Klotedingen,kwamen altijd tussen mijn spaken.quote:
Ooit gestolen van mijn fiets dus de tas op het stuur. Ik belande in de slootquote:Op maandag 8 november 2021 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klotedingen,kwamen altijd tussen mijn spaken.
Ja ook niet mijn favoquote:Op maandag 8 november 2021 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klotedingen,kwamen altijd tussen mijn spaken.
Dat is ook niet fijn,dubbel pech.quote:Op maandag 8 november 2021 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit gestolen van mijn fiets dus de tas op het stuur. Ik belande in de sloot
Meester Oort heeft me thuis gebracht in zijn eendquote:Op maandag 8 november 2021 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook niet fijn,dubbel pech.
Knappe man?quote:Op maandag 8 november 2021 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Meester Oort heeft me thuis gebracht in zijn eendNiet de laatste keer dat ik in de sloot belande
Ik was 11of 12 gastquote:
Ik ga het wel weer even volgenquote:
Maantje!quote:
Ik ben wel benieuwd of we die fly around ook kunnen zien.quote:
Heb hem al weken. Nergens last van gehadquote:
OKquote:Op maandag 8 november 2021 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem al weken. Nergens last van gehad
Same.quote:Op maandag 8 november 2021 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem al weken. Nergens last van gehad
quote:Op maandag 8 november 2021 20:04 schreef fietsie het volgende:
quote:
Op maandag 8 november 2021 19:33 schreef Dotteke het volgende:
Ik wilde m echter in mn rechter arm dus moest andersom gaan zitten bij de verpleegkundige; en dat bleek dus met mn gezicht naar een spiegelende wand, zodat ik wel -moest- zien hoe die naald in mn arm verdweenquote:
Zitten nog wel. Hier was het in een rij staan langslopen en hoppa prik er in.quote:Op maandag 8 november 2021 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wilde m echter in mn rechter arm dus moest andersom gaan zitten bij de verpleegkundige; en dat bleek dus met mn gezicht naar een spiegelende wand, zodat ik wel -moest- zien hoe die naald in mn arm verdween
Geeft *pets* op bipsquote:
Ik werk in een ziekenhuis... en ze gaan er altijd van uit dat er mensen zijn die mogelijk omkiepen...quote:Op maandag 8 november 2021 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zitten nog wel. Hier was het in een rij staan langslopen en hoppa prik er in.
Ik kijk altijd als ze een prik geven.
Okayquote:Op maandag 8 november 2021 20:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geeft *pets* op bips
Oownee dat zou ik nooooit zomaar doen, zonder written consent in 3-voud
Doen ze netjes bij jullie dan. Heb hier met een griepspuit nog nooit vezeten.quote:Op maandag 8 november 2021 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik werk in een ziekenhuis... en ze gaan er altijd van uit dat er mensen zijn die mogelijk omkiepen...
Vooraf tijdsslot boeken (zodat er geen rij wachtenden elkaar covid in de nek hoest), allemaal maskertjes op, voor iedere prikplek een stoel, in de ruimte ernaast een gelegenheid om m liggend te krijgen.quote:Op maandag 8 november 2021 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen ze netjes bij jullie dan. Heb hier met een griepspuit nog nooit vezeten.
Netjes gedaan dan. Was hier ook geen grote rij zoals anders. Op alfabetische volgorde. Was in een dokterspraktijd dus plaats om te liggen is er wel.quote:Op maandag 8 november 2021 20:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vooraf tijdsslot boeken (zodat er geen rij wachtenden elkaar covid in de nek hoest), allemaal maskertjes op, voor iedere prikplek een stoel, in de ruimte ernaast een gelegenheid om m liggend te krijgen.
Echt braaf volgens het boekje![]()
Ik heb 2 tijdsloten deze week...quote:Op maandag 8 november 2021 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes gedaan dan. Was hier ook geen grote rij zoals anders. Op alfabetische volgorde. Was in een dokterspraktijd dus plaats om te liggen is er wel.
Moest? Je wilde gewoon graag, zeg dat dan.quote:Op maandag 8 november 2021 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wilde m echter in mn rechter arm dus moest andersom gaan zitten bij de verpleegkundige; en dat bleek dus met mn gezicht naar een spiegelende wand, zodat ik wel -moest- zien hoe die naald in mn arm verdween
neh niet mn hobbyquote:Op maandag 8 november 2021 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest? Je wilde gewoon graag, zeg dat dan.
Dan had je niet moeten kijkenquote:
Ahja de lieve glimlach had ik dan ook gemist.quote:
dat kan weer helpen jaquote:Op maandag 8 november 2021 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja de lieve glimlach had ik dan ook gemist.
Altijd lente in de ogen van de coronaprikassistente.quote:Op maandag 8 november 2021 21:25 schreef chufi het volgende:
Altijd weer een genot om een prikmadam te zien glimlachen..
Had eerste keer een kerel en tweede keer een vrouw die m'n moeder had kunnen zijnquote:Op maandag 8 november 2021 21:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Altijd lente in de ogen van de coronaprikassistente.
Ik help het je hopen.quote:Op maandag 8 november 2021 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Had eerste keer een kerel en tweede keer een vrouw die m'n moeder had kunnen zijn![]()
Hopelijk meer geluk bij de 3e.
Ach anders bij de 4e of 5equote:
quote:
Dit.quote:Op maandag 8 november 2021 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een jaarlijkse combi-prik met de griep
Zou het niet eens meer weten eigenlijk.quote:Op maandag 8 november 2021 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Had eerste keer een kerel en tweede keer een vrouw die m'n moeder had kunnen zijn![]()
Hopelijk meer geluk bij de 3e.
In sommige Spaanse provincies gaan ze dat doen (hoe weet ik niet waarschijnlijk 2 losse prikken)quote:
Vanaf welke leeftijd dan?quote:Op maandag 8 november 2021 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
In sommige Spaanse provincies gaan ze dat doen (hoe weet ik niet waarschijnlijk 2 losse prikken)
Dat klinkt ook niet zo handig om dat tegelijk te doen.quote:Op maandag 8 november 2021 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
In sommige Spaanse provincies gaan ze dat doen (hoe weet ik niet waarschijnlijk 2 losse prikken)
Zou wel balen zijnquote:Op maandag 8 november 2021 22:13 schreef fietsie het volgende:
Half Nederland loopt inmiddels te paniekeren niet over hun gezondheid, maar over het mogelijk mislopen van de wintersport.... Oeh oeh wat een ramp....
TMIquote:Op maandag 8 november 2021 22:30 schreef chufi het volgende:
Ik wil er best wel met een Kleenex over heen wrijven..
Als je nou stopt met die donuts .........quote:Op maandag 8 november 2021 22:30 schreef D. het volgende:
Zo, dat was weer een rondje met gezonde tegenzin
Maar, het is lekker weer, dat scheelt
quote:Op maandag 8 november 2021 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou stopt met die donuts .........
Ik kan me niet herinneren deze eeuw een donut te hebben gehadquote:Op maandag 8 november 2021 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou stopt met die donuts .........
Dit verklaart zoveelquote:Op maandag 8 november 2021 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren deze eeuw een donut te hebben gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |