BNW is niet per definite CABALquote:Op maandag 8 november 2021 14:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan zou 'ie helemaal moeten weten dat tot op heden we nog niet gezegend zijn met door Illuminatie en aan satan offerende Bill Gates adepten - die ook babykonijntjes aan Moloch offeren om eeuwig jong te blijven - die chips gemaakt van geaborteerd mensenmateriaal via vaccins in ons lichaam aanbrengen om het Beest van de apocalyps te ontketenen, iets wat nog eens gesterkt wordt door malafide vervuiling van onze waterbronnen en genetisch gemanipuleerde gewassen, terwijl pizzakoeriers onze kinderen ontvoeren en afleveren bij Hillary Clinton.
Maar sommige mensen verwijzen je nog door naar BNW als je zegt dat vrouwen ook wel eens moeten poepen.quote:Op maandag 8 november 2021 14:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het ging dan ook om punten die in dit topic regelmatig naar BNW verwezen werden. Iemand die hier iets zei waar daarna over gezegd werd: "Dat gaat hier niet gebeuren, dat is echt BNW"
En vaak ook wel. Uiteraard gepaard gaande met laster en pseudo-wetenschap.quote:
Keuzes hebben consequentiesquote:
Is dat geen BNW? *mind blown*quote:Op maandag 8 november 2021 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar sommige mensen verwijzen je nog door naar BNW als je zegt dat vrouwen ook wel eens moeten poepen.
Die hebben we al wel voorbij zien komen.quote:Op maandag 8 november 2021 14:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan zou 'ie helemaal moeten weten dat tot op heden we nog niet gezegend zijn met door Illuminatie en aan satan offerende Bill Gates adepten - die ook babykonijntjes aan Moloch offeren om eeuwig jong te blijven - die chips gemaakt van geaborteerd mensenmateriaal via vaccins in ons lichaam aanbrengen om het Beest van de apocalyps te ontketenen, iets wat nog eens gesterkt wordt door malafide vervuiling van onze waterbronnen en genetisch gemanipuleerde gewassen, terwijl pizzakoeriers onze kinderen ontvoeren en afleveren bij Hillary Clinton terwijl vanaf de grassy knoll Reptilians onze ondergang nog wat extra aan het uitstippelen zijn.
quote:Op maandag 8 november 2021 14:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die hebben we al wel voorbij zien komen.
Ik had het dan ook niet over de meest extreme andersdenkenden zeg maar. Maar veel zaken die voorspelt waren rondom Corona zijn gewoon uitgekomen. Heel geleidelijk allemaal. Ik weet niet meer hoe vaak ik (en enkele anderen hier) hier ben weggezet als een BNW wapper omdat ik bepaalde ideeën had over de toekomst, die wel gewoon uitgekomen zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 14:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan zou 'ie helemaal moeten weten dat tot op heden we nog niet gezegend zijn met door Illuminatie en aan satan offerende Bill Gates adepten - die ook babykonijntjes aan Moloch offeren om eeuwig jong te blijven - die chips gemaakt van geaborteerd mensenmateriaal via vaccins in ons lichaam aanbrengen om het Beest van de apocalyps te ontketenen, iets wat nog eens gesterkt wordt door malafide vervuiling van onze waterbronnen en genetisch gemanipuleerde gewassen, terwijl pizzakoeriers onze kinderen ontvoeren en afleveren bij Hillary Clinton terwijl vanaf de grassy knoll Reptilians onze ondergang nog wat extra aan het uitstippelen zijn.
Ze hebben ergens 127 vrouwen vandaan getoverd en ze hebben prospectief gekeken of ze gevaccineerd waren of niet(?) 80% klinkt wel een beetje als mogelijk percentage zwangere vrouwen dat een covid-vaccinatie zou halen.quote:Op maandag 8 november 2021 14:11 schreef Bredemug het volgende:
Een recent wetenschappelijk artikel geeft aan dat ten minste 81,9% (≥ 104/127) van de zwangere vrouwen een spontane abortus onderging na blootstelling aan mRNA vóór 20 weken, en 92,3% (96/104) van de spontane abortussen optrad vóór een zwangerschapsduur van 13 weken.
volledige studie is hier te lezen, 2 peer reviewed papers en nog eentje afwachtend.
https://www.publichealthpolicyjournal.com/general-5
de vraag is nu, hoeveel meer we informatie en data gaan verkrijgen over de effecten van mrna op het menselijke lichaam de komende 5 jaar.
Vertel? Ik kan nu even niet luisteren…quote:Op maandag 8 november 2021 14:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Even dat wetgevingsoverleg volgen over de verlenging van de tijdelijke wet maatregelen. We komen hier nooit meer uit
Vrouwen laten alleen scheetjes die naar bloemetjes ruiken, heel snel naar BNW jij.quote:Op maandag 8 november 2021 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar sommige mensen verwijzen je nog door naar BNW als je zegt dat vrouwen ook wel eens moeten poepen.
Ach, anderen worden weer tot schaap gedegradeerd omdat ze niet elk weekend in een gehuurde doktersjas op het Malieveld (letterlijk) galgje aan het spelen zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 14:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over de meest extreme andersdenkenden zeg maar. Maar veel zaken die voorspelt waren rondom Corona zijn gewoon uitgekomen. Heel geleidelijk allemaal. Ik weet niet meer hoe vaak ik hier ben weggezet als een BNW wapper omdat ik bepaalde ideeën had over de toekomst, die wel gewoon uitgekomen zijn.
Nauwelijks een beperking, je kan je gewoon laten testen!quote:
Niks mis met Elise, anders. Ik zou het geen degradatie noemen.quote:Op maandag 8 november 2021 14:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach, anderen worden weer tot schaap gedegradeerd omdat ze niet elk weekend in een gehuurde doktersjas op het Malieveld (letterlijk) galgje aan het spelen zijn.
Onderdeel van het debat is om een deel van de maatregelen in de tijdelijke wet maatregelen op te nemen in de 'gewone' wet publieke gezondheid.quote:Op maandag 8 november 2021 14:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vertel? Ik kan nu even niet luisteren…
Dan krijgen we dus altijd maatregelen??quote:Op maandag 8 november 2021 14:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Onderdeel van het debat is om een deel van de maatregelen in de tijdelijke wet maatregelen op te nemen in de 'gewone' wet publieke gezondheid.
Zoals ik het begrijp kunnen maatregelen dan ingesteld worden zonder door het goedkeuringstraject heen te moeten. Een ziekte moet voor zover ik het begrijp wel op de A lijst staan.quote:Op maandag 8 november 2021 14:58 schreef popje het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus altijd maatregelen??
Met welk doel eigenlijk?quote:Op maandag 8 november 2021 14:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Onderdeel van het debat is om een deel van de maatregelen in de tijdelijke wet maatregelen op te nemen in de 'gewone' wet publieke gezondheid.
Het geeft het kabinet de mogelijkheid deze naar eigen behoefte in te voeren ja.quote:Op maandag 8 november 2021 14:58 schreef popje het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus altijd maatregelen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |