Kan een poging wagen maar mijn kapper is altijd superdruk. En nee ik ga niet naar een andere. Godver, het zal toch niet echt he, dat ze dit weekend de boel al dichtgooien?quote:Op maandag 8 november 2021 18:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
verzet die afspraak beter naar deze week?
Nu in lockdown gaan is je verlies nemen.quote:Op maandag 8 november 2021 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik word wel een beetje treurig van de redenatie ‘als we nu in lockdown gaan, zijn we er weer eerder van af’. Is geen enkel bewijs voor en het slaat gewoon ook nergens op.
Hij had zeker weer een fles teveel opquote:Op maandag 8 november 2021 18:34 schreef Za het volgende:
Hebben jullie dit pareltje nog meegekregen?
Ab Osterhaus: "Ongevaccineerden zijn de stofzuigers; ze slurpen het virus op van besmette mensen die weliswaar gevaccineerd zijn, maar niet ziek. En zo houden we het virus gaande.”
https://www.telegraaf.nl/(...)-lockdown-verstandig
Nee. Ik bedoelde dat ik hem al gezien had. En dat ik het een absurde schandalige uitspraak vind.quote:Op maandag 8 november 2021 18:35 schreef Za het volgende:
[..]
OK excuses voor de dubbelop, ik moet nog bijlezen.
Ah. Yorick is af.quote:Op maandag 8 november 2021 18:27 schreef THEFXR het volgende:
Maar wat is zwaar? Yorick Bleijenberg is data-analist. Zijn Twitter-account trekt duizenden volgers vanwege zijn overzichtelijke coronagrafieken. Zijn mening steekt hij steeds minder onder stoelen en banken. "Niemand wil een lockdown", twitterde hij. "Maar het alternatief voor zaterdag geen lockdown is over twee weken een lockdown die ook nog eens langer duurt."
Als we hem bellen, zegt hij: "Die tweet is wat gechargeerd. Dat is om straks te kunnen zeggen: kijk, ik zei het toen ook al."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-weer-lockdown-gaan
hij geilt op gelijk krijgen
En OPHEF!quote:Op maandag 8 november 2021 18:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Opzich een geinige variant op de pietdiscussie
Alleen dat is de stelling niet.quote:Op maandag 8 november 2021 18:27 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Bewijs genoeg dat een lockdown werkt .
Die ouwe baas is risicogroep ++++, als die zich niet mag laten prikken houd je gewoon niet van Sinterklaas.quote:
Ik zeg niet dat een lockdown niet werkt.quote:Op maandag 8 november 2021 18:27 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Bewijs genoeg dat een lockdown werkt .
Voor een 'wil' over het eigen lichaam, is wmb geen argument nodig, laat staat dat die verantwoord zou moeten worden wanneer daar geen verdenking noch reden voor is. Dit geldt evenzeer voor iemand die een vaccin wil als voor iemand die dat niet wil. Vaccineren doe iemand hier voor zichzelf (punt).quote:Op maandag 8 november 2021 17:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
en die van ~ 85% van de doelgroep
[..]
Buiten allergie of andere medische redenen heb ik nog geen enkel steekhoudend argument tegen vaccinatie gehoord. Het is allemaal "ja maar ik...." Nog even afgezien van de complotargumenten
[..]
Er zijn tijden dat je je "eigenbelang" even opzij zet
[..]
Er is niet 1 oplossing, vaccinatie is echter wel een onmisbaar onderdeel
[..]
goh, laat vaccineren dat nou precies doen.
[..]
Begrijp ik goed dat je dus vaccinatie weigeraars die urgente zorg nodig hebben wil laten wachten?
Ik begrijp niet helemaal wat je wil zeggen met je Last in last out
Is de covid-versie van FeyenoordTM.quote:Op maandag 8 november 2021 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat pizzabezorgertje is er wel een beetje in gaan geloven he?
De man treedt inmiddels buiten zijn surreële werkelijkheid door ongevaccineerden schuldig te verklaren dat zij een virus(reservoir) in standhouden. Ik verbaas mij nog meer dat hij een MSM platform heeft en zelfs krijgt.quote:Op maandag 8 november 2021 18:34 schreef Za het volgende:
Ab Osterhaus: "Ongevaccineerden zijn de stofzuigers; ze slurpen het virus op van besmette mensen die weliswaar gevaccineerd zijn, maar niet ziek. En zo houden we het virus gaande.”
Klopt, maar toen hadden we het vaccin nog niet om ons te redden.quote:Op maandag 8 november 2021 15:32 schreef Benny het volgende:
Precies een jaar geleden hadden we 'maar' 5564 besmettingen en zaten we alweer in daling
Jazeker, gisteren behandeld. Een pathetische poging om temidden van al het bewijs alsnog de ongevaccineerden de schuld te geven van alles.quote:Op maandag 8 november 2021 18:34 schreef Za het volgende:
Feitelijk klopt het gewoon.quote:Op maandag 8 november 2021 18:34 schreef Za het volgende:
De altijd proactieve HuGODquote:Op maandag 8 november 2021 18:47 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ] De berichten hebben Hugo ook bereikt
gisteren een afspraak voor vrijdag gemaakt.quote:Op maandag 8 november 2021 18:36 schreef josja het volgende:
[..]
Kan een poging wagen maar mijn kapper is altijd superdruk. En nee ik ga niet naar een andere. Godver, het zal toch niet echt he, dat ze dit weekend de boel al dichtgooien?
Overigens: "Volgens De Jonge is grote haast overigens niet nodig, omdat het de coronagolf in de ziekenhuizen waar nu sprake van is niet zal voorkomen. Maar volgens Bleeker van het Radboudumc zal met het huidige extreem hoog aantal besmettingen op landelijke schaal een kleine afname van bescherming al een groot effect hebben.quote:Op maandag 8 november 2021 18:47 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ] De berichten hebben Hugo ook bereikt
Vaccineren is nog steeds een oplossing hoor, maar wel pas als meer mensen het doen.quote:Op maandag 8 november 2021 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sowieso word je toch wel een beetje treurig van mensen die ‘ja doe maar eventjes lockdown’ roepen.
Alsof dat iets is waar je zomaar even de aan- en uitknop voor kan indrukken. Zeker als het draagvlak te laag is èn er geen oplossing voor de toekomst (het vaccin) meer is waar je naar kan wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |