We worden geregeerd door de ziekenhuizen???quote:Op maandag 8 november 2021 19:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik begin wel moe te worden van die ziekenhuizen/artsen en hun eisen. Zullen we het bestuur anders aan de personen overlaten die daar verantwoordelijk voor zijn.
Niet dat dat verder een garantie op succes is maar we worden weer geregeerd door ziekenhuizen en medici die de publieke opinie bespelen en ik vind dat toch onwenselijk.
Geen corona = niet interessant.quote:Op maandag 8 november 2021 19:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit is elke keer dezelfde discussie. Maar alle mensen met uitgestelde zorg dan? Mensen die hun onderneming kapot zien gaan door de maatregelen en noem het allemaal op. Dit beleid kan je toch óók geen jaren volhouden?
Het is met een knipoog natuurlijk, maar er zijn echt een heleboel jongeren die zich en niet solidair voelen en daarnaast de afgelopen anderhalf jaar ook onnodig hard zijn geraakt.quote:
Ochja, natuurlijk. Kunnen ze dit ook nog fatsoenlijk onderbouwen of wordt weer het standaard rijtje zondebokken afgewerkt?quote:Op maandag 8 november 2021 18:59 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gelasten-coronavirus
Ziekenhuizen pleiten voor einde aan grootschalige evenementen.
Iedereen is hard geraakt door die lockdown.quote:Op maandag 8 november 2021 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is met een knipoog natuurlijk, maar er zijn echt een heleboel jongeren die zich en niet solidair voelen en daarnaast de afgelopen anderhalf jaar ook onnodig hard zijn geraakt.
Met een lockdown in aantocht ga je toch al rap naar 2 jaar dit beleid..quote:Op maandag 8 november 2021 19:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[.. Dit beleid kan je toch óók geen jaren volhouden?
Ja en dus is mijn vraag: hoe lang is dit nog houdbaar. Je kan hier toch niet nog jaren mee doorgaan?quote:Op maandag 8 november 2021 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen corona = niet interessant.
Ik bedoelde eigenlijk nog jaren vanaf nu.quote:Op maandag 8 november 2021 19:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Met een lockdown in aantocht ga je toch al rap naar 2 jaar dit beleid..
Niet alleen de lockdown he, maar dan trekken we de discussie te breed voor COR.quote:Op maandag 8 november 2021 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iedereen is hard geraakt door die lockdown.
Evenementen is nou bij uitstek een dermate breed begrip waarbij alle lagen en leeftijden van de bevolking geraakt worden.quote:Op maandag 8 november 2021 19:07 schreef galantis het volgende:
[..]
Ochja, natuurlijk. Kunnen ze dit ook nog fatsoenlijk onderbouwen of wordt weer het standaard rijtje zondebokken afgewerkt?
Kan, maar dat blindstaren op 'de jeugd' is toch ook behoorlijk populistisch en op de emotie spelend.quote:Op maandag 8 november 2021 19:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet alleen de lockdown he, maar dan trekken we de discussie te breed voor COR.
Ach ja. “Een pandemie is voor niemand leuk”quote:Op maandag 8 november 2021 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan, maar dat blindstaren op 'de jeugd' is toch ook behoorlijk populistisch en op de emotie spelend.
Niemand heeft het leuk gehad de afgelopen anderhalf jaar.
Dat is dan ook niet wat ik poog te bereiken. Alleen met een kwinkslag te laten zien waarom sommige jongeren denken wat ze denken. Het is immers wel de groep met een lage vaccinatiegraadquote:Op maandag 8 november 2021 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan, maar dat blindstaren op 'de jeugd' is toch ook behoorlijk populistisch en op de emotie spelend.
Niemand heeft het leuk gehad de afgelopen anderhalf jaar.
Net zo'n dooddoener als dat geneuzel over 'verloren generaties'.quote:Op maandag 8 november 2021 19:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ach ja. “Een pandemie is voor niemand leuk”
De dooddoeners zijn weer in de aanbieding zie ik
5 eurooos gauwquote:Op maandag 8 november 2021 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kom jongens, wel solidair blijven nu. Haal dat prikje nou maar gewoon, stel je voor dat je obese huisbaas van begin 60 in het ziekenhuis komt. Aan wie moet je dan die 500 euro per maand voor een schimmelhok overmaken?
de mensen die dit beleid bepalen hebben er zelf weinig last van dus die kunnen t lang volhouden.quote:Op maandag 8 november 2021 19:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja en dus is mijn vraag: hoe lang is dit nog houdbaar. Je kan hier toch niet nog jaren mee doorgaan?
(Ok kan wel, maar op een bepaald moment is het middel erger dan de kwaal. Voor zover dat al niet het geval is)
Allemaal vuilniszakken wat je bij 't leger weghaalt.. Allemaal vuilniszakkenquote:
Die vuurwerkshow nu laten doorgaan is dan ook een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.quote:Op maandag 8 november 2021 19:10 schreef MissionPhailed het volgende:
Einde van deze maand vuurwerkshow hier in de buurt volgens de planning. Altijd een gezellig gebeuren met een mooie show, maar vorig jaar niet doorgegaan door Covid-19. Inmiddels begin ik voor dit jaar ook vrezen ...
Dit zijn wel topinterviews trouwens, ook die andere knakker:quote:Op maandag 8 november 2021 18:27 schreef THEFXR het volgende:
Maar wat is zwaar? Yorick Bleijenberg is data-analist. Zijn Twitter-account trekt duizenden volgers vanwege zijn overzichtelijke coronagrafieken. Zijn mening steekt hij steeds minder onder stoelen en banken. "Niemand wil een lockdown", twitterde hij. "Maar het alternatief voor zaterdag geen lockdown is over twee weken een lockdown die ook nog eens langer duurt."
Als we hem bellen, zegt hij: "Die tweet is wat gechargeerd. Dat is om straks te kunnen zeggen: kijk, ik zei het toen ook al."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-weer-lockdown-gaan
hij geilt op gelijk krijgen
Mocht 2G nou ook niet het gewenste resultaat opleveren kunnen we altijd alsnog een lockdown met kerst doen!quote:Pijlman zou 'niet verbaasd' zijn als de 2G-regel wordt ingevoerd. "Dat is niet grappig, voor de ongevaccineerden is het niet leuk, maar we stevenen anders af op een volgende lockdown en dan zitten we met kerst weer alleen."
Er is ook een percentage waarbij het vaccin niet werkt. "Daar wordt aan voorbijgegaan. Die mensen wil je beschermen. Ook de mensen die van zichzelf niet weten of het vaccin goed is aangeslagen. Dat zijn de mensen die nu op de ic komen. Daar kunnen jij en ik ook tussen zitten."
Ja, helaas zitten we pas op 20%quote:Op maandag 8 november 2021 18:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vaccineren is nog steeds een oplossing hoor, maar wel pas als meer mensen het doen.
Op zich sympatiseer ik daar wel mee, aan de andere kant, hoe langer dit voort duurt, hoe meer groepen en doorsneden in de maatschappij zich achtergesteld voelen. De jongeren zijn tot op dit moment, nog wel het hardst getroffen. Ik ben blij dat dit niet mijn examenjaar en eerste jaar uni waren.quote:Op maandag 8 november 2021 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is met een knipoog natuurlijk, maar er zijn echt een heleboel jongeren die zich en niet solidair voelen en daarnaast de afgelopen anderhalf jaar ook onnodig hard zijn geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |