quote:Op maandag 8 november 2021 12:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
De Staatspropaganda is aan het werk gezet. Hier gaat nu de komende dagen heel hard op gefocussed worden (de massa evenementen met QR code negeren) zodat Hugo een mooi verhaal heeft op de persconferentie.
het zijn de kleine dingetjes die het doenquote:Op maandag 8 november 2021 12:31 schreef Noek het volgende:
Gisteren zag ik dat ik voldoende toiletpapier in huis had en dat gaf me meer voldoening dan eigenlijk zou moeten. Mijn leven gaat gewoon nooit meer hetzelfde zijn, realiseerde ik me.
In de Zeeman ben je meestal niet 90 minuten binnen. Dan kunnen ze beter weer een limiet zetten op winkels. Max 15 personen in de Zeeman ofzo.quote:Op maandag 8 november 2021 12:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
50.000 man buiten hossend in een stadion of 50 man in een Zeeman binnen, wat zou een groter risico zijn.
Nou, wat énig.quote:Op maandag 8 november 2021 12:34 schreef quirina het volgende:
Ik ben net nog naar de supermarkt geweest.
ZONDER MONDKAPJE!
Niemand die er wat van gaat zeggen.
hebben onze politici wel hersens vraag ik me soms af............quote:Op maandag 8 november 2021 12:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is nog buiten, maar ik kan nu wel naar een concert in de Ziggo Dome met 20.000 mensen in 1 zaal. En dan ga je mensen uitsluiten van de Zeeman,Action etc.
Dan krijg je weer ellenlange rijen buiten.quote:Op maandag 8 november 2021 12:35 schreef Momo het volgende:
[..]
In de Zeeman ben je meestal niet 90 minuten binnen. Dan kunnen ze beter weer een limiet zetten op winkels. Max 15 personen in de Zeeman ofzo.
Moordenaarquote:Op maandag 8 november 2021 12:34 schreef quirina het volgende:
Ik ben net nog naar de supermarkt geweest.
ZONDER MONDKAPJE!
Niemand die er wat van gaat zeggen.
En als je wat verder kijkt dan je eigen egoïste persoontje zie je dan eventueel misschien wellicht wel obstakels of ook dan niet?quote:Op maandag 8 november 2021 12:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, doe toch alleen verder aan on-line shoppen. En zit toch meestal thuis dus laten bezorgen is geen probleem.
dat is het eerste wat ze al hadden moeten doen......plekken waar de meeste mensen bij elkaar komen.quote:Op maandag 8 november 2021 12:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Die evenementen gaan er dan ook heel snel aan.
MARK my words.
Toen had ik dat nog zeker niet doorquote:Op maandag 8 november 2021 12:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik weet het nog als de dag van gisteren (21-01-2020) dat ik samen met onze gitarist samen op weg was naar de repetitie en tegen hem zei: dat viruse in China gaat ons nog gigantisch veel geld kosten. Inmiddels is het iets meer dan alleen geld wat het ons kost.
50 man in de zeeman, grt hugoquote:Op maandag 8 november 2021 12:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
50.000 man buiten hossend in een stadion of 50 man in een Zeeman binnen, wat zou een groter risico zijn.
En wat is je plan voor de zorg?quote:Op maandag 8 november 2021 12:36 schreef quirina het volgende:
Niks limiteren. Gewoon voor iedereen alles normaal open.
90 minuten ??? en voor/na de wedstrijd dan ? ook nog minimaal 30 min ...quote:Op maandag 8 november 2021 12:35 schreef Momo het volgende:
[..]
In de Zeeman ben je meestal niet 90 minuten binnen. Dan kunnen ze beter weer een limiet zetten op winkels. Max 15 personen in de Zeeman ofzo.
Gewoon fuck it, yolo, even door de zure appel heen bijten, van het dorre hout afkomen en leren leven met het virus. Gok ik zo.quote:Op maandag 8 november 2021 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wat is je plan voor de zorg?
quote:Op maandag 8 november 2021 12:36 schreef Nober het volgende:
[..]
En als je wat verder kijkt dan je eigen egoïste persoontje zie je dan eventueel misschien wellicht wel obstakels of ook dan niet?
Het was wel duidelijk dat het in China niet lekker ging, maar in februari had je nog enige hoop dat je hier patient zero kon containen. Al wees er al veel op dat dat in werkelijkheid niet ging lukken. Toen het in Italië mislukt was het duidelijk dat het gespeeld was.quote:Op maandag 8 november 2021 12:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen had ik dat nog zeker niet doorHet begon pas te dagen toen de WHO tijdens een persconferentie zei dat het wel heel serieus mis is met dat virus.
Ik weet nog dat ik me begin februari nauwelijks kon voorstellen dat er gevallen in m'n eigen gemeente zouden zijn.
Overigens heeft het me ook wel dingen opgeleverd. Een van m'n klanten is volledig online gaan werken en ik heb al z'n infrastructuur voor m'n gebouwd. Hij maakt nu veel meer omzet dan-ie voorheen deed met offline werk omdat het veel beter schaalt allemaal en daar pluk ik ook weer de vruchten van.
Ja, maar dat is niet gebeurd. En nu?quote:Op maandag 8 november 2021 12:38 schreef quirina het volgende:
De zorg hadden ze beter op orde moeten brengen op voorhand al.
De zorg is in Nederland al jaren gebrekkig.
Maar we zitten nu met die situatie, wat eerder had moeten gebeuren hebben we niks aan nu.quote:Op maandag 8 november 2021 12:38 schreef quirina het volgende:
De zorg hadden ze beter op orde moeten brengen op voorhand al.
De zorg is in Nederland al jaren gebrekkig.
Ja, toen had je toch ook een zo'n toerist die persoonlijk verantwoordelijk bleek te zijn voor de besmettingen in half Europa ofzoquote:Op maandag 8 november 2021 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was wel duidelijk dat het in China niet lekker ging, maar in februari had je nog enige hoop dat je hier patient zero kon containen. Al wees er al veel op dat dat in werkelijkheid niet ging lukken. Toen het in Italië mislukt was het duidelijk dat het gespeeld was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |