Ik kreeg januari vorig jaar mails van onze vestiging in China waar bijna letterlijk stond: "De shit is aan, alle hens aan dek". Dat heeft bij ons op kantoor wel voor alertheid gezorgd. Kreeg 8 februari mails met: "Wij gaan thuis werken, we willen het risico niet lopen"quote:Op maandag 8 november 2021 12:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoel ook vanaf maart. In januari was dat zeker nog niet duidelijk, althans niet hier.
Ja, same. Je merkte aan het eind van de zomer wel een duidelijke dip in interesse. Iedereen was gevaccineerd, de trend was dalend, de cijfers waren laag. Toen was er denk ik wel bij velen een gevoel dat het voorbij was.quote:Op maandag 8 november 2021 12:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb eerder het vermoeden dat dit topic de komende maanden harder zal gaan dan afgelopen maanden.
Even puur voor mezelf gesproken, dit topic heeft me ook wel geholpen. Dingen op een andere manier zien, dingen beter begrijpen, maar ook even oeverloos zeiken met gelijkgestemden (en andersgestemden).
Toen waren we nog naïef en gingen we er vanuit dat alles snel open kon.quote:Op maandag 8 november 2021 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Dit soort posts in de eerste 20 topics, was het maar zo he?
Lowlands 2021 had achteraf gezien ook best door kunnen gaan. Zandvoort is ook gewoon doorgegaan.quote:Op maandag 8 november 2021 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen waren we nog naïef en gingen we er vanuit dat alles snel open kon.
In 2020 dachten we nog: "Gelukkig kan Lowlands 2020 wel doorgaan", daarna: Het festivalseizoen 2021 gaat zeker door!", "Geen paaspop? Ach, als Pinkpop er is mag alles weer open" en als laatste: "Gelukkig kan Lowlands 2021 wel doorgaan"
We zijn ietsjes minder naïef, maar naar de lange termijn kijken willen we liever ook niet.
Ik weet het nog als de dag van gisteren (21-01-2020) dat ik samen met onze gitarist samen op weg was naar de repetitie en tegen hem zei: dat viruse in China gaat ons nog gigantisch veel geld kosten. Inmiddels is het iets meer dan alleen geld wat het ons kost.quote:Op maandag 8 november 2021 12:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoel ook vanaf maart. In januari was dat zeker nog niet duidelijk, althans niet hier.
Dan was je er wel vroeg bij, zeg. Ik heb in februari nog ludiek Chinees gehaald for lolz en ben "pas" begin maart thuis gaan werken, in de week dat Rutte op maandag een persconferentie gaf waarin-ie zei dat we geen handen meer moesten schudden en aan het eind van de week opeens halsoverkop de horeca dicht moest.quote:Op maandag 8 november 2021 12:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kreeg januari vorig jaar mails van onze vestiging in China waar bijna letterlijk stond: "De shit is aan, alle hens aan dek". Dat heeft bij ons op kantoor wel voor alertheid gezorgd. Kreeg 8 februari mails met: "Wij gaan thuis werken, we willen het risico niet lopen"
Die goede oude tijd..
Lekker blijven vastbijten in een niet werkend systeem. Heel goed!quote:Op maandag 8 november 2021 12:27 schreef Nober het volgende:
Zit deze maatregel bij de aanstaande nieuwe regels?
[ twitter ]
Ja, deze reeks is goud waard als je informatie nodig hebt. Corona en al die maatregelen zijn frustrerend, maar af en toe staat er weer een goede post tussen waarom die maatregelen nodig zijn, ook al lijken ze voor je gevoel niet te helpen.quote:Op maandag 8 november 2021 12:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb eerder het vermoeden dat dit topic de komende maanden harder zal gaan dan afgelopen maanden.
Even puur voor mezelf gesproken, dit topic heeft me ook wel geholpen. Dingen op een andere manier zien, dingen beter begrijpen, maar ook even oeverloos zeiken met gelijkgestemden (en andersgestemden).
De Staatspropaganda is aan het werk gezet. Hier gaat nu de komende dagen heel hard op gefocussed worden (de massa evenementen met QR code negeren) zodat Hugo een mooi verhaal heeft op de persconferentie.quote:
Ja, zie iedereen al op woensdagochtend even bellen met de werkgever dat ze thuis gaan werken.quote:
Overdreven allemaal weer. QR-codes scannen om de Zeeman binnen te mogen.quote:Op maandag 8 november 2021 12:27 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Nou nou nou nou nou.quote:Op maandag 8 november 2021 12:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Lekker blijven vastbijten in een niet werkend systeem. Heel goed!
Stel sukkels.
Haha ja ik verwacht er ook weinig resultaat van.quote:Op maandag 8 november 2021 12:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Lekker blijven vastbijten in een niet werkend systeem. Heel goed!
Stel sukkels.
maar ondertussen wel 50.000 man lekker op elkaar hossen bij voetbalwedstrijdenquote:Op maandag 8 november 2021 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Overdreven allemaal weer. QR-codes scannen om de Zeeman binnen te mogen.
Dat is nog buiten, maar ik kan nu wel naar een concert in de Ziggo Dome met 20.000 mensen in 1 zaal. En dan ga je mensen uitsluiten van de Zeeman,Action etc.quote:Op maandag 8 november 2021 12:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar ondertussen wel 50.000 man lekker op elkaar hossen bij voetbalwedstrijden
Die evenementen gaan er dan ook heel snel aan.quote:Op maandag 8 november 2021 12:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is nog buiten, maar ik kan nu wel naar een concert in de Ziggo Dome met 20.000 mensen in 1 zaal. En dan ga je mensen uitsluiten van de Zeeman,Action etc.
50.000 man buiten hossend in een stadion of 50 man in een Zeeman binnen, wat zou een groter risico zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 12:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is nog buiten, maar ik kan nu wel naar een concert in de Ziggo Dome met 20.000 mensen in 1 zaal. En dan ga je mensen uitsluiten van de Zeeman,Action etc.
Ach, doe toch alleen verder aan on-line shoppen. En zit toch meestal thuis dus laten bezorgen is geen probleem.quote:Op maandag 8 november 2021 12:27 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 8 november 2021 12:31 schreef Noek het volgende:
Gisteren zag ik dat ik voldoende toiletpapier in huis had en dat gaf me meer voldoening dan eigenlijk zou moeten. Mijn leven gaat gewoon nooit meer hetzelfde zijn, realiseerde ik me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |