Staat ook haaks op bijvoorbeeld deze studie gepubliceerd het gerenomeerde New Engeland Journal of Medicine.quote:Op maandag 8 november 2021 14:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ze hebben ergens 127 vrouwen vandaan getoverd en ze hebben prospectief gekeken of ze gevaccineerd waren of niet(?) 80% klinkt wel een beetje als mogelijk percentage zwangere vrouwen dat een covid-vaccinatie zou halen.
Dit zijn losstaand statistieken waar je weinig mee kunt eigenlijk.
quote:Our study found no evidence of an increased risk for early pregnancy loss after Covid-19 vaccination and adds to the findings from other reports supporting Covid-19 vaccination during pregnancy.3,4
Luister eens even vriend, BNW is niet per definite al die CABAL-onzin over satanistische kinderverkrachters.quote:Op maandag 8 november 2021 15:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als de laatste maanden iets uitwijzen is dat er dus juist helemaal geen complot gaande is... dat zou iets van planning en agendering in zich moeten hebben.
Dit is puur politiek paniekvoetbal en Cover Your Ass in optima forma... Totale chaos.
Dat je dingen persoonlijk niet verwacht, maakt het nog geen BNW toch?quote:Op maandag 8 november 2021 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Toentertijd zagen veel mensen dat hier niet aankomen hoor, dat was BNW. Roepen dat we ook na de zomer van 2021 nog maatregelen zouden hebben? BNW. 2G ergens binnen Europa? Was BNW. Om maar wat voorbeelden te noemen.
Maar dat is zo gebeurd hebben we gezienquote:Op maandag 8 november 2021 14:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp kunnen maatregelen dan ingesteld worden zonder door het goedkeuringstraject heen te moeten. Een ziekte moet voor zover ik het begrijp wel op de A lijst staan.
Welke macht van de burger geven we dan weg ?quote:Op maandag 8 november 2021 15:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Luister eens even vriend, BNW is niet per definite al die CABAL-onzin over satanistische kinderverkrachters.
Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar we geven al onze macht als burger aan een stel incompetente bewindslieden die overal maar een grapje van denken te maken en de boel bij elkaar liegen.
Zo zou de coronapas niet gebruikt worden voor toegang, inmiddels zijn we bijna zover dat we ongevaccineerden bijna overal uit zouden willen sluiten en kunnen we wachten tot de werkgever de bevoegdheid krijgt om een QR-code te eisen.
Ik geloof ook niet dat er een geraffineerd plan achter zit maar als je niet ziet welke kant dat het op gaat dan ben je het naïeve ook wel voorbij hoor.
Het punt was dan ook dat die dingen in dit topic verwezen werden naar BNW en niet dat iemand zei: "Ik verwacht niet dat dat het geval is hoor".quote:Op maandag 8 november 2021 15:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat je dingen persoonlijk niet verwacht, maakt het nog geen BNW toch?
Nee.quote:Op maandag 8 november 2021 15:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat je dingen persoonlijk niet verwacht, maakt het nog geen BNW toch?
Te vaak wat mij betreft.quote:Op maandag 8 november 2021 15:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het punt was dan ook dat die dingen in dit topic verwezen werden naar BNW en niet dat iemand zei: "Ik verwacht niet dat dat het geval is hoor".
Op het moment dat iemand zei: "De coronapas gaat er ook gewoon voor werk komen is mijn verwachting" was de reactie: Dat is BNW, dat hoort hier niet thuis.
Maargoed, deze discussie is vaker gevoerd in dit topic
Als die wetgeving er op die manier door komt geven we de controlerende functie van de tweede kamer weg. Ook al ben ik het niet eens met de maatregelen, de meerderheid in de tweede kamer steunt het op dit moment, dus het kabinet kan het niet op eigen houtje beslissen.quote:Op maandag 8 november 2021 15:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Luister eens even vriend, BNW is niet per definite al die CABAL-onzin over satanistische kinderverkrachters.
Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar we geven al onze macht als burger aan een stel incompetente bewindslieden die overal maar een grapje van denken te maken en de boel bij elkaar liegen.
Zo zou de coronapas niet gebruikt worden voor toegang, inmiddels zijn we bijna zover dat we ongevaccineerden bijna overal uit zouden willen sluiten en kunnen we wachten tot de werkgever de bevoegdheid krijgt om een QR-code te eisen.
Ik geloof ook niet dat er een geraffineerd plan achter zit maar als je niet ziet welke kant dat het op gaat dan ben je het naïeve ook wel voorbij hoor.
Alles onder de 2000 is goed, dus nog een lange weg te gaan, tevens zijn dit weekendcijfers.quote:
Nou nee hoor...quote:Op maandag 8 november 2021 15:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |