouden zij daar trots op zijn?
Ik heb liever een yoni massage.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel een schoonheidsspecialist met deze behandelmethode zoeken dan maar.
Jij ook. Rival en Faxie zoeken sowieso iets anders dan ik dus dan kunnen we elkaars tijd beter niet verdoen. Verder moet het gewoon goed voelen en mbt communicatie lopen. Dat heeft het niet gedaan. Dan blijf ik liever een sahara dan heb ik ook daarna weer geen deuk in mijn zelfvertrouwen opgelopen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je had al ontelbare dates kunnen hebben met rival, gianni, Faxie, etc.
Ok fair enoughquote:Op woensdag 10 november 2021 12:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij ook. Rival en Faxie zoeken sowieso iets anders dan ik dus dan kunnen we elkaars tijd beter niet verdoen. Verder moet het gewoon goed voelen en mbt communicatie lopen. Dat heeft het niet gedaan. Dan blijf ik liever een sahara dan heb ik ook daarna weer geen deuk in mijn zelfvertrouwen opgelopen.
Dat Dino dan ook ff een goeje date voor je regeltquote:Op woensdag 10 november 2021 12:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Van Dino mocht ik niet meer rondsletten en Yv haar celibaatclubje is overgenomen.
Wat voor clubje?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:38 schreef Tegan het volgende:
Senn, TaMieke en ik kunnen wel een nieuw clubje beginnen.
quote:
Dino pino heeft mij toch al aan mijn lot overgelatenquote:Op woensdag 10 november 2021 12:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat Dino dan ook ff een goeje date voor je regelt
Gemeen hoorquote:Op woensdag 10 november 2021 13:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dino pino heeft mij toch al aan mijn lot overgelaten
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]Dan zijn we toch op elkaar aangewezen vriendin
Wacht, we vergetenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]Dan zijn we toch op elkaar aangewezen vriendin
Over 300 jaar woon ik aan zeequote:Op woensdag 10 november 2021 13:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vergeleken met mij woont iedereen aan zee
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vergeleken met mij woont iedereen aan zee
Redelijk. Ligt beetje aan naar welk strand je wil, maar vanaf 5 km.quote:
Heuy wij kunnen wel n huisje scoren op een bungalowpark bij zee (met Moos) als jij daar ook voor in bent? In t voorjaar ofzoquote:Op woensdag 10 november 2021 13:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]voor mij ook toch.
Maar weekendjes zee ben ik altijd voor in.
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Redelijk. Ligt beetje aan naar welk strand je wil, maar vanaf 5 km.
Altijd!quote:Op woensdag 10 november 2021 13:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heuy wij kunnen wel n huisje scoren op een bungalowpark bij zee (met Moos) als jij daar ook voor in bent? In t voorjaar ofzo
Je krijgt sting in cadeauverpakking?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
De postNL is in een 'huehue' mood. 'Er is een groot pakket naar u onderweg, zorg dat u thuis bent om het te ontvangen'
Zou wel cool zijn, hij is inderdaad niet thuis nu dus zou wel een verrassing zijn als hij het pakketje isquote:Op woensdag 10 november 2021 13:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je krijgt sting in cadeauverpakking?
Tof! Moeten we ff kijken tot wanneer die viesnek op het strand mag komen enzo maar lijkt me leukquote:
Voorjaar is weer om leuke dingen buiten te doen, nu juist je kans om knusse warme dingen binnen te doenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
voorjaar komt er weer aan
Zodat je kunt ontvangen, huehue.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn, hij is inderdaad niet thuis nu dus zou wel een verrassing zijn als hij het pakketje is
Ow ja, daar zitten regeltjes aan he?!quote:Op woensdag 10 november 2021 13:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tof! Moeten we ff kijken tot wanneer die viesnek op het strand mag komen enzo maar lijkt me leuk
quote:
Ik wil ook zulke pakketjesquote:Op woensdag 10 november 2021 13:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn, hij is inderdaad niet thuis nu dus zou wel een verrassing zijn als hij het pakketje is
Springt hij dan ook uit een taart zodra je die doos opent, met van die kwastjes op z'n tepels geplakt?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt ook goed, ben bijna jarig dus dit kan op de suggestielijstquote:Op woensdag 10 november 2021 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Springt hij dan ook uit een taart zodra je die doos opent, met van die kwastjes op z'n tepels geplakt?
Ow jaquote:Op woensdag 10 november 2021 13:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij krijgt dit weekend vast wel weer zo’n pakketje
Wil je dit dan voor ons filmen en het delen?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt ook goed, ben bijna jarig dus dit kan op de suggestielijst
In het zeer onwaarschijnlijke geval dat dit gebeurd dan zal ik het je via de WhatsApp sturenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wil je dit dan voor ons filmen en het delen?
STING in een string?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je krijgt sting in cadeauverpakking?
Dit kan ik waarderen!quote:Op woensdag 10 november 2021 13:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In het zeer onwaarschijnlijke geval dat dit gebeurd dan zal ik het je via de WhatsApp sturen
Je weet dat die pizzaberzorger van laatst er minder enthousiast van wasquote:Op woensdag 10 november 2021 13:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lastig.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind je niet erg toch? Ik heb wel een hartslag en lichaamstemperatuur.
Met een dekentjequote:Op woensdag 10 november 2021 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voorjaar is weer om leuke dingen buiten te doen, nu juist je kans om knusse warme dingen binnen te doen
Iets romantischer dan "een hartslag en temperatuur" mag wel, zo goedkoop ben ik ook weer nietquote:
Ow. Ik wil best een waxinelichtje aan doenquote:Op woensdag 10 november 2021 14:00 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Iets romantischer dan "een hartslag en temperatuur" mag wel, zo goedkoop ben ik ook weer niet
Ben geen 18 meer...
Wat een eisen....quote:Op woensdag 10 november 2021 14:00 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Iets romantischer dan "een hartslag en temperatuur" mag wel, zo goedkoop ben ik ook weer niet
Ben geen 18 meer...
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow. Ik wil best een waxinelichtje aan doen
Me too!quote:Op woensdag 10 november 2021 14:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik had wel verwacht dat Senn heel romantisch zou zijn eigenlijk. Kaarsjes, bloemen, etc
Ik vind dat stiekem ook heel leuk alleen ik ben afgestompt door alle mannen die op een potentie lijst stonden en dat allemaal niet wilden.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik had wel verwacht dat Senn heel romantisch zou zijn eigenlijk. Kaarsjes, bloemen, etc
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ook de man heeft tegenwoordig een beetje behoefte aan romantiek
Minder dan een open haard. En anders van die LED-kaarsjes, daar zijn tegenwoordig ook genoeg mooie uitvoeringen van.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stoten kaarsen niet te veel co2 uit?
Niet allemaalquote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Altijd.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:24 schreef Tyranoesauroes het volgende:
WILLEN JULLIE KEIHARDE NEUKSEKS DAN, IS DAT WAT JULLIE WILLEN
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:24 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Niet altijd.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Oh ja, doe maar led-kaarsjes dan. Alleen geven die geen warmte af natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Minder dan een open haard. En anders van die LED-kaarsjes, daar zijn tegenwoordig ook genoeg mooie uitvoeringen van.
Ik ga even mama bellen dat ik bang ben of ze me wil ophalen.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:24 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ik ben geen man lees ik net. Romantiek, hou toch op.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Zou je dat nu wel doenquote:Op woensdag 10 november 2021 14:31 schreef TaMieke het volgende:
Jammer dat plaatjes uploaden zo'n gedoe is
Lapsangquote:Op woensdag 10 november 2021 14:42 schreef Tyranoesauroes het volgende:
wat een consternatie, ff theetje dan maar, goeie ouwe lapsang souchong.
Uit de ballenbak?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga even mama bellen dat ik bang ben of ze me wil ophalen.
Zullen vast wel gegadigden zijn die daarin kunnen voorzienquote:Op woensdag 10 november 2021 14:49 schreef Tegan het volgende:
Ik wil gewoon alle soorten seks, afwisselend. Waarom kiezen? Kwantiteit en regelmatig kwaliteit.
hmm, alle soorten?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:49 schreef Tegan het volgende:
Ik wil gewoon alle soorten seks, afwisselend. Waarom kiezen? Kwantiteit en regelmatig kwaliteit.
AirwiN: *gluurt wederom over schutting*quote:Op woensdag 10 november 2021 14:49 schreef Tegan het volgende:
Ditquote:Op woensdag 10 november 2021 14:49 schreef Tegan het volgende:
Hoi.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:49 schreef Tegan het volgende:
niet in bed etenquote:
wat niet?quote:
niks mis meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |