Ach anders bij de 4e of 5equote:
quote:
Dit.quote:Op maandag 8 november 2021 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een jaarlijkse combi-prik met de griep
Zou het niet eens meer weten eigenlijk.quote:Op maandag 8 november 2021 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Had eerste keer een kerel en tweede keer een vrouw die m'n moeder had kunnen zijn![]()
Hopelijk meer geluk bij de 3e.
In sommige Spaanse provincies gaan ze dat doen (hoe weet ik niet waarschijnlijk 2 losse prikken)quote:
Vanaf welke leeftijd dan?quote:Op maandag 8 november 2021 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
In sommige Spaanse provincies gaan ze dat doen (hoe weet ik niet waarschijnlijk 2 losse prikken)
Dat klinkt ook niet zo handig om dat tegelijk te doen.quote:Op maandag 8 november 2021 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
In sommige Spaanse provincies gaan ze dat doen (hoe weet ik niet waarschijnlijk 2 losse prikken)
Zou wel balen zijnquote:Op maandag 8 november 2021 22:13 schreef fietsie het volgende:
Half Nederland loopt inmiddels te paniekeren niet over hun gezondheid, maar over het mogelijk mislopen van de wintersport.... Oeh oeh wat een ramp....
TMIquote:Op maandag 8 november 2021 22:30 schreef chufi het volgende:
Ik wil er best wel met een Kleenex over heen wrijven..
Als je nou stopt met die donuts .........quote:Op maandag 8 november 2021 22:30 schreef D. het volgende:
Zo, dat was weer een rondje met gezonde tegenzin
Maar, het is lekker weer, dat scheelt
quote:Op maandag 8 november 2021 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou stopt met die donuts .........
Ik kan me niet herinneren deze eeuw een donut te hebben gehadquote:Op maandag 8 november 2021 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou stopt met die donuts .........
Dit verklaart zoveelquote:Op maandag 8 november 2021 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren deze eeuw een donut te hebben gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |